STARSZY INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M Warszawa oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ LEŚNY
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-08-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ LEŚNY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TUŁOWICKA 3, 01-974 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Dodatek stażowy, dodatek motywacyjny, ZFŚS, Kasa Zapomogowa-Pożyczkowa, dodatkowe ubezpieczenie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - rachunkowość, ekonomia; znajomosc aktów prawnych z zakresu rachunkowości, finansów, prawa pracy. Umiejętność naliczania płac, znajomość arkusza kalkulacyjnego, programu Płatnik. Doświadczenie zawodowe: 4 lata.Ogólny zakres obowiązków: 1. Naliczanie płac brutto i netto pracowników Domu na podstawie odpowiednich dokumentów. 2. Sporządzanie list płac w systemie komputerowym i przedstawianie do akceptacji Głównego Księgowego i Dyrektorowi Domu. 3. Rozliczanie podatku od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym poprzez sporządzanie PIT-ów dla poszczególnych pracowników, jak też sporządzanie rocznej deklaracji podatkowej jako płatnik podatku dochodowego od osób fizycznych. 4. Rozliczanie składek ubezpieczeń społecznych z ZUS wraz przygotowywaniem odpowiednich deklaracji. 5. Sporządzanie rozliczenia wynagrodzeń w formie PK za każdy miesiąc i zaksięgowanie go w księgach rachunkowych. 6. Naliczanie składek ubezpieczeń społecznych i podatku od umów zleceń. 7. Naliczanie podatku od umów o dzieło. 8. Wystawianie zaświadczeń o wysokościach dochodów na życzenie pracowników w celu przedłożenia ich odpowiednim organom. 9. Sporządzanie wszystkich przelewów płacowych i do kontrahentów w formie elektronicznego przekazywania do banku. Zgłoszenia: ul. Tułowicka 3, Warszawa, tel. 22 834 20 17, CV na adres: magdalena.janczuk (at) dps-lesny.waw.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ LEŚNY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
TUŁOWICKA 3, 01-974 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.dps-lesny.waw.pl
Ulica pracodawcy: TUŁOWICKA
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 06.08.2018
Oferta pracy ważna do: 06.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż art. budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Słaboszów (małopolskie)
-prowadzenie kompleksowychprojektów i programów IT (wykonanie, dostarczenie)-komunikacja z interesariuszami zaangażowanymi w projekt oraz afiliacjami,-zarządzanie budżetem, harmonogramem projektów oraz tworzenie raportów, - ocena wyników projektu w oparciu o analizę kosztów, jakości i czasu rozwiazania-rozwój narzędzi służących do monitorowania postępów projektowych,- wdrożenie planu zarządzania ryzykiem.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Zabierzów (małopolskie)
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Miejskiego oraz spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Miejskiej, - przygotowywanie planów pracy, zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Miejskiej oraz realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy,- organizowanie spraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Miejskiego,- realizowanie zadań związanych z archiwizacją dokumentów,- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków,opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Miejskiego,- udział w organizowaniu i koordynowaniu kontroli wewnętrznych komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej,- ewidencjonowanie pieczęci i stempli w Komendzie Miejskiej
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie - 2016-07-22 - Leszno (wielkopolskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie i koordynowanie działań związanych systemem informatycznym w firmie,zarządzanie i nadzór nad zespołem,zarządzanie projektami różnej wielkości i o różnym stopniu złożoności,przeprowadzanie konsultacji z użytkownikami systemu,tworzenie zaawansowanych raportów z wykorzystaniem MS Excelkonfigurowanie i zarządzanie planami postęu,konsolidacja danych,konfiguracja i utrzymanie szablonów do przechwytywania informacji finansowych
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- projektowanie i rozwój oprogramowania na potrzeby rozwiązań dla rynku FX; - ścisła współpraca z analitykami biznesowymi, kierownikami projektów, deweloperami i testerami; - tworzenie zautomatyzowanych testów i skryptów wdrożeniowych; - zapewnianie deweloperskiego wsparcia aplikacji w każdej fazie jej życia i we wszystkich środowiskach; - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg. Stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych, rozliczanie robót, materiałów konserwcji bieżącej. Opracowywanie kosztorysów i programów robót. Uczestniczenie w komisjach odbioru robót budowlanych.
Jednostka Wojskowa nr 1131 - 2017-10-13 - Barcząca (mazowieckie)
koordynacja działań związanych z delegowaniami pracowników, - wsparcie delegowanych pracowników w zakresie profesjonalnego doradztwa, szkoleń, udzielania porad, - zapewnienie czasowej i dokładnej komunikacji i szkoleń związanych ze zmianami oddelegowań międzynarodowych, w celu zapewnienia spójnego dostarczania usług dla delegowanych, - ciągłe doskonalenie w zakresie procesów oddelegowani międzynarodowych w celu osiągnięcia doskonałości świadczonych usług i zwiększenia wydajności poprzez analizę i wdrażanie najlepszych praktyk.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kraków (małopolskie)
Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego,
Zakład Budowy Urządzeń Dźwignicowych "ZBUD" Sp z o.o. - 2017-11-14 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Dokonywanie niezbędnych księgowań bezbłędnie i na czas; Dostarczanie kompleksowych analiz finansowych; Wdrażanie usprawnień procesów finansowych; Tworzenie modeli biznesowych; Implementacja nowych elementów usług; Udzielanie wsparcia i rekomendacji finansowych służących podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych; Raportowanie wyników finansowych określonych jednostek biznesowych przedsiębiorstwa; Analiza, kontrola i raportowanie kosztów oraz przychodów dla wyznaczonej grupy produktów i usług; Przygotowanie prognozy wyników finansowych jednostki biznesowej zgodnie z wytycznymi przedsiębiorstwa; Uczestnictwo w przygotowaniu finansowego planu rocznego (Budget) jednostki biznesowej;
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za programowanie, testowanie, wprowadzanie poprawek w nowym, kompleksowym systemie oraz utrzymywanie istniejących platform, współpraca z pozostałymi działami technicznymi w zrozumieniu problemu i zaimplementowania rozwiązań, współpraca z użytkownikami w obszarze ich sugestii i wdrażania usprawnień, projektowanie kompleksowych aplikacji z użyciem zaawansowanych narzędzi, zaangażowanie w tworzenie prototypów aplikacji, praca nad wymaganiami biznesowymi, zapewnienie wysokiej jakości kodu, pełnienie roli starszego programisty, prezentowanie i dzielenie się ekspercką wiedzą, optymalizacja pracy i procedur
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Kraków (małopolskie)
-prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka;-opiniowanie (dysleksja, trudności szkolne)
Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Kredka w Zamościu Aleksandra Nowosad - 2017-03-07 - Zamość (lubelskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE SIĘ ZAJMOWAŁA DODAWANIEM PRODUKTÓW DO SKLEPU INTERNETOWEGO, WYMAGANA BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, SZYBKIE I SPRAWNE WYSZUKIWANIE INFORMACJI W INTERNECIE, ZNAJOMOŚĆ MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Agencja Reklamowa Billy Board Piotr Popek - 2017-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc dekarza
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Ostroróg (wielkopolskie)
- Ogłoszenie dostępne na stronie BIP: zspskatowice.bipszkola.pl- Dyrektor Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego im. J. Rymera I Wojewody Śl. w Katowicach Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy : starszy referent do spraw kadr i płac (nazwa stanowiska pracy). Wymiar: 1/2 etatu. - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. prowadzenie spraw kadrowych kadry nauczycielskiej i pracowników administracji i obsługi, 2. przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników, 3. sporządzanie umów o pracę w oparciu o Kartę Nauczyciela i Kodeks Pracy 4. prowadzenie ewidencji druków L-4 5. prowadzenie kart urlopowych dla pracowników administracji i obsługi 6. wydawanie zaświadczeń związanych z zatrudnieniem nauczycieli i pracowników administracji i obsługi 7. wydawanie i ewidencjonowanie legitymacji ubezpieczeniowych dla pracowników 8. sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia pracowników 9. dokonywanie stałego przeglądu teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczania dokumentów i wpinanie ich na bieżąco do teczek akt osobowych.10. właściwe prowadzenie archiwum w zakresie spraw kadrowych 11. sporządzanie wykazów pomocniczych celem obliczenia wynagrodzeń nauczycieli i pracowników administracji i obsługi 12. sporządzanie miesięcznych list płac 13. sporządzanie i przekazywanie do banku miesięcznych wynagrodzeń dla pracowników 14. prowadzenie kartotek wynagrodzeń, 15. terminowe i systematyczne zgłaszanie do ZUS wszelkich zmian związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników zatrudnionych w szkole 16. terminowe i systematyczne odprowadzanie do ZUS dokumentów rozliczeniowych oraz składek na ubezpieczenie społeczne, prowadzenie ich ewidencji. - Firma Oferuje: odpowiedzialne stanowisko pracy, dobre warunki pracy, możliwość realizacji ambicji zawodowych, stabilizacji zawodowej.- Wynagrodzenie: od 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca po 4 godziny dziennie w godzinach: 7:00-15:00.- Wymagania niezbędne: a) wykształcenie co najmniej średnie b) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym znajomość programów Qwark, Płatnik i PFRON c) znajomość przepisów podatkowych i ZUS d) znajomość Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy - Wymagania dodatkowe: a) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej b) obowiązkowość, c) operatywność, d) komunikatywność, e) odporność na stres, f) umiejętność pracy zespołowej i samodzielnej, g) dyspozycyjność
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO IM. JÓZEFA RYMERA I WOJEWODY ŚLĄSKIEGO - 2016-09-05 - Katowice (śląskie)
spawanie elektryczne i gazowe
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU, USŁUG I PRODUKCJI RÓŻNEJ "LAPIS" SP. Z O. O. - 2016-03-08 - Łażany (dolnośląskie)
praca w firmie ATB Tamel S.A., obsługa programu Solid Edge - możliwość przeszkolenia w obsłudze
TAAP Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Tarnów (małopolskie)
1.rozpisywanie posiedzeń;2.protokołowanie na rozprawach;3.obsługa referatu sędziego;4.wykonywanie wszystkich czynności zleconych przez przełożonych;5.wykonywanie czynności biurowych związanych z obiegiem korespondencji; 6. obsługa systemu SAWA
Sąd Rejonowy w Chełmie - 2018-06-28 - Chełm (lubelskie)
Optymalizacja istniejących regulacji i biznesu. Raportowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Zarządzanie i standaryzacja technologii i procesów zespołowych. Zarządzanie wydajnością w hurtowniach danych. Dostarczanie rozwiązań programistycznych oraz systemu łączenia.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Gdynia (pomorskie)
Wspomaganie Banku w identyfikacji i ocenie ryzyka ds przestępstw finansowych (Financial Crime Risk - FCR) dla państw oraz produktów klientów, poprzez propozycje i rozwój ilościowych metodologii wspomagających modele FCR Dbanie o szybkie wdrażanie uwag departamentu SBC Internal Control Standards and Global Risk & Compliance, włączając rekomendacje wewnętrznego i zewnętrznego audytuRozwój i praca nad FCR, dbanie o poprawność odpowiednich danych, metod statystycznych, standardów naukowych i biznesu Wdrażanie praktyk decyzji podejmowanych na podstawie danych; dbanie o konsystentne podejmowanie krótkoterminowych decyzji razem z długofalowymi strategiami oraz projektami innowacyjnymi .
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kraków (małopolskie)
Obsługa kancelaryjno-korespondencyjna oraz zapewnienie funkcjonowania sekretariatu. Zapewnienie efektywnego przepływu informacji. Realizowanie zadań recepcyjnych oraz prowadzenie terminarza spraw i spotkań kadry kierowniczej. Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli wykorzystywanych przez policjantów i pracowników zakładu. Prowadzenie ewidencji czasu służby i pracy policjantów oraz pracowników zakładu. Protokołowanie odpraw służbowych. Archiwizowanie dokumentacji. Wprowadzanie do CRDK wyników etapów doboru do służby w Policji.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-09-08 - Legionowo (mazowieckie)
- przewożenie towarów,- wypełnianie dokumentów przewozowych,- pomoc przy załadunku/rozładuku towaru,- prowadzenie dokumentacji kierowcy.
ALFA GROUP Sp. z o. o. - 2016-10-13 - Kaliska (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
Praca na stanowisku Starszy Analityk (Senior Research Analyst) wymagana znajomości języka angielskiego w celu kontaktowania się z angielskojęzycznymi klientami spółki, oraz jej potencjalnymi pracownikami. Osoba zatrudniona na stanowisku Starszy Analityk (Senior Research Analyst): pomoc w opracowaniu szczegółowych planów biznesowych, wymagań i specyfikacji, asystowanie przy powstawaniu projektów, analiza ryzyka, pomoc w sporządzaniu analiz finansowych, planowanie projektów, usprawnianie procesów.
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Wrocław (dolnośląskie)
WG.PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Czernikowo (kujawsko-pomorskie)
meldowanie gości, prowadzenie programu rezerwacyjnego, zlecanie sprzątanie pokoi, dokonywanie rezerwacji, obsługa programu Booking Extranet. Praca na pełen etat w godzinach 7-15; 15-23
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie logistyczne oraz koordynowanie działalności służby mundurowej, prowadzenie ewidencji mundurowej pracowników w systemie informatycznym, przygotowywanie pism w zakresie zaopatrzenia żołnierzy i pracowników w przedmioty zaopatrzenia mundurowego, współuczestnictwo w prowadzeniu dokumentacji mobilizacyjnej, współpraca z osobami funkcyjnymi jednostki w zakresie służby mundurowej, opracowywanie stosownych dokumentów w zakresie służby, sporządzanie regulaminów i przepisów wewnętrznych z zakresu przestrzegania służby, opracowywanie punktów do rozkazu dziennego dowódcy 5 batalionu dowodzenia, współuczestnictwo w sporządzaniu sprawozdań, meldunków, zestawień i analiz, przeprowadzanie apeli mundurowych zgodnie z planem zasadniczych przedsięwzięć, sporządzanie meldunków pokontrolnych.
Jednostka Wojskowa nr 2771 / 35 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-02-01 - Rząska (małopolskie)
Praca w zespole Agile. Praca narzędziami ETL. Prowadzenie procesu migracji dużej ilości danych za pośrednictwem DB2, Datastage, MQ oraz InfoSphere.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie projektów audytowych dla klientów z róznych branż, zarządzanie zespołem projektowym, pracami bezpośrednio u klientów anglojęzycznych. Przekazywanie wiedzy na temat międzynarodowych standardów Sprawozdawczości finansowej. Dokonywanie wycen instrumentów finansowych, wsparcie we współpracy z klientamic obsługiwanymi wspólnie przez PwC w Polsce i Czechach. Miejsce pracy: Wrocław ul. Swobodna 1 Kontakt kandydatów elektroniczy. Oferta w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)