STARSZY SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA WYDATKÓW SŁUŻBOWYCH I PODRÓŻY Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA WYDATKÓW SŁUŻBOWYCH I PODRÓŻY
Wynagrodzenie: do 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola zgodności raportów kosztów podróży otrzymywanych od pracowników w Europie, zapewnienie wsparcia i szkoleń dla użytkowników programu Concur w języku hiszpańskim i angielskim, raporty i analizy ad-hoc dla działu Global Travel Managment, zapewnienie kompletności automatycznego przesyłania danych, aktualizacja SOP na podstawie zmian w procesie, działania kończące miesiąc, uzgadnianie kont.
Data publikacji: 2018-04-26
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola zgodności raportów kosztów podróży otrzymywanych od pracowników w Europie, zapewnienie wsparcia i szkoleń dla użytkowników programu Concur w języku hiszpańskim i angielskim, raporty i analizy ad-hoc dla działu Global Travel Managment, zapewnienie kompletności automatycznego przesyłania danych, aktualizacja SOP na podstawie zmian w procesie, działania kończące miesiąc, uzgadnianie kont.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA WYDATKÓW SŁUŻBOWYCH I PODRÓŻY
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2018
Data zakończenia pracy: 13.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku związanym z rozliczaniem wydatków służbowych, umiejętności analityczne, umiejętność modelowania Excel, zdolność do tworzenia, wdrażania i ciągłego doskonalenia i optymalizacji procesów w zmieniającym się środowisku, umiejętność rozpoznawania kluczowych zagadnień technicznych oraz proponowanie rozwiązań opartych na wypracowanym doświadczeniu, znajomość programów i systemów Concur, CWT, SAP, Concur Travel
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.04.2018
Data dodania oferty pracy: 25.04.2018
Oferta pracy ważna do: 08.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2018
Podobne oferty pracy
Programowanie robotów przemysłowych Online oraz Offline, programowanie sterowników PLC, programowanie paneli dotykowych, tworzenie dokumentacji technicznej, montaż szaf sterowniczych. Możliwość szkoleń. Praca w Zabrzu oraz delegacje w kraju i za granicą.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Zabrze (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Sierpc (mazowieckie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIEM, ZAKUPEM, ODSPRZEDAŻĄ I ANALIZĄ ZUŻYCIEM ENERGII ELEKTRYCZNEJ, WYKONYWANIE ZESTAWIEŃ, PLANÓW, SPRAWOZDAŃ, WNIOSKÓW DOTYCZĄCYCH ANALIZ DOSTAW I ZUŻYCIA ORAZ ODSPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ, A TAKŻE PONIESIONYCH WYDATKÓW, PROWADZENIE SZKOLEŃ I NADZORÓW SŁUŻBOWYCH W WW. ZAKRESIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE TECHNICZNE ELEKTRYCZNE LUB PODOBNE, BIEGŁA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W TYM PROGRAMÓW BIUROWYCH (WORD, EXCEL, POWERPOINT), DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 4 LATA, PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-11-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, chat, zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami przypisanymi do każdego projektu. Realizacja wyznaczonych przez przełożonego celów oraz wskaźników ilościowych, wartościowych, jakościowych w zakresie obsługi klientów.- Znajomość języka czeskiego oraz angielskiego jest wymagana do kontaktowania się z klientem zagranicznym z Czech.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na 3 miesiące. Kolejna na umowa na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym i ruchomym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-22:00 + dni wolne od pracy: wszystkie, w zależności od grafiku i świąt obsługiwanego rynku. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana biegła (B2/C1) znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie. Wymagana podstawowa (A2) znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Katowice (śląskie)
.
Firma Usługowo - Handlowa "JEGGER" Łukasz Kasperkowiak - 2016-12-15 - Gostyń (wielkopolskie)
wspomaganie dziecka niedowidzącego w procesie dydaktyczno-wychowawczym, prowadzenie zajęć rewalidacyjnych w Szkole PodstawowejCV przesłac na adres szkola (at) kornica.org
Zespół Publicznych Placówek Oświatowych im. Odzyskania Niepodległości w Starej Kornicy - 2016-08-25 - Stara Kornica (mazowieckie)
-dokładna znajomość przepisów regulujących zasady ksiegowości w szczególnosci klasyfikację dochodów i wydatków budzetowych, ustawę o rachunkowości;-dokładna znajomość przepisów związanych z rozliczaniem kosztów podrózy słuzbowych na obszarze kraju pracowników i funkcjoanariuszy-zanajomość przepisów w zakresie obiegu korespondencji w Oddziale-znajomość i stosowanie instrukcji obiegu dowodów księgowych w zakresie zajmowanego stanowiska-sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym kosztów podrózy słuzbowych na obszarze kraju-dekretowanie ksztów podrózy słuzbowych zgodnie z obowiązujacymi przepisami w tym w układzie budżetu zadaniowego-monitorowanie wydatków dot. podróży słuzbowych i bieżące informacje o ewentualnych niedoborach lub nadwyżkach w planie finansowym-udział w procesie planowania wydatków dot. podrózy słuzbowych i w analizach kwartalnych-prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników cywilnych i słuzby funkcjonariuszy PGK-prowadzenie rejestru faksów wychodzących i wchodzących, wysyłanie faksów-prowadzenie ewidencji złozonych w NBP depozytów-przygotowywanie pism urzedowych-przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ-dbałosć o przestrzeganie tajemnicy państwowej i słuzbowej-przestrzeganie przepisów ochrony informacji niejawnych oraz przepisów o ochronie danych osobowych-dbałość o uzywany podczas wykonywanych zadań sprzęt służbowy
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-02-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zapewnienie prawidłowego wykonywania procesów i zgodności wszystkich zapisów z procesami raportowania, w tym zamknięciem miesiąca, rozliczaniem kont bilansowych, przeglądem oświadczeń, przeglądem bilansu i bonami księgowymi. Zapewnienie zgodności z normami i regulacjami dotyczącymi rachunkowości (Philips Lighting Accounting Principles, IFRS, lokalne przepisy, dyrektywy). Wykonywanie i przegląd wewnętrznych kontroli związanych z domeną księgowości w sposób terminowy i dokładny. Zarządzanie i wsparcie w procesie wewnętrznych i zewnętrznych audytów.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Łódź (łódzkie)
proste prace magazynowe, prace związane z przenoszeniem akumulatorów i oklejaniem ich, praca w ruchu w wymuszonej pozycji
POLLUX ACCOUNTANT SP. Z O.O. - 2016-12-29 - Poznań (wielkopolskie)
PRZEWÓZ TOWARÓW NA TERENIE POWIATU POLKOWICKIEGO
STS INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-02 - Polkowice (dolnośląskie)
- Uczestnictwo w testowaniu produktów z zakresu automatyki przemysłowej. Przygotowywanie wymagań i strategii testowania. Planowanie, wykonywanie i dokumentowanie testów w projektach opartych na podejściu iteracyjnym (Agile). Przygotowywanie, utrzymywanie i doskonalenie środowiska testowego. Dbałość o utrzymanie standardów jakości. Realizacja bieżących celów i strategii działu.- Wynagrodzenie: 11050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 12.09.2017 do 11.09.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Zadaniowy czas pracy/8 h dziennie. Wymagane wykształcenie wyższe elektroniczne, informatyczne lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w rozwijaniu lub testowaniu oprogramowania komercyjnego. Wymagana umiejętność programowania, tworzenia testów automatycznych, znajomość standardów dotyczących oprogramowania i automatyki przemysłowej. Wymagana średnio-zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Katowice (śląskie)
Zakres głównych obowiązków:1)sprawowanie nadzoru nad:a)realizacją finansową mediów i usług komunalnych;b)prawidłowością sporządzania podziału kosztów przez Administratorów.2)opracowywanie:a)faktur za energię elektryczną i cieplną pod względem podziału kosztów, prowadzenie ich ewidencji;b)zbiorczych Rocznych Planów Gospodarki Komunalnej (RPGK);c)sprawozdań kwartalnych z realizacji RPGKd)faktur na odsprzedaż mediów komunalnych oraz ich merytoryczna obsługa;3)opracowanie analiz wydatków ponoszonych z tytułu odsprzedaży energii elektrycznej i cieplnej;4)opracowanie sprawozdań z realizacji planu wydatków bieżących;5)analizowanie:a)rzeczowego zużycia i wielkości środków przewidzianych na zakup energii elektrycznej i cieplnej w planach finansowych,b)faktur za energię elektryczną i cieplną pod względem podziału kosztów, prowadzenie ich ewidencji;c)wydatków dotyczących Sekcji Gospodarki Komunalnej i Energetycznej;6)opiniowanie:a)podziału kosztów na podstawie otrzymanych zestawień od Administratorów;b)RPGK wykonanych przez Administratorów; c) kwartalnych i rocznych sprawozdań z realizacji RPGK wykonanych przez Administratorów.7)wystawianie not odsetkowych i korygujących oraz prowadzenie ich ewidencji;8)nadzorowanie prawidłowości podziału kosztów ponoszonych na zakupy mediów, prowadzenie uzgodnień z Administratorami w ww. zakresie;9)współpracowanie z poszczególnymi pionami RZI oraz instytucjami wojskowymi i cywilnymi w zakresie gospodarki finansowej;10)archiwizowanie i dokumentowanieoperacji finansowych związanych z realizacją i obsługą umów na zakup i odsprzedaż mediów komunalnych.:11)uczestnictwa w odprawach, naradach technicznych i szkoleniach.12)opracowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych analiz rzeczowo - finansowych wydatków na zakup mediów;13)opracowaniu planów i korekt finansowych niezbędnych do realizacji finansowej Sekcji Gospodarki Komunalnej i Energetycznej;opracowaniu kosztów za RZI Bydgoszcz na podstawie otrzymanych kosztów eksploatacji kompleksów wojskowych od Administratorów.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca na stanowisku starszy referent w sekcji techniki morskiej - logistyka KPW,opracowywanie dokumentów i pism dotyczących działalności bieżącej służby techniczno - okrętowej,sporzadzanie zapotrzebowań do Bazy Logistycznej,prowadzenie ewidencji i rozliczeń zapasów matariałowych w obowiązujących systemach informatycznych, prowadzenie korespondencji dotyczących zadań realizowanych przez słuzbę techniczno - okrętową, opracowywanie planów eksploatacji, obsługi, przeglądów, zaopatrzenia mataeriałowego, wykazów i sprawozdań.
Komenda Portu Wojennego - 2016-07-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych, działanie marketingowe, obsługa dokumentacji, obsługa kasy; godz. pracy 9-17wynagrodzenie podstawa + prowizja; okres zatrudnienia: ok. 3 miesiące, po okresie próbnym istnieje możliwość przedłużenia umowy
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Słupsk (pomorskie)
- koordynowanie prac zespołów projektowych- organizacja i kontrola realizacji etapów projektu w kontekście jego realizacji na czas i w zaplanowanym budżecie- kontakt z klientami rosysjskojęzycznymi spółki Luxoft Poland
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Łódź (łódzkie)
.
Zakład Fryzjerski Usługi Kosmetyczne Dorota Buczko-Mamczyc - 2017-06-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wg stanowiska m. in. obsługa bieżących klientów oraz pozyskiwanie nowych, realizacja planów sprzedaży na podległym terenie nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych, sprzedaż akcesoriów do wytwarzania obuwia. Praca w terenie m. in. Małopolska
Morapel Spółka Jawna K.J. Morzywołek - 2015-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
realizacja zadania w zakresie bezpieczeństwa dzieciom i młodzieży w przechodzeniu przez jezdnię
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Jaworzno (śląskie)
Miesięczna i kwartalna analiza finansowa i wyników dla zespołów ds. Przywództwa i relacji z inwestorami, łącząca wewnętrzną ocenę z ujawnieniem na rynku zewnętrznym.- Odpowiedzialnosc za kwartalnych ostatnich szacunków dotyczących wydobycia i prognozy wyników działalności (zarówno finansowych, jak i operacyjnych).- Praca z zespołami biznesowymi w całym portfelu Shell w celu wyjaśnienia kwestii i wpływu na wszystkie duże projekty.- Aktywna rola w ciągłym doskonaleniu procesów zarządzania wydajnością i raportowania oraz wdrażanie polityki w obszarze Upstream, w tym rozwój wizji MI i związanego z nią podejścia do systemów i wykorzystywania danych.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskumontowanie detali z metalu2 zmianywynagrodzenie: od 2100 zł brutto + premia uznaniowa
ARMET PPHU Arkadiusz Biegański - 2017-12-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa dości na sali restauracyjnej, utrzymanie czystośći na sali
F.H.U. ART GRAF Jowik-Kurzeja Beata - 2015-11-25 - Bąków (śląskie)
realizowanie programu Bezrobotni dla gospodarki wodnej
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
Prace murarskie na różnych obiektach. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku na terenie Bielska-Białej i okolic.
Kubica Bogusław - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe KUBICA - 2016-10-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru, obsługa Klienta, dowóz towaru do Klienta. Praca w Bielsku-Białej, jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. pomiędzy 7.00 a 16.00, w soboty w godz. 8.00-12.00 (zwykle 2 soboty w miesiącu pracujące) - według ustalonego grafiku.
KOSTA SP. Z O. O. - 2017-04-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Łódź (łódzkie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 5 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: Certyfikat VMAX, NCDA, RHCE. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Katowice (śląskie)
Analityk biznesowy
kontakt przez PUP - 2017-02-18 - Częstochowa (śląskie)
Realizacja zadań związanych z planowaniem mobilizacyjnym i gotowości bojowej Składu.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-07-06 - Porażyn (wielkopolskie)
Praca biurowa oraz nadzór i odbiory robót w terenie. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
Nadleśnictwo Świętoszów - 2016-01-15 - Świętoszów (dolnośląskie)
prace biurowe związane z działem sprzedażynauka programów sprzedażowych i księgowychnauka przygotowania danych dla działów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)