STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO RENTOWYCH Gdynia oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO RENTOWYCH

Wynagrodzenie: 2 000 - 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz zaleconych zakładowi do wypłaty oraz kapitału początkowego.

Data publikacji: 2017-02-14

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Władysława IV 24, 81-353 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz zaleconych zakładowi do wypłaty oraz kapitału początkowego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2 000- 2 200 zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO RENTOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Administracja/Ekonomia/Psychologia/Pedagogika

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: -wykształcenie średnie-minimum 1 rok pracy związanej z obsługą spraw emerytalno-rentowych-minimum 1 rok stażu pracyWymagania pożądane:-wykształcenie wyższe (polityka społeczna, prawo, administracja, organizacja i zarządzanie, ekonomia, psychologia, pedagogika) -minimum 2 lata pracy związane z obsługą spraw emerytalno-rentowychWymagania dodatkowe: Znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy z innymi, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, nastawienie na wyniki, terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego przekazywania informacji ustnych, umiejętność poprawnego przekazywania informacji pisemnych, opanowanie, umiejętność stosowania przepisów.

Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv, list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe. Miejsce składania dokumentów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Wydział Spraw Pracowniczychul. Chmielna 27/3380-748 GdańskDodatkowe informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne - nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Gdyniul. Władysława IV 24 81-364 Gdynia

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Chmielna

Numer budynku pracodawcy: 27

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.02.2017

Data dodania oferty pracy: 14.02.2017

Oferta pracy ważna do: 20.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R66/0185-66/16 - od 1 850 PLN

zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-01-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. PROJEKTÓW EUROPEJSKICH - 2 000 - 3 500 PLN

monitorowanie dostępnych funduszy europejskich, udział w przygotowywaniu wniosków i dokumentacji do dofinansowania, opracowanie dokumentów związanych z prowadzeniem projektów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów dot. prowadzonych projektów, tworzenie harmonogramów finansowo-rzeczowych.
Centrum Hewelianum - 2017-06-09 - Gdańsk (pomorskie)

PAKOWACZ - od 10,5 PLN

pakowanie artykułów przemysłowych i kosmetycznych
kontakt przez OHP - 2016-07-19 - Stryków (łódzkie)

PRACOWNIK ROZKŁADAJĄCY TOWAR NA PÓŁKACH - 997,4 PLN

wg programu stażu, srodki unijne POWER, do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Łask (łódzkie)

TYNKARZ-MALARZ - do 13 PLN

Wykształcenie zawodowe; min. 3 lata doświadczenia; Zakres obowiązków: nakładanie warstw tynkarskich oraz tynków suchych na ściany i stropy pomieszczeń; przygotowywanie podłoża pod malowanie, przygotowywanie gruntów i farb; malowanie powierzchni ścian, sufitów i stolarki budowlanej; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
Obwód Lecznictwa Kolejowego SPZOZ - 2016-12-01 - Gliwice (śląskie)

DORADCA KLIENTA -3/4 ETATU - od 1 575 PLN

Obsługa i doradztwo klienta w salonie optycznym. Dobór opraw i szkieł okularowych. Obsługa urządzeń biurowych, komputera, kas.
Zakład Optyczny - Irena Płótniak w Nowej Soli - 2017-12-21 - Nowa Sól (lubuskie)

ROZBIERACZ-WYKRAWACZ - 3 000 - 3 500 PLN

rozbiór półtusz wieprzowych oraz ćwierci wołowych na elementy handlowe
AGRO-TUSZ ANTONI OKAJ, JAN GŁODOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-03 - Tarnowiec (dolnośląskie)

MONTER INSTALACJI WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH - od 1 850 PLN

przygotowanie procesu montażu instalacji i urządzeń went i klimat., wykonywanie pomocniczych robót budowlanych związanych z montażem instalacji, montaż, demontaż, kontrolowanie, obsługa i konserwacja instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Żytniów (opolskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - do 12,25 PLN

praca w godzinach od 06:00 do 06:00; praca w restauracji McDONALD"S
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Stargard (zachodniopomorskie)

ELEKTROMONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - od 2 400 PLN

wykonywanie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych budynków i budowli
ELMONTAŻ PPHU Dariusz Przybylak - 2016-05-12 - Pabianice (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej. Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-03 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

pakowanie, mieszanie piasku, rozlewnaie produktów/produkcja systemów posadzkowych/
SYNTAJ Sp.z o.o. Spółka komandytowa - 2017-08-04 - Trzebinia (małopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

Staż dla osoby bezrobotnej zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy w ramach programu z art. 49 pkt 2-6praca w godz. 8.30 - 16.30- kserowanie materiałów szkoleniowych, dokumentów,- obsługa faksu oraz odbieranie telefonów,- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji,- ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- sporządzanie pism w programie WORD, zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL,- wysyłanie i odbieranie e-maili,- kompletowanie, porządkowanie aktów prawnych i dokumentów firmy,- zapoznanie z zasadami tworzenia archiwum,- pomaganie w bieżącej obsłudze sekretariatu,-
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Rzeszów (podkarpackie)

STANOWISKO DS. KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI - od 3 000 PLN

Czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych i obsługą kredytów
Bank Spółdzielczy w Sztumie - 2018-07-31 - Sztum (pomorskie)

TOKARZ - od 2 647 PLN

Prace tokarskie
TERRATUNGSTEN SP. Z O.O. - 2018-04-24 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

ŚLUSARZ-MONTAŻYSTA - od 3 000 PLN

ślusarz-montażysta - montaż i obróbka balustrad, balustrad balkonowych itp. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obróbkach ślusarskich.Praca w delegacji
Firma "MESLA" PRODUKCJA-USŁUGI-HANDEL-IMPORT-EKSPORT Antoni Franczyk - 2017-11-17 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPRZEDAWCA-1666 - od 970 PLN

obsługa kasy fiskalnej, oraz terminala płatniczego,obsługa klientów, rozkładanie towaru,dbanie o porządek, przyjmowanie dostaw.
Human Center - 2015-12-08 - Namysłów (opolskie)

LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 2 700 PLN

Prowadzenie zajęć językowych w grupie lub indywidualnych z różnymi grupami wiekowymi.
SIEĆ SZKÓŁ JĘZYKOWYCH NACZYŃSCY - Mikołaj NACZYŃSKI - 2016-03-09 - Częstochowa (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 600 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - 997,4 PLN

Dbanie o rozwój psychofizyczny dzieci, o ich zdrowie i higienę. Opieka nad dziećmi 3,4 letnimi, pomoc przy ubieraniu, jedzeniu oraz przy czynnościach samoobsługowych. Pomoc nauczycielce podczas spaceru, wycieczek, zabaw w ogrodzie przedszkolnym, a także przygotowywaniu pomocy dydaktycznych. Pomoc w utrzymaniu czystości sali, dbałość o wyposażenie przedszkola. Kształtowanie u dzieci podst. umiejętności intelktualnych i praktycznych określonych w minimum programowym. Przestrzeganie przepisów BHP i P. poż.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Ropica Polska (małopolskie)

PRACOWNIK PLACU SKŁADOWEGO - od 13,2 PLN

Prace ręczne przy załadunku i wyładunku materiałów.
P.P.H.U. CARBUD S.A. - 2017-10-20 - Bieruń (śląskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

pomoc w kuchni przy codziennych pracach pod nadzorem wykwalifikowanej kadry
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Murowaniec (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KADR I PŁAC DO DZIAŁU USŁUG KSIĘGOWYCH - od 1 900 PLN

-prowadzenie teczek akt osobowych pracowników - sporzadzanie umów o prace i zlecenie -naliczanie składek ZUS,- segregowanie dokumentów księgowych w porzadku chronologicznym i wprowadzanie do pamięci komputera w zakresie: ewidencji przychodów, KPiR, ksiąg handlowych.
Biuro Rachunkowe S.C. Elżbieta Adamczyk, Urszula Zalas - 2016-01-04 - Częstochowa (śląskie)

INTENDENT - od 1 050 PLN

realizacja zadań zwiazanych z żywieniem dzieci - układanie jadłospisów, prowadzenie dokumentacji magazynowej
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 W SZCZYTNIE IMIENIA ORŁA BIAŁEGO - 2018-01-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

NAUCZYCIEL CHEMII - od 1 600 PLN

praca w niepełnym wymiarze czasu przcy 11/18
ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY - 2018-08-06 - Obra (wielkopolskie)

ARCHITEKT - ASYSTENT PROJEKTOWANIA - od 1 950 PLN

wykonywanie prac projektowych i około projektowych wg wskazań architekta prowadzącego - wykonywanie rozrysów AUTO-CAD, w miarę nauki wykonywanie wizualizacji do projektów
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Kraków (małopolskie)

MASAŻYSTA -14 D - od 1 680 PLN

masaż suchy, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Świebodzice (dolnośląskie)

HANDLOWIEC / PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO - od 1 850 PLN

- branża mebli biurowych- podstawowa znajomość obsługi komputera i aplikacji MS Office Microsoft- pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie stałych- sporządzanie ofert handlowych, zamówień, monitowanie prawidłowego przebiegu zamówień-tworzenie notatek o pozyskanych klientach
Pracownia Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz Marta Skarbiecka - 2016-02-22 - Rzeszów (podkarpackie)

MECHANIK -KONSERWATOR 1/2 ETETU - od 1 100 PLN

konserwacja,naprawa i usuwanie awarii maszyn i urządzeń produkcyjnych.e-mail: biuro (at) spolem.olawa.pl
"SPOŁEM" OŁAWA Sp. z o.o - 2016-07-27 - Oława (dolnośląskie)