STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI W DIK K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI W DIK K/M

Wynagrodzenie: od 4 217,26 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2019-07-26

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 217,26 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI W DIK K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 217,26 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ograniczeń

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kat. B prawo jazdy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: -prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, -prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, -sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, -analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, -współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 12.08.2019 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 51580. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadz enia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 51580 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce "Pracuj z nami".

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 29.07.2019

Oferta pracy ważna do: 12.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6d1c82e39ce4b9e3dc844f7235b1bfe0

Podobne oferty pracy

STARSZY INŻYNIER SYSTEMÓW OPERACYJNYCH (NR 4189) - 2 000 - 15 000 PLN

- Instalacja, konfiguracja i administracja SAP HANA;- Integracja SAP HANA z SAP Soluton Manager;- Wykonywanie heterogenicznych migracji z baz danych do SAP HANA (DMO);- Analiza systemu, troubleshooting i debugowanie błędów systemowych;- Rozwiązywanie zaawansowanych incydentów;- Monitoring systemu wraz z zależnymi bazami danych i aplikacjami;- Rozwiązywanie problemów klienta w związku z użyciem, wydajnością i funkcjonalnością aplikacji
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INŻYNIER MECHANIK, TECHNIK MECHANIK - od 3 000 PLN

Konstrukcja maszyn i urządzeń z wykorzystaniem oprogramowania CAT lub INWERTER. Stanowisko: Konstruktor-technolog
Mechanika Maszyn "MECH MASZ" - 2015-12-01 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 300 PLN

Obsługa magazynu, przyjmowanie i wydawanie towaru, dbanie o porządek, pakowanie towaru według specyfikacji, współpraca z kontrahentami zagranicznymi. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Bielsko-Biała (śląskie)

STARSZY ANALITYK FINANSOWY - BUDŻETOWANIE I KONTROLA KOSZTÓW - od 8 840 PLN

czasowe i dokładne zbieranie i analizowanie informacji, - przygotowywanie i prezentowanie ad hoc kompleksowych analiz i raportów na żądanie zarządu, - przygotowywanie miesięcznych i rocznych rozliczeń okresowych w sposób dokładny, kompletny i terminowy, - koordynowanie i uczestniczenie we wdrażaniu usprawnień systemów i metod pracy, - punkt kontaktowy dla klientów we wszystkich kwestiach dotyczących danego Partnera.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Kraków (małopolskie)

PSYCHOLOG - 2 265 - 3 109 PLN

Opieka psychologiczna, diagnozowanie sytuacji wychowawczych ucznia, określanie odpowiednich form pomocy psychologicznej
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

ASYSTENT LABORATORIUM - od 1 000 PLN

Wykonywanie okularów korekcyjnych zgodnie ze zleceniem, obsługa klienta, reprezentowamnie firmy na międzynarodowych targach optycznych oraz uczestnictwo w międzymnarodowych sympozjach naukowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Jawor (dolnośląskie)

STARSZY TECHNIK - 2 250 - 2 600 PLN

wykonywanie i prowadzenie dokumentacji planistycznej, rozliczeniowej napraw sprzetu wojskowego, zgodnie z rocznym planem zadań obsługowo- naprawczych oraz przewodnikami technologicznymi, czytanie dokumentacji technicznej i wykonywanie dokumentów, analizy danych z dokumentów przewodników technologicznych, posługiwanie się w praktyce pakietem MMS Office oraz sprzętem komputerowym i urządzeniami biurowymi
I Regionalna Baza Logistyczna Jednostka Wojskowa 4224 - 2019-04-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA/WYDAWCA MAGAZYNOWY - od 2 450 PLN

Jazda z towarem i po towar, pakowanie towaru (podnoszenie do 30 kg), wypisywanie listów przewozowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku na terenie Bielska-Białej i okolic (sporadycznie, średnio 1 raz w m-cu, możliwe również dalsze wyjazdy na terenie Polski).
MROWIEC SP. Z O. O. SP. KOMANDYTOWA - 2019-07-02 - Kaniów (śląskie)

KUCHARKA - od 3 500 PLN

Przygotowanie posiłków, wydawanie
Firma Turystyczna "JURKOWSKI" Wojciech Jurkowski - 2019-03-07 - Ochotnica Górna (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent ds księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Grębów (podkarpackie)

PAKOWANIE, KROJENIE POECZYWA - od 2 100 PLN

pakowanie, krojenie pieczywa
Bronowscy Czernichów Sp. z o.o. - 2018-01-08 - Czernichów (śląskie)

STARSZY ANALITYK BIZNESOWY - od 9 151,81 PLN

Zbieranie informacji w celu przygotowania miesięcznych i kwartalnych prognoz z minimum 90 % dokładnością. Dostarczanie analiz na temat ilościowych fluktuacji. Generowanie raportów na temat trendów oraz sygnalizowanie zwiększonego zapotrzebowania zarówno menedżmentowi, jak i dostawcom. Pełnienie funkcji partnera dla operacji odnośnie zobowiązań oraz zaległości.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU SPORTOWEGO - 2 200 - 2 500 PLN

*fund-raiser (tworzenie i sprzedaż oferty sponsorskiej imprez i aktywności organizowanych przez firmę oraz sprzedaż innych usług);*account manager (opieka nad sponsorami i partnerami, w tym: nadzór nad działaniami organizacyjnymi i komunikacyjnymi związanymi z obecnością sponsorów: koordynacja przygotowywania materiałów wizualnych, przygotowywanie i realizacja pomysłów kreatywnych dla sponsorów, wizualizacja sponsorów na imprezie, itp.);*obsługa Social Media (Facebook, Instagram, Youtube itp.).
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Sokółka (podlaskie)

KIEROWCA DO ROZWOŻENIA PIZZY - od 2 057 PLN

Zgodne ze stanowiskiem; praca dwuzmianowa w godz. 10-23
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Słupsk (pomorskie)

STARSZY REFERENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

obsługa klientów, prowadzenie ewidencji wodomierzy, przygotowywanie i zawieranie umów o zaopatrzenie w wodę z odbiorcami usług, przygotowywanie wystawionych faktur do wysyłki,
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach - 2019-05-24 - Ożarowice (śląskie)

TOKARZ - od 1 200 PLN

Wg wskazanego stanowiska pracyUmowa na okres próbny 1/2 etatuWynagrodzenie od 1200zł brutto do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Budowlane Barzak - 2017-06-29 - Kraków (małopolskie)

TOKARZ W METALU - od 11,25 PLN

Przygotowywanie procesów obróbki skrawaniem ,wykonywanie na maszynach skrawających różnych prac tokarskich.
"PEON" Usługi remontowe. naprawcze, transportowe Ryszard Goździkowski - 2016-07-01 - Oława (dolnośląskie)

KUCHMISTRZ - od 2 000 PLN

Szkolenie osób będących uczestnikami programu ,, Pomoc żywnościowa''.
FUNDACJA BANK ŻYWNOŚCI - 2017-09-29 - Lublin (lubelskie)

KUCHARZ/POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

Obróbka wstępna warzyw, owoców, mięsa oraz ryb, pomoc w przygotowywaniu dań mięsnych rybnych oraz deserów.
PIZZERIA FENIX JONASZ RZEPA - 2016-06-08 - Wejherowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 925 PLN

Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wałcz (zachodniopomorskie)

STARSZY REFERENT - od 2 550 PLN

Praca biurowa, przyjmowanie, rejestrowanie wysyłek, kompletowanie dokumntów. praca w godz 7:30-15:30. Praca w placówce pod Opolem - około 36km
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2016-10-05 - Opole (opolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 13 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych, WC, pomieszczeń socjalnych
MAZURSKI BROWAR Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

MISTRZ MONTAŻU - od 3 500 PLN

kierowanie przebiegiem procesu technologicznego i kontrola jegozgodności z dokumentacja technologiczną i wymaganiami jakości produkcji iklienta , nad montażem części konstrukcji, umiejętność zarządzaniapodległym zespołem pracowników. Praca na dwie zmiany w godz. 6-14/14-22
Zugil S. A. Oddział MIK Ozimek - 2018-02-22 - Ozimek (opolskie)

LISTONOSZ PIESZY KOSZALIN - od 2 150 PLN

Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych, doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych, prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów, zbieranie i aktualizacja danych dotyczacych rejonu doręczeń oraz bazy adresowej firm, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, monitorowanie estetyki i stanu technicznego nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2016-08-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DYREKTORA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Poznań (wielkopolskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA WYDATKÓW SŁUŻBOWYCH I PODRÓŻY - do 6 000 PLN

Kontrola zgodności raportów kosztów podróży otrzymywanych od pracowników w Europie, zapewnienie wsparcia i szkoleń dla użytkowników programu Concur w języku hiszpańskim i angielskim, raporty i analizy ad-hoc dla działu Global Travel Managment, zapewnienie kompletności automatycznego przesyłania danych, aktualizacja SOP na podstawie zmian w procesie, działania kończące miesiąc, uzgadnianie kont.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Kraków (małopolskie)

KIEROWNIK UTRZYMANIA RUCHU - od 2 775 PLN

zarządzanie zespołem pracowniczym, obsługa maszyn i urządzeń przemysłowych.
Pol - Foods Sp. z o.o. - 2019-03-22 - Prostki (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT GEODETY - od 2 000 PLN

obsługa geodezyjna inwestycji
GEOMETRIC Usługi Geodezyjno-Kartograficzne - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)


Wybierz powiat