STANOWISKO DS. KANCELARYJNYCH WYDZ. ORG. ST (FP)M Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKO DS. KANCELARYJNYCH WYDZ. ORG. ST (FP)M

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.

Data publikacji: 2017-06-09

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. KANCELARYJNYCH WYDZ. ORG. ST (FP)M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3

Data rozpoczęcia pracy: 08.06.2017

Data zakończenia pracy: 07.09.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Milionowa

Numer budynku pracodawcy: 91

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.06.2017

Data dodania oferty pracy: 08.06.2017

Oferta pracy ważna do: 26.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2016

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK POMOCNICZY W MARKECIE - od 14 PLN

Wykładanie towaru zgodnie z obowiązującymi zasadami i normami.Obsługa kasy oraz klienta.Drobne prace porządkowe.
kontakt przez OHP - 2018-03-14 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)

KIEROWCA KAT. C ( UPR. HDS) - od 3 000 PLN

wykształcenie bez znaczeniauprawnienia na HDSprawo jazdy kat. C mile widziane upr. do prowadzenia wózka widłowego1 zmiana: 7:30 - 15:30wynagrodzenie: 3000 zł brutto
PH Skład Opału i Materiałów Budowlanych Skrzypczak Jan - 2017-06-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

STANOWISKA DS. WYKONYWANIA, REALIZOWANIA PROJEKTÓW - od 2 800 PLN

wykonywanie, realizowanie projektów części maszyn wg projektów zgodnie z wytycznymi
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Wysogotowo (wielkopolskie)

PRACOWNIK MYJNI - 2 600 - 2 700 PLN

- Mycie samochodów, wymiana opon.- Wynagrodzenie: 2600 - 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie podstawowe. Osoba do przyuczenia, chęć do pracy. Kontakt telefoniczny (32-202-89-98).
MP SERWIS S.C. ANDRZEJ MIELNICZUK, WŁODZIMIERZ PRĘTKIEWICZ - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Praca na hali sprzedaży; obsługa kasy; obsługa klientów; wykładanie towaru; praca na stoisku mięsnym.
DINO POLSKA S. A. - 2016-03-08 - Pamiątkowo (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH - od 1 750 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, kuchni, toalety i łazienki
ATEST Krzysztof Biernat i Dariusz Kobierski SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-12 - Łódź (łódzkie)

SPRZĄTACZKA - od 10 PLN

Prace porządkowe, utrzymanie czystości w budynku uczelni: sprzątanie biur, sal, holi, toalet.
WSAiB - 2016-05-04 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifkacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. REJESTRACJI POJAZDÓWW CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW - 2 300 - 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za rejestrację pojazdów w systemie POJAZD.Ważniejsze zadania: rejestracja pojazdów; wydawanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, nalepki kontrolnej, nowych znaków legalizacyjnych; przyjmowanie od właściciela zawiadomienia o zbyciu pojazdu; wyrejestrowanie pojazdu na wniosek właściciela; wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym lub karcie pojazdu; zwrot dowodu rejestracyjnego właścicielowi pojazdu po ustaleniu przyczyny zatrzymania.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2300-2500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ - od 3 000 PLN

Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/oferta-pracy/10201/stanowisko-ds-gospodarki-komunalnej
Urząd Miejski w Gostyniu - 2018-09-04 - Gostyń (wielkopolskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
DINO POLSKA S.A. - 2017-05-31 - Kalisz (wielkopolskie)

POMOCNIK SPAWACZA - od 2 500 PLN

- Prace pomocnicze przy wykonaniu prac spawalniczych ( produkcja ogrodzeń, bram i balustrad),- Kontakt telefoniczny: 600-801-607,- Miejsce pracy: Tczewskie Łąki
Tomasz Rutkowski F.H.P.U "Logist System" - 2017-07-31 - Tczewskie Łąki (pomorskie)

RECEPCJONISTA - od 2 100 PLN

-obsługa gości, kasy fiskalnej, komputera-sprzedaż pamiątek
Przedsiębiorstwo Turystyczne "Centrum Mazur" S.A. w Giżycku - 2018-04-04 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)

KSIĘGOWA- KSIĘGOWY - od 3 000 PLN

wprowadzanie danych, wystawianie faktur, kontrola dokumentów księgowych, uzgadnianie rozrachunków księgowych
LINSTAL Spółka z o.o. - 2016-09-26 - Jasień (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ KRÓTKOTERMINOWYCHI - od 1 850 PLN

Zapewnia obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=12&idz=673388
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2016-10-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

MANAGER DZIAŁU KONTROLI JAKOŚCI - od 5 800 PLN

zarządzanie procesami jakościowymi Spółki, koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za zapewnienie/ kontrole jakości w Spółce, uczestnictwo oraz nadzór nad procesem certyfikacji ze strony klienta jak również audytowanie dostawców, prowadzenie audytów wewnętrznych, wdrożeń, przeprowadzanie/nadzór nad szkoleniami jakościowymi, wdrażanie nowych rozwiązań i procedur w odszarze zarządzania jakością, współpraca z jednostką nadrzędną ( właściciel koreański) w zakresie planów produkcyjnych, wdrożeń, dbałość o jakość produktów itp. , raportowanie na potrzeby Spólki do firmy matki w Korei.
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2016-11-17 - Bielawa (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - od 2 000 PLN

Prowadzenie rejestrów sprzedaży zakupów dla podatku od towarów i usług vat; terminowe wstawiane faktur vat; prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych dla podatku od towarów i usług oraz terminowe jej składanie w urzędzie skarbowym; prowadzenie rejestru faktur wpływających do ZPO; prowadzenie ewidencji środków trwałych ZPO; prowadzenie zagadnien związanych z ewidencją komputerową i funkcjonowaniem systemu finansowo-księgowego. Praca 7-15
Zespół Placówek Oświatowych - 2017-01-13 - Opole (opolskie)

PIEKARZ - do 2 000 PLN

Prace przy produkcji chleba, obsługa pieca piekarniczego.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kęty (małopolskie)

ASYSTENT RODZINY - od 630 PLN

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną; opracowanie we współpracy z czł. rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczejplanu pracy z rodziną, który jest skoordynowanyz planem pomocy dziecku umieszczonemuw pieczy zastępczej; udzielenie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, problemów socjalnych, problemów psychologicznych, problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin, motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielenie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców; udzielenie wsparcia dzieciom poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzenie na wniosek do sądu opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami adm rządowej i samorządowej; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub/i grupą roboczą o których mowa w art9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz.U. 2005 Nr 180, poz.1493 z późn. zm.)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Spytkowice - 2017-03-13 - Spytkowice (małopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ URZĘDU - 997,4 PLN

obsługa kancelaryjna urzędu, przyjmowanie korespondencji wpływającej do urzędu, redagowanie pism urzędowych, obsługa programu biblioteka akt., przygotowanie korespondencji do wysyłki, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

STANOWISKO PRACY DS. POLITYKI PARKINGOWEJW WYDZIALE POLITYKI TRANSPORTOWEJ - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja działań dotyczących spraw polityki parkingowej Wydziału Polityki Transportowej.Ważniejsze zadania: budowanie bazy wiedzy zawierającej informacje o: ilości miejsc parkingowych (samochodowych), rowerowych, stopniu ich wykorzystania, rotacji pojazdów oraz rozlokowaniu parkingów TIR, BUS, postojów taxi i stopniu ich wykorzystania; opracowywanie założeń optymalizacji ilości miejsc parkingowych na terenie miasta (nie tylko w pasach drogowych) w odniesieniu do polityki zrównoważonego rozwoju transportu; prowadzenie akcji informacyjnych określających zasady kształtowania polityki parkingowej na terenie miasta; rozbudowa parkingów rowerowych na terenie miasta; kształtowanie polityki parkingowej w zakresie MPZP określanie współczynników miejsc parkingowych, analiza zagrożenia wzrostu współczynnika, itp.; strefa płatnego parkowania monitorowanie efektywności, rozwój, (zarządzanie); likwidacja dzikich parkingów na terenie miasta.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-09 - Słupsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 600 PLN

gotowanie posiłków, pieczenie ciast, sprzątanie, obsługa klienta, osługa kasy fikalnej i terminalu płatniczego
ENERGO-PARK 3 SP. Z O.O. - 2017-12-15 - Poznań (wielkopolskie)

SPAWACZ -JANIKOWO, PAKOŚĆ (NR 1730) - od 2 500 PLN

przygotowanie powierzchni do spawania, spawanie konstrukcji, bieżące prace
ZAKŁAD INSTALACYJNY URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH JERZY ŻOŁNIERKIEWICZ - 2018-05-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DO WYKONYWANIA LAMINATÓW ZBROJONYCH WŁÓKNEM SZKLANYM Z WYKORZYSTANIEM METODY PRÓŻNIOWEJ-REF - od 2 000 PLN

wykonywanie elementów z laminatów wzmacnianych włóknem szklanym metodą ręczną jak i próżniową, prowadzenie prac wykończeniowych wykonywanych elementów tj. obcinanie nadmiaru laminatu; szlifowanie; polerowanie
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

wykonywanie planu sprzedażowego,utrzymywanie stalego kontaktu zistniejącymi klientami , pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywaniei opracowywanie oferty handlowej, monitorowanie rynku i działańkonkurencji
KOSTA Sp. z o.o - 2016-11-28 - Opole (opolskie)

KIEROWCA KAT. B+E I C - od 3 000 PLN

transport maszyn rolniczych, doświadczenie zawodowe mile widziane
FAGROS Sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA Stara Dąbrowa - 2017-02-01 - Niałek Wielki (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

realizacja spotkań umawianych przez dział CALL CENTER
PROGRESS ACTIVE SP. Z O. O. - 2016-03-02 - Środa Śląska (dolnośląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. TABORU I ZAPLECZA TECHNICZNEGO - od 3 000 PLN

Przyjmowanie pojazdów zakupionych (OT), oraz likwidacja pojazdów sprzedanych (kasacyjnych) LT, rejestrowanie zakupionych, wyrejestrowanie pojazdów sprzedanych, wymiana dowodów rejestracyjnych, przygotowywanie dokumentacji eliminacyjnej dla kasowanych pojazdów, prowadzenie rejestru i wydawanie książek napraw pojazdów, wykonywanie wykazu pracy Stacji Obsługi w rozbiciu na rodzaje wykonywanych prac w danym miesiącu, sporządzenie miesięcznych kart płac dla grupy SO, przygotowywanie wykazu pojazdów do ubezpieczenia OC oraz AC, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łosicach Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Łosice (mazowieckie)