STANOWISKO URZĘDNICZE Z OBOWIĄZKIEM ODBYCIA STAŻU URZĘDNICZEGO- DOCELOWO MŁODSZY REFERENT Słupsk oferta pracy Prokuratura Okręgowa w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE Z OBOWIĄZKIEM ODBYCIA STAŻU URZĘDNICZEGO- DOCELOWO MŁODSZY REFERENT

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: czynności biurowe- obsługa kancelaryjna; okres zatrudnienia: 01.08.2019 r.- 28.02.2020 r. (po zdanym egzaminie umowa na czas nieokreślony); godziny pracy: 7.30- 15.30

Data publikacji: 2019-05-28

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Prokuratura Okręgowa w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Leszczyńskiego 10, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
czynności biurowe- obsługa kancelaryjna; okres zatrudnienia: 01.08.2019 r.- 28.02.2020 r. (po zdanym egzaminie umowa na czas nieokreślony); godziny pracy: 7.30- 15.30

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE Z OBOWIĄZKIEM ODBYCIA STAŻU URZĘDNICZEGO- DOCELOWO MŁODSZY REFERENT

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a. niezbędne: wykształcenie średnie i zdany egzamin maturalny, pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe (przeciwko kandydatowinie może również toczyć się postępowanie o tego rodzaju przestępstwa) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizacji pracy, nieposzlakowana opinia, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku i pracę przy komputerze,b. dodatkowe: znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętemkomputerowym, kreatywność, odporność na stres, wiedza ogólna i kultura osobista,Wymagania konieczne:Reguluje art. 2 ustawy o pracownikach sądów i prokuratur z dnia 18 grudnia 1998r. (Dz.U.2018.577)

Nazwa pracodawcy: Prokuratura Okręgowa w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Leszczyńskiego 10, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wniosek o dopuszczenie do konkursu, Kwestionariusz osobowy, Kserokopia świadectwa potwierdzającego posiadane wykształcenie, Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych, Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych.Osoby zainteresowane ofertą proszone są o złożenie dokumentów bezpośrednio w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Słupsku, ul. Leszczyńskiego 10, lub nadesłanie drogą pocztową w terminie do 14 czerwca 2019 r. z podaniem oznaczenia konkursu. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Inne informacje: Konkurs składa się z trzech etapów:I etap selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursuII etap praktyczny sprawdzian umiejętnościIII etap rozmowa kwalifikacyjna

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9.00- 14.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Leszczyńskiego

Numer budynku pracodawcy: 10

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.05.2019

Data dodania oferty pracy: 28.05.2019

Oferta pracy ważna do: 14.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 28.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 28.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e9bb9336c9531fefafc6b770f0d1ccdf

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Paradyż (łódzkie)

OPIEKUN POMOC NAUCZYCIELA - od 2 500 PLN

OPIEKA NAD DZIEĆMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI
PSONI KOŁO W ŚWINOUJŚCIE - 2018-10-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

STANOWISKO ROBOTNICZE - PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 300 PLN

Pakowanie opakowań jednostkowych w opakowania zbiorcze
Zakład Produkcji Zanęt Wędkarskich "STIL" Michał Leśniowolski - 2018-11-27 - Międzyrzecz (lubuskie)

STANOWISKO PRACY DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ZABEZPIECZENIA URZĘDU WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu. Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-17 - Słupsk (pomorskie)

KUCHARZ/ POMOC KUCHENNA - do 2 000 PLN

Wykształcenie kierunkowe - mile widziane; doświadczenie zawodowe; ks. sanepidu; kuchnia śląska; chęci do pracy; miejsce pracy: Sośnicowice; 3/4 etatu
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA "RAJA" LANGER BERNARD - 2017-03-17 - Sośnicowice (śląskie)

ŚLUSARZ/SPAWACZ - od 2 800 PLN

umiejętność spawania, mile widziana osoba z doświadczeniem (spawanie ogrodzeń metalowych, bram, płotów), umowa zlecenie,
Francke-Art, Romana Francke - 2016-05-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

INWENTARYZATOR - od 15 PLN

inwentaryzator
kontakt przez OHP - 2018-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)

MAJSTER BUDOWLANY - od 2 500 PLN

nadzór nad pracownikami, praca na terenie województwa śląskiego
"WM i DA" Waldemar Strzelecki - 2016-02-23 - Sosnowiec (śląskie)

KURSY I STAŻE ZAWODOWE OD 18 DO 24 LAT - od 997 PLN

• płatne staże; • stypendia szkoleniowe; • kursy zawodowe;• zwrot kosztów przejazdu; • zwrot kosztów opieki nad dzieckiem do lat 7 i/lub osobą zależną • warsztaty z zakresu kreowania wizerunku połączone z usługą stylisty • • dodatkowo: kurs prawa jazdy kat. B, kurs ECDL, kurs językowy i inne
kontakt przez OHP - 2017-10-18 - Chojnice (pomorskie)

SEKRETARZ SĄDOWY - 997,4 PLN

protokołowanie, wysyłanie wezwan , postanowień archiwizacja
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Świdnik (lubelskie)

STANOWISKO DS. ZAPOBIEGAWCZEGO NADZORU SANITARNEGO - od 1 030 PLN

Uzgadnianie projektów, ustalanie warunków zabudowy, uzgadnianie dokumentacji projektowych, uczestniczenie w dopuszczeniu do użytku obiektów budowlanych.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W OLEŚNIE - 2018-08-06 - Olesno (opolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ - od 2 500 PLN

Szczegółowe informacje:http://biuletyn.gostyn.pl/recruitments/content/9311
Urząd Miejski w Gostyniu - 2017-03-16 - Gostyń (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI I PIECZY ZASTĘPCZEJ (OFERTA KONKURSOWA) - od 2 100 PLN

- Naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę, umów zlecenia i o dzieło zawartych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu z zachowaniem zasad określonych przepisami prawa oraz regulaminem wynagrodzeń.- Dekretacja dowodów księgowych.- Księgowanie dochodów i wydatków wynikających z bieżącej pracy Ośrodka.- Sporządzanie przelewów bankowych.- Rozliczanie przyznanych zaliczek, delegacji oraz ryczałtów pracownikom Ośrodka.- Prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu.- Prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu wspierania rodziny oraz wydawania w tych sprawach decyzji, a w szczególności: opracowanie i realizacja 3-letnich gminnych programów wspierania rodziny, tworzenie i rozwój systemu opieki nad dzieckiem, w tym placówek wsparcia dziennego, oraz praca z rodziną przeżywająca trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych przez zapewnienie rodzinie przeżywającej trudności wsparcia i pomocy asystenta rodziny oraz dostępu do specjalistycznego poradnictwa, nadzór nad współfinansowaniem pobytu dziecka w rodzinie zastępczej, rodzinnym domu dziecka, placówce opiekuńczo-wychowawczej, regionalnej placówce opiekuńczo-terapeutycznej lub interwencyjnym ośrodku preadopcyjnym, sprawowanie nadzoru nad pracą asystenta rodziny (a w szczególności: weryfikacja kart czasu pracy asystenta rodziny z rodziną, weryfikacja kart opisu czynności z daną rodziną, weryfikacja składanych przez asystenta sprawozdań), prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej i instytucjonalnej pieczy zastępczej, sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z zakresu wspierania rodziny oraz przekazywanie ich właściwemu wojewodzie w wersji elektronicznej, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego, składanie Radzie Gminy Hażlach sprawozdań z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz potrzeb związanych z realizacją zadań.- Zastępowanie głównego księgowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hażlachu w razie jego nieobecności.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu - 2018-10-01 - Hażlach (śląskie)

STAŻ/PO WER/ - HANDLOWIEC-SERWISANT - 997,4 PLN

obsługa serwisu gwarancyjnego
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ/PO STAŻU - od 1 250 PLN

Tworzenie raportów kasowych, Rozliczanie kurierów z odebranych przesyłek i gotowki, opracowanie przelewów, tworzenie pakietów i nadmiarów kasowych, rozliczanie doręczycieli z pobranych paczek i przesyłek paletowych
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Lublin (lubelskie)

HH/ PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

Praca na stacji benzynowej.
P.H.U. "Lance" Ewa Warmiłło- Stacja Paliw - 2018-03-22 - Wałbrzych (dolnośląskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Siedlików (wielkopolskie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

REWALIDATOR - od 1 800 PLN

Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z osobami niepełnosprawnymi.
CARITAS DIECEZJI PŁOCKIEJ - 2019-03-13 - Płońsk (mazowieckie)

PP/ MAGAZYNIER - od 1 400 PLN

Rozładunek i załadunek przesyłek, weryfikacja parametrów przesyłek, praca ze skanerem, sortowanie na kierunki doręczenia, wprowadzanie danych do korporacyjnego systemu informatycznego.
TNT EXPRESS WORLDWIDE" Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Wałbrzych (dolnośląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - 30 - od 1 850 PLN

prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Wągrowiec (wielkopolskie)

MONTER DRZWI I PODŁÓG - od 2 000 PLN

montaż drzwi i podłóg, praca na terenie powiatu Wadowice (kontakt osobisty możliwy po wcześniejszym umówieniu telefonicznym)
Ramenda Wojciech Styl-Dom - 2016-02-05 - Wadowice (małopolskie)

SPRZĄTACZ/KA - od 2 000 PLN

sprzątanie szatni pracowników i pomieszczeń produkcyjnych
IMPEL FOOD HYGIENE COMPANY Warszawa - 2017-06-16 - Starachowice (świętokrzyskie)

KIEROWNIK GOSPODARCZY - od 4 900 PLN

Prowadzenie rejestru umów, zapewnienie sprawności technicznej budynku, prowadzenie spraw związanych z remontami, dbanie o stan sanitarny i elektrykę obiektu, opracowywanie z dyrektorem planów finansowych i prowadzenie spraw związanych z finansami, kierowanie pracownikami obsługi.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 IM. JANA PAWŁA II, Z ODDZIAŁAMI PRZEDSZKOLNYMI I ODDZIAŁAMI SPORTOWYMI - 2019-03-06 - Pruszków (mazowieckie)

MONTER WIĄZEK ELEKTRYCZNYCH - od 13,7 PLN

Monter wiązek elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 13 PLN

praca w kuchni, prace pomocnicze przy przygotowywaniu posiłków, obróbka wstępna warzyw i owoców, krojenie wędlin, warzyw, przygotowywanie surówek, potraw, utrzymanie czystości w kuchniumowa zlecenia +ZUS około 80 godzin w miesiącu według potrzeb, wynagrodzenie 13,00zł/god, dyspozycyjność od 9:00 do23:00
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Wrocław (dolnośląskie)

SPAWACZ/MONTER - od 2 000 PLN

Zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 200 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy,współtworzenie wizerunku firmy,kontakt telefoniczny z klientami nepalskimi,pomoc w opiece nad klientami nepalskimi.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)