STARSZY REFERENT W SEKCJI TECHNICZNEJ Płock oferta pracy Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Stanowisko: STARSZY REFERENT W SEKCJI TECHNICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:a) gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych;b) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;c) opracowywanie projektów uchwał;d) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów, a w szczególności:- współpraca przy organizacji przetargów;- ustalanie wartości zamówienia na roboty, dostawy i usługi; - przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji;- bieżący kontakt z jednostkami wykonującymi dokumentacje projektowe na zlecenie zarządu dróg lub gminy; - odbiory i sprawdzanie zlecanej dokumentacji technicznej;e) zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych;f) udział w pracach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;g) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków;h) przygotowywanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi;i) aktywny udział w procesie inwestycyjnym;j) wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych;k) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg;l) przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych;ł) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych;m) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego;n) uczestniczenie w prowadzeniu przygotowań od strony merytorycznej zamówień publicznych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich.Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Dyspozycyjność w momencie utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym. Możliwa praca w porach nocnych. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy
Data publikacji: 2020-05-21
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:a) gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych;b) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;c) opracowywanie projektów uchwał;d) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów, a w szczególności:- współpraca przy organizacji przetargów;- ustalanie wartości zamówienia na roboty, dostawy i usługi; - przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji;- bieżący kontakt z jednostkami wykonującymi dokumentacje projektowe na zlecenie zarządu dróg lub gminy; - odbiory i sprawdzanie zlecanej dokumentacji technicznej;e) zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych;f) udział w pracach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;g) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków;h) przygotowywanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi;i) aktywny udział w procesie inwestycyjnym;j) wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych;k) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg;l) przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych;ł) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych;m) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego;n) uczestniczenie w prowadzeniu przygotowań od strony merytorycznej zamówień publicznych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich.Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Dyspozycyjność w momencie utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym. Możliwa praca w porach nocnych. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT W SEKCJI TECHNICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie: wyższe politechniczne; techniczne,f) co najmniej 2-letni staż pracy,g) znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa,h) znajomość procesu inwestycyjnego,i) znajomość ustawy o drogach publicznych,j) umiejętność komunikowania się w pracy i w zespole, k) umiejętność obsługi komputera (Windows), MS Office, Excel Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów prawa z zakresu: Prawa budowlanego, Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o zamówieniach publicznych, Ustawy o samorządzie powiatowym i Prawo o ruchu drogowym;b) biegła obsługa komputera (pakiety biurowe) oraz urządzeń biurowych;c) umiejętność pracy w zespole;d) umiejętność stosowania przepisów;e) dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;f) komunikatywność, samodzielność,g) podstawowa wiedza w zakresie działalności samorządu terytorialnego; h) zaangażowanie w wykonywane obowiązki;i) uprawnienia budowlane mile widziane
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
danePracodawcy_nip: 7742418879
danePracodawcy_regon: 610946222
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;b) życiorys (CV) - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz wymagane uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje;d) kserokopie świadectw pracy dokumentującej wymagany staż pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie;e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;g) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;h) oświadczenie kandydata o posiadaniu uprawnień (czynne prawo jazdy kategorii B); i) oświadczenie kandydata o niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;j) informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku REKRUTACJAWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do godz. 15:30 (piętro I, pokój 112) lub przesłać pocztą:Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ul. Bielska 57a 09-400 Płockw zamkniętej kopercie z dopiskiem:"Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze - Starszy referent w Sekcji technicznej w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku"Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 29 maja 2020 roku.W przypadku ofert przysłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o sobie" Krajowego Rejestru Karnego.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Płock
danePracodawcy_kodPowiatu: 1462
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Płock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 57a
Profil działalności pracodawcy: drogownictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.05.2020
Oferta pracy ważna do: 29.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f4e164ad444f127be620d8d9391c70b7
Podobne oferty pracy
Bezpośredni kontakt z klientem obcojęzycznym. Ustalanie wrunków umów z kontarhentami zagranicznymi, ocena klientów pod względem zdolności kredytowej.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Łódź (łódzkie)
Analiza płatności od klienta, alokacja płatności w systemie idnywidualnego klienta.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zabierzów (małopolskie)
-obsługa i koordynacja pracy recepcji-dbałość o wizerunek salonu-opieka indywidualna nad klientem-przyjmowanie rozmów telefonicznych i zapisów na wizyty,- informowanie o usługach oferowanych przez salon-zakup i gospodarowanie materiałami fryzjerskimi,-współpraca z przedstawicielami handlowymi artykułów fryzjerskich.Oferta stażu skierowana dla osób do 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Strzelin (dolnośląskie)
Sprzedaż towarów, obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wynagrodzenie: do uzgodnienia
PMF POSADZKI PIOTR FESSER - 2018-03-30 - Chorula (opolskie)
Kompletowanie zamówień klientów zgodnie z zamówieniem/ specyfikacją, pakowanie towarów i przygotowywanie towarów i przygotowywanie do wysyłki, obsługiwanie specjalistycznego sprzętu do pakowania towarów, obsługa skanera magazynowego.
kontakt przez PUP - 2020-09-01 - Stanisławów (mazowieckie)
Prace wykończeniowe, ocieplanie budynków
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Dąbrowa (łódzkie)
Montaż okien, bram, drzwi.
Firma Handlowa ARKADA PLUS S.C. Marzena Skalska, Dariusz Skalski - 2019-01-24 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Prowadzenie dokumentacji finansowej, redagowanie pism, archiwizacja dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Olesno (opolskie)
szlifowanie powierzchni wykańczającej w stali nierdzewnej
Tadeusz Bartczak Obróbka Skrawaniem Mechanika Precyzyjna - 2016-04-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- sprzątanie odcinka szkoły (klasy, korytarze, łazienki)
LXXXVI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. BATALIONU "ZOŚKA" - 2019-10-29 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku służbowego policjantów. Przygotowywanie stosownych wniosków, rozkazów personalnych i decyzji Komendanta Powiatowego Policji związanych z ruchami kadrowymi jednostki. Przygotowywanie rozkazów organizacyjnych, etatu oraz regulaminu organizacyjnego jednostki. Sporządzanie rozkazów o wyróżnieniu oraz wniosków o wyróżnienie funkcjonariuszy. Dysponowanie aktami osobowymi policjantów oraz odpowiedzialność za ich prowadzenie i prawidłowe przechowywanie. Przyjmowanie i nadawanie biegu dokumentom związanym z naborem kandydatów do służby w Policji. Konsultacje z przełożonymi i opiniowanie wniosków personalnych dot. zmian w stosunku służbowym policjantów. Przygotowywanie wniosków w sprawie mianowania policjantów na kolejne stopnie służbowe oraz aktów nominacyjnych. Prowadzenie i bieżące aktualizowanie książki etatowej jednostki. Gromadzenie i przygotowywanie dokumentacji emerytalnej i rentowej policjantów. Sporządzanie meldunków i sprawozdań kadrowych. Przygotowywanie wykazów dla przełożonych w celu wydania przez nich opinii służbowych i ocen okresowych podległym funkcjonariuszom. Prowadzenie rejestru postępowań dyscyplinarnych oraz rejestru czynności wyjaśniających. Prowadzenie części kadrowej dotyczącej zagadnień mobilizacyjno - obronnych. Utrzymywanie kontaktu z właściwą Wojskową Komendą Uzupełnień w sprawie reklamowania funkcjonariuszy oraz pracowników KPP. Prowadzenie ewidencji urlopów policjantów. Sporządzanie planu urlopów policjantów. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich policjantów. Wprowadzanie i weryfikowanie danych związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku służby policjantów do systemu SWOP. Utrzymywanie stałego kontaktu z kierownictwem oraz kierownikami komórek organizacyjnych KPP w sprawach osobowych. Odpowiedzialność za korespondencję związaną z działalnością kadrową. Odpowiedzialność za wszystkie pokwitowane dokumenty do czasu złożenia ich do archiwum. Na tym stanowisku wymagane jest poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli poufne. Opracowywanie rocznego planu doskonalenia zawodowego lokalnego KPP. Raz w roku przeprowadzanie egzaminu sprawności fizycznej dla policjantów oraz sporządzanie sprawozdania z tego zakresu. Przygotowywanie wykazów na kursy doskonalenia zawodowego i szkolenia dla funkcjonariuszy Policji.
Komenda Powiatowa Policji Sępólno Krajeńskie - 2019-07-30 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
ZBIERANIE I ZAŁADUNEK NIECZYSTOŚCI STAŁYCH(WOJ. PODKARPACKIE)
DEZAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-06 - Dębica (podkarpackie)
- przygot. posiłków w obszerze kuchni,- utrzymanie porządku na srt. pracy.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Łódź (łódzkie)
zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-06-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie i analiza sprawozdania finansowego zgodnie z IFRS (bilans, rachunek zysków i strat, przepływy pieniężne, zmiany w kapitale własnym, noty). Praca z analizą kont, sprawdzanie co jest księgowane na rachunkach przez inne zespoły, upewnianie się, że wpisy są poprawne.Konfiguracja w dziale finansowym procesu dotyczącego przepływu danych wejściowych z różnych źródeł.Ustawienie i ułatwienie procesu obliczania rachunku przychodów i kontrola danych powiązanych z procesem.Składanie raportów do zarządu spółki. Udział w audytach procesów, w których będzie uczestniczyć. Usprawnienie różnych obszarów działania Działu Finansowego. Wdrożenie nowych systemów "Blackline" do kontroli poprawności uzgadniania kont.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Kraków (małopolskie)
Umiejętność sprawowania czynności w zakresie PPM - czysto operacyjnych, jak i kompleksowych w poniższych obszarach: przygotowywanie alokacji kosztów dla usług i klientów, wystawianie faktur / księgowanie do centrów kosztowych, dostarczanie raportów dla celów zarządu, wspieranie procesu planowania, zbieranie i konsolidacja informacji nt. bieżących kosztów, planowanie i przygotowanie prognoz, administracja danymi (centra kosztowe, plan kont, SKF, etc.);
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Kraków (małopolskie)
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów bhp - bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń -udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństawa i higeny pracy - sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
-
ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH T. KĘDZIERSKI - 2016-05-27 - Wroniawy (wielkopolskie)
- wykonywanie prac zgodnie z zakresem obowiązkow,- dbanie o ład i porzadek w pomieszczeniach,-bieżące utrzymanie czystosci korytarzy, sal lekcyjnych, holi i lazienek.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2017-12-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
SPRZATANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, SANITARNYCH, PRACA ZE ŚRODKAMI CZYSTOŚCI;WYMAGANIA:MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE ORAZ ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;
IMPULS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie robót budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Łódź (łódzkie)
Właściwa eksploatacja samochodów służbowych, przewóz osób niepełnosprawnych. Kontakt tel. 883 319 260
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Łagiewniki 73, Chmielnik - 2018-03-21 - Łagiewniki (świętokrzyskie)
ŚLUSARZ NARZĘDZIOWY, praca na produkcji
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Kraków (małopolskie)
PAKOWANIE LODÓW DO KARTONÓW- PRACA PRZY TAŚMIE PRODUKCYJNEJ, PRACE PORZĄDKOWE NA HALACH PRODUKCYJNYCH, PODSTAWOWA OBSŁUGA MASZYN
kontakt przez OHP - 2018-11-28 - Banino (pomorskie)
Utrzymanie czystości w pokojach hotelowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klientów z rynków wschodnich, w tym z Ukrainy i Rosji, sprzedaż produktów firmy, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
-obsługa kasy fiskalnej-przyjmowanie towaru-dbałość o czystość w sklepie-zabezpieczenie przed włamaniem
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Swobnica (zachodniopomorskie)
Wdrażanie i nadzorowanie działania systemów informatycznych, kreowanie nowych rozwiązań systemowych, kontakt z zespołem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Analizowanie danych oraz definiowanie modeli danych według zapotrzebowania; 2. Zbieranie i analizowanie informacji biznesowych; Czytelne dokumentowanie informacji i rozwiązań projektowych oraz rozpowszechnianie tej wiedzy w zespole; 3. Inicjowanie i prowadzenie projektów, zapewnianie że wymagania i projekt rozwiązania są kompletne i prawidłowe, włączając w to model kontroli oraz wymagania niefunkcjonalne, takie jak wielkość i wydajność; 4. Recenzowanie, raportowanie i udzielanie wsparcia merytorycznego i jeśli zajdzie potrzeba planowanie i wykonywanie testów (zapewnianie jakości, testy integracyjne oraz akceptacyjne); 5. Zgłębianie wiedzy dotyczącej systemów zarządzania ryzykiem i stosowanie tej wiedzy przy sprawdzaniu poprawności zadań i wymagań oraz przeprowadzania analizy; 6. Zapewnianie wsparcia dziedzinowego w obszarze ryzyka kredytowego kontrahenta dla derywatyw pozagiełdowych, a także w obszarze wymogów kapitałowych ryzyka kredytowego Basel 3 (wiedza, którą należy zdobyć podczas pracy); 7. Budowanie silnych relacji z interesariuszami EPE oraz wykorzystywanie tych relacji, aby ułatwiać projekty; 8. oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)