STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DS.KONTROLI K/M Warszawa oferta pracy Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DS.KONTROLI K/M
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-12-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DS.KONTROLI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze nansów publicznych znajomość ustaw: o nansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, o rachunkowości, Kodeks postępowania administracyjnego, o kontroli w administracji rządowej znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej, umiejętność: obsługi komputera (Ms Oce), skutecznej komunikacji, analitycznego myślenia Posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: posiadanie prawa jazdy kategorii B. Zakres zadań prowadzenie kontroli w jednostkach samorządu terytorialnego oraz innych jednostkach w przypadku wyznaczenia na przewodniczącego zespołu kontrolnego - koordynowanie pracy zespołu (od 2 do 4 osób) przygotowywanie propozycji do planu kontroli przygotowywanie sprawozdań, zestawień i analiz dotyczących działalności kontrolnej. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: Życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów kopia dokumentów potwierdzających posiadanie prawa jazdy kategorii B. Terminy i miejsce składania dokumentów: dokumenty należy złożyć do: 18 grudnia 2017 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie Biuro Kadr i Organizacji, pok. 39 pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy WK-IV/3. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: do 3.300 zł MUW zapewnia swoim pracownikom: stabilną i ciekawą pracę; regularnie wypłacane wynagrodzenie; dodatek stażowy; dodatkowe wynagrodzenie roczne; nagrody w zależności od wyników pracy; możliwość rozwoju zawodowego; wsparcie na etapie wdrażania do pracy; atrakcyjny pakiet socjalny: donansowanie do wypoczynku, dopłaty do działalności kulturalno-oświatowej lub sportowo-rekreacyjnej; korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie; możliwość udziału w aktywnościach sportowych (piłka nożna i tenis stołowy). Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Prosimy o wpisanie w dokumentach aktualnego adresu e-mail. Kandydatki/kandydaci będą informowani o terminie kolejnego etapu naboru za pomocą poczty elektronicznej, a w przypadku nieposiadania e-maila - telefonicznie. Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem. Wzór oświadczeń dostępny na stronie www.bip.mazowieckie.pl w zakładce Praca i kariera. Informacje dotyczące rekrutacji w MUW znajdują się na stronie internetowej urzędu pod adresem www.mazowieckie.pl w zakładce Praca oraz na stronie BIP urzędu pod adresem www.bip.mazowieckie.pl w zakładce Praca i kariera. Oferty osób niezakwalikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Zastrzegamy możliwość wystąpienia o referencje.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Pl. Bankowy
Numer budynku pracodawcy: 3/5
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.12.2017
Data dodania oferty pracy: 06.12.2017
Oferta pracy ważna do: 18.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
02/ZP/2015FUNDUSZ PRACYW RAMACH REFUNDACJI KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
VFC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-15 - Karlików (podkarpackie)
Obsługa klienta, dokładanie towaru , ekspozycja towaru
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
dystrybucja pieczywa, przyjmowaie surowców do magazynu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Wspieranie klienta zarządzającego aktywami w celu rozwiazywania zapytań klienta i wyszukiwanie skutecznych rozwiązań w zakresie zarzadzania transakcjami rynkowymi;
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2018-04-24 - Gdańsk (pomorskie)
-Uczestniczenie w projektowaniu i implementacji środowiska systemowego IT w oparciu o istniejące rozwiązania techniczne; -Realizowanie projektów IT oraz ścisła współpraca z zespołami wdrożeniowymi zintegrowanych systemów zarządzania;- Zajmowanie się diagnostyką systemu oraz rozwiązywanie bieżących problemów programowych oraz sprzętowych; -Analizowanie przyczyn problemów technicznych oraz zapewnianie wsparcia dla użytkowników i operatorów systemu; -Przeprowadzanie szkoleń operatorów oraz asysty/obsługi powdrożeniowej systemu zarządzania.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.Praca 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
rejestracja dokumentów własnych, w tym niejawnych, wytworzonych przez funkcjonariuszy pionu operacyjno-śledczego, w celu wsparcia bieżącej pracy funkcjonariuszy grupy;ewidencjonowanie notatek służbowych, w celu przekazywania ich osobom, zgodznie z dekretacją osób upoważnionych;prowadzenie korespondencji z jednostkami zewnętrznymi, w zakresie zleconym przez przełożonych;gromadzenie danych statystycznych i sporządzanie statystyk, wykazów, zestawień pionu operacyjno-śledczego, w celu przesłania ich właściwym komórkom Placówki SG we Wrocławiu-Strachowicach oraz innym jednostkom Straży Granicznej;przygotowywanie do archiwizacji teczek zakończonych spraw oraz akt postępowań przygotowawczych, będących w posiadaniu Grupy Operacyjno-Śledczej, w celu przekazania ich do Kancelarii Placówki;prowadzenie rejestru wydanych upoważnień funkcjonariuszom Grupy Operacyjno-Śledczej PSGpraca na umowę na czas określony (co najmniej 6 miesięcy), praca na jedną zmianę w godzinach 7:30-15:30oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawnościoferta realizowana jest w ramach konkursu, zgłoszenia należy przesyłać do dnia 6.02.2017 r. na adres Nadodrzański Oddział Straży Granicznej ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie lub składać we wskazanym terminie w Kancelarii Jawnej Nadodrzańskiego Oddziału SG z dopiskiem "Oferta pracy"oferta dostępna w sali E, A, B, C, D, F, G, H
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ - 2017-01-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace zwiazązane z procesem kucia matrycowego, obsługa pras i mlotów.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Jawor (dolnośląskie)
Zapewnienie właściwej ekspozycji biżuterii i modnychdodatków, terminowewprowadzanie promocji, wyprzedaży oraz zmian sezonowych, praca w godz. 9-19 w punktach firmy na terenie Opola
BEELINE POLAND SP.Z O.O. - 2016-04-27 - Opole (opolskie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno-biurowe. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej www.bip.krus.gov.pl w zakładce " Praca w KRUS" a następnie " OR w Koszalinie"
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2018-02-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Zarządzanie usługą GLOBAL CONTROL CENTER, zarządzanie komunikacją i współpracą pomiędzy zespołem w INDIACH a POLSKĄ, proces ciągłej poprawy jakości dostarczanych usług, współdzielenie doświadczeń zdobytych we współpracy z klientem, utrzymywanie dobrych relacji z klientem.- Wynagrodzenie: 9000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 01.10.2017 r. do 31.12.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe 5 lat branży IT. Wymagana znajomość języka programowania, SAP, ORACLE.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)
Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie i składanie deklaracji (US, ZUS, GUS itp.) oraz sprawozdań finansowych. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dok., współpraca z kontrahentami w sprawach płatności za zobowiązania oraz windykacja należności. Prowadzenie kadr i płac oraz prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów. Znajomość programów MS Office, OPTIMA (fin. - księg.); Mile widziane uprawnienia lub inne dok. poświadczające kompetencję w zakresie rachunkowości i podatków. Jedna zmiana (7-15). Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (10-15) oraz e-mailowy.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TECH-BUD Krawiec Adam - 2016-03-03 - Słupsk (pomorskie)
prace budowlane - murowanie, tynkowanie, konstrukcie budowlane
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Kołczewo (zachodniopomorskie)
- Techniczne wsparcie dla klienta- rozwiązywanie problemów technicznych i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. Monitorowanie sieci pod względem bezpieczeństwa transakcji, prowadzenie raportów i statystyk. Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym z wykorzystaniem języka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL, certyfikat MCP. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: biegła znajomość pakietów Office. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie i wydawanie posiłków
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie czynnoście pomocniczych przy przygotowaniu posiłków zgodnie z jadłospisem i według poleceń kucharki
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE "POD AKACJAMI" JOLANTA BORECKA - 2016-05-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie zawodowe, znajomość rysunku technicznego, mile widziane doświadczenie. Praca na dwie zmiany od 6.00-14.00 oraz od 14.00-22.00. Kontakt osobisty z pracodawcą.
SADEX SP. Z O.O. - 2017-05-09 - Rybnik (śląskie)
udział w procedurach zlecenia, nadzorowania odbioru dokumentacji projektowych. Nadzorowanie z ramienia inwestora procedur związanych z uzyskaniem decyzji administracyjnych związanych z procesem budowlanym. Znajomość prawa budowlanego oraz innych przepisów dotyczących procesu budowlanego. Współpraca z biurami projektowymi w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, współpraca z urzędami i instytucjami związana z realizacją inwestycji i remontów.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
Prace biurowe w kancelarii tajnej, redagowanie pism, znajomość przepisów dot. problematyki ochrony informacji niejawnych. I zmiana pn-czw: 07.00 - 15.30/ pt. 07.00 - 13.00Wynagrodzenie: 2370 zł brutto +10% premii+ wysługa lat
Jednostka Wojskowa 4226 (Druga Regionalna Baza Logistyczna) - 2018-09-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
projektowanie i montaż instalacji sterowania maszyn, serwis
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Wołomin (mazowieckie)
bieżąca obsługa maszyn produkcyjnych, monitorowanie prawidłowości przebiegu procesu produkcyjnego, dokonywanie wpisów do protokołów produkcyjnych
THERMOPLAST Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Libiąż (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur Vat, rozliczanie należności wobec kontrahentów.
OAZA Spółka z o. o. - 2017-05-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prace pomocnicze przy przygotowywaniutowaru do wysyłki, pomoc przy obsłudze maszyn
Agencja Pracy TRENKWALDER & PARTNER SP. Z O.O. - 2016-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
• Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu.• Nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną.• Współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów.• Pomoc w tworzeniu dokumentacji technicznej systemów.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kraków (małopolskie)
• współpraca i nadzór nad firmami konserwującymi, naprawiającymi urządzenia i instalacje obiektu• dobór i weryfikacja firm serwisujących urządzenia i instalacje, ustalenia zasad współpracy, sporządzanie umów, monitorowanie jakości usług,• nadzór nad firmami wykonującymi prace zlecone na obiekcie• sporządzanie dokumentacji inwestycyjnej we współpracy z wykonawcą• organizowanie miejsc pracy i/lub relokacji pracowników w ramach powierzchni biurowej oraz nadzór nad właściwym stanem oraz oznakowaniem wyposażenia obiektu w meble,• nadzór i koordynacja w zakresie robót budowlano-instalacyjnych w ramach drobnych inwestycji Spółki,• drobne bieżące naprawy sprzętu i wyposażenia obiektuUmowa o pracę.Kontakt z pracodawcą: katarzyna.hladon (at) eurobank.pl
Eurobank S.A. - 2017-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
ogólnie przyjęte prace ślusarskie
KAMAF S.C. ZIELONA GÓRA - 2018-08-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca nad tworzeniem hierarchii i pisaniem reguł automatycznego klasyfikowania Katalogu Amazon z przepisami zgodnościZapewnienie dokładnej klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek biznesowych i dostawców usług zewnętrznych w celu zapewnienia zgodności z przepisami i innymi wymaganiami Dostarczanie globalnych wytycznych dotyczącychklasyfikacji do programów, które doprowadzą do oszczędności i ostatecznie przyniosą korzyści programom - Współpraca z zespołem ds. Zgodności w celu realizacji strategii, poszukiwania możliwości automatyki
Kontrahent Urzędu - 2017-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
jw
POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)