STARSZY ANALITYK FINANSOWY - BUDŻETOWANIE I KONTROLA KOSZTÓW Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY ANALITYK FINANSOWY - BUDŻETOWANIE I KONTROLA KOSZTÓW
Wynagrodzenie: od 8 840 PLN
Zakres obowiązków: czasowe i dokładne zbieranie i analizowanie informacji, - przygotowywanie i prezentowanie ad hoc kompleksowych analiz i raportów na żądanie zarządu, - przygotowywanie miesięcznych i rocznych rozliczeń okresowych w sposób dokładny, kompletny i terminowy, - koordynowanie i uczestniczenie we wdrażaniu usprawnień systemów i metod pracy, - punkt kontaktowy dla klientów we wszystkich kwestiach dotyczących danego Partnera.
Data publikacji: 2017-04-28
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
czasowe i dokładne zbieranie i analizowanie informacji, - przygotowywanie i prezentowanie ad hoc kompleksowych analiz i raportów na żądanie zarządu, - przygotowywanie miesięcznych i rocznych rozliczeń okresowych w sposób dokładny, kompletny i terminowy, - koordynowanie i uczestniczenie we wdrażaniu usprawnień systemów i metod pracy, - punkt kontaktowy dla klientów we wszystkich kwestiach dotyczących danego Partnera.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 840 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Nie mniej niż 8840 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY ANALITYK FINANSOWY - BUDŻETOWANIE I KONTROLA KOSZTÓW
Data rozpoczęcia pracy: 18.05.2017
Data zakończenia pracy: 17.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: księgowość, finanse, zarządzanie finansami, ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe - kierunek wykształcenia: księgowość, finanse, zarządzanie finansami, ekonomia, min. 3-4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze finansów i budżetowania - doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku, doskonała znajomość MS Office , Excel - umiejętność przeprowadzania złożonych analiz, - umiejętność zarządzania ludźmi, - duża wiedza w zakresie analiz finansowych, - zorientowanie na klienta, - posiadanie certyfikatu CIMA lub ACCA będzie dodatkowym atutem, biegła znajomość języka angielskiego (poziom min. C1) szczególnie w odniesieniu do terminologii związanej z tym stanowiskiem; główny język komunikacji w firmie; praca w międzynarodowym środowisku - biegła znajomość innego języka europejskiego, szczególnie w odniesieniu do terminologii związanej z finansami, będzie dodatkowym atutem
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 28.04.2017
Oferta pracy ważna do: 18.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.04.2017
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie samodzielnie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z wydawaniem pozwoleń wodno-prawnych i innych spraw należących do organu właściwego do wydawania pozwoleń wodno-prawnych, w tym samodzielna analiza formalna i rzeczowa wniosków (wraz z operatami wodno-prawnymi, instrukcjami gospodarowania wodą i innymi niezbędnymi dokumentami). Prowadzenie samodzielnie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących opłat za usługi wodne oraz opłat podwyższonych. Prowadzenie samodzielnie postępowań administracyjnych w sprawach ustanawiania stref ochronnych, urządzeń wodnych. Prowadzenie samodzielnie postępowań administracyjnych w sprawach podlegających zgłoszeniu oraz współpraca z użytkownikami wód. W zależności od potrzeb branie udziału w rozprawach sądowych przed sądami administracyjnymi oraz rozprawach administracyjnych oraz także przeprowadzanie oględzin terenowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, prawnicze lub administracyjne. Roczne doświadczenie w pracy związanej z wydawaniem decyzji administracyjnych. Znajomość gospodarki wodnej, melioracji, budownictwa wodnego, hydrotechniki, hydrologii, hydrogeologii. Umiejętność analitycznego myślenia, KPA, prawo wodne.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE/ Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej - 2018-04-18 - Katowice (śląskie)
-
WINDEX HOLDING Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie istalacji elektrycznych w budownictwie wieorodzinnym i instalacji przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Żukowice (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie odzieży wierzchniej i butów, wydawanie kluczy do szatni dla grup, obsługa centrali telefonicznej, informacja i obsługa klientów, utrzymanie czystości w miejscu pracy i wyznaczonych miejscach.
KRAKOWSKI SZKOLNY OŚRODEK SPORTOWY - 2017-07-07 - Kraków (małopolskie)
zapewnienie kompleksowego zarządzania usługami globalnego portfela klienta, zarządzanie cyklem życia konretnych usług portfela klienta, aktywne monitorowanie postępu prac projektowych zgodnie z najlepszymi praktykami metodyk zarządzania projektami, odpowiedzialność za przygotowanie, aktualizowanie i zarządzanie planami projektu, a także kontrola jakości i ryzyka, czynne zarządzanie zespołem projektowym, sporządzanie i uaktualnianie planów, monitorowanie przydziałami pracy poszczególnych pracowników
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykładanie kostki brukowej. Praca w terenie. Wymagania: minimalne doświadczenie zawodowe. Organizowany jest dojazd z terenu gminy Luzino, Wejherowo oraz Szemud. Praca na terenie woj. pomorskiego.
FHU MARKOS Maria Jóskowska - 2017-02-14 - Kielno (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Małyszyce (małopolskie)
obsługa wózka jezdniowego, załadunek i rozładunek surowców wtórnych
ECO RECYCLING Wróbel Radosław - 2017-12-08 - Dębno (zachodniopomorskie)
wykonywanie czynności związanych z prawną kontrolą metrologiczną oraz wzorcowaniem przyrządów do pomiaru ciśnienia i objętości, opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych, przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, prowadzenie prac administracyjno-biurowych, obsługa Punktu Obsługi Klienta, aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. praca na umowę na czas okreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali F
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2017-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- sporządzanie projektów decyzji i wykonywanie zadań organu I instancji w sprawach wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i rozwoju państwa oraz w sprawach wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji ze względu na istotny interes bezpieczeństwa i rozwoju państwa w celu zapewnienia realizacji celów strategicznych o znaczeniu państwowym, uregulowanych przepisami ustaw szczególnych,- opracowywanie i składanie wniosków do opracowań planistycznych sporządzanych przez organy samorządu terytorialnego oraz ich uzgadnianie i opiniowanie w celu zapewnienia prawidłowego rozmieszczenia inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym i wojewódzkim oraz wprowadzenia programów zawierających zadania rządowe,- dokonywanie uzgodnień projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu organów wykonawczych gmin w celu zapewnienia bezkolizyjnej realizacji zadań rządowych wykonywanych przez ministrów i centralne organy administracji rządowej,- kontrolowanie wójtów, burmistrzów oraz prezydentów miast w zakresie przestrzegania ustawowych terminów w podejmowanych przez te organy decyzjach o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w celu zapewnienia przestrzegania prawa w podejmowanych przez te organy decyzjach o charakterze indywidualnym (analizowanie i kontrolowanie przekazywanych sprawozdań, przeprowadzanie kontroli planowych),- dokonywanie ocen zgodności z przepisami prawa uchwał organów samorządu terytorialnego dotyczących opracowań planistycznych wraz z dokumentacją prac planistycznych oraz podejmowanie odpowiednich czynności (przygotowywanie projektów wskazań, rozstrzygnięć nadzorczych, skarg do sądu administracyjnego), w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w tym zakresie.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; zagrożenie korupcją, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, praca w terenie, krajowe wyjazdy służboweMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu prawa krajowego i Unii Europejskiej oraz procedur dochodzeniowo-śledczych;-przygotowanie, aktualizowanie, gromadzenie materiałów i pomocy dydaktycznych;oorganizowanie. uczestniczenie w spotkaniach, sympozjach, konferencjach oraz innych formach wymiany doświadczeń naukowych i dydaktycznych;-uczestniczenie w pracach zespołów w szczególności do opracowywania programów szkoleń.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Wykonywanie prac związanych z produkcją i montażem stolarki okiennej.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Niepruszewo (wielkopolskie)
przygotowywanie mat. reklamowych do dalszej obróbki i montażu.
SASZ DESIGN - Paweł Ortyński - 2017-10-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie szwalni, kontrola jakości, rozdawanie produkcji.
P.U. Kornel Kuryłowicz - 2016-04-07 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie szkoleń BHP, tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów BHP i prawa pracy, wykonywanie audytów BHP, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenierejestrów BHP
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2017-03-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca na dziale ELEKTRO. Obsługa klienta, wykładanie towaru.2 zmiany 6.00-22.00 od poniedziałku do soboty, w niedzielę 6.00-21.00.Miejsce pracy: C.H. Platan
AUCHAN POLSKA Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Zabrze (śląskie)
Stażysta w służbie przygotowawczej
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie - 2018-06-26 - Leszno (wielkopolskie)
-współudział w opracowywaniu projektów planów, sprawozdań, rozkazów i wytycznych oraz pism dotyczących zaopatrywani i eksploatacji sprzętu technicznego- terminowe wytwarzanie i wysyłanie dokumentów eksploatacyjnych służby czołg sam. (protokoły stanu technicznego, rozkazy wyjazdu, karty pracy itp.) zgodnie z poleceniem przełożonego- nadzór nad jakością i rzetelnością dokumentów przesyłanych z podległych pododdziałów
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie założonymi projektami zorientowanymi na klienta, zarówno tymi o umiarkowanym zakresie, jak i tymi szeroko zakrojonymi oraz kierowanie wieloma projektami odnoszącymi się do pojedynczych klientów lub grup klientów, tworzenie harmonogramu projektu ortaz jego planu, uwzględniającego wymagania w zakresie finansów, zasobów i materiałów.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
Prace związane z usługami ogrodniczymi, pielęgnacyjnymi terenów zielonych. Praca na terenie kraju. Pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie w przypadku delegacji.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Brzezna (małopolskie)
Koordynacja i nadzór prac danego zespołu pracowników w firmieWyznaczanie bierzących i długofalowych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołuKontakt z klientami i zespołem w języku angielskim i języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Łódź (łódzkie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Prace związane z wymianą i remontem silników samochodów osobowych.
European Engine Center S.C. - 2018-08-20 - Florynka (małopolskie)
staż ze środków unijnych PO WER
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Gorczyn (łódzkie)
Dostawa potraw do klienta indywidualnego i firm
"BIAŁY FORTEPIAN" LUIZA PINKOWSKA - 2018-07-02 - Koło (wielkopolskie)
jw.
PRZEDSZKOLE SPECJALNE NR 438 - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Weryfikacja i zatwierdzanie zgodnie z wymogami systemowymi;zapewnianie jakości różnych komponentów MaxBill, MaxCatelog, MaxRate, Billing, Interfaces; Wykonywanie ręcznych i automatycznych testów funkcjonowania systemu; raportowanie o błędach w JIRA/Redmine zgodnie ze standardami spółki; Zapewnianie jakości względem udostępnionych wersji systemu MaxBill; Usługi wsparcia klienta; Przeprowadzanie snalizy przyczynowo-skutkowej w trakcie badania danych zagadnień; Sporządzanie instrukcji użytkownika; Zapewnianie spełniania standardów przez system MaxBill; Sugerowanie korekt służących poprawie systemu MaxBill w obszarach kompletności i użyteczności; Tworzenie, testowanie i uzupełnianie dokumentacji zgodnie ze specyfikacjami; Przeprowadzanie testów dotyczących planowania, raportów.
FIRST UTILITY POLAND SP Z O O - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)