STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW ORAZ PROWADZENIA INWESTYCJI BUDOWLANYCH I REMONTÓW W DZIALE ZARZĄDZANIA I ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI(NR 4649) Bydgoszcz oferta pracy IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW ORAZ PROWADZENIA INWESTYCJI BUDOWLANYCH I REMONTÓW W DZIALE ZARZĄDZANIA I ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI(NR 4649)
Wynagrodzenie: od 3 166,79 PLN
Zakres obowiązków: ZAKRES ZADAŃ- Opracowywanie kosztorysów inwestorskich, przygotowywanie materiałów przetargowych dotyczących opisu przedmiotu zamówienia, dokonywanie typowania robót, przedmiarowania- Przeprowadzanie kontroli okresowych obiektów budowlanych Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy- Nadzorowanie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego oraz współpraca z inspektorami nadzoru, przygotowywanie dokumentacji w sprawach technicznych, prowadzenie korespondencji z wykonawcami- Współpraca z organami samorządu terytorialnego, terenowymi organami administracji rządowej oraz instytucjami i jednostkami będącymi gestorami urządzeń użyteczności publicznej w sprawach związanych z prowadzonymi przez Izbę Administracji Skarbowej w Bydgoszczy procesami inwestycyjnymi i remontowymi - Obsługa systemu MACHINA- Przygotowywanie zleceń prac remontowych, remontowo-budowlanych oraz umów w tym zakresieWARUNKI PRACY- praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie- budynek przystosowany architektonicznie do poruszania się osób z niepełnosprawnością ruchową,
Data publikacji: 2018-07-13
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Czartoryskiego 20, 85-222 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAKRES ZADAŃ- Opracowywanie kosztorysów inwestorskich, przygotowywanie materiałów przetargowych dotyczących opisu przedmiotu zamówienia, dokonywanie typowania robót, przedmiarowania- Przeprowadzanie kontroli okresowych obiektów budowlanych Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy- Nadzorowanie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego oraz współpraca z inspektorami nadzoru, przygotowywanie dokumentacji w sprawach technicznych, prowadzenie korespondencji z wykonawcami- Współpraca z organami samorządu terytorialnego, terenowymi organami administracji rządowej oraz instytucjami i jednostkami będącymi gestorami urządzeń użyteczności publicznej w sprawach związanych z prowadzonymi przez Izbę Administracji Skarbowej w Bydgoszczy procesami inwestycyjnymi i remontowymi - Obsługa systemu MACHINA- Przygotowywanie zleceń prac remontowych, remontowo-budowlanych oraz umów w tym zakresieWARUNKI PRACY- praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie- budynek przystosowany architektonicznie do poruszania się osób z niepełnosprawnością ruchową,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 166,79 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 3 166,79 zł brutto przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 1,690.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW ORAZ PROWADZENIA INWESTYCJI BUDOWLANYCH I REMONTÓW W DZIALE ZARZĄDZANIA I ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI(NR 4649)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 166,79 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.08.2018
Nazwa pracodawcy: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Dr Emila Warmińskiego 18, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE- Życiorys / CV i list motywacyjny- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego/ stażu pracy- Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek / kandydatów- Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW- Dokumenty należy złożyć do dnia 23 lipca 2018 r.- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu- Miejsce składania dokumentów:Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczyul. Marcinkowskiego 785-056 Bydgoszczz dopiskiem oferta pracy IAS - ILN"DANE OSOBOWE-KLAUZULA INFORMACYJNA1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Dr. E. Warmińskiego 18 (dalej: IAS w Bydgoszczy).2. W IAS w Bydgoszczy został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod nr telefonu 52 32-56-412 lub adresem e-mail: IOD.Bydgoszcz (at) mf.gov.pl.3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu naboru.4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) w zw. z art. 221 Kodeksu pracy, ustawa o służbie cywilnej, ustawa o Krajowej Administracji Skarbowej oraz rozporządzenia wykonawcze do wskazanych ustaw.5. Podanie danych wymaganych przepisami prawa wymienionymi w pkt 4 jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.6. Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych we wskazanych w pkt 4 przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, numeru Pesel, informacji o niepełnosprawności, adres e-mail).7. Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.8. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.9. Przekazane na potrzeby niniejszej rekrutacji Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres trzech miesięcy od daty zatrudnienia osoby wyłonionej w drodze naboru.10. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania oraz prawo ograniczenia przetwarzania.11. W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo do usunięcia danych.12. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Bydgoszczy Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.INNE INFORMACJE:Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Zakres tematyczny wiedzy przewidziany w naborze:- ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane oraz rozporządzenia wykonawcze do ustawy;- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.DOKUMENTY ZAWARTE W OFERCIE PRACY, TJ. LIST MOTYWACYJNY, CV ORAZ OŚWIADCZENIA, MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM, A DODATKOWO LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA TAKŻE DATĄ.Wzory oświadczeń dostępne na stronie www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia Nabór).O terminach etapów naboru kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną w tym celu zaleca się podanie numeru telefonu lub adresu e-mailowego.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 3 166,79 zł brutto przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 1,690.Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu (52) 325 61 73 lub pisząc na adres e-mail: nabory.IAS.Bydgoszcz (at) mf.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Dr Emila Warmińskiego
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 13.07.2018
Oferta pracy ważna do: 23.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżące naprawy narzędzi, sprzętów i urządzeń znajdujące się w restauracj oraz usuwanie usterek, dokonywanie zakupów części zamiennych.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wydażenie w polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania, informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierownie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Gdynia (pomorskie)
prace na budowie, ocieplenia budynków
NAGLAK SEBASTIAN "NAGBUD" - 2016-04-06 - Lubin (dolnośląskie)
Prace przy produkcji chleba, obsługa pieca piekarniczego.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kęty (małopolskie)
sortowanie odpadów
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Zawisty Podleśne (mazowieckie)
- interpretuje i anazlizuje wymagania biznesowe i systemowe dla programistów- dostarcza wiedzy zespołowi przez asystowanie, konsultowanie, szkolenie- udział w Acceptance Testing, aby zapewnić spełnienie wymagań systemowych przez rozwiązania techniczne- buduje relacje z klientami Spółki
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Łódź (łódzkie)
Wg zakresu
Stowarzyszenie "DECYDUJEMY SAMI" - Różanna - 2017-08-29 - Różanna (wielkopolskie)
prace porzadkowe, sprzątanie
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Głównym obowiązkiem Starszego Analityka IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, Przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, Współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie,Raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Kraków (małopolskie)
Obsługa wózka widłowego, przyjmowanie, wydawanie, rozładunek, załadunek oraz kompletowanie towaru, dbanie o prawidłową obsługę dokumentacji magazynowej zgodnie z przyjętymi procedurami, obsługa programu magazynowego, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i w magazynie, współpraca z innymi działami. Wymagane: prawo jazdy kat. B, uprawnienia do obsługi wózka widłowego, rzetelność, odpowiedzialność, skrupulatność, uczciwość, komunikatywność, obsługa komputera. Praca- Sulęcin, ul. Lipowa 38. Tel.: 505 122 552 Paweł Pędziwiatr. Adres e-mail: kadry (at) procam.pl, strona internetowa: www.procam.pl
"PROCAM POLSKA" SPÓŁKA Z O. O. - 2018-07-12 - Sulęcin (lubuskie)
transport betonu na terenie firmy, rozładowanie z "gruszki"
EKOBET BETON TYŚKIEWICZ RAFAŁ - 2015-12-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych, opieka nad dziećmi, prowadzenie dokumentacji przedszkolnej, imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Kontrolowanie działań systemów informatycznych, doradctwo ws. systemów, tworzenie nowych rozwiązań systemowcyh, analizowanie i wkrywanie błędów systemowych konatkt z klientem i zespołem w języku hindi.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Łódź (łódzkie)
- przygotowywanie propozycji wydarzeń kulturalnych,- pomoc przy organizacji konkursów zgodnie z zasadami obowiązującymi w PCA,- udział w organizacji imprez kulturalnych takich jak: koncerty muzyczne, koncerty zespołów rockowych, wieczory autorskie, kabaretowe, spektakle teatralne, imprezy plenerowe,- kolportaż informacji reklamowych i materiałów związanych z działalnością PCA od stałych punktów oraz poszukiwanie nowych miejsc reklamowych,- współpraca ze szkołami, przedszkolami, zakładami pracy i innymi instytucjami w celu reklamy i propagowania imprez kulturalnych,- promowanie imprez organizowanych przez PCA,- aktualizacja informacji (plakatów, ulotek, itp.) znajdujących się w instytucjach i firmach,- wykonywanie innych zadań zleconych przez Opiekuna, zgodnych ze stanowiskiem odbywanego stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Polkowice (dolnośląskie)
praca w hurtowni mrożonek
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE IGLOO-MARK MAREK DUDZIŃSKI MARIA DUDZIŃSKA- SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie u klientów na terenie całego Sztokholmu. Średnio 40 godzin tygodniowo.
4 your home Handelsbolag - 2016-04-27 - Szwecja (Szwecja)
- utrzymywanie porządku na stanowisku pracy, utrzymywanie w czystości sprzętu i maszyn,- codzienne sprzątanie pomieszczeń Domu zgodnie z planem (pomieszczenia biurowe, toalety, korytarze, klatki schodowe),- okresowe mycie okien i lakierowanie podłóg, - wynoszenie odpadów do kontenerów
Dom Pomocy Społecznej "SŁONECZKO" - 2016-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Mycie porcelany, sztućców, garnków i pojemników kuchennych typu GN,Utrzymywanie zastawy, naczyń, sprzętu kuchennego, urządzeń i pomieszczeń restauracji oraz jej otoczenia w należytym porządku;Przestrzeganie zasad BHP i ochrony przeciwpożarowej w miejscu pracy;Natychmiastowe zawiadamianie Kierownika Restauracji o wszelkich zauważonych nieprawidłowościach w pracy restauracji;wykonywanie poleceń SZEFA KUCHNI,miejsce pracy: Wrocław, ul. Rynek-Ratusz160 h, dyspozycyjność 11-23sala G
TOP TEN Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż stolarki otworowej (okna, drzwi).
Deka Ryszard OKNO-HIT - 2017-08-18 - Andrychów (małopolskie)
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania magazynów Wydziału Zaopatrzenia i Transportu. Prowadzenie gospodarki magazynowej. Współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań. Udział w przeprowadzaniu etapów doboru do służby w Policji. Udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym. Archiwizowanie dokumentacji.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-08-11 - Legionowo (mazowieckie)
wykonywanie kosztorysów budowlanych, składanie ofert i zapytań, prowadzenie bieżącej korespondencji
MPB SPÓŁKA BUDOWLANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-19 - Sosnowiec (śląskie)
- Zarządzanie usługą GLOBAL CONTROL CENTER, zarządzanie komunikacją i współpracą pomiędzy zespołem w INDIACH a POLSKĄ, proces ciągłej poprawy jakości dostarczanych usług, współdzielenie doświadczeń zdobytych we współpracy z klientem, utrzymywanie dobrych relacji z klientem.- Wynagrodzenie: 9000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 01.10.2017 r. do 31.12.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe 5 lat branży IT. Wymagana znajomość języka programowania, SAP, ORACLE.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)
Wystawianie faktur, przyjmowanie gotówki, obsługa korespondencji, wykonywanie rozmów telefonicznych do klientów.
"Martin & Mateo" E. Wrbka, M. Wrbka - 2016-02-18 - Wałbrzych (dolnośląskie)
- prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania
EPAM Systems Poland - 2017-03-02 - Gdańsk (pomorskie)
ewidencja VAT, w szczególności ewidencja jednolitych plików kontrolnych, dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z zakładanym planem kont i wprowadzanie do programu komputerowego, przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty, realizacja przelewów oraz sporządzanie raportów kasowych, wystawianie i ewidencja faktur sprzedaży , obsługa programu SJO BESTIA, czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych, finansowych, GUS, inne czynności zlecone przez głównego księgowegoWszystkie informacje dotyczące ogłoszenia można znaleźć na stronie BIP Ośrodka oraz na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko Pomorskiego
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braille`a - 2016-09-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Zielęcin (łódzkie)
Bardzo dobra znajmość następujących technologii: Java, Java EE, Spring, Maven, Git, RESTDoświadczenie w pracy z relacyjnymi bazami danych (Oracle, SQL)Doświadczenie w pracy z JUnit/Unit TestingBardzo dobra znajmość architektury J2EEZrozumeinie metodologi Agile i doświadczenie w pracy w metodologii SCRUM.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie architektury i biznesu w celu dalszego rozwoju platform, projektowanie i wdrażanie dostepnych serwisów i aplikacji na platformie cloudowej, usług big data oraz rozwiązań IoT, zabezpieczenie odpowiedniej jakości usług i aplikacji: code review, testy, weryfikacja parametrów niefunkcjonalnych, kierowanie zespołem deweloperskim, wsparcie eksansji w Europie
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Kraków (małopolskie)
Przewów towarów
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO -USŁUGOWE PIOTR KACZMAREK - 2016-08-23 - Sułkowice (wielkopolskie)