STARSZY INFORMATYK Słupsk oferta pracy Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych
Stanowisko: STARSZY INFORMATYK
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z ofertą pracy nr 5/20 zamieszczoną na stronie internetowej www.bip.pomorskieparki.pl; umowa na czas nieokreślony z zastrzeżeniem, że umowa poprzedzona jest umowami na czas określony; wynagrodzenie od 3500 zł brutto w zależności od umiejętności i kwalifikacji
Data publikacji: 2020-11-13
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poniatowskiego 4 a, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodnie z ofertą pracy nr 5/20 zamieszczoną na stronie internetowej www.bip.pomorskieparki.pl; umowa na czas nieokreślony z zastrzeżeniem, że umowa poprzedzona jest umowami na czas określony; wynagrodzenie od 3500 zł brutto w zależności od umiejętności i kwalifikacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY INFORMATYK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zgodnie z ofertą pracy nr 5/20 zamieszczoną na stronie internetowej www.bip.pomorskieparki.pl
Nazwa pracodawcy: Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych
danePracodawcy_nip: 8393129308
danePracodawcy_regon: 221037680
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Poniatowskiego 4 a, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
zgodnie z ofertą pracy nr 5/20 zamieszczoną na stronie internetowej www.bip.pomorskieparki.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7.30- 15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Poniatowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4 a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|251902
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 16.11.2020
Oferta pracy ważna do: 24.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eb771ac9ce5c1edec596649987c1ca8d
Podobne oferty pracy
ZAKRES ZADAŃ- Opracowywanie kosztorysów inwestorskich, przygotowywanie materiałów przetargowych dotyczących opisu przedmiotu zamówienia, dokonywanie typowania robót, przedmiarowania- Przeprowadzanie kontroli okresowych obiektów budowlanych Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy- Nadzorowanie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego oraz współpraca z inspektorami nadzoru, przygotowywanie dokumentacji w sprawach technicznych, prowadzenie korespondencji z wykonawcami- Współpraca z organami samorządu terytorialnego, terenowymi organami administracji rządowej oraz instytucjami i jednostkami będącymi gestorami urządzeń użyteczności publicznej w sprawach związanych z prowadzonymi przez Izbę Administracji Skarbowej w Bydgoszczy procesami inwestycyjnymi i remontowymi - Obsługa systemu MACHINA- Przygotowywanie zleceń prac remontowych, remontowo-budowlanych oraz umów w tym zakresieWARUNKI PRACY- praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie- budynek przystosowany architektonicznie do poruszania się osób z niepełnosprawnością ruchową,
IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY - 2018-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-prowadzenie i nadzorowanie spraw wynikających z pełnienia przez Wojewodę funkcji organu założycielskiego przedsiębiorstw państwowych w celu ich prawidłowego funkcjonowania-sprawowanie nadzoru w zakresie składania Ministrowi Skarbu Państwa informacji dotyczącej przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego przez wójtów lub burmistrzów, starostów, Marszałka Województwa oraz organy wykonawcze związków jednostek samorządu terytorialnego w celu terminowej realizacji zadań sprawozdawczych-prowadzenie spraw związanych z budżetem Wojewody rozpatrywanie wniosków starostw na realizację wydatków budżetowych oraz opracowywanie materiałów do projektu budżetu w układzie tradycyjnym i zadaniowym w celu prawidłowego wydatkowania dotacji-przekazywanie informacji do Wydziału Finansów i Budżetu celem uruchomienia środków na pokrycie zobowiązań jednostek samorządu terytorialnego, na dotacje celowe oraz inne zadania zlecone ustawami realizowanymi przez powiaty w celu monitorowania wykorzystania dotacji-kontrolowanie działalności starostw w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami w celu prawidłowości gospodarowania nieruchomościami i wydatkowania dotacji-dokonywanie zmian w planie wydatków, określonych w ustawie budżetowej, na skutek decyzji Wojewody, w celu zapewnienia realizacji zobowiązań Skarbu Państwa
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przegląd i naprawa maszyn, urządzeń, instalacji produkcyjnych, regeneracja elementów maszyn w oparciu o warsztatowy park maszynowy, zapewnienie ciągłości ruchu pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych, montaż instalacji z rur stalowych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe CHEMCO Spółka z o.o. - 2017-01-25 - Sobowidz (pomorskie)
montaz i testowanie struktur metalowych do siedzeń samochodowych autokontrola spawów współpraca z działami wspomagającymi produkcję
"TRENKWALDER & PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-25 - Tychy (śląskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:a) gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych;b) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;c) opracowywanie projektów uchwał;d) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów, a w szczególności:- współpraca przy organizacji przetargów;- ustalanie wartości zamówienia na roboty, dostawy i usługi; - przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji;- bieżący kontakt z jednostkami wykonującymi dokumentacje projektowe na zlecenie zarządu dróg lub gminy; - odbiory i sprawdzanie zlecanej dokumentacji technicznej;e) zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych;f) udział w pracach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;g) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków;h) przygotowywanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi;i) aktywny udział w procesie inwestycyjnym;j) wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych;k) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg;l) przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych;ł) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych;m) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego;n) uczestniczenie w prowadzeniu przygotowań od strony merytorycznej zamówień publicznych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich.Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Dyspozycyjność w momencie utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym. Możliwa praca w porach nocnych. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy
Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku - 2020-05-21 - Płock (mazowieckie)
Zakres obowiązków / opis stanowiska:- Obsługa procesów związanych z przebiegiem zatrudniania;- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, w tym prowadzenie akt personalnych;- Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej (umowy, wypowiedzenia, aneksy itd.);- Bieżąca współpraca z ZUS (zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie pracowników z ZUS);- Wprowadzanie i aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym;- Naliczanie wynagrodzeń;- Rozliczanie czasu pracy;- Sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;- Ewidencja zwolnień lekarskich;- Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach.Praca w firmie zewnetrznej w Nowej Soli.
kontakt przez PUP - 2019-11-15 - Nowa Sól (lubuskie)
Malowanie konstrukcji stalowych.
Cadmax Mateusz Nowak - 2019-12-06 - Częstochowa (śląskie)
Analizowanie danych klientów, bezpośredni kontakt z klientem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż artykułów wposażenia łazienkowego
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Koło (wielkopolskie)
Operator tokarek automatycznych CNC (wulkanizacja); Pracodawca oferuje: specjalistyczne szkolenie związane z obsługą tokarek CNC, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, odpowiednio dobre wynagrodzenie ustalane indywidualnie oraz bonusy okolicznościowe, praca trzyzmianowa w godz. 6-14; 14-22; 22-6
STOMILEX Spółka z o.o. - 2016-07-26 - Piastów (mazowieckie)
Sortowanie makulatury, przyjmowanie makulatury w punkcie skupu, obsługa prasy do makulatury.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe KARAT Paweł Jaśko - 2020-10-02 - Trzebinia (małopolskie)
Praca nad tworzeniem hierarchii i pisaniem reguł automatycznego klasyfikowania katalogu firmy z przepisami zgodności.Zapewnienie dokładnej klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek biznesowych i dostawców usług zewnętrznychw celu zapewnienia zgodności z przepisami i innymi wymaganiami. Dostarczanie globalnych wytycznych dotyczącychklasyfikacji do programów, które doprowadzą do oszczędności i ostatecznie przyniosą korzyści programom. Współpraca zzespołem ds. Zgodności w celu realizacji strategii, poszukiwania możliwości automatyki.
IVONA SOFTWARE SP Z O. O. - 2017-07-24 - Gdańsk (pomorskie)
Montaż okien i drzwi
M-3 ARTYKUŁY REMONTOWO-WYKOŃCZENIOWE SZAMOTUŁY - 2017-01-18 - Szamotuły (wielkopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie
DREAMDESIGN TEXTIL Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Kładzenie tynków, murowanie ścian, prac ogólnobudowlane.Praca w delegacjach (woj. łódzkie)
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych w programie informatycznym ZWIS RON. Księgowanie wszystkich operacji gospodarczych (wyciągów bankowych, raportów kasowych, poleceń księgowania). Kontrola wyciągów bankowych pod względem kompletności i prawidłowości formalno-rachunkowej oraz dekretacja wszystkich dowodów księgowych. Przygotowanie do archiwizacji dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2019-09-26 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym; Zarządzanie i rozliczanie faktur; Prowadzenie miesięcznych analiz kont klientów; Analiza ryzyka; Księgowanie zawartych transakcji.
kontakt przez PUP - 2019-12-09 - Kraków (małopolskie)
-
Sabina Motopulos - 2015-11-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Prowadzenie magazynu materiałów biurowych, wykonywanie prac elektrycznych, wykonywanie prac konserwatorskich, naprawa sprzętu kwaterunkowego i gospodarczego.
Komenda Miejska Policji w Siedlcach - 2020-07-02 - Siedlce (mazowieckie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
szlifowanie, produkcja wyrobów z betonu, dyspozycyjność ze względu na dni i godziny pracy do uzgodnienia; min. miesiąc doświadczenia na ww stanowisku
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Prace pomocnicze przy budowie fundamentów, montażu elementów stalowych, zakładaniu izolacji przeciwwilgociowych-praca na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Wieluń (łódzkie)
1. rozwój oprogramowania, 2. przygotowywanie specyfikacji oprogramowania i jego wdrożenia, 3. estymacja czasu potrzebnego na rozwój oprogramowania,4. testowanie rozwijanego oprogramowania,5. wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
- testowanie wdrożonych kontroli wewnętrznych,- przygotowanie dokumentacji testowej zgodnie z rocznym planem SOX oraz dla innych projektów ad-hoc,- wspieranie fazy dokumentowania i "walkthrough" procesów kontroli wewnętrzne oraz nowych obszarów SOX,- wykonywanie czynności w ramach pozostałych uzgodnionych zleceń oraz procedur w obszarze kontroli wewnętrznej/zarządzania ryzykiem/projektowania i implementacji procesów,- gotowość do wyjazdów służbowych do 75% czasu pracy do krajów Europy Zachodniej.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
pomoc w biurze
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Bytoń (kujawsko-pomorskie)
praca na stanowisku pracownika biurowego,-przygotowanie dokumentacji do archiwum,-przygotowanie zaswiadczeń,- praca na programach komputerowych.
Komenda Portu Wojennego - 2017-09-20 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- analiza, definiowanie i optymalizacja procesów produkcyjnych związanych z przetwórstwem pieczarek- kontrola jakości surowców i produktów- prowadzenie niezbędnej dokumentacji- współpraca z dostawcami surowca i odbiorcami produktów
AGRO-TEAM PRZEDSIĘBIORSTWO SPÓŁDZIELCZE - 2020-08-05 - Rakoniewice (wielkopolskie)
1.Przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.2.Monitorowanie terminów i zgodności realizacji wykonania przeglądów okresowych i konserwacji gaśnic w obiektach i pojazdach podległych Komendzie Stołecznej Policji z zapisami zawartych umów. 3.Monitorowanie terminów i zgodności realizacji wykonania przeglądów okresowych i konserwacji hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych w obiektach podległych Komendzie Stołecznej Policji z zapisami zawartych umów. 4.Monitorowanie terminów i zgodności realizacji wykonania przeglądów technicznych systemów przeciwpożarowych oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych w obiektach Komendy Stołecznej Policji z zapisami zawartych umów. 5.Monitorowanie terminów i zgodności realizacji wykonania usługi, naprawy i konserwacji instalacji i urządzeń przeciwpożarowych z zapisami zawartych umów. 6.Oznakowanie dróg pożarowych. 7.Prowadzenie ewidencji sprzętu przeciwpożarowego. 8.Zgłaszanie zapotrzebowania na sprzęt i oznakowanie do Wydziału Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji. 9.Określanie na podstawie dokumentów przekazywanych z komórek organizacyjnych Komendy i jednostek organizacyjnych Policji zakresu prac niezbędnych do usunięcia usterek i dysfunkcji urządzeń będących na wyposażeniu obiektów. 10.Monitorowanie stanu technicznego obiektów Komendy i jednostek organizacyjnych Policji, określanie zakresu prac niezbędnych do usunięcia usterek i dysfunkcji urządzeń będących na wyposażeniu obiektów. 11.Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zlecania bieżących robót remontowych.12.Sporządzanie projektów umów z podmiotami zewnętrznymi oraz nadzorowanie ich realizacji w zakresie m.in. zleceń przeglądów instalacji grawitacyjnych, wentylacyjnych, kominowych oraz węzłów cieplnych obiektów Komendy. 13.Monitorowanie wykonania bieżących remontów i uczestniczenie w technicznych odbiorach pomieszczeń po przeprowadzonych remontach. 14.Sprawdzanie wykonanych prac konserwacyjno-naprawczych i serwisowych oraz montażowych przez firmy zewnętrzne.
Komenda Stołeczna Policji - 2019-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
-
NOWER Budownictwo Barbara Nowak - 2017-10-25 - Białystok (podlaskie)
oferta pracy dla osoby niepełnosprawnej
SKAREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Tyczyn (podkarpackie)