STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI I REMONTÓW Polkowice oferta pracy POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: planowanie i przygotowywanie powierzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie projektów umów z zakresu powierzonych zadań, planowanie i nadzór wydatków z zakresu powierzonych zadań, rozliczanie prowadzonych zadań, ( w tym weryfikacja przedmiarów i kosztorysów powykonawczych), organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków i i obiektów budowlanych należących do obsługiwanych nieruchomości oraz nad ich remontami, przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedur przetargowych w zakresie powierzonych zadań, prowadzenie spraw związanych z przygotowywanie odpowiedzi na wnioski mieszkańców w zakresie prowadzonych zadań,
Data publikacji: 2020-06-29
Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 51, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie i przygotowywanie powierzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie projektów umów z zakresu powierzonych zadań, planowanie i nadzór wydatków z zakresu powierzonych zadań, rozliczanie prowadzonych zadań, ( w tym weryfikacja przedmiarów i kosztorysów powykonawczych), organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków i i obiektów budowlanych należących do obsługiwanych nieruchomości oraz nad ich remontami, przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedur przetargowych w zakresie powierzonych zadań, prowadzenie spraw związanych z przygotowywanie odpowiedzi na wnioski mieszkańców w zakresie prowadzonych zadań,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0216
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykszt. min. średnie,min. 3 lata stażu pracy, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych, Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, KPA oraz przepisów technicznych, PN itp.,umiejętność przedmiarowania i kosztorysowania robót budowlanych, umiejętność obsługi programów MS Office (World, Excel), zaangażowanie, odporność na stres, komunikatywność oraz lojalność.Szczegółowe informacje o naborze dostępne są na stronie: www.ppk.polkowice.pl w zakładce praca. Nabór trwa do 06.07.2020 do godz. 15:30.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
danePracodawcy_nip: 5020064939
danePracodawcy_regon: 020652023
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
3 Maja 51, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje o wymaganych dokumentach podane są na stronie: www.ppk.polkowice.pl w zakładce praca/ nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i remontów
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 06.07.2020, Godziny : do godz. 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: polkowicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0216
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954165
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 51
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 29.06.2020
Oferta pracy ważna do: 06.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6eea05f10879a5906a5ae92157e117d3
Podobne oferty pracy
Kontakt ze współpracownikami oraz podwykonawcami firmy, bieżąca obsługa klienta, wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie dokumentacji i raportów, inne zadania administracyjne.
GRUPA GT OCHRONA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie posiłków i wydawanie
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Hrebenne (lubelskie)
Szczegóły oferty:http://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/349067/files/ogloszenie_wski.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-11-29 - Tczew (pomorskie)
Obsługa klienta; przyjmowanie towaru; sprawdzanie terminów przydatności do spożycia
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Żary (lubuskie)
prasowanie odzieży ochronnej
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Kama"Sp. z o. o., - 2016-04-07 - Dębno (zachodniopomorskie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych jak i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Poczta Polska S.A. - 2018-03-26 - Skoczów (śląskie)
Rozbiór i czyszczenie z treści pokarmowej kompletów jelit wieprzowych
DAT-SCHAUB Polska Sp. z o.o. - 2017-07-03 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Warszawa (mazowieckie)
cv
Muzeum Regionalne w Kozienicach im. prof. Tomasza Mikockiego - 2019-10-02 - Kozienice (mazowieckie)
doręczanie korespondencji i przesyłek pieniężnych
Poczta Polska S.A. Region Sieci w Łodzi - 2017-11-21 - Łódź (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowywanie zasobów nieruchomości komunalnych i Skarbu Państwa pozostających w użytkowaniu wieczystym do analizy pod kątem przesłanek wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów.Ważniejsze zadania: analiza zasobu nieruchomości pozostających w użytkowaniu wieczystym, w tym również wizje lokalne; przygotowywanie zaświadczeń o przekształceniu zgodnych z wytycznymi z ustawy; naliczanie opłat przekształceniowych; rozpatrywanie wniosków o przyznanie bonifikat, w tym również o przyznanie pomocy de minimis; obsługa systemu finansowo księgowego; współpraca z VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Słupsku; rozpatrywanie odwołań od wysokości opłaty przekształceniowej;archiwizacja dokumentacji przekształcanych nieruchomości; przygotowywanie zaświadczeń o zmianie obowiązujących stawek procentowych opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych na których położone są garaże lub stanowiska postojowe.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony do dnia 31.01.2020 r. Wynagrodzenie od 2350 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/659.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-05-15 - Słupsk (pomorskie)
praca w systemie równoważnym w godzinach od 07:00 do 15:00 lub od 22:00 do 06:00; przyjmowanie i opracowanie przesyłek i ładunków, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Dworcowa 20 / Mierzyn, ul. Welecka 2A
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
Zapewnienie obsługi klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz zaleconych zakładowi do wypłaty oraz kapitału początkowego.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2017-02-14 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedajż produktów oferowanych w punkcie sprzedaży detalicznej (sklepie). Obsługa nabywców: pakowanie próżniowe i gazowe produktów, tworzenie koszy okolicznościowych i podarunkowych. Sprzedaż internetowa (klient składa zamówienie odbiera produkt na miejscu). Obowiązek wprowadzenia wykonanych produktów do sprzedaży do systemu kasowego. Utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Praca na koparce
SENECA TECHNOLOGIE W PRZEMYŚLE ENERGETYCZNYM DAMIAN ZYGMUNT - 2020-10-15 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
diagnozowanie usterek oraz kompleksowe dokonywanie napraw elektomechanicznych, wykonywanie przeglądów sprzętów, protokołowanie wykonanych działań serwisowych; praca w godzinach od 09:00 do 17:00
UNIKADR Biuro Doradztwa Personalnego Consulting s.c. - 2018-10-26 - Stargard (zachodniopomorskie)
prace przy obróbce metalu
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Transport międzynarodowy
SPEED-TRANS WOJCIECH GALARA - 2018-08-30 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Starorypin Rządowy (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji, załadunek towarów; oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
JANTOŃ SA Sp.K - 2017-04-27 - Dobroń (łódzkie)
Prace polowe i przy robieniu paszy.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Twarogowa (mazowieckie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-03-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa gości indywidulanych w restaracji, kawiarni i barze, obsługa bankietów, koktaili, wesel i róznego rodzaju imprez, szybkość nawiazywania kontaktów.Miesce pracy: Wrocław ul. Grabiszyńska Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali; G
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace przy remontach dróg na terenie Piły i okolic, prace fizyczne przy wykonywaniu prac w zespole roboczym, kierowanie pojazdami - kat. B. Możliwość pracy w nadgodzinach. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce. Wynagrodzenie podstawowe + premia uznaniowa. Godziny pracy: 06.00/07.00 - 14.00/15.00.
FIRMA DROGOWO-MOSTOWA "BETONTRYSK" ANDRZEJ RYCKOWSKI - 2018-09-10 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej i klienta
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców "MAZUR" w Łęczycy - 2020-01-31 - Łęczyca (łódzkie)
przyjmowanie i wystawianie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, ustalanie tras, i kierunków jazdy aut ciężarowych
SOWIŃSKI - TRANSPORT - 2017-05-23 - Koło (wielkopolskie)
Praca w recepcji hotelu
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Malbork (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru na półki
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. - 2016-06-07 - Poznań (wielkopolskie)