STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI I REMONTÓW Polkowice oferta pracy POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE

Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI I REMONTÓW

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: planowanie i przygotowywanie powierzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie projektów umów z zakresu powierzonych zadań, planowanie i nadzór wydatków z zakresu powierzonych zadań, rozliczanie prowadzonych zadań, ( w tym weryfikacja przedmiarów i kosztorysów powykonawczych), organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków i i obiektów budowlanych należących do obsługiwanych nieruchomości oraz nad ich remontami, przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedur przetargowych w zakresie powierzonych zadań, prowadzenie spraw związanych z przygotowywanie odpowiedzi na wnioski mieszkańców w zakresie prowadzonych zadań,

Data publikacji: 2020-06-29

Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)

Pracodawca: POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
3 Maja 51, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
planowanie i przygotowywanie powierzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie projektów umów z zakresu powierzonych zadań, planowanie i nadzór wydatków z zakresu powierzonych zadań, rozliczanie prowadzonych zadań, ( w tym weryfikacja przedmiarów i kosztorysów powykonawczych), organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków i i obiektów budowlanych należących do obsługiwanych nieruchomości oraz nad ich remontami, przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedur przetargowych w zakresie powierzonych zadań, prowadzenie spraw związanych z przygotowywanie odpowiedzi na wnioski mieszkańców w zakresie prowadzonych zadań,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI I REMONTÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0216

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykszt. min. średnie,min. 3 lata stażu pracy, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych, Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, KPA oraz przepisów technicznych, PN itp.,umiejętność przedmiarowania i kosztorysowania robót budowlanych, umiejętność obsługi programów MS Office (World, Excel), zaangażowanie, odporność na stres, komunikatywność oraz lojalność.Szczegółowe informacje o naborze dostępne są na stronie: www.ppk.polkowice.pl w zakładce praca. Nabór trwa do 06.07.2020 do godz. 15:30.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3

Nazwa pracodawcy: POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE

danePracodawcy_nip: 5020064939

danePracodawcy_regon: 020652023

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Adres pracodawcy:
3 Maja 51, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje o wymaganych dokumentach podane są na stronie: www.ppk.polkowice.pl w zakładce praca/ nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i remontów

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 06.07.2020, Godziny : do godz. 15:30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: polkowicki

danePracodawcy_kodPowiatu: 0216

Gmina pracodawcy: Polkowice

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Polkowice

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954165

Ulica pracodawcy: 3 Maja

Numer budynku pracodawcy: 51

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241290

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 29.06.2020

Oferta pracy ważna do: 06.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6eea05f10879a5906a5ae92157e117d3

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY - 2 600 - 3 000 PLN

Kontakt ze współpracownikami oraz podwykonawcami firmy, bieżąca obsługa klienta, wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie dokumentacji i raportów, inne zadania administracyjne.
GRUPA GT OCHRONA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-16 - Kielce (świętokrzyskie)

POZOSTALI KUCHARZE - od 2 100 PLN

Przygotowywanie posiłków i wydawanie
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Hrebenne (lubelskie)

STANOWISKO DS. REALIZACJI INWESTYCJI I REMONTÓW BUDOWNICTWA KOMUNALNEGO I INFRASTRUKTURY W WYDZIALE SPRAW KOMUNALNYCH I INWESTYCJI (2 STANOWISKA) - od 2 000 PLN

Szczegóły oferty:http://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/349067/files/ogloszenie_wski.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-11-29 - Tczew (pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Obsługa klienta; przyjmowanie towaru; sprawdzanie terminów przydatności do spożycia
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Żary (lubuskie)

PRASOWACZKA RĘCZNA - od 2 200 PLN

prasowanie odzieży ochronnej
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Kama"Sp. z o. o., - 2016-04-07 - Dębno (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 968,75 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych jak i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Poczta Polska S.A. - 2018-03-26 - Skoczów (śląskie)

JELICIARZ - od 2 000 PLN

Rozbiór i czyszczenie z treści pokarmowej kompletów jelit wieprzowych
DAT-SCHAUB Polska Sp. z o.o. - 2017-07-03 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

LISTONOSZ - od 2 400 PLN

doręczanie korespondencji i przesyłek pieniężnych
Poczta Polska S.A. Region Sieci w Łodzi - 2017-11-21 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO W REFERACIE ZARZĄDZANIA MIENIEMW WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU - od 2 350 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowywanie zasobów nieruchomości komunalnych i Skarbu Państwa pozostających w użytkowaniu wieczystym do analizy pod kątem przesłanek wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów.Ważniejsze zadania: analiza zasobu nieruchomości pozostających w użytkowaniu wieczystym, w tym również wizje lokalne; przygotowywanie zaświadczeń o przekształceniu zgodnych z wytycznymi z ustawy; naliczanie opłat przekształceniowych; rozpatrywanie wniosków o przyznanie bonifikat, w tym również o przyznanie pomocy de minimis; obsługa systemu finansowo księgowego; współpraca z VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Słupsku; rozpatrywanie odwołań od wysokości opłaty przekształceniowej;archiwizacja dokumentacji przekształcanych nieruchomości; przygotowywanie zaświadczeń o zmianie obowiązujących stawek procentowych opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych na których położone są garaże lub stanowiska postojowe.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony do dnia 31.01.2020 r. Wynagrodzenie od 2350 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/659.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-05-15 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW/PRZESYŁEK - do 2 300 PLN

praca w systemie równoważnym w godzinach od 07:00 do 15:00 lub od 22:00 do 06:00; przyjmowanie i opracowanie przesyłek i ładunków, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Dworcowa 20 / Mierzyn, ul. Welecka 2A
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-24 - Stargard (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO RENTOWYCH - 2 000 - 2 200 PLN

Zapewnienie obsługi klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz zaleconych zakładowi do wypłaty oraz kapitału początkowego.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2017-02-14 - Gdynia (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

Sprzedajż produktów oferowanych w punkcie sprzedaży detalicznej (sklepie). Obsługa nabywców: pakowanie próżniowe i gazowe produktów, tworzenie koszy okolicznościowych i podarunkowych. Sprzedaż internetowa (klient składa zamówienie odbiera produkt na miejscu). Obowiązek wprowadzenia wykonanych produktów do sprzedaży do systemu kasowego. Utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

GARMAŻER - od 12 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Warszawa (mazowieckie)

SERWISANT SPRZĘTU AGD - 3 500 - 5 500 PLN

diagnozowanie usterek oraz kompleksowe dokonywanie napraw elektomechanicznych, wykonywanie przeglądów sprzętów, protokołowanie wykonanych działań serwisowych; praca w godzinach od 09:00 do 17:00
UNIKADR Biuro Doradztwa Personalnego Consulting s.c. - 2018-10-26 - Stargard (zachodniopomorskie)

ŚLUSARZ - od 2 100 PLN

prace przy obróbce metalu
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. KANCELARYJNYCH WYDZ. ORG. ST(FP) M - 997,4 PLN

pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

KIEROWCA KAT. C(NR 5695) - od 6 200 PLN

Transport międzynarodowy
SPEED-TRANS WOJCIECH GALARA - 2018-08-30 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Starorypin Rządowy (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU WYROBÓW GOTOWYCH - 2 816 - 3 152 PLN

przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji, załadunek towarów; oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
JANTOŃ SA Sp.K - 2017-04-27 - Dobroń (łódzkie)

POMOCNICZY ROBOTNIK POLOWY - od 13 PLN

Prace polowe i przy robieniu paszy.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Twarogowa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R80/1030-320/18 - od 2 100 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-03-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

KELNER-BARMAN - do 1 700 PLN

Obsługa gości indywidulanych w restaracji, kawiarni i barze, obsługa bankietów, koktaili, wesel i róznego rodzaju imprez, szybkość nawiazywania kontaktów.Miesce pracy: Wrocław ul. Grabiszyńska Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali; G
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK DROGOWY + KIEROWCA KAT. B - od 2 800 PLN

Prace przy remontach dróg na terenie Piły i okolic, prace fizyczne przy wykonywaniu prac w zespole roboczym, kierowanie pojazdami - kat. B. Możliwość pracy w nadgodzinach. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce. Wynagrodzenie podstawowe + premia uznaniowa. Godziny pracy: 06.00/07.00 - 14.00/15.00.
FIRMA DROGOWO-MOSTOWA "BETONTRYSK" ANDRZEJ RYCKOWSKI - 2018-09-10 - Piła (wielkopolskie)

AGENT - SPRZEDAWCA - od 2 700 PLN

Obsługa kasy fiskalnej i klienta
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców "MAZUR" w Łęczycy - 2020-01-31 - Łęczyca (łódzkie)

DYSPOZYTOR - od 2 000 PLN

przyjmowanie i wystawianie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, ustalanie tras, i kierunków jazdy aut ciężarowych
SOWIŃSKI - TRANSPORT - 2017-05-23 - Koło (wielkopolskie)

RECEPCJONISTA - od 2 250 PLN

Praca w recepcji hotelu
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Malbork (pomorskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru na półki
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. - 2016-06-07 - Poznań (wielkopolskie)


Wybierz powiat