STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI W DIK K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI W DIK K/M
Wynagrodzenie: od 4 217,26 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-07-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 217,26 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI W DIK K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 217,26 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kat. B prawo jazdy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: -prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, -prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, -sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, -analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, -współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 12.08.2019 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 51580. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadz enia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 51580 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce "Pracuj z nami".
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 29.07.2019
Oferta pracy ważna do: 12.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6d1c82e39ce4b9e3dc844f7235b1bfe0
Podobne oferty pracy
- Instalacja, konfiguracja i administracja SAP HANA;- Integracja SAP HANA z SAP Soluton Manager;- Wykonywanie heterogenicznych migracji z baz danych do SAP HANA (DMO);- Analiza systemu, troubleshooting i debugowanie błędów systemowych;- Rozwiązywanie zaawansowanych incydentów;- Monitoring systemu wraz z zależnymi bazami danych i aplikacjami;- Rozwiązywanie problemów klienta w związku z użyciem, wydajnością i funkcjonalnością aplikacji
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Konstrukcja maszyn i urządzeń z wykorzystaniem oprogramowania CAT lub INWERTER. Stanowisko: Konstruktor-technolog
Mechanika Maszyn "MECH MASZ" - 2015-12-01 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa magazynu, przyjmowanie i wydawanie towaru, dbanie o porządek, pakowanie towaru według specyfikacji, współpraca z kontrahentami zagranicznymi. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
czasowe i dokładne zbieranie i analizowanie informacji, - przygotowywanie i prezentowanie ad hoc kompleksowych analiz i raportów na żądanie zarządu, - przygotowywanie miesięcznych i rocznych rozliczeń okresowych w sposób dokładny, kompletny i terminowy, - koordynowanie i uczestniczenie we wdrażaniu usprawnień systemów i metod pracy, - punkt kontaktowy dla klientów we wszystkich kwestiach dotyczących danego Partnera.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Kraków (małopolskie)
Opieka psychologiczna, diagnozowanie sytuacji wychowawczych ucznia, określanie odpowiednich form pomocy psychologicznej
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Wykonywanie okularów korekcyjnych zgodnie ze zleceniem, obsługa klienta, reprezentowamnie firmy na międzynarodowych targach optycznych oraz uczestnictwo w międzymnarodowych sympozjach naukowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Jawor (dolnośląskie)
wykonywanie i prowadzenie dokumentacji planistycznej, rozliczeniowej napraw sprzetu wojskowego, zgodnie z rocznym planem zadań obsługowo- naprawczych oraz przewodnikami technologicznymi, czytanie dokumentacji technicznej i wykonywanie dokumentów, analizy danych z dokumentów przewodników technologicznych, posługiwanie się w praktyce pakietem MMS Office oraz sprzętem komputerowym i urządzeniami biurowymi
I Regionalna Baza Logistyczna Jednostka Wojskowa 4224 - 2019-04-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Jazda z towarem i po towar, pakowanie towaru (podnoszenie do 30 kg), wypisywanie listów przewozowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku na terenie Bielska-Białej i okolic (sporadycznie, średnio 1 raz w m-cu, możliwe również dalsze wyjazdy na terenie Polski).
MROWIEC SP. Z O. O. SP. KOMANDYTOWA - 2019-07-02 - Kaniów (śląskie)
Przygotowanie posiłków, wydawanie
Firma Turystyczna "JURKOWSKI" Wojciech Jurkowski - 2019-03-07 - Ochotnica Górna (małopolskie)
Asystent ds księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Grębów (podkarpackie)
pakowanie, krojenie pieczywa
Bronowscy Czernichów Sp. z o.o. - 2018-01-08 - Czernichów (śląskie)
Zbieranie informacji w celu przygotowania miesięcznych i kwartalnych prognoz z minimum 90 % dokładnością. Dostarczanie analiz na temat ilościowych fluktuacji. Generowanie raportów na temat trendów oraz sygnalizowanie zwiększonego zapotrzebowania zarówno menedżmentowi, jak i dostawcom. Pełnienie funkcji partnera dla operacji odnośnie zobowiązań oraz zaległości.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)
*fund-raiser (tworzenie i sprzedaż oferty sponsorskiej imprez i aktywności organizowanych przez firmę oraz sprzedaż innych usług);*account manager (opieka nad sponsorami i partnerami, w tym: nadzór nad działaniami organizacyjnymi i komunikacyjnymi związanymi z obecnością sponsorów: koordynacja przygotowywania materiałów wizualnych, przygotowywanie i realizacja pomysłów kreatywnych dla sponsorów, wizualizacja sponsorów na imprezie, itp.);*obsługa Social Media (Facebook, Instagram, Youtube itp.).
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Sokółka (podlaskie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca dwuzmianowa w godz. 10-23
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klientów, prowadzenie ewidencji wodomierzy, przygotowywanie i zawieranie umów o zaopatrzenie w wodę z odbiorcami usług, przygotowywanie wystawionych faktur do wysyłki,
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach - 2019-05-24 - Ożarowice (śląskie)
Wg wskazanego stanowiska pracyUmowa na okres próbny 1/2 etatuWynagrodzenie od 1200zł brutto do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Budowlane Barzak - 2017-06-29 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie procesów obróbki skrawaniem ,wykonywanie na maszynach skrawających różnych prac tokarskich.
"PEON" Usługi remontowe. naprawcze, transportowe Ryszard Goździkowski - 2016-07-01 - Oława (dolnośląskie)
Szkolenie osób będących uczestnikami programu ,, Pomoc żywnościowa''.
FUNDACJA BANK ŻYWNOŚCI - 2017-09-29 - Lublin (lubelskie)
Obróbka wstępna warzyw, owoców, mięsa oraz ryb, pomoc w przygotowywaniu dań mięsnych rybnych oraz deserów.
PIZZERIA FENIX JONASZ RZEPA - 2016-06-08 - Wejherowo (pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Praca biurowa, przyjmowanie, rejestrowanie wysyłek, kompletowanie dokumntów. praca w godz 7:30-15:30. Praca w placówce pod Opolem - około 36km
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2016-10-05 - Opole (opolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, WC, pomieszczeń socjalnych
MAZURSKI BROWAR Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
przewóz rzeczy
Firma Handlowo-Usługowa "KRIS"Krzysztof Zaręba - 2018-12-21 - Ryki (lubelskie)
kierowanie przebiegiem procesu technologicznego i kontrola jegozgodności z dokumentacja technologiczną i wymaganiami jakości produkcji iklienta , nad montażem części konstrukcji, umiejętność zarządzaniapodległym zespołem pracowników. Praca na dwie zmiany w godz. 6-14/14-22
Zugil S. A. Oddział MIK Ozimek - 2018-02-22 - Ozimek (opolskie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych, doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych, prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów, zbieranie i aktualizacja danych dotyczacych rejonu doręczeń oraz bazy adresowej firm, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, monitorowanie estetyki i stanu technicznego nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2016-08-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Kontrola zgodności raportów kosztów podróży otrzymywanych od pracowników w Europie, zapewnienie wsparcia i szkoleń dla użytkowników programu Concur w języku hiszpańskim i angielskim, raporty i analizy ad-hoc dla działu Global Travel Managment, zapewnienie kompletności automatycznego przesyłania danych, aktualizacja SOP na podstawie zmian w procesie, działania kończące miesiąc, uzgadnianie kont.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie zespołem pracowniczym, obsługa maszyn i urządzeń przemysłowych.
Pol - Foods Sp. z o.o. - 2019-03-22 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa geodezyjna inwestycji
GEOMETRIC Usługi Geodezyjno-Kartograficzne - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)