STARSZY KONSERWATOR K/M Warszawa oferta pracy Zespół Szkół Licealnych i Technicznych Nr 1
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: STARSZY KONSERWATOR K/M
Wynagrodzenie: od 2 520 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie 2 podręcznych magazynów szkolnych (rejestrowanie pobierania sprzętu, urządzeń, środków czystości przez pracowników, prowadzenie księgi przeglądów elektronarzędzi, maszyn, urządzeń)- montaż, demontaż urządzeń, sprzętu multimedialnego, informatycznego, nagłośnienia, tablic szkolnych, gablot- naprawa zawiasów, klamek, zamków w drzwiach, regulacja skrzydeł okiennych- montowanie tablic szkolnych, gablot usuwanie awarii i usterek, praca na wysokości do 3 m.- monitorowanie stanu zaopatrzenia w materiały eksploatacyjne: tusze, tonery, papier do drukarek- gospodarka kluczami szkolnymi- wykonywanie zadań zleconych przez kierownika gospodarczego związanych z zamówieniami publicznymi: badania rynku, zamówienia, odbiór towaru
Data publikacji: 2019-10-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zespół Szkół Licealnych i Technicznych Nr 1
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiśniowa 56, 02-520 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie 2 podręcznych magazynów szkolnych (rejestrowanie pobierania sprzętu, urządzeń, środków czystości przez pracowników, prowadzenie księgi przeglądów elektronarzędzi, maszyn, urządzeń)- montaż, demontaż urządzeń, sprzętu multimedialnego, informatycznego, nagłośnienia, tablic szkolnych, gablot- naprawa zawiasów, klamek, zamków w drzwiach, regulacja skrzydeł okiennych- montowanie tablic szkolnych, gablot usuwanie awarii i usterek, praca na wysokości do 3 m.- monitorowanie stanu zaopatrzenia w materiały eksploatacyjne: tusze, tonery, papier do drukarek- gospodarka kluczami szkolnymi- wykonywanie zadań zleconych przez kierownika gospodarczego związanych z zamówieniami publicznymi: badania rynku, zamówienia, odbiór towaru
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 520 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia do 20%+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY KONSERWATOR K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: konserwator części / sprzętu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 520 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Konserwator części / sprzętu (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa elektronarzędzi
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, umiejętność obsługi Ms Office, umiejętność posługiwania się elektronarzędziami, umiejętność szybkiego reagowania na sytuacje awaryjne, co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego.Obowiązki: - prowadzenie 2 podręcznych magazynów szkolnych (rejestrowanie pobierania sprzętu, urządzeń, środków czystości przez pracowników, prowadzenie księgi przeglądów elektronarzędzi, maszyn, urządzeń)- montaż, demontaż urządzeń, sprzętu multimedialnego, informatycznego, nagłośnienia, tablic szkolnych, gablot- naprawa zawiasów, klamek, zamków w drzwiach, regulacja skrzydeł okiennych- montowanie tablic szkolnych, gablot usuwanie awarii i usterek, praca na wysokości do 3 m.- monitorowanie stanu zaopatrzenia w materiały eksploatacyjne: tusze, tonery, papier do drukarek- gospodarka kluczami szkolnymi- wykonywanie zadań zleconych przez kierownika gospodarczego związanych z zamówieniami publicznymi: badania rynku, zamówienia, odbiór towaru[Zgłoszenia: boguslawa.gronczynska (at) tm1.edu.pl, 509 074 337]
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Licealnych i Technicznych Nr 1
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Wiśniowa 56, 02-520 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Wiśniowa
Numer budynku pracodawcy: 56
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: konserwator części / sprzętu
Data dodania oferty pracy: 24.10.2019
Oferta pracy ważna do: 21.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?19849e6969c8669f2db413f856b4601b
Podobne oferty pracy
zwiększanie wydajności poprzez ponowne definiowanie procesów i przygotowywanie zaleceń dotyczacych nowego procesu,inicjowanie, planowanie i kierowanie dużymi innowacyjnymi projektami oraz uczestnictwo w projektach strategicznych dla całej organizacji,nadzorowanie dokumentacji,rozwiązywanie problemów związanych z gromadzeniem danych, przebudowywanie i/lub tworzenie nowej struktury danych z baz danych raportów,identyfikowanie obszarów słabej/niewystarczającej wydajności
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Kraków (małopolskie)
- wzorcowanie przyrządów pomiarowych z zakresu wielkości elektrycznych i nieelektrycznych, - sporządzanie protokołów wzorcowania, - wystawianie świadectw wzorcowania, dokonywnie ekspertyz przyrządów pomiarowych i wystawianie stosownych dokumentów - udział we wdrażaniu rozwiązań systemowych. Miejsce wykonywania pracy: Wydział Usług Metrologicznych, Laboratorium Elektryczności, Wrocław, ul. Młodych Techników 61/63. Oferta dostępna w sali F, B. Kontakt kandydatów z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2019-10-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Ukladanie kostki brukowej i granitowej
FIRMA ALMICH MICHAŁ STRÓŻYK - 2017-03-07 - Szamotuły (wielkopolskie)
Współpraca przy przygotowywaniu sprawozdań finansowych oraz kalkulacji podatków, kontakt z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi, integracja przejętych podmiotów lokalnych oraz wykonywania innych zadań zmierzających do prawidłowego zamknięcia ksiąg; Zagwarantowanie zgodności ksiąg z ogólnie przyjętymi standardami rachunkowości (US GAAP), polityką rachunkową HP (AFM) jak również spójności wyników finansowych dla danego kraju lub/i regionu; Wspieranie i udzielanie specjalistycznych porad z zakresu finansów zarówno korporacji jako całości, jak też poszczególnym jednostkom operacyjnym w odniesieniu do złożonych systemów i procesów.Sala E
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- obliczanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, wielkości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób zatrudnionych i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego;- sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, rocznych deklaracji Pit 4, Pit 8AR oraz rocznych informacji o osiągniętych dochodach Pit 11;- naliczanie kwot do wypłaty z tytułu sporządzonych dla SG tłumaczeń i specjalistycznych ekspertyz oraz zawartych umów cywilno prawnych;- obliczenie dodatkowych należności funkcjonariuszy;- sporządzanie zaświadczeń o osiągniętych dochodach na wniosek funkcjonariuszy i na wniosek instytucji zewnętrznych;- rozliczanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, rocznych dochodów uprawnionych podatników na ich wniosek i sporządzanie deklaracji Pit 40.- kompletowanie i zszywanie trzecich egzemplarzy wystawionych informacji o osiągniętych dochodach pracowników i funkcjonariuszy ( Pit 11) i przekazywanie ich do archiwum zakładowego.- przygotowywanie danych do projektów planów budżetowych, korekt planów budżetowych oraz sprawozdań i informacji w części dotyczącej wydatków osobowych dla funkcjonariuszy.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia w pracy w finansach;- znajomość przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych;- umiejętność rozwiązywania problemów oraz przewidywania;- dokładność, wnikliwość oraz komunikatywność;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczeniabezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzuląPOUFNE.Wymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia w zakresie rozliczania podatku dochodowego.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-07-18 - Racibórz (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
EXALUS TR7 SP.Z.O.O. SP.K. - 2019-10-07 - Kuchary (wielkopolskie)
sklep spożywczy
CHORTEN RAJ S.C. - 2019-10-14 - Choroszcz (podlaskie)
Edukacja wczesnoszkolna kl. I Wykształcenie wyższe pedagogiczne Praca w godz. 7:45-12:15
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Gminy Oława - 2019-08-21 - Oława (dolnośląskie)
- prowadzenie okresowych przeglądów urządzeń technicznych, wod.-kan., grzewczych, monitoringu wizyjnego- wykonywanie prac remontowo-budowlanych- konserwacja i naprawa mebli szkolnych- weryfikowanie i przeprowadzanie znakowania sprzętu szkolnego- zakup materiałów niezbędnych do wykonywania prac konserwacyjno-naprawczych- dbanie o wyposażenie warsztatu
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 W BYDGOSZCZY - 2017-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie listy płac dla pracowników, znajomość przepisów ZUS,terminowe,prawidłowe oraz rzetelne sporzadzanie analiz oraz sprawozdań dotyczących wynagrodzeń pracowników oraz list dodatkowych należności, sporządzanie pism oraz innych wymaganych dokumentów przez ZUS oraz inne instytucje(komornik), które mają bezpośredni wpływ na sporządzanie list wynagrodzeń. Prowadzenie wierzytelności komorniczych. Osoba do kontaktu: Kamila Bartkowiak tel. 261 616 251
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-07-25 - Wędrzyn (lubuskie)
Starszy betoniarz
Przedsiębiorstwo Produkcji Betonów "PUBR" Spółka z o.o. - 2018-11-16 - Międzyrzecz (lubuskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;- ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;- analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; - przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
utrzymanie bezpiecznego stanu nawierzchni, systemu i urządzeń odwodnienia, ogrodzenia
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE I OBSŁUGA SEKRETARIATU, OBSŁUGA INTERESANTÓW I GOŚCI, OPRACOWYWANIE INFORMACJI PRASOWYCH DLA JEDNOSTKI NADRZĘDNEJ, NADZÓR NAD BIEŻĄCĄ AKTUALIZACJĄ STRONY INTERNETOWEJ KOMENDY, PRZYGOTOWYWANIE PISM I DOKUMENTÓW, OBSŁUGA SPOTKAŃ I NARAD SŁUŻBOWYCH, KOORDYNOWANIE PROCESU KONTROLI ZARZĄDCZEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 1,5 RKU W ADMINISTRACJI LUB 1 ROK W DANYM OBSZARZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGOPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-12-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
STAZ
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
rozmieszczanie leków wg miejsca ich położenia, sprawdzanie w systemie informatycznym lokalizacji i aktualnej ilości towaru, realizowanie zamówień zgodnie z dowodami WZ
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Łęczyca (łódzkie)
prowadzenie pojazdu, obsługa codzienna pojazdu, nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ARIAN ADRIAN MAZUR - 2018-06-06 - Huta Podłysica (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa recepcji
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Powroźnik (małopolskie)
Prace spawalnicze i monterskie, remonty bieżące i kapitalne, usuwanie awarii urządzeń, montaż i demontaż urządzeń, prace ślusarskie. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto do uzgodnienia. Praca na terenie woj. małopolskiego i śląskiego. Umowa o pracę na czas określony 6 mcy z możliwościa przedłużenia. Możliwość pracy na dwie zmiany.
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO - USŁUGOWE "MEGA - REM" - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa linii produkcyjnej kawy, pakowanie gotowych produktów, dbałość i porządek i czystość hali oraz maszyn
kontakt przez OHP - 2017-01-23 - Żory (śląskie)
przyjmowanie i układanie towaru, dowóz towaru do klienta, obsługa kazy fiskalnej, obsługa mieszalnika farb
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Lubin (dolnośląskie)
Przygotowanie towarów, rozładunek - załadunek samochodów, kontakt z odbiorcami Litwa-Ukraina, oznaczenie towarów w danym języku.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Jawczyce (mazowieckie)
Dozorca, dbanie o porządek na zewnątrz obiektu
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Sokółka (podlaskie)
Przeprowadzanie czynności kontrolnych użytkowników przyrządów pomiarowych podlegających obowiązkowi prawnej kontroli metrologicznej Opracowywanie zaleceń pokontrolnych, zestawień oraz innych dokumentów Sprawdzanie przyrządów podlegających prawnej kontroli metrologicznej oraz dokumentowanie tych czynności Wykonywanie wzorcowania przyrządów własnych Przeprowadzanie wzorcowania oraz ekspertyzy przyrządów pomiarowych Prowadzenie pojazdu służbowego podczas wykonywania niektórych z powierzonych zadań Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca wykonywana jest w urzędzie oraz w miejscu zainstalowania i użytkowania przyrządów pomiarowych, czyli w bazach paliw, stacjach paliw oraz w zakładach chemicznych, produkcyjnych, usługowych, sklepach itp. Z wykonywaniem ww. zadań wiąże się praca w różnych warunkach atmosferycznych (praca na zewnątrz w zmiennych warunkach atmosferycznych i na wysokościach), podnoszenie i ustawianie na wadze wzorców o masie do 25 kg/szt. Praca wykonywana jest w miejscu posadowienia przyrządu pomiarowego (w firmach, zakładach produkcyjnych, itp.) oraz w siedzibie urzędu przy użyciu przyrządów pomiarowych oraz wzorców masy i związana jest z obsługą komputera. Legalizacji będą poddane następujące przyrządy pomiarowe:Odmierzacze paliw, LPG, instalacje pomiarowe, zbiorniki pomiarowe (przyrządy do pomiaru objętości i przepływu), wagi (pełen zakres), przymiary. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Delegacje służbowe stanowią około 50 % czasu pracy wykonywanej na terenie czterech powiatów. Opracowanie dokumentacji z czynności kontrolnych odbywa się w pomieszczeniach kontrolowanego (sklepy, stacje paliw, stacje LPG, w zakładach produkcyjnych itp.). Opracowanie dokumentacji z czynności legalizacyjnych, rozliczanie wniosków oraz tworzenie innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją powierzonych zadań odbywa się w miejscu ich wykonywania oraz w budynku urzędu, który nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy, podjazdów dla wózków inwalidzkich jak i niedostosowane toalety, drzwi do pomieszczeń do szerokości wózków inwalidzkich. Do pracy w terenie pracownik używa samochodu służbowego, samochodu prywatnego lub korzysta z pojazdów serwisantów, które nie są przystosowane do transportu wózków inwalidzkich.
OKRĘGOWY URZĄD MIAR W POZNANIU - 2016-09-08 - Konin (wielkopolskie)
obsługa archiwum, obsługa sekretariatu, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Augustów (podlaskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Interjarek Sp. z o.o. - 2019-10-09 - Jedlec (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA DZIAŁU HANDLOWEGO, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, TWORZENIE OFERT I NEGOCJACJE WARUNKÓW HANDLOWYCH, INNE PRACE BIUROWE.PROSZĘ O UMIESZCZENIE W CV KLAUZULI ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ERTIM W RZESZOWIE W CELU NIEZBĘDNYM DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI NA STANOWISKO DORADCA KLIENTA. ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENI2E O OCHRONIE DANYCH) DALEJ RODO.
ERTIM TOMASZ WARZOCHA - 2019-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
.
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH I DRÓG - 2016-05-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)