STARSZY REFERENT DS. KSIĘGOWO-AMINISTRACYJNYCH Olesno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY REFERENT DS. KSIĘGOWO-AMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji finansowej, redagowanie pism, archiwizacja dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej.
Data publikacji: 2017-11-07
Lokalizacja: Olesno (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Olesno, powiat: oleski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji finansowej, redagowanie pism, archiwizacja dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT DS. KSIĘGOWO-AMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olesno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość obsługi komputera, dobra znajomość urządzeń biurowych, znajomość zagadnień dotyczących zasad zatrudniania pracowników młodocianych, znajomość w zakresie prowadzenia dokumentacji finansowej,umiejętność redagowania korespondencji,mile widziane praktyczne doświadczenie w zakresie procesów administracyjno-biurowych, znajomość w zakresie archiwizowania dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej.Komunikatywność, dokładność, miła aparycja, wysoka kultura osobista, samodzielność, umiejętność nawiązywania współpracy, mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 4, 46-300 Olesno, powiat: oleski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: oleski
Gmina pracodawcy: Olesno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olesno
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: X
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 07.11.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace gospodarcze w ratuszu
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Szprotawa (lubuskie)
Podtrzymywanie relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami w celu określenia potrzeb. Udzielanie klientom informacji o produkcie lub usłudze. Umawianie spotkań handlowych. Miękka windykacja (przypomnienie kontrahentom po terminie płatności faktur).Praca zdalna wykonywana w domu pracownika.
IGD-WORK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-22 - Legnica (dolnośląskie)
pobieranie prób i wykonywanie analiz
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o - 2016-08-23 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
Ustalanie kierunków działalności kontrolno-rozpoznawczej w zakresie stosowania kodeksu postępowania administracyjnego i stosowania orzeczeń WSA i NSA. Prowadzenie spraw związanych z postępowaniem egzekucyjnym oraz w trybie nadzoru nad postępowaniem egzekucyjnym. Kontrola prac komórek samodzielnych stanowisk kontrolno-rozpoznawczych w komendach powiatowych i miejskich woj. dolnośląskiego w zakresie określonym stosownymi przepisami i uprawnieniami KW PSP. Rozpatrywanie wniosków o zgodę na stosowanie rozwiązań zamiennych w zakresie okreslonym przez rozporządzenie w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów. Więcej informacji na stronie: http://straz.wroclaw.pl/kwpsp-wroclaw-nabor-kandydatow-na-stazystow/Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - osobisty w siedzibie pracodawcy lub telefoniczny: 71 36 82 201.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu - 2017-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownikaopracowywanie analiz, statystyk dot. zatrudnieniaewidencjonowanie czasu pracy pracownikówprzygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniemnadzór nad dopilnowaniem terminów badań wstępnych, okresowych itp.naliczanie wynagrodzń i sporządzanie listy płacrozliczenia z ZUSprowadzenie archiwum zakładowegoopisywanie faktur i rachunkówwspółpraca z administratorem budynkuopisywanie faktur i rachunkówwspółpraca z administratorem budybnkuprowadzenie zamówień publicznychtygodniowy wymiar czasu pracy - 37:55 od poniedziałku do piątku w godz. 7:25 - 15:00wynagrodzenie do uzgodnienia
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna - 2018-02-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie potraw
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
zaopatrzenie, zamawianie towaru w języku ukraińskim, kontrola nad towarem, kontakt z kontrahentami i dostawcami ukraińskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Lesznowola (mazowieckie)
Sprzedaż części motocyklowych, obsługa serwisu motocyklowego
MOTOR-SERVICE - 2015-12-01 - Skierniewice (łódzkie)
- Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 11 000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 lat w branży IT, min. rok doświadczenia w zarządzaniu pracą zespołu. Wymagane certyfikaty: certyfikat Six Sigma Green. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Katowice (śląskie)
Zarządzanie procesem rozwoju koncepcji, prototypowania, testowania i wdrożenia na rynek, analiza informacji dotyczących rozowju produktu w zakresie trafności dokonanych zmian, reakcji odbiorócw i klientów, oceny opłacalności procesu, rentowności produktu. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
toczenie elementów metalowych na tokarkach TUD 50 poprzez obróbkę skrawaniem.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Zabrze (śląskie)
obsługa dokumentacyjna, współpraca z portem, przewoźnikami i urzędem celnym, kontrola przeładunków towaru
TSL Silesia Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
sprzedaz produktów, wykonywanie pomiarów u klienta, przygotowywanie ofert, obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, odbiór dostaw.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- prowadzenie dokumentacji księgowej dla odpowiednich filii PMI w sposób dokładny, kompletny i terminowy,- upewnianie się że rekordy księgowe pozostają w zgodności z wszystkimi regulacjami US GAAP (amerykańskie standardy rachunkowości), regulacjami statutowymi, legislacją podatkową, jak również zasadami/ praktyką stosowaną przez PMI,- przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych zamknięć ksiąg rachunkowych US GAAP dla odpowiednich filii w celu przygotowania raportów finansowych PMI dla danego kraju co miesiąc, kwartalnie i rocznie,-przygotowywanie i składanie deklaracji Intrastat do Narodowego Urzędu Statystycznego, -uzgadnianie miesięcznych/ kwartalnych/ rocznych sald rachunkowych i ich analiza, - aktywny udział w projektach rozwojowych, proponowanie ulepszeń w zakresie metod pracy/ działania systemów, - mentoring- wspieranie mniej doświadczonych analityków w zespole szczególnie podczas napotkania przez nich złożonych problemów
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)
Testowanie nowo powstających aplikacji oraz istniejących w celu zapewnienia najwyższej jakości ich działania wg standardów firmy. Ścisła współpraca z wyznaczonymi zespołami programistów oraz właścicielami produktów.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Przekładanie palet, skanowanie, zliczanie, segregowanie towarów, rozładunek, załadunek ciężarówek z towarów, prace magazynowe.
"Prodak Kosmetik" Sp. z o.o. ("Prodak" Sp. z o.o.j.v.) - 2017-10-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Ocena modeli biznesowych kontakt z klientem hindi
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
Montaż instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania.
LESIŃSKI MIROSŁAW USŁUGI WODNO-KANALIZACYJNE i CENTRALNEGO OGRZEWANIA - 2018-04-06 - Halinów (mazowieckie)
Montaż elementów z tworzyw sztucznych, metalowych, drewnianych itp.,dbałość o powierzony sprzęt, kontrola jakości wykonywanych elementów, wydajna praca zgodnie z dokumentacją.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Siedlce (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Analiza informacji od klientów na temat jakości produktów firmy. Zbieranie i dokumentowanie wymagań. Konfiguracja środowiska. Udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonywaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
LUXOFT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Gdynia (pomorskie)
Naprawa silników.
Firma Handlowo-Usługowa Paweł Wójcik - 2016-11-29 - Legnica (dolnośląskie)
kasjer handlowy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie wysokiego standardu opieki nad pensjonariuszami (głównie osoby starsze) w domu opieki, zgodnie z planem opieki (w zależności od potrzeb) – kąpanie, ubieranie, pomoc w korzystaniu z toalety, karmienie, asystowanie przy poruszaniu się, utrzymanie czystości w pokojach i jadalni, ścisła współpraca z personelem placówki, wspieranie personelu pielęgniarskiego w wykonywanych czynnościach, wykonywanie czynności zleconych przez przełożonych.
ENNIS ROAD CARE FACILITY LIMITED - 2018-07-12 - Irlandia (Irlandia)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Kłodawa (lubuskie)
Obsługa recepcji (sprzedaż usług i produktów), przyjmowanie gości oraz opieka nad gośćmi, koordynowanie pracy pozostałych pracowników, zastępowanie menadżera.
VILLA ANDALUCIA JERZY SIKORSKI - 2016-10-05 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki: naliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego kwot wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego i innych należności (m.in. nagrody jubileuszowe, odprawy z tyt. Zwolnienia, ekwiwalenty za niewykorzystany urlop) dla pracowników na podstawie obowiązujących przepisów oraz zgodnie z dokumentacją otrzymaną z komórki kadrowej, obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego kwot i dokonywanie potraceń obowiązkowych na rzecz urzędu skarbowego i ZUS, obliczanie kwot i dokonywanie potrąceń obowiązkowych na rzecz urzędu skarbowego i ZUS, obliczanie kwot i dokonywanie potrąceń obowiązkowych i dobrowolnych z wynagrodzeń i innych należności przysługujących w związku ze stosunkiem pracy;ustalanie uprawnień pracowników cywilnych do wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy oraz do świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, dokumentowanie tych uprawnień, obliczanie wynagrodzenia lub zasiłku za okres nieobecności w pracy zgodnie z ww. ustawą; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego list oraz zestawień do wynagrodzeń i innych należności przysługujących w związku ze stosunkiem pracy, sporządzanie i kompletowanie dokumentacji dotyczącej przysługujących pracownikom cywilnym należności; sporządzanie zaświadczeń o zarobkach/dochodach dla pracowników lub instytucji zewnętrznych oraz prowadzenie korespondencji w zakresie działania sekcji w szczególności odpowiedzi na zajęcia wynagrodzeń wystawiane przez komorników i uprawnione do egzekucji organy administracyjne;sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz dotyczących wielkości zatrudnienia i wydatków poniesionych na wynagrodzenia osobowe pracowników, rozliczanie środków funduszu nagrodowego oraz funduszu premiowego pracowników cywilnych; rzetelne i terminowe przygotowanie dla kierownika Sekcji Rachuby i Płac kalkulacji niezbędnych do planowania wydatków budżetowych oraz do sporządzania analiz i sprawozdań; przygotowywanie danych do projektów planów budżetowych, korekt planów budżetowych oraz do sprawozdań i informacji w części wydatków osobowych dla funkcjonariuszy w celu przekazania ich przełożonym; kompletowanie i zszywanie list uposażeń, list dodatkowych należności, dokumentacji płacowej w celu przekazania ich do archiwum zakładowego zgodnie z przyjętymi w Straży Granicznej przepisami.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym, prawnym lub administracyjnym.Wymagania niezbędne: posiadanie ogólnej wiedzy z tematyki płacowej, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych;umiejętność rozwiązywania problemów;umiejętność przewidywania; umiejętność analitycznego myślenia; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność biegłej obsługi programów pakietu Office; posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w finansach;pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: obsługa programu PŁATNIK; posiadanie powyżej roku doświadczenia w naliczaniu wynagrodzeń.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-20 - Racibórz (śląskie)
wykonywanie prac ziemnych minikoparką
F. H. U. "MŁYNARSKI" Piotr Młynarski - 2016-08-16 - Moderówka (podkarpackie)