STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ Gliwice oferta pracy STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryUkończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice; umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryUkończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice; umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: strażnik gminny / miejski
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Strażnik gminny / miejski
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kategorii B
Nazwa pracodawcy: STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Śmiałego Bolesława 2a, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty dostępne są do pobrania wogłoszeniu zamieszczonym na stronie internetowej http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/nabory lub w pokoju 102B.Dokumenty aplikacyjne składać do dnia 06.08.2019r. osobiście lub drogą pocztową lub e-mailową z dopiskiem na kopercie "Kandydat na stanowisko urzędnicze w Straży Miejskiej w Gliwicach"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: do 18.11.2019r. , Godziny : do 13:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Śmiałego Bolesława
Numer budynku pracodawcy: 2a
Profil działalności pracodawcy:
BEZPIECZEŃSTWO PAŃSTWA, PORZĄDEK I BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: strażnik gminny / miejski
Data dodania oferty pracy: 25.10.2019
Oferta pracy ważna do: 18.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6b2e4096cf360c909865372f55eb6008
Podobne oferty pracy
Wyszukiwanie transportów na giełdzie timo.com, układanie tras dla przypisanych kierowców, rozwiązywanie ewentualnych problemów powstałych w czasie wykonywania przewozów, sprawowanie opieki nad danym zleceniem.
Maciej Lewandowski - 2016-01-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
układanie i montaż stali na budowie
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Rosy (lubelskie)
Zakres zadań:1) prowadzenie ogółu spraw związanych z wprowadzonym systemem gospodarkiodpadami komunalnymi na terenie gminy Ustka (wprowadzanie deklaracji dosystemu, kontrola nad ich poprawnością oraz składanymi w nich oświadczeniami,prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy o utrzymaniuczystości i porządku w gminach itp.),2) prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Gminy Ustka (współpraca z podmiotami odbierającymi odpady komunalne od właścicieli nieruchomości z tereny Gminy),3) zapewnienie warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed odpadami,4) współdziałanie z Referatem finansowym w zakresie windykacji opłat zagospodarowanie odpadów komunalnych,5) pozyskiwanie środków zewnętrznych związanych z gospodarką odpadami i ochroną środowiska,6) kontrola podmiotów odbierających odpady komunalne na terenie gminy Ustka,wpisanych do Rejestr Działalności Regulowanej, prowadzenie w/w rejestru iwydawanie zaświadczeń o wpisie do rejestru i decyzji na prowadzenie działalności wzakresie odbioru odpadów komunalnych i opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.7) kontrola i egzekwowanie spraw w zakresie prawidłowej gospodarki odpadami we współpracy z odpowiednimi służbami.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnymetatu, praca biurowa, współpraca z zespołem, wyjazdy w teren, obsługa komputera. Okres zatrudnienia 6 m-cy.
Urząd Gminy Ustka - 2019-06-13 - Ustka (pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków, m.in.: - prowadzenie kadr jednostki, w tym przy użyciu programu KADRY - obsługa programu PŁATNIK- naliczanie płac pracownikom w programie PŁACE- prowadzenie rozliczeń z US- dokonywanie płatności w systemie NBE NBP- prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi (poniżej 40 tyś euro) zakup usług, materiałów, sprzętów do Stacji - sporządzanie sprawozdań - Warunki pracy:- praca w pomieszczeniu biurowym (II piętro, budynek bez windy)- praca jednozmianowa, przy monitorze ekranowym - umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbny.Dokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweInformacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd. do dnia 29.09.2017 do godz. 15.00Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane- zatrudnienie od zaraz- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55-247-57-01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek- piątek w godz. 7:30- 15:00).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-09-25 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Branża spożywcza. Pozyskiwanie klientów do sieci, opieka nad klientami na powierzonym terenie, wdrażanie akcji promocyjnych i marketingowych. Miejsce pracy: Łódź i region łódzki. Wymagane wykształcenie minimum średnie, 2 lata doświadczenia oraz prawo jazdy kat. B. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne lub osobiste.
LD HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Łódź (łódzkie)
- wprowadzanie nowych produktów i rozszerzeń linii,- poprawę jakości,- zarządzanie ryzykiem,- utrzymanie wartości aktywów marki,- poszukiwanie nowych technologii, które staną się wartością dodaną poprzez innowacyjność, jakość i redukcję kosztów,- zapewnienie wsparcia technicznego i merytorycznego technologom i inżynierom w kwestiach związanych z opakowaniami,- tworzenie i ocenę specyfikacji opakowań,- współpracę z innymi technologami i naukowcami.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
dbanie o urządzenia i sprzęt techniczny, drobne naprawy
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Sosnowiec (śląskie)
1) udziału w przygotowaniu propozycji inwestycji oraz prowadzenie postępowania i prac przygotowawczych procesów inwestycyjnych gminy,2) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,3) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,4) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,5) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,6) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,7) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,8) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,9) prowadzenie ewidencji dróg gminnych,10) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,11) sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-01-18 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona zatrudniona na stanowisku ds. pozyskiwania środków krajowych i UE, odpowiedzialna będzie za tworzenie i realizację projektów unijnych w szczególności projektów partnerskich w związku z rozpoczęciem nowej perspektywy finansowej 2014 2020.Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami. przygotowywanie i realizacja projektów w języku angielskim; Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-06-08 - Słupsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania: prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego; uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych; wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych kopii materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych; porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego w celu przeprowadzenia oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska oraz wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-30 - Słupsk (pomorskie)
wyrób i wypiek pizzy, przygotowanie innych potraw oraz sałatek i sosów
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
praca przy elewacjach budynków wielorodzinnych, praca przy posadzkach balkonowych, prace ogólnobudowlane
Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowe Elfas Antoni Wincza - 2016-08-26 - Suwałki (podlaskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; prawo jazdy kat. B.; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2017-02-21 - Gliwice (śląskie)
Obsługa recepcji. Sprzątanie w obiekcie.Wynagrodzenie 12zł brutto/h
Szkoła Tenisa Score II Mateusz Skorek - 2016-08-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Spawanie i montaż konstrukcji stalowych, prace spawalnicze wg dokumentacji technicznej
WAMAT sp z o.o. - 2018-01-31 - Podleszany (podkarpackie)
Opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Gdynia (pomorskie)
Praca fizyczna, rozładunek i załadunek samochodów, sprawdzanie zgodności ładunku z dokumentami zdawczymi.
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-10-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracownik budowlanyPraca na terenie MielcaPraca od 7-17.
Usługi Remontowo- Budowlane Grabowski Dariusz - 2016-05-18 - Podleszany (podkarpackie)
prace ślusarskie i mechaniczne
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE "ZAGRODA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-20 - Strzyżów (podkarpackie)
księgowanie dokumentów, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Lublin (lubelskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-10-27 - Żary (lubuskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, obsługa klienta, dbanie o salon
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Żory (śląskie)
Wykonywanie dokumentów obrotów materiałowych, przyjmowanie zapotrzebowań i ich rozliczanie, sporządzanie analiz techniczno ekonomicznych, prowadzenie ewidencji sporządzanie, uzupełnianie dokumentów.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2019-01-24 - Nowa Dęba (podkarpackie)
SPRZEDAŻ DETALICZNA CZĘŚCI MOTORYZACYJNYCH
PREMIUM CAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-17 - Pilzno (podkarpackie)
Przygotowanie i zarządzanie harmonogramem zespołu.Zarządzanie SLA poprzez regularną analizę KPI.Tworzenie i zarządzanie działaniem projektu. Tworzenie i zarządzanie dokumentem SOP (Standardowe procedury operacyjne).Zarządzanie dostępem do narzędzi ITSM (Centrum jakości HP). Projektowanie raportów i pól w narządziu ITSM za pomocą języka VBScript i SQL.Monitorowanie różnych aplikacji i serwerów danych z monitorowaniem monitorowania.Monitorowanie standardów i grupy produktów. Wyodrębnianie i udostępnianie miesięcznych raportów z bazy danych. Przesyłanie plików do bazy danych za pomocą programu Lotus Notes
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Gdynia (pomorskie)
Wyrób produktów regionalnych Ukrainy, produkcja pielmieni i pierogów oraz innych produktów, obsługa maszyny do pierogów, wyrób makaronów
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Kołaków (mazowieckie)
Pracownik: apewnia bieżącą obsługę urządzeń linii wydruków masowych (moduł kopertownicy), weryfikuje pod względem technicznym dokumenty w procesie kopertowania, zapewnia prawidłowe przygotowanie zakopertowanych dokumentów do ekspedycji, wykonuje prace transportowo-porządkowe, zgłasza awarie urządzeń kopertujących.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2019-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Przygotowywanie i nadzór nad prawidłową realizacją budowy, przebudowy gminnych budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz obiektów komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; przygotowywanie i nadzór budów urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przyłączeniowymi), w tym:1) nadzór nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych;2) realizacja zobowiązań wynikająca z zawartych umów;3) nadzór budowy urządzeń i właściwego rozliczanie zadania; współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo - kanalizacyjnym (Spółką Wodociągi Słupsk) w zakresie:1) przygotowywania i nadzoru budowy i przebudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej;2) przekazywania wybudowanych i przejętych sieci oraz urządzeń wodno-kanalizacyjnych (po odbiorze), na majątek Spółki w zamian za udziały, w tym przygotowanie właściwej dokumentacji powykonawczej; przygotowywanie i nadzór budowy mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii, na potrzeby budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz w przypadku programów realizowanych przez Gminę na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:1) przygotowywanie projektów porozumień (umów) i uchwał dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych;2) nadzór nad właściwym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem zadań, zgodną z podpisanymi porozumieniami (umowami); współpraca ze stanowiskiem ds. opracowywania wniosków i koordynacji projektów o dotacje unijne oraz z innych źródeł i stanowiskiem ds. analizy i monitoringu planów rozwoju Gminy, w zakresie właściwego przygotowania wniosków i realizacji (zgodnego z podpisanymi umowami) zadań oraz rozliczeń otrzymanych dofinansowań; współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących wykonywanych zadań, w tym:1) podania wartości szacunkowej zamówienia określonej zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych,2) przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem postanowień dot.: wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia i jego realizacji, opisu warunków udziału w postępowaniu, pożądanego lub wymaganego terminu wykonania zamówienia, kryteriów oceny ofert, postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) przekazania w formie elektronicznej kompletnej dokumentacji zgodnej z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiącej załącznik do SIWZ);4) przygotowywania projektów wyjaśnień i zmian SIWZ; współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań, w tym:1) niezwłocznego (przed przekazaniem placu budowy) przekazania dokumentacji projektowo kosztorysowej (wraz z zezwoleniem właściwego organu na prowadzenie robót) stanowiącej załącznik do zawartej umowy o wykonanie robót budowlanych,2) nadzoru nad właściwym (zgodnym z podpisanymi umowami) świadczeniem usług;3) przygotowywania dokumentacji odbiorowej umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub postanowienia o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych;10. współpraca z innymi referatami Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie właściwego zakończenia realizowanych zadań inwestycyjnych, w tym z:1) Referatem Finansowym w zakresie rozliczania i przekazywania inwestycji na środek trwały;2) Referatem Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska w zakresie przekazywania niezbędnej dokumentacji powykonawczej celem naliczenia opłat adiacenckich;3) Referatem Gospodarki Komunalnej i Jednostkami Gminy w zakresie przekazywania dokumentacji powykonawczej dotyczącej wytworzonego majątku oraz sporządzania sprawozdań;współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy i z podmiotami zewnętrznymi w zakresiedotyczącym wspólnie realizowanych zadań;przygotowywanie w uzgodnieniu z Kierownikiem Referatu zleceń naaktualizację dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie wykonywanych zadań;weryfikowanie na bieżąco potrzeb inwestycyjnych w zakresie prowadzonych zadań oraz przygotowywanie propozycji do projektu budżetu gminy;przygotowywanie projektów umów, uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego.4. Informacja o warunkach pracy:1) Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu urządzeń informatycznych,2) Praca jednozmianowa na drugim piętrze budynku Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych.3) Praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 8.30-16.30, wtorek-piątek 7.30-15.30. 5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej: Urząd zatrudnia osoby niepełnosprawne, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
GMINA KOBYLNICA - 2017-10-31 - Kobylnica (pomorskie)
pomoc przy produkcji artykułów mleczarskich
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Hajnówce - 2018-07-06 - Hajnówka (podlaskie)
załadunek i rozładunek towarów-sortowanie oraz skanowanie przesyłek-dbanie o powierzony sprzęt firmowy urządzenia, maszynyMożliwość elastycznego czasu pracy dostosowanego do indywidualnych potrzeb oraz aktualnego zapotrzebowania. (06:0009:00 i 16:00-20:00)
FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-07 - Rogoźnica (podkarpackie)