STARSZY MANAGER PROJEKT脫W IT Zabierz贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY MANAGER PROJEKT脫W IT
Wynagrodzenie: od 14聽400 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: -prowadzenie kompleksowychprojekt贸w i program贸w IT (wykonanie, dostarczenie)-komunikacja z interesariuszami zaanga偶owanymi w projekt oraz afiliacjami,-zarz膮dzanie bud偶etem, harmonogramem projekt贸w oraz tworzenie raport贸w, - ocena wynik贸w projektu w oparciu o analiz臋 koszt贸w, jako艣ci i czasu rozwiazania-rozw贸j narz臋dzi s艂u偶膮cych do monitorowania post臋p贸w projektowych,- wdro偶enie planu zarz膮dzania ryzykiem.
Data publikacji: 2017-01-30
Lokalizacja: Zabierz贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Zabierz贸w, powiat: krakowski, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
-prowadzenie kompleksowychprojekt贸w i program贸w IT (wykonanie, dostarczenie)-komunikacja z interesariuszami zaanga偶owanymi w projekt oraz afiliacjami,-zarz膮dzanie bud偶etem, harmonogramem projekt贸w oraz tworzenie raport贸w, - ocena wynik贸w projektu w oparciu o analiz臋 koszt贸w, jako艣ci i czasu rozwiazania-rozw贸j narz臋dzi s艂u偶膮cych do monitorowania post臋p贸w projektowych,- wdro偶enie planu zarz膮dzania ryzykiem.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 14聽400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
-prowadzenie kompleksowychprojekt贸w i program贸w IT (wykonanie, dostarczenie)-komunikacja z interesariuszami zaanga偶owanymi w projekt oraz afiliacjami,-zarz膮dzanie bud偶etem, harmonogramem projekt贸w oraz tworzenie raport贸w, - ocena wynik贸w projektu w oparciu o analiz臋 koszt贸w, jako艣ci i czasu rozwiazania-rozw贸j narz臋dzi s艂u偶膮cych do monitorowania post臋p贸w projektowych,- wdro偶enie planu zarz膮dzania ryzykiem.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: STARSZY MANAGER PROJEKT脫W IT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Zabierz贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: krakowski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali kierownicy do spraw technologii informatycznych i telekomunikacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 14聽400 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 17.02.2017
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Pozostali kierownicy do spraw technologii informatycznych i telekomunikacyjnych
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w pi艣mie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: komunikatywno艣膰
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomo艣膰 pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie wy偶sze, preferowane specjalnosci: Informatyka, Technologia informatyczna lub podobne. Umiej臋tno艣ci: -bardzo dobra znajomo艣膰 pakietu Microsoft Office, MS Project, Excel, Power Point, - znajomo艣c j臋zyk贸w oprogramowania C, C++, VB, Java, XML,HTML ( j臋zyk oparty o hiper艂膮cza, zbudowany ze znacznik贸w), -znajomo艣c膰 program贸w zarz膮dzania bazami danych: SQL Server, MS ACCESS (systemy zarz膮dzania baz膮 danych, zawarte w popularnym pakiecie Microsoft Office)-znajomo艣膰 us艂ug sieciowych : DNS (systemy baz domenowych), wirtualizacji,-praca pod presj膮 czasu- umiejetno艣c wyznaczania priorytet贸w,-analityczne my艣lenie, - zarzadzanie lud藕mi,-komunikatywno艣膰UPRAWNIENIA: -Certyfikat Project Management Professional (PMP)-Certyfikat ITIL Foundation,-Certyfikat MSCE (Microsoft Certified Engineer Certification)-Certyfikat MCP (Microsoft Certified Professional Certification)Do艣wiadczenie zawodowe: minimum 4 lata pracy na stanowisku Managera Projectu w dziedzinie IT,- do艣wiadczenie w pracy w mi臋dzynarodowym 艣rodowisku.Znajomo艣c j臋zyk贸w obcych z okre艣leniem poziomu ich: bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego (zar贸wno w mowie, jak i pi艣mie) min. na poziomie C2, wsp贸艂praca z klientami zza granicy,mile widziana znajomo艣c j臋zyka hiszpa艅skiego w stopniu zaawansowanym, min. na poziomie C2, znajomo艣c dodatkowego j臋zyka np. w艂oskiego, min. na poziomie C2 b臋dzie atutem
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
Powiat pracodawcy: m. Krak贸w
Gmina pracodawcy: Krak贸w
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Krak贸w
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
DZIA艁ALNO艢膯 RACHUNKOWO-KSI臉GOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw technologii informatycznych i telekomunikacyjnych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.01.2017
Data dodania oferty pracy: 30.01.2017
Oferta pracy wa偶na do: 13.02.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 30.01.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 30.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Rozwi膮zywanie potencjalnych konflikt贸w i problem贸w zwi膮zanych z implementacj膮 projektu. Kierowanie zespo艂em projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raport贸w. Bieg艂a znajomo艣膰 j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewn臋trznym, zewn臋trznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej ni偶 13400 z艂/brutto. Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, 艣wi臋ta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze informatyczne. Wymagane min 10 lat do艣wiadczenia w bran偶y IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat CCNA, MCP, ITIL, VCE, Solarwinds. Wymagane umiej臋tno艣ci: umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania infrastruktur膮 IT, bieg艂a znajomo艣膰 pakietu Office, oprogramowania CISCO. Wymagana bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Katowice (艣l膮skie)
w/g stanowiska
Archem s.c. - 2017-06-01 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
1. Rozw贸j oprogramowania implementacja nowych funkcjonalno艣ci, rozszerzanie istniej膮cych, usuwanie usterek oraz optymalizacja istniej膮cego oprogramowania.2. Wsp贸艂praca z intersariuszami projektu w celu precyzowania wymaga艅, szacowania zasob贸w wymaganych do realizacji zada艅 i raportowania statusu wykonywanych zada艅.3. Wsparcie u偶ytkownik贸w i zespo艂贸w Wsparcia Produkcji w zakresie wiedzy eksperckiej nt. aplikacji rozwijanych przez pracownika oraz pomocy w wyja艣nianiu przyczyn usterek aplikacji i ich usuwania. 4. Dokumentacja funkcjonalno艣ci implementowanych przez pracownika, wsparcie innych cz艂onk贸w zespo艂u w zakresie wiedzy nt. element贸w aplikacji dla kt贸rych pracownik jest ekspertem.5. Inne zadania zlecone przez prze艂o偶onych o ile nie stoj膮 w sprzeczno艣ci z obowi膮zuj膮cym prawem i warunkami umowy o prac臋.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
G艂贸wne obowi膮zki:- nadzorowanie dzia艂ania urz膮dze艅 radiowych, pracuj膮cych w sieciach zarz膮dzania Wojewody, koordynacji ratownictwa oraz ostrzegania i alarmowania, poprzez codzienne sprawdzanie 艂膮czno艣ci w celu utrzymania gotowo艣ci do pracy urz膮dze艅 systemu w sytuacjach kryzysowych - opracowywanie oraz aktualizowanie wojew贸dzkiego planu zarz膮dzania kryzysowego w zakresie funkcjonowania systemu 艂膮czno艣ci dla potrzeb kierowania i wsp贸艂dzia艂ania realizowanych zada艅 w warunkach bie偶膮cej pracy Wojew贸dzkiego Centrum Zarz膮dzania Kryzysowego oraz w warunkach ustawowego stanu nadzwyczajnego w celu zabezpieczenia technicznych warunk贸w obiegu informacji pomi臋dzy wszystkimi podmiotami i jednostkami organizacyjnymi wojew贸dzkiego systemu zarz膮dzania i reagowania kryzysowego - opracowywanie i utrzymywanie w sta艂ej aktualno艣ci dokument贸w z zakresu organizacji 艂膮czno艣ci kierowania i wsp贸艂dzia艂ania w celu zobrazowania aktualnego stanu organizacyjnego i powi膮za艅 funkcjonalnych element贸w sieci 艂膮czno艣ci - koordynowanie zakupu urz膮dze艅 i sprz臋tu 艂膮czno艣ci oraz udzia艂 w czynno艣ciach odbiorczych nowo zainstalowanych lub zmodernizowanych urz膮dze艅 w celu utrzymania sieci 艂膮czno艣ci na poziomie gwarantuj膮cym jej sprawno艣膰 i realizacj臋 wszystkich wymaganych rodzaj贸w us艂ug telekomunikacyjnych - nadzorowanie stanu technicznego sprz臋tu i urz膮dze艅 艂膮czno艣ci, stanowi膮cych wyposa偶enie Wojew贸dzkiego Centrum Zarz膮dzania Kryzysowego oraz planowanie potrzeb Wojew贸dzkiego Zespo艂u Zarz膮dzania Kryzysowego w celu zapewnienia ci膮g艂o艣ci 艂膮czno艣ci z poszczeg贸lnymi jednostkami - wsp贸艂praca z przedsi臋biorstwami telekomunikacyjnymi i pocztowymi w zakresie opiniowania i uzgadniania plan贸w dzia艂a艅 na wypadek wyst膮pienia szczeg贸lnych zagro偶e艅 - opracowywanie wniosk贸w i propozycji w zakresie rozbudowy, modernizacji i eksploatacji system贸w i urz膮dze艅 艂膮czno艣ci w celu utrzymania i eksploatacji sieci radiowej zgodnie z zasadami prawa telekomunikacyjnego, normami Urz臋du Regulacji Elektronicznej oraz na poziomie technologicznym adekwatnym do aktualnego, 艣redniego poziomu stosowanego w kraju rozwi膮za艅 technicznych w tym zakresie Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 pi臋trze w pokoju biurowym (budynek A, wej艣cie od ul. Jagiello艅skiej 3 nie posiada podjazdu dla os贸b niepe艂nosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na parterze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie posi艂k贸w typu kebab, sprzeda偶, utrzymywanie czysto艣ci na stanowisku pracy, przyjmowanie towar贸w
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
Pracuje pod og贸lnym nadzorem, odpowiada za opracowanie i rozwijanie z艂o偶onych program贸wszkoleniowych dla klient贸w, w艂膮cznie z prezentowanymi tre艣ciami, metodami, 艣rodkami i dokumentacj膮. Odpowiada za praktyczne zastosowanie teorii dotycz膮cych edukacji os贸b doros艂ych i sprawdzonych metod szkoleniowych na etapie opracowania i rozwoju szkole艅. Wsp贸艂pracuje zorganizacjami funkcjonalnymi w procesie opracowania tre艣ci kurs贸w. G艂贸wna odpowiedzialno艣膰 dotyczy opracowania i rozwoju szkole艅, ale mo偶e te偶 obejmowa膰 prowadzenie szkole艅, a w szczeg贸lno艣ci przygotowanie samych trener贸w. Szkolenie mo偶e obejmowa膰 program szkoleniowy w formie papierowej, narz臋dzia on-line lub podr臋czniki w formie multimedi贸w (np. Flash, Authorware,PowerPoint, narz臋dzia on-line itp.) Wykazuje si臋 rozleg艂膮 znajomo艣ci膮 obszaru funkcjonalnego. Dokonuje niezale偶nych os膮d贸w. Wykorzystuje zaawansowane umiej臋tno艣ci, koncepcje, praktyki i procedury do przeprowadzania kilku niewielkich lub 艣rednich projekt贸w lub z艂o偶onego komponentu du偶ego projektu. Mo偶epomaga膰 w szkoleniu, wyznaczaniu zada艅 lub sprawdzaniu pracy pracownik贸w ni偶szego szczebla. Otrzymuje og贸lne wskaz贸wki co do wyznaczonych zada艅, podlega minimalnej weryfikacji. Decyzje maj膮 wp艂yw na sukces zespo艂u projektowego, dzia艂u, grupy roboczej i/lub klienta.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Krak贸w (ma艂opolskie)
sprz膮tanie pomiescze艅 buirowych i pozosta艂ych pomiescze艅 znajduj膮cych si臋 w obiekcie oraz terenu przed budynkiem.
BANK SP脫艁DZIELCZY W KONINIE - 2018-07-07 - Konin (wielkopolskie)
- Planowanie i rozliczanie 艣rodk贸w finansowych w zakresie wydatk贸w Sekcji Komunikacji Spo艂ecznej, zbieranie i zg艂aszanie potrzeb w zakresie sprz臋tu, materia艂贸w i wyposa偶enia, opracowywanie rocznego zapotrzebowania na pras臋 i wydawnictwa fachowe, wsp贸艂praca w zakresie pomocy i wsparcia kombatant贸w na obszarze odpowiedzialno艣ci 13.艢BOT, zbieranie i opracowywanie materia艂贸w do meldunku i sprawozda艅 o stanie dyscypliny i analizy nastroj贸w i przedstawianie ich Szefowi Sekcji Komunikacji Spo艂ecznej, zbieranie i opracowywanie materia艂贸w edukacyjnych z zakres dziedzictwa narodowego, tradycji or臋偶a polskiego i tradycji jednostki wojskowej. Miejsce wykonywania pracy: 13. 艢l膮ska Brygada Obrony Terytorialnej w Katowicach, przy ul. Francuska 30. - Wynagrodzenie: 2500 z艂 brutto + 10%premii + dodatek za wys艂ug臋. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:30. Wymagania: wykszta艂cenie min. 艣rednie, wymagane min. 3 lata do艣wiadczenia zawodowego. Wymagana bieg艂a obs艂uga komputera i program贸w z pakietu Office, Windows. Kontakt wy艂膮cznie telefoniczny (tel.: 261-124-112) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY - 2018-03-16 - Katowice (艣l膮skie)
w/g stanowiska
P.P.H.U.DAGA Ewelina Bro偶yna - 2017-10-05 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Cie艣la
PLUTA STANIS艁AW EUROBUD PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-MONTA呕OWE - 2017-03-16 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
wykszta艂cenie bez znaczenia, osoba ch臋tna do pracy,mo偶e by膰 osoba do przyuczenia,mile widziane do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub umiej臋tno艣ci 艣lusarskieprodukcja i monta偶 ogrodze艅 i konstrukcji stalowych1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 2800 z艂 brutto
PPHU MIKOTECH MIROS艁AW KONRAD - 2018-04-12 - Rad艂贸w (wielkopolskie)
obs艂uga maszyn szwalniczych (stebn贸wka, owerlock)
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
przew贸z pasa偶er贸w na trasach mi臋dzymiastowych
BP TOUR Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Ryki (lubelskie)
Kompletowanie dokument贸w, zak艂adanie teczek, aktualizacja rejestru um贸w najmu. Fakturowanie i rozliczanie materia艂贸w.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - K臋ty (ma艂opolskie)
Roboty budowlane, monta偶owe.
Przedsi臋biorstwo Us艂ugowe "HYDRO-EKO" Ro偶ek Miros艂aw - 2017-06-07 - Chojnice (pomorskie)
obs艂uga klienta
kontakt przez OHP - 2016-09-21 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
1.Starszy Referent odpowiada za:a)Terminowe i prawid艂owe wykonywanie powierzonych obowi膮zk贸w s艂u偶bowych;2)Przestrzeganie w zak艂adzie pracy zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego;3) Utrzymanie we w艂a艣ciwym stanie powierzonego mienia;4)Zgodno艣膰 (legalno艣膰) dzia艂a艅 s艂u偶bowych z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa.2.Do obowi膮zk贸w Starszego Referenta nale偶y:1)Terminowe sporz膮dzanie list wynagrodze艅, potr膮ce艅 z wynagrodze艅, innych nale偶no艣ci pieni臋偶nych przys艂uguj膮cych pracownikom wojska 25 WOG przy wykorzystaniu program贸w SI PROSTA-C, SI PODATEK zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa.2)Rejestr zdarze艅 gospodarczych wszystkich sporz膮dzonych list wynagrodze艅, dodatkowych nale偶no艣ci, ksi臋gowanie potr膮ce艅, zobowi膮za艅 do ZUS, US,PFRON i innych wierzycieli w oparciu o ZWSI RON.3)Naliczanie 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych wynikaj膮cych z odr臋bnych przepis贸w, w tym wynagrodze艅 chorobowych, zasi艂k贸w chorobowych, macierzy艅skich, rodzicielskich, 艣wiadcze艅 rehabilitacyjnych dla pracownik贸w;4)Kompletowanie i weryfikowanie dokument贸w stanowi膮cych podstaw臋 do sporz膮dzenia list wynagrodze艅 pracownik贸w.5)Naliczanie funduszu nagr贸d uznaniowych pracownikom wojska 25 WOG w ramach posiadanego funduszu wynagrodze艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami.6)Naliczanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego pracownikom wojska zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami.7)Prawid艂owe i terminowe sporz膮dzanie sprawozda艅 w zakresie zatrudnienia i wynagrodze艅 pracownik贸w wojska przy wykorzystaniu program贸w resortowych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa.8)Bie偶膮ce prowadzenie i aktualizacja kart wynagrodze艅 pracownik贸w wojska, kart zasi艂k贸w chorobowych.9)Wystawianie za艣wiadcze艅 o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (druk Rp-7), za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci wynagrodze艅 pracownikom wojska.10)Sporz膮dzanie miesi臋cznych rozlicze艅 z wykorzystania funduszu wynagrodze艅.11)Naliczanie sk艂adek z tytu艂u ubezpiecze艅 zdrowotnych, spo艂ecznych, funduszu pracy za pracownik贸w, zleceniobiorc贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w oparciu o system informatyczny P艁ATNIK.12)Terminowe naliczanie i odprowadzanie sk艂adek z tytu艂u wp艂at na PFRON za pracownik贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa.13)Wystawianie pracownikom rozlicze艅 rocznych PIT-11, PIT-40, PIT-8C zgodnie z ustaw膮 o podatku dochodowym od os贸b fizycznych przy wykorzystaniu program贸w resortowych.14)Comiesi臋czne por贸wnywanie ksi膮g pomocniczych z ksi臋g膮 g艂贸wn膮 w zakresie podatku dochodowego od os贸b fizycznych, sk艂adek na ubezpieczenie zdrowotne, spo艂eczne, FP.15)Analiza wydatk贸w pod k膮tem zabezpieczenia w planie finansowym w zakresie wynagrodze艅, PFRON i innych nale偶no艣ci pieni臋偶nych przys艂uguj膮cych pracownikom oraz sporz膮dzanie wniosk贸w o zmian臋 planu finansowego celem przekazania danach do Sekcji Planowania.
25 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Bia艂ymstoku - 2016-12-23 - Bia艂ystok (podlaskie)
Dokonywanie zakup贸w w imieniu klienta, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producent贸w, bezpo艣redni konatkt z klientem francuskoj臋zycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Tworzenie ewidencji czasu pracy, naliczanie dodatk贸w do pracyPrzygotowanie dokument贸w rozliczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
drobne naprawy sprz臋tu w laboratorium, utrzymywanie porz膮dku na zewn膮trz obiektu
INSPEKCJA OCHRONY 艢RODOWISKA WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT OCHRONY 艢RODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2016-05-27 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zaj臋膰 dydaktycznych z zakresu prawa krajowego i Unii Europejskiej oraz procedur dochodzeniowo-艣ledczych; przygotowywanie, aktualizowanie, gromadzenie materia艂贸w i pomocy dydaktycznych; organizowanie, uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach, sympozjach, szkoleniach oraz innych formach wymiany do艣wiadcze艅 naukowych i dydaktycznych; opiniowanie akt贸w prawnych przedk艂adanych kierownikowi zespo艂u do uzgodnie艅; uczestniczenie w pracach zespo艂贸w w szczeg贸lno艣ci do opracowania program贸w szkole艅.
Centrum Szkolenia Stra偶y Granicznej w K臋trzynie - 2016-05-05 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
gipsowanie 艣cian
NURZ-BUD Jerzy Nurzy艅ski - 2016-05-06 - 艁uk贸w (lubelskie)
Praca biurowa w biurze Lokalnej Grupy Dzia艂ania. Oferta pracy w ramach refundacji do 30 roku 偶ycia.
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Rusiec (mazowieckie)
Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdra偶anie i opracowywanie program贸w komputerowych, administrowanie infrastruktur膮 i oprogramowaniem, administrowanie bazami danych, systemami i sieciami, projektowanie, optymalizacja i wdra偶anie sieci, wykonywanie innych czynno艣ci w zakresie informatyki, w szczeg贸lno艣ci w zakresie obs艂ugi i doradztwa, 艣wiadczenie us艂ug hostingowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Pomoc w przygotowaniu posi艂贸w
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Trzebiel (lubuskie)
Rozwi膮zywanie potencjalnych konflikt贸w i problem贸w zwi膮zanych z implementacj膮 projektu. Kierowanie zespo艂em projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raport贸w. Bieg艂a znajomo艣膰 j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewn臋trznym, zewn臋trznym (zagranicznym).
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku b臋dzie monitoring zdefiniowanego zakresu stron internetowych, og艂osze艅 publikowanych w BZP oraz TED, wyszukiwanie zam贸wie艅 publicznych, ofert kupna/sprzeda偶y i og艂osze艅 handlowych, a tak偶e wprowadzanie wyszukanych informacji do bazy danych firmy.
Grupa Biznes Polska - Wnorowski i wsp贸lnicy Sp. J. - 2018-09-07 - Bia艂ystok (podlaskie)
jw.
DOM POMOCY SPO艁ECZNEJ "SYRENA" - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Identyfikacja specyficznych wymaga艅 i potrzeb klient贸w, konsultacje, doradztwo i obs艂uga posprzeda偶owa, poszukiwanie nowych partner贸w biznesowych, prowadzenie spotka艅 biznesowych.
BIOPREPAR脕TY, spol. s r.o. - 2017-11-06 - Czechy (Czechy)
kontrola stan贸w magazynowych, prze艂adunek towaru, godziny pracy 9-17
DTA CUSTOMS SERVICE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-07-18 - Mi臋dzyrzec Podlaski (lubelskie)