STANOWISKO ROBOTNICZE - PRACOWNIK FIZYCZNY Międzyrzecz oferta pracy Zakład Produkcji Zanęt Wędkarskich "STIL" Michał Leśniowolski
Stanowisko: STANOWISKO ROBOTNICZE - PRACOWNIK FIZYCZNY
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Pakowanie opakowań jednostkowych w opakowania zbiorcze
Data publikacji: 2018-11-27
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: Zakład Produkcji Zanęt Wędkarskich "STIL" Michał Leśniowolski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pakowanie opakowań jednostkowych w opakowania zbiorcze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO ROBOTNICZE - PRACOWNIK FIZYCZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali robotnicy wykonujący prace proste w przemyśle
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Nazwa pracodawcy:
Zakład Produkcji Zanęt Wędkarskich "STIL" Michał Leśniowolski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, świadectwa pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 106
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali robotnicy wykonujący prace proste w przemyśle
Data dodania oferty pracy: 27.11.2018
Oferta pracy ważna do: 14.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Usługi kosmetyczne, zabiegi na ciało , twarz , sprzedaż kosmetyków, zqabiegi na dłonie, stopy, paznokcie. Konieczne wykształcenie wyższe i min. 2 lata doświadczenia . Praca na 1 etat, jednozmianowa, w godz. 9.00 do 17.00.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Żukowo (pomorskie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2016-08-05 - Suwałki (podlaskie)
1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji,3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi,7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych,8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-29 - Chełm (lubelskie)
Do uzgodnienia
MG CATERING MAŁGORZATA DYMEK - ARMATA - 2017-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Łódź (łódzkie)
Praca na stanowisku nauczyciela języka obcego w oddziale przedszkolnym, po 1 godzinie w grupie, grup jest 4
Przedszkole Miejskie Leśne Skrzaty - 2017-11-21 - Trzcińsko-Zdrój (zachodniopomorskie)
tapicerowanie stolarki meblowej
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Radomsko (łódzkie)
Obsługa wozka widłowego rozładunek/załadunek samochodów, ręczne układanie wyrobów wg. specyfikacji, obsługa skanera.
ATLAS Sp. z o.o. Zakład Produkcyjny Dąbrowa Górnicza - 2016-05-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie konstrukcji drewnianych stosowanych w budownictwiełączenie poszczególnych elementów za pomocą materiałów takich jak gwoździe, śruby, jarzma, klamry, ściski stalowe itp.wybór drewna, które będzie najodpowiedniejsze do danej konstrukcjibudowa domów w szkielecie drewnianymwykonywanie szalunkówSala D
M2J Investments Arkadiusz Bawoł - 2017-10-19 - Bielawa (dolnośląskie)
zapewnienie płynnosci finansowej Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych i Funduszu Alimentacyjnego w stanie likwidacji w oddziale
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu - 2017-11-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: księgowanie; WYMAGANIA: wykształcenie średnie/ wyższe- księgowość, mile widziane doświadczenie
GERARD DRYNDA PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "GAMA" - 2017-03-02 - Koszęcin (śląskie)
- zapoznanie się z topografią archiwum,- przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy AKT,- sprawdzane segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu,- kserowanie dokumentów,- pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Łódź (łódzkie)
Obnsługa maszyn i urządzeń , dostawa towaru
FHU CENTRUM ZBOŻOWE A.Dźwierzyński - 2016-04-20 - Orły (podkarpackie)
podstawowe obowiązki wynikające z zakresu czynności, proste prace zbrojarskie, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta i kasy fiskalnej
Koniarek Ryszard "ZOFiX" Sklep Spożywczy "LIMAR" - 2018-01-12 - Barlinek (zachodniopomorskie)
wykształcenie bez znaczeniadoświadczenie w handlu mile widziane2 zmiany: 6-14, 14-22
"WOJTEX" s.c D.Gołdyn J. Gołdyn - 2018-01-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prace księgowe.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Maxpol" Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)
OBSŁUGA KOPARKO-ŁADOWARKI
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe DROMENA Irena Sztolcman - 2018-10-18 - Wręczyca Mała (śląskie)
Ręczny zbiór owoców, zrywanie liści, obcinanie gron
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Koźminek (wielkopolskie)
Obsługa trzody chlewnej
AGRI PLUS Sp z o.o. - 2016-10-12 - Nielep (zachodniopomorskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania: 1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-12 - Słupsk (pomorskie)
praca jako wychowawca na półzimowisku, organizacja zajęć dla dzieci, opieka w czasie trwania półzimowiska
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kętrzynie - 2015-12-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: praca związana z obsługą interesantów, rejestracja pojazdów w systemie POJAZD.Ważniejsze zadania:1.rejestracja pojazdów;2.wydawanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, nalepki kontrolnej, nowych znaków legalizacyjnych;3.przyjmowanie od właściciela zawiadomienia o zbyciu pojazdu;4.wyrejestrowanie pojazdu na wniosek właściciela;5.wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym lub karcie pojazdu;6.zwracanie dowodów rejestracyjnych właścicielom pojazdów po ustaleniu przyczyn zatrzymania.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-06 - Słupsk (pomorskie)
Organizacja i nadzór nad procesem produkcyjnym piekarni oraz nad podległymi pracownikami. Wymagane: wykształcenie wyższe technologiczne lub w branży spożywczej, znajomość obsługi komputera (pakiet Office - Excel),roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziana dyspozycyjność kandydata. Tel.: 505 171 995 Magdalena Tomiak-Świtała. Adres e-mail: magdalena.tomiak (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-07-21 - Sulęcin (lubuskie)
obsługa maszyn do produkcji i cięcia folii
Progres Sp.o.o. - 2018-08-23 - Duchnice (mazowieckie)
organizowanie sieci sprzedaży; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami hinduskimi; monitorowanie rynku na bieżącą;
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rozwożenie pieczywa, dbanie o czystość samochodu oraz miejsca pracy, pakowanie pieczywa, odwożenie zwrotów, rozwożenie faktur.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Sulejówek (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
m. in. przygotowywanie sosów, sałatek, prób gastronomicznych; godz. pracy 7-15, kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-12
MIRKO Spółka z o.o. - 2017-01-26 - Głobino (pomorskie)