STANOWISKO PRACY DS. UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO W REFERACIE ZARZĄDZANIA MIENIEMW WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO W REFERACIE ZARZĄDZANIA MIENIEMW WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU
Wynagrodzenie: od 2 350 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowywanie zasobów nieruchomości komunalnych i Skarbu Państwa pozostających w użytkowaniu wieczystym do analizy pod kątem przesłanek wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów.Ważniejsze zadania: analiza zasobu nieruchomości pozostających w użytkowaniu wieczystym, w tym również wizje lokalne; przygotowywanie zaświadczeń o przekształceniu zgodnych z wytycznymi z ustawy; naliczanie opłat przekształceniowych; rozpatrywanie wniosków o przyznanie bonifikat, w tym również o przyznanie pomocy de minimis; obsługa systemu finansowo księgowego; współpraca z VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Słupsku; rozpatrywanie odwołań od wysokości opłaty przekształceniowej;archiwizacja dokumentacji przekształcanych nieruchomości; przygotowywanie zaświadczeń o zmianie obowiązujących stawek procentowych opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych na których położone są garaże lub stanowiska postojowe.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony do dnia 31.01.2020 r. Wynagrodzenie od 2350 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/659.html
Data publikacji: 2019-05-15
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowywanie zasobów nieruchomości komunalnych i Skarbu Państwa pozostających w użytkowaniu wieczystym do analizy pod kątem przesłanek wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów.Ważniejsze zadania: analiza zasobu nieruchomości pozostających w użytkowaniu wieczystym, w tym również wizje lokalne; przygotowywanie zaświadczeń o przekształceniu zgodnych z wytycznymi z ustawy; naliczanie opłat przekształceniowych; rozpatrywanie wniosków o przyznanie bonifikat, w tym również o przyznanie pomocy de minimis; obsługa systemu finansowo księgowego; współpraca z VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Słupsku; rozpatrywanie odwołań od wysokości opłaty przekształceniowej;archiwizacja dokumentacji przekształcanych nieruchomości; przygotowywanie zaświadczeń o zmianie obowiązujących stawek procentowych opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych na których położone są garaże lub stanowiska postojowe.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony do dnia 31.01.2020 r. Wynagrodzenie od 2350 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/659.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO W REFERACIE ZARZĄDZANIA MIENIEMW WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie minimum średnie; znajomość obsługi komputera; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: mile widziane wykształcenie wyższe w zakresie dotyczącym gospodarowania nieruchomościami; mile widziane doświadczenie oraz znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów; praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego mile widziana; komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:życiorys (CV);list motywacyjny;dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);kwestionariusz osobowy;oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. użytkowania wieczystego w Referacie Zarządzania Mieniem w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu, w terminie do dnia 26 maja 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 16.05.2019
Oferta pracy ważna do: 26.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?30385ede4330f1441cfe4e02dee910f9
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, przygotowywanie posiłków typu Fast- food, bieżące sprzątanie.
Kowalska Barbara - 2017-11-17 - Rudki (wielkopolskie)
Florysta
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Szczekociny (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowanie projektów uchwał, udział przy tworzeniu analiz, sprawozdań i projektu budżetu, współpracę z jednostkami podległymi w zakresie planowania i wykonywania budżetu Miasta oraz obsługę administracyjno biurową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: obsługa administracyjno - biurowa Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego; przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu;tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska;Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/658.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-05-10 - Słupsk (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,- konieczność odbywania podróży służbowych,- budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowychna IV piętrze,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lubtransporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują sięmiejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-12-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie towarów, rozkładanie towarów na półkach, utrzymywanie porządku w magazynie
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
utrzymanie porządku i pomoc przy rozbiórce samochodów
Zakład Usługowy Mechaniki Pojazdowej Tadeusz Zbieć - 2017-04-26 - Kobyłka (mazowieckie)
promocja ulotkowa na terenie miasta Jasła
kontakt przez OHP - 2018-06-20 - Jasło (podkarpackie)
pomoc przy pracach geodezyjnych terenowych lub biurowych
AXIS BIURO GEODEZYJNE - 2018-10-23 - Piekary (małopolskie)
Sporządzanie umów na wykonywanie robót remontowo-budowlanych,rozliczanie inwestycji, obsługa techniczna nieruchomości, godziny pracy: 07:00-15:00
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2016-09-30 - Opole (opolskie)
obsługa klienta, ekspozycja towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Rynarzewo (kujawsko-pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe, obsługa urządzeń biurowych, praca z komputerem.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Kartuzy (pomorskie)
Administrator stron internetowych
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 17 lipca 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-07-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Piła (wielkopolskie)
Przygotowywanie materiałów do spawania, spawanie. Praca w Stalowej Woli, ul. Mireckiego.
"Karnatech" Andrzej Karnat - 2017-07-13 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa maszyn sterowanych numerycznie.
ZAKŁAD WYROBÓW METALOWYCH FUTURE CO. S.C. JAN BALCERZYK,JOANNA KASPRZYCKA - 2017-03-28 - Opatówek (wielkopolskie)
rejestrowanie, potwierdzanie zamówień klientów oraz ich aktualizowanie w programie komputerowym; prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami (również w języku angielskim); obsługa komputera oraz urzadzeń biurowych; sprzedazowo-planistyczna obsługa zamówień klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Zwoleń (mazowieckie)
przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjhętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-03-29 - Komorniki (wielkopolskie)
Przygotowywanie prostych potraw, pomoc kucharza, obierak, zmywak
Gastro-Fit - 2016-06-15 - Łeba (pomorskie)
Sprzedaż lodów, gofrów, obsługa klientów
FIGARO Joanna Śmiałko, Wojciech Śmiałko Spółka jawna - 2019-03-26 - Zamość (lubelskie)
sprzedaż odzieży używanej, praca w Wolsztynie UL. Poznańska
PHU A.K.K.W. PACYNKA Wiesław Jaśkowiak Leszno - 2016-12-27 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Weryfikacja sprawodzań z zakresu gospodarki odpadami, prace administarcyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Gródek (kujawsko-pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Gdańsk (pomorskie)
wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie;osoba zarejestrowana w PUP , poniżej 30 r/ż;branża: akcesoria dla dzieci
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zapewnianie realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych jednostkach terenowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2019-05-15 - Gdańsk (pomorskie)
pełna obsługa biura- urządzeń biurowych, przyjmowanie gości, ewidencjonowanie poczty, dokumentów biurowych, itd.
Madosi Kebap Food Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Świdnica (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów kosmetycznych, lakierów do malowania paznokci itp.praca na umowę na czas nieokreślony (1/4 etatu)oferta dostepna w sali G
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Warszawa (mazowieckie)