STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCI(NR 9512) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCI(NR 9512)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie i nadzorowanie spraw wynikających z pełnienia przez Wojewodę funkcji organu założycielskiego przedsiębiorstw państwowych w celu ich prawidłowego funkcjonowania-sprawowanie nadzoru w zakresie składania Ministrowi Skarbu Państwa informacji dotyczącej przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego przez wójtów lub burmistrzów, starostów, Marszałka Województwa oraz organy wykonawcze związków jednostek samorządu terytorialnego w celu terminowej realizacji zadań sprawozdawczych-prowadzenie spraw związanych z budżetem Wojewody rozpatrywanie wniosków starostw na realizację wydatków budżetowych oraz opracowywanie materiałów do projektu budżetu w układzie tradycyjnym i zadaniowym w celu prawidłowego wydatkowania dotacji-przekazywanie informacji do Wydziału Finansów i Budżetu celem uruchomienia środków na pokrycie zobowiązań jednostek samorządu terytorialnego, na dotacje celowe oraz inne zadania zlecone ustawami realizowanymi przez powiaty w celu monitorowania wykorzystania dotacji-kontrolowanie działalności starostw w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami w celu prawidłowości gospodarowania nieruchomościami i wydatkowania dotacji-dokonywanie zmian w planie wydatków, określonych w ustawie budżetowej, na skutek decyzji Wojewody, w celu zapewnienia realizacji zobowiązań Skarbu Państwa
Data publikacji: 2015-12-31
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie i nadzorowanie spraw wynikających z pełnienia przez Wojewodę funkcji organu założycielskiego przedsiębiorstw państwowych w celu ich prawidłowego funkcjonowania-sprawowanie nadzoru w zakresie składania Ministrowi Skarbu Państwa informacji dotyczącej przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego przez wójtów lub burmistrzów, starostów, Marszałka Województwa oraz organy wykonawcze związków jednostek samorządu terytorialnego w celu terminowej realizacji zadań sprawozdawczych-prowadzenie spraw związanych z budżetem Wojewody rozpatrywanie wniosków starostw na realizację wydatków budżetowych oraz opracowywanie materiałów do projektu budżetu w układzie tradycyjnym i zadaniowym w celu prawidłowego wydatkowania dotacji-przekazywanie informacji do Wydziału Finansów i Budżetu celem uruchomienia środków na pokrycie zobowiązań jednostek samorządu terytorialnego, na dotacje celowe oraz inne zadania zlecone ustawami realizowanymi przez powiaty w celu monitorowania wykorzystania dotacji-kontrolowanie działalności starostw w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami w celu prawidłowości gospodarowania nieruchomościami i wydatkowania dotacji-dokonywanie zmian w planie wydatków, określonych w ustawie budżetowej, na skutek decyzji Wojewody, w celu zapewnienia realizacji zobowiązań Skarbu Państwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCI(NR 9512)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: wyższe na jednym z kierunków: administracja, ekonomia, finanse, prawo, rachunkowość lub zarządzanie i marketingpozostałe wymagania niezbędne:-5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata w realizacji zadań związanych z finansami publicznymi,-znajomość procedury administracyjnej,znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, o przedsiębiorstwach państwowych, Prawo upadłościowe i naprawcze, o zasadach wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa, Kodeks spółek handlowych, o gospodarce nieruchomościami, o kontroli w administracji rządowej, o finansach publicznych, -umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,-umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,-umiejętność redagowania pism urzędowych,-współdziałanie w grupie, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, myślenie analityczne wymagania dodatkowe-przeszkolenie specjalistyczne w zakresie przedsiębiorstw państwowych lub spółek lub postępowania administracyjnego,-znajomość: corocznej ustawy budżetowej, ustawy o odpowiedzialności za naruszeniu dyscypliny finansów publicznych-asertywność, umiejętność stosowania prawa w praktyce, odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:-życiorys i list motywacyjny,-kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydatki/ kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,-kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,-oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,-oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,-oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,-kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Inne dokumenty i oświadczenia:-kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,-kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (przeszkolenie).Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od 31 grudnia 2015 roku do 11 stycznia 2016 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 151ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:zastępstwo - starszy inspektor wojewódzki WSPNNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 31.12.2015
Oferta pracy ważna do: 11.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 31.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Strzyżenie damskie i męskie, czesani, koloryzacja, farbowanie.
YEVHENIIA DOBROSKOK - 2018-07-09 - Gdańsk (pomorskie)
Dbanie o utrzymanie ładu i porządku w wyznaczonych pomieszczeniach. Praca na umowę o pracę w godz. 6-14, 14-22 w Kołobrzegu.
Szkoła Podstawowa nr 6 im. Janusza Korczaka - 2018-01-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Międzybrodzie Bialskie (śląskie)
ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Polkowice (dolnośląskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie, zdolności manualne
SPÓŁDZIELNIA PRACY PRZEMYSŁU SKÓRZANEGO "ASKO" W LIKWIDACJI - 2017-08-31 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Prowadzenie, tworzenie oraz wdrożenie modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej, ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania, analizowanie modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania.
EPAM Systems Poland - 2017-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
odbieranie telefonów od klienta w języku angielskim i rosyjskim, rozwiązywanie problemów przesyłanaych przez klienta w języku angielskim i rosyjskim, administracja danymi w języku angielskim i rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Łódź (łódzkie)
opieka w domu chorego
TOMASZ ZAŁĘCKI NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "SILOE" - 2017-02-14 - Olkusz (małopolskie)
-zapoznanie się z towarem i wykładanie go na półki-sprawdzanie czy towar ma cene i date ważności produktu-obsługa stanowiska mięsnego (obsługa klienta, przyjmowanie i wykładanie wędlin dbanie o porządek)-obsługa stanowiska monopolowego i kasy (obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminala kart płatniczych, sprzedaż doładowań)-dbanie o porządek
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Programowanie aplikacji i baz danych
Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej Spółka z o.o. - 2017-10-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości. Analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności. Analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu. Koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji. Definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych. Przygotowywanie ekspertyzy SME - odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania. Ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta. Praca metodologią agile oraz scrum.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8000 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 01.07.2017 na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Zarządzanie, finanse, informatyka lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat na stanowisku Analityka Biznesowego lub pokrewnym związanym z obszarem IT; doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; doświadczenie w pracy oraz zarządzaniem metodologią scrum - jest koniecznością. Wymagane umiejętności: przeprowadzanie analizy biznesowej pod kątem wymagań technicznych realizowanego projektu i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji; znajomość metod analiz SWOT oraz RCA; znajomość UAT oraz praktyki zarządzania agile&scrum; wiedza z obszaru bankowości w szczególności produktów finansowych (akcje, obligacje. Produkty strukturalne bankowości etc.); znajomość SQL w kontekście analizy biznesowej oraz czynności testowych dla aplikacji komputerowych; silne zaplecze techniczne - znajomość takich technologii modelingu aplikacji jak UML, BPMN, Case modeling, conceptual data models; niezależność, systematyczność, zorganizowanie; zdolności przywódcze oraz umiejętność negocjacji; znajomość data feed - takich jak Bloomberg, SIX financial Information lub pokrewne; znajomość Business Process Modeling Notification (BPMN) - będzie dodatkowym atutem; certyfikaty IREB oraz IIBA - będzie dodatkowym atutem. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w mowie jak i piśmie jest koniecznością; znajomość drugiego języka obcego - będzie dodatkowym atutem.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Katowice (śląskie)
przygotowanie posiłków, wyrobów garmażeryjnych,
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Łódź (łódzkie)
j.w
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa techniczna w zarządzanych i administarowanych nieruchomościach
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
PRACA NA PRODUKCJI, OBSŁUGA MASZYN, KONFEKCJONOWANIEmiejsce pracy: Wrocław, ul. Krakowskapraca na 3 zmiany: 6-14, 14-22, 22-6Praca na czas określony: 30.09.2019Sala D
E&S INDUSTRY - 2017-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie pomieszczeń w zakładzie pracy
STALKON SP. Z O.O. - 2018-05-02 - Police (zachodniopomorskie)
wykonywanie pism zleconych przez Komendanta Poligonu, tj. pism przewodnich, faksów, zaproszeń i dyplomów okolicznościowych, obsługa poczty e- mail w sieci INTERMON, prowadzenie kalendarza spotkań, nadzór nad korespondencją wewnątrz jednostki, prowadzenie spraw administr. sekretariatu, rozliczanie i nadzór nad wydatkami z funduszu reprezentacyjnego i okolicznościowego, sporządzanie dokumentacji potrzebnej do należytego rozliczenia funduszu, dbanie o dobrą komunikacje wewnątrz jednostki. Umowa na czas zastępstwa- około 12 miesięcy; wynagrodzenie około 2270 zł brutto+ wysługa; wynagrodzenie: 7.30- 15.30; miejsce pracy: Centralny Poligon Sił Powietrznych Ustka
Jednostka Wojskowa nr 3672 - 2018-03-29 - Ustka (pomorskie)
Uprawnienia do wykonywania zawodu pilarz.
Adam Strzedula - 2016-05-02 - Gamów (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Gniewczyna Tryniecka (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Radom (mazowieckie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
montowanie rusztowań na wysokościach w systemie LAYHER
PARTNER SHIPYARD SP. Z O.O. SZCZECIN - 2016-04-08 - Police (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów w zakresie świadczonych usług, aktywna sprzedaż produktów finansowych, sporządzanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie świadczonych usług, dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych. Wysokość wynagrodzenia podstawa + prowizja. Miejsce wykonywania pracy Wejherowo.
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-11-10 - Wejherowo (pomorskie)
- realizacja wyznaczonych celów marketingowych,- przeprowadzanie analiz rynkowych oraz monitorowanie działań konkurencji,- promocja wizerunku firmy,- przygotowywanie materiałów reklamowych, -przeprowadzanie badań rynku, - współpraca z dostawcami np. agencjami reklamowymi, mediowymi, drukarniami, - współpraca z pozostałymi działami w firmie,- wspieranier programów sprzedażowych o promocyjnych.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-05 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa klienta, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, sprzedaż produktów finansowych, obsługa urządzeń biurowych, zarządzanie placówką
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2018-07-13 - Tychy (śląskie)
sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych
Julita Kulik PH BOCIAN - 2017-11-06 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Praca z dziećmi w szkole podstawowej.Praca według planu, w godzinach 8-18.Praca w systemie jednozmianowym.Kontakt z pracodawcą: Joanna Malska, Marlena Zalewska, tel.: 71/ 7986854Sala C
Szkoła Podstawowa nr 50 - 2018-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa portierni w domu studenckim. Wydawanie kluczy. Pilnowanie ładu i porządku. Kwaterowanie turystów w czasie wakacji.
Uniwersytet Gdański - 2018-06-27 - Sopot (pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE ORAZ WSPÓŁPRACA PRZY PRZYGOTOWYWANIU PROJEKTÓW PISM, WYKAZÓW ORAZ ZESTAWIEŃ I INFORMACJI W ZAKRESIE WSKAZANYM PRZEZ REKTORA, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z PRZYZNANIEM PATRONATU REKTORA, KONTAKT BEZPOŚREDNI ORAZ TELEFONICZNY Z PRACOWNIKAMI, WSPÓŁPRACOWNIKAMI ORAZ INTERESANTAMI Z ZEWNĄTRZ, AKTUALIZACJA STRONY INTERNETOWEJ W WYDZIELONYM ZAKRESIE, PROWADZENIE EWIDENCJI KORESPONDENCJI, POMOC W PRZYGOTOWANIU POSIEDZEŃ SENATU, SPOTKAŃ I INNYCH POSIEDZEŃ ORGANÓW OPINIODAWCZYCH, KTÓRYM PRZEWODZI REKTOR, ZAOPATRZENIE BIURA; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE: ADMINISTRACJA, PRAWO, EKONOMIA, ZARZĄDZANIE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, ZWŁASZCZA EXCEL, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, MINIMUM 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W PRACY ADMINISTRACYJNO BIUROWEJ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY I ZAANGAŻOWANIE, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, PRACOWITOŚĆ, SYSTEMATYCZNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE ZE STRESEM, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, OBIEKTYWIZM; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: kadry (at) pum.edu.pl
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2016-03-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-Praca związana z księgozbiorem i jego dokumentacją oraz przygotowanie zbiorów do udostępniania,-Inwentaryzowanie zbiorów,-Opracowanie zbiorów (książki, audiobooki, czasopisma),-Prowadzenie rejestru przybytków , selekcja księgozbioru,sporządzanie protokołów ubytków,-Sporządzanie sprawozdań biblioteki głównej oraz zbiorowe,-Wypożyczanie międzybiblioteczne,-Współtworzenie bibliografii Pomorza Gdańskiego i Środkowego - opracowywanie artykułów z prasy,-Obsługa czytelnika, ewidencja czytelników i ich zobowiązań,-Wypożyczanie i przyjmowanie materiałów bibliotecznych,-Prowadzenie ewidencji wypożyczeń,-Prowadzenie dziennika statystycznego,-Skontrum zbiorów bibliotecznych.-Wynagrodzenie i godziny pracy do uzgodnienia.-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty w siedzibie biblioteki, Gniew, ul. Plac Grunwaldzki 16/17 lub telefoniczny pod nr tel. 58 535-25-62 wewn. 21 lub przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail: bibliotekagniew (at) gmail.com
POWIATOWA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA im. ks. Fabiana Wierzchowskiego - 2017-08-08 - Gniew (pomorskie)