ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Grębów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Asystent ds księgowości
Data publikacji: 2016-03-24
Lokalizacja: Grębów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Grębów, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Asystent ds księgowości
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grębów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2016
Data zakończenia pracy: 03.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Osoby w wieku 18-29 lat ( tj. do dnia poprzedzającego ukończenie 30 roku życia), które spełniają łącznie następujące warunki:- nie kształcą się w systemie stacjonarnym i nie szkolą,-nie uczestniczyły w okresie 4 tygodni przed przystąpieniem do projektu w szkoleniu finansowanym ze środków publicznych,- z ustalonym profilem pomocy II,- dodatkowo osoby w wieku 18-24 lata ( tj. do dnia poprzedzającego ukończenie 25 roku życia) na dzień przystąpienia do projektu pozostają w rejestrze osób bezrobotnych krócej niż 4 miesiące.Dla przedziału wiekowego 18 -24 lata czas pozostawania bez pracy nie krótszy niż 6 miesięcy,Dla przedziału wiekowego 25-29 lat czas pozostawania bez pracy nie krótszy niż 12 miesięcy.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
1 Maja 3, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wniosek, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.03.2016
Data dodania oferty pracy: 24.03.2016
Oferta pracy ważna do: 03.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie się z przepisami podatkowymi. Obsługa programu księgowego Cormach Optima. Wprowadzanie dokumentów, przeliczanie deklaracji.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Stalowa Wola (podkarpackie)
asystent ekonomiczny
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Grębocin (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie klientów do usługi strzyżenia i koloryzacji,koloryzacja,modelowanie,dbanie o porządek w miejscu pracy
A.P. MATRACKI s.c. - 2017-02-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie różnymi technikami i metodami zgodnie z normami surowcowymi różnych asortymentów potraw, posiłków, posługiwanie się narzędziami, maszynami i urządzeniami przy przygotowywaniu potraw i napojów, wykańczanie porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydawanie wyrobów kulinarnych, utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy (mycie, wyparzanie, suszenie i polerowanie naczyń kuchennych oraz sprzętu kuchennego), a także porządkowanie pomieszczeń produkcyjnych po zakończeniu pracy, przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ, obowiązujących w zakładzie.Przyjmowanie oraz rozwożenie zamówień. MIEJSCE PRACY: LUBLIN I TEREN KRAJU
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Lublin (lubelskie)
Pomoc w opiece nad dziećmi w wieku 2,5-5 lat
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Otłoczyn (kujawsko-pomorskie)
1. Zapoznanie się z organizacją pracy zakładu.2. Udostępnianie oraz dbałość o prawidłowe funkcjonowanie Wioski Internetowej.3. Udzielanie osobom zainteresowanym pomocy w korzystaniu z zasobów komputera i Internetu.4. Dbałość o sprzęt i wyposażenie znajdujące się z budynku.5. Prowadzenie ewidencji klientów oraz kampanii informacyjnej na stronie GOK.6. Pomoc przy organizacji imprez.7. Utrzymanie w czystości sprzętu i pomieszczeń Wioski Internetowej.8. Inne prace zlecone.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Świnice Warckie-Kolonia (łódzkie)
ZGODNIE Z KWALIFIKACJAMI ASYSTA LEKARZOWI+ UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W GABINECIEWYMAGANIA: DYPLOM ASYSTENTKI STOMATOLOGICZNEJ, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANEWYMIAR CZASU PRACY: PEŁEN ETAT LUB 3/4 ETATUWYNAGRODZENIE: 2100,00 ZŁ + PREMIA UZNANIOWA DO UZGODNIENIA
"MEGI-DENT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa Klienta na sali sprzedaży obsługa kasy fiskalnej dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towarów praceporządkowe. Praca na dwie zmiany: 6-14 / 14-22
FRAPO- DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. - 2017-12-19 - Opole (opolskie)
Pomoc w bieżących pracach związanych z obsługą danych pracowniczychPomoc w bieżących pracach kadrowo-płacowychWprowadzanie do systemu danych historycznych dotyczących pracownikówPomoc w pracach administracyjno-biurowychMile widziane doświadczenie zawodowe
Zakład Usług Technicznych Jerzy Kunzek - 2017-10-24 - Szówsko (podkarpackie)
Zakres obowiązków zgodny z nazwą stanowiska
TOMALA SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-22 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Pomoc w prowadzeniu gabinetu stomatologicznego
Indywidualna Praktyka Stomatologiczna Stanisława Różycka w Hajnówce - 2019-08-28 - Hajnówka (podlaskie)
Praca na stanowisku asystent nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej. Wymiar etatu: 23/40.
Zespół Szkół w Bożympolu Wielkim - 2018-09-13 - Bożepole Małe (pomorskie)
Serwisat IT
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Zaniemyśl (wielkopolskie)
Archiwizacja i numerowanie dokumentów księgowych, wystawianie not księgowych, dekretowanie faktur.
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Gdynia (pomorskie)
cv
G-TKW Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa urządzeń wesołego miasteczka.
FHU ARTSTAR ARTUR POKORSKI - 2016-05-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
asystetka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta w salonie meblowym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MEBLARZ - 2018-03-30 - Lubin (dolnośląskie)
bieżąca obsługa telefonicznej recepcji i obsługa interesantów, zarządzanie korespondencją i przesyłkami przychodzącymi oraz wychodzącymi, prace administracyjno- biurowe, wsparcoe bieżących projektów rekrutacyjnych, m.in.: aktualizowanie bazy danych kandydatów, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń, udział w rozmowach rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie inwentaryzacjiarchitektonicznych, wykonywanie projektow budowlanych
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Zakopane (małopolskie)
Wykształcenie średnie, kier. logistyka/ transport; doświadczenie: 6 m-cy; znajomość komputera; zakres obowiązków: planowanie, organizacje i zabezpieczenie odpowiedniej ilości środków transportowych na potrzeby przyjętych zleceń od klientów zewnętrznych i klientów oddziału, dobór i weryfikacja samochodów pod kątem optymalnego wykorzystania powierzchni ładunkowej i tonażu samochodów, bieżąca współpraca z przewoźnikami: dystrybucja, transport liniowy; ewidencja oraz tworzenie statusów dostaw w systemie komputerowym, przygotowywanie cyklicznych raportów jakościowych, rentowności, tworzenie zestawień danych z systemu na bieżące potrzeby działów oraz kierowników oddziałów, współpraca z innymi Działami/ Oddziałami firmy; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
RHENUS LOGISTICS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-24 - Gliwice (śląskie)
Asystent zarządu
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Jarosław (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Lublin (lubelskie)
redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Magdalenka (mazowieckie)
pomoc w czynnościach samoobsługowych dzieci 3 i 4 letnich, opieka nad dziećmi, pomoc w przygotowaniu pomocy dydaktycznych, przygotowanie ciepłego napoju
SZKOŁA PODSTAWOWA W SKARŻYNIE - 2016-09-26 - Skarżyn (wielkopolskie)
murowanie,
PRO CNL Marcin Żywicki - 2017-07-06 - Ruda Śląska (śląskie)