STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej. Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2018-01-03
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej. Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe techniczne;4.znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;5.co najmniej 1- roczny staż pracy;6.znajomość przepisów prawa budowlanego;7.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;8.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;9.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe:1.mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej;2.mile widziana znajomość języka angielskiego;3.łatwość komunikacji;4.umiejętność argumentowania;5.kreatywność;6.umiejętność pracy w zespole;7.odporność na stres;8.wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.kwestionariusz osobowy;6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);8.w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.9.dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. infrastruktury oświaty, analizy kosztów utrzymania w Referacie Ekonomicznym Wydziału Edukacji w terminie do dnia 15 stycznia 2018 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił poniżej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 08.01.2018
Oferta pracy ważna do: 15.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapewnienie dochodzenia należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie - 2016-05-10 - Przemyśl (podkarpackie)
Wykonywanie napraw samochodów osobowych, ciężarowych, wymiana opon, obsługa urządzeń wulkanizacyjnych, dokonywanie wymiany płynów eksploatacyjnych, ustalanie i usuwanie usterek w pojazdach.
Firma Usługowo - Handlowa "FABEX" Fabian Czapla - 2016-08-26 - Grabowa (śląskie)
Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-10-27 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac glazurniczych, dekarskich, malarskich
Mariusz Gącik Firma remontowo budowlana - 2018-03-13 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
zajęcia dydaktyczne z języka angielskiego w grupie 3-5 latków w 8 -miu punktach przedszkolnych na terenie gminy Cyców
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU OŚWIATY I KULTURY WIEJSKIEJ JESTEŚMY RAZEM - 2016-10-07 - Garbatówka (lubelskie)
1) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,2) wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,3) wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,4) prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,5) zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu,6) rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,7) wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sądowego,8) współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,9) dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,10) współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych
Urząd Miasta Chełm - 2017-10-13 - Chełm (lubelskie)
Obsługa maszyny zmywającej, praca na kuchni hotelowej
kontakt przez OHP - 2018-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie: https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/407338/files/ogloszenie_wski.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. infrastruktury technicznej w Wydziale Spraw Komunalnych Urzędu Miejskiego w Tczewie do dnia 29 stycznia 2018 roku. Aplikacje, które wpłynądo Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-01-25 - Tczew (pomorskie)
Obsługa klienta,udzielanie informacji,sprzedaż usług pocztowych.sporządzanie dokumentów.Kontak osobisty Lublin,Krakowskie Przedmieście 50.
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2017-07-14 - Lublin (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Węgrów (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Przygotowanie komponentów, montaż konstrukcji, prace zlecone przez kierownika
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Grójec (mazowieckie)
Obsługa koparki.
ARTKOP Artur Korzeniewski - 2017-09-01 - Nadbrzeż (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko dotyczy ewidencjonowania w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego bieżącej dokumentacji papierowej przetworzonej na postać elektroniczną oraz prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków.Ważniejsze zadania: informatyzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym: wprowadzanie do systemu informatycznego państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) spisu materiałów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do zasobu, nadawanie materiałom zasobu identyfikatorów ewidencyjnych, kategorii archiwalnej oraz innych danych opisowych materiału zasobu w systemie informatycznym PZGiK, nadawanie klauzuli przyjęcia i zewidencjonowania materiałów zasobu, przetwarzanie do postaci elektronicznej (skanowanie) dokumentacji zasobu, w szczególności operatów technicznych; Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków wynikającej z dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, gdy brak jest wniosku właściciela nieruchomości; prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków prowadzonych na wniosek w zakresie zmiany danych ewidencyjnych lokali stanowiących odrębne nieruchomości oraz ujawniania nowych lokali samodzielnych; prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, wszczynanych z urzędu na skutek przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej; badanie stanu prawnego nieruchomości i udzielanie informacji wojewodom, sądom i innym podmiotom, w sprawach dotyczących realizacji uprawnień osób, które w związku z wojną rozpoczętą 1 września 1939 r. pozostawiły nieruchomości poza obecnymi granicami państwa polskiego; udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 2700 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)
pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Mielec (podkarpackie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie i podział korespondencji wpływającej do komórki obsługi prawnej
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Piła (wielkopolskie)
prowadzeie list obecności pracownikó, przygotowywanie dokumentó do księgowości, obsługa klienta, fakturowanie, obsługa klienta
Zakład Stolarski DE BE RO Robert Gajzler - 2018-07-20 - Zduńska Wola (łódzkie)
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2016-06-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wspomaganie w nauczaniu w klasie integracyjnej "0".
Szkoła Podstawowa Nr 58 im. Kazimierza Sołtysika - 2015-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa wtryskarek, kontrola jakości bieżącej produkcji
AIP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Zakład Oprzyrządownia - 2016-10-18 - Łódź (łódzkie)
szlifowanie metalowych elementów i detali ( szlifierki wielkogabarytowe)
PMP FAST SERVICE SP.Z O.O. - 2015-12-03 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
PREZENTACJA OFERTY I SPRZEDAŻ PRODUKTÓW TELEKOMUNIKACYJNYCHWPROWADZANIE ZAMÓWIEŃ DO SYSTEMUUTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTEM
WISAX SP. Z O.O. - 2017-09-20 - Krasne (podkarpackie)
Zapewnia obsługę wniosków organów samorządu terytorialnego.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-11-03 - Chełm (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Mikołów (śląskie)
prowadzenie ewidencji kadrowej
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Piła (łódzkie)
Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki.Prowadzenie dokumentacji.Wprowadzanie danych do systemów informatycznych.
Poczta Polska S.A - 2018-07-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Przemyśl (podkarpackie)
pn-pt 14:00-22:00sob 14:00-22:00
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)