STARSZY BETONIARZ Międzyrzecz oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcji Betonów "PUBR" Spółka z o.o.
Stanowisko: STARSZY BETONIARZ
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Starszy betoniarz
Data publikacji: 2018-11-16
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcji Betonów "PUBR" Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Reymonta 5, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Starszy betoniarz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY BETONIARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: betoniarz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: staż pracy min. 1 rok jako betoniarz
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcji Betonów "PUBR" Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Reymonta 5, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Reymonta
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: betoniarz
Data dodania oferty pracy: 16.11.2018
Oferta pracy ważna do: 14.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace gastronomiczne
JACEK PŁODZISZEWSKI - 2018-06-27 - Rewal (zachodniopomorskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowca komunikacji miejskiej. Trasy Zabrze - Gliwice.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Zabrze (śląskie)
jw
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; kwalifikacje tancerza z klasą międzynarodową; znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: prowadzenie zajęć tanecznych w szkole tańca, prowadzenie zajęć indywidualnych, nadzór nad klubem podczas dnia; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Gliwice (śląskie)
Praca w Zespole Zaopatrzenia-zastępstwo w czasie nieobecności usprawiedliwionej. Realizacja zagadnień z zakresu gospodarki finansowej związanej z naliczeniem i sporządzaniem list wypłat dodatkowych świadczeń i należności dla policjantów i pracowników Policji, opisywanie i sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowych za media w KMP w Siedlcach oraz w podległych komisariatach, przyjmowanie gotówki za mandaty w celu odprowadzenia jej na konto Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, sporządzanie faktur VAT obciążających innych użytkowników za wynajem pomieszczeń KMP w Siedlcach, naliczanie równoważnika pieniężnego w zamian za posiłki profilaktyczne dla uprawnionych funkcjonariuszy, rozliczanie i prowadzenie ewidencji wydawanych posiłków profilaktycznych dla uprawnionych funkcjonariuszy i pracowników Policji, sporządzanie wykazów osób uprawnionych do otrzymywania środków higieny osobistej dla pracowników cywilnych.
Komenda Miejska Policji w Siedlcach - 2016-03-10 - Siedlce (mazowieckie)
sadzenie krzewów i kwiatów, przycinanie krzewów, koszenie trawników o powierzchni 3000 m2, odśnieżanie terenów powyżej 3000 m2, szorowanie i polerowanie posadzek maszynami, praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w systemie dwuzmianowym w godz. 6-10, 17-21
"EMMA" P.U.W Małgorzata Małek - 2016-03-17 - Falenty (mazowieckie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W BRANŻYKONSTRYKCYJNO-BUDOWLANEJ BEZ OGRANICZEŃ, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, PRZEPISÓW PRAWO BUDOWLANE, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
•Samodzielne planowanie i projektowanie systemów grzewczych, sanitarnych, wentylacyjnych i klimatyzacji (HVAC)•Nadzór techniczny nad opracowywanymi projektami•Opracowywanie dokumentów CAD w zależności od stopnia zaawansowania projektu•Kalkulacja i interpretacja systemów technicznego wyposażenia budynków•Ustalanie zapotrzebowania na komponenty urządzeń i systemów
GFE Gesellschaft für Energieeffizienz mbH - 2016-05-25 - Niemcy (Niemcy)
Rozpoznawanie portali internetowych z ogłoszeniami, rozpoznawanie rynku pracy, tworzenie ofert pracy, składanie propozycji ofert.
„Lait” Sp.z.O.O - 2017-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc psychologiczna dla uczniów
Szkoła Podstawowa nr 9 im. Stefanii Sempołowskiej w Lubinie - 2018-09-17 - Lubin (dolnośląskie)
Przygotowywanie posiłków, kierowanie zespołem
PRO-MOT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Sopot (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie, mile widziane prawo jazdy kat. B, chęć do pracy, umiejętność pracy w zespoleWymagania: montaż instalacji wod-kan, CO, biały montażPraca: Krotoszyn i okolice
Usługi ogólnobudowlane, instal. sanitarne - Norbert Zakoński - 2018-01-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Łochów (mazowieckie)
Praca na stanowisku starszy referent w sekcji materialowej-logistyka KPW. Opracowywanie dikumentów i pism dotyczacych dzialalności bieżącej sluzby.Sporzadzanie zapotrzebowań do Bazy Logistycznej.Prowadzenie ewidencji rozliczeń zapasów materiałowych w obowiazujacych systemach informatycznych. Prowadzenie wszelkich korespondencji dotyczacych zadań realizowanych przez słuzbę. Opracowanie planów eksploatacji,obsługi,przegladów,zaopatrzenia materiałowego,wykazów i sprawozdań.
Komenda Portu Wojennego - 2017-07-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-11-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w kancelarii zgodnie z obowiązującymi przepisami,- bieżące wykonywanie czynności kancelaryjnych w zakresie przyjmowania, rejestrowania, przechowywania, przekazywania, wysyłania i udostępniania dokumentów oraz wydawnictw wg zasad obowiązujących w przepisach,- wykonywanie czynności kancelaryjnych w zakresie zadań funkcjonalnych kancelarii jawnej związanych z obsługą faksu w zakresie wysyłania i odbierania dokumentów jawnych oraz monitorowania wpływu dokumentów do oddziału przy wykorzystaniu skrzynki podawczej platformy E-PUAP,- bieżące informowanie poszczególnych wykonawców o wpłynięciu korespondencji oraz dokonywanie terminowego jej rozdziału, w tym skanowanie i przesyłanie do adresatów,- zabezpieczanie pracy kancelaryjnej funkcjonariuszom i pracownikom korzystającym z dokumentów jawnych w wydzielonym pomieszczeniu kancelarii,- rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników oddziału z dokumentów jawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce (komórce) organizacyjnej,- przyjmowanie i przechowywanie kluczy zapasowych do szaf metalowych i pomieszczeń, w których znajdują się urządzenia, zgodnie z Książką ewidencji kluczy oraz udostępnianie po uzyskaniu zgody Naczelnika Wydziału Ochrony Informacji lub Kierownika Sekcji Ochrony Fizycznej,- realizowanie czynności związanych z przygotowaniem kancelarii do wewnętrznej kontroli posiadanych dokumentów.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-10-13 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
pomoc przy przygotowaniu posiłków
Marcin SUŚLIK - 2018-10-04 - Chrzanów (małopolskie)
dbanie o dobry wizerunek firmy , obsługa kluczowych klientów rynku rosyjskojęzycznego
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-organizuje i przewodzi projektem oraz zespołem projektowym (planuje i zarządza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje współpracę z klientem);-zarządza współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu; -zapewnia efektywne zarządzanie projektu optymalne ułożenie ról i zasobów; -ustala plan projektu i zarządza jego zmianą tam gdzie konieczne; -ustanawia zespół praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu;
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata (do 19.08.2018r.).
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Wrocław (dolnośląskie)
spawanie stali stopowych i zwykłej jakości MAG 135 czyszczenie detali po spawaniu (obsługa szlifierki kątowej), składanie w przyrządach spawalniczych elementów do spawania, kontrola wizualna spoin oraz sprawdzenie zgodności wymiarów pospawanego elementu z rysunkiem, obsługa urządzeń pomiarowych. montowanie konstrukcji stalowych
JACK CRANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-27 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
przygotowanie analiz i raportów finansowych, poprawnośc procesów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Kraków (małopolskie)
1. PROGRAMOWANIE APLIKACJI RISK&FINANCE IT (RFIT),2. ZAPEWNIENIE ODPOWIEDNIEJ JAKOŚCI I DOSTARCZANYCH ZADAŃ,3. PROJEKTOWANIE APLIKACJI RFIT,4. DOKUMENTOWANIE I RAPORTOWANIE ZREALIZOWANYCH ZADAN,WSPARCIE UŻYTKOWNIKÓW APLIKACJI RFIT.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Analiza oraz dostarczanie rozwiązań na podstawie wymagań biznesowych, tworzenie dokładnych, przejrzystych oraz efektywnych kodów programów o szerokim zakresie specyfikacji, tworzenie oraz usprawnianie zewnętrznych oraz wewnętrznych specyfikacji oraz standardowej dokumentacji wymaganej na każdym etapie cyklu życiowego projektu, weryfikacja danych testowych dla projektu, czasowe kończenie projektów.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów, przyjmowanie zamówień, załadunek towaru, kontrola dat przydatności towarów.
Zakład Przetwórstwa Mięsnego "CHABURA" Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Rylowa (małopolskie)
1. Rozwój oprogramowania implementacja nowych funkcjonalności, rozszerzanie istniejących, usuwanie usterek oraz optymalizacja istniejącego oprogramowania.2. Współpraca z intersariuszami projektu w celu precyzowania wymagań, szacowania zasobów wymaganych do realizacji zadań i raportowania statusu wykonywanych zadań.3. Wsparcie użytkowników i zespołów Wsparcia Produkcji w zakresie wiedzy eksperckiej nt. aplikacji rozwijanych przez pracownika oraz pomocy w wyjaśnianiu przyczyn usterek aplikacji i ich usuwania. 4. Dokumentacja funkcjonalności implementowanych przez pracownika, wsparcie innych członków zespołu w zakresie wiedzy nt. elementów aplikacji dla których pracownik jest ekspertem.5. Inne zadania zlecone przez przełożonych o ile nie stoją w sprzeczności z obowiązującym prawem i warunkami umowy o pracę.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)