STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowanie projektów uchwał, udział przy tworzeniu analiz, sprawozdań i projektu budżetu, współpracę z jednostkami podległymi w zakresie planowania i wykonywania budżetu Miasta oraz obsługę administracyjno biurową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: obsługa administracyjno - biurowa Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego; przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu;tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska;Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/658.html

Data publikacji: 2019-05-10

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowanie projektów uchwał, udział przy tworzeniu analiz, sprawozdań i projektu budżetu, współpracę z jednostkami podległymi w zakresie planowania i wykonywania budżetu Miasta oraz obsługę administracyjno biurową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: obsługa administracyjno - biurowa Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego; przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu;tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska;Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/658.html

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne; dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego; znajomość przepisów: Ustawy o finansach publicznych; Ustawy o samorządzie gminnym; Ustawy o samorządzie powiatowym; Ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego; rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; Kodeksu Postępowania Administracyjnego; rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego mile widziana; odpowiedzialność; zaangażowanie; łatwość komunikacji; umiejętność argumentowania; dyspozycyjność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; umiejętność pracy pod presją czasu; bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:życiorys (CV);list motywacyjny;dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);kserokopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;kwestionariusz osobowy;oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego w Wydziale Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego, w terminie do dnia 20 maja 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 15.05.2019

Oferta pracy ważna do: 20.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ddd4fda529d1fa349f0189bb3394bb60

Podobne oferty pracy

MŁODSZY REFERENT - od 1 850 PLN

referent ds. spraw księgowych i kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - PIASTÓW - od 2 000 PLN

ręczne wylewanie poliuretanów - produkcja foremek, godziny pracy do ustalenia od 7-15 od poniedziałku do piątku
ŁAGUMEX Andrzej Łagoda - 2016-04-11 - Piastów (mazowieckie)

STANOWISKA ROBOTNICZE POD ZIEMIĄ - od 2 200 PLN

wykonywanie prac pomocniczych przy konserwacji maszyn, sprzętów oraz instalacji kopalnianych, w tym czyszczenie maszyn, sprzętów , narzędzi, chodników przewozowych i ciagów dostawczych; montowanie, demontowanie i naprawianie torowisk przewozu głównego i oddziałowego; posługiwanie się narzędziami ręcznymi, takimi jak wiertarka, kilof, łom, młot itp.; przestrzeganie zasad ergonomii, przepisów bhp i p.poż. Praca w systemie III lub IV zmianowym.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Bogdanka (lubelskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK OGÓLNO-BUDOWLANY - do 2 000 PLN

Prace pomocnicze przy udzielaniu pomocy robotnikom budowlanym wykwalifikowanym, operatorowi koparki, brukarzowi. Umowa zlecenie + ZUS, 40 godz. tygodniowo, indywidualny rozkład czasu pracy, dyspozycyjność od 7:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - do 2 100 PLN

obsługa klienta, wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Borki (mazowieckie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 1 850 PLN

Sprzątanie biur, powierzchni socjalnych, hal produkcyjnych.
SPRINT PUH Zbigniew Golemo - 2016-05-24 - Tychy (śląskie)

STANOWISKO ROBOTNICZE POD ZIEMIĄ - od 2 200 PLN

obsługa maszyn w ruchu, praca na wysokości, znajomość przepisów bhp i ppoż., drobne remonty maszyn, praca zmianowa, praca w porze nocnej, obsługa narzędzi jak kilof, młot itp.
LIDER & PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-10 - Rogóźno (lubelskie)

KIEROWCA NA TRASACH MIĘDZYNARODOWYCH - od 1 850 PLN

Prowadzenie zespołu pojazdów powyżej 12 ton, obsługa pojazdu - tankowanie, wykup opłat drogowych, wykonywanie czynności załadunkowych i rozładunkowychMijesce pracy: kraje UE
HUBER - POLSKA Sp.z o.o. - 2016-02-05 - Jaworzno (śląskie)

FLORYSTKA- KWIACIARKA - od 3 000 PLN

- Praca w kwiaciarni tj. układanie wiązanek, sprzedaż kwiatów i artykułów przemysłowych,- Wymiar czasu pracy do uzgodnienia- Kontakt: telefon 509-218-044 lub 516-722-341; e-mail: biuro (at) kwiatytczewa.pl
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA ELMIKRO STREHLAU MIROSŁAW - 2018-08-07 - Tczew (pomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

prowadzenire dokumentacji klientów szkoły, kontrola płatności kursów, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 050 PLN

Odsnieżanie parkingu, poszypywanie solą schodów, chodników, usuwanie gołoledzi.
Luxor Kompleksowe Utrzymanie Czystości - 2018-12-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

STANOWISKO DS. ELEKTROMOBILNOŚCI (1/4 ETATU) - od 2 250 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/466501/files/ogloszenie.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. elektromobilności w terminie do dnia 23 kwietnia 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-04-16 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. GOSPODARKI LOKALAMI MIESZKALNYMI, PROFILAKTYKI I PROMOCJI ZDROWIA - od 2 100 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/432030/files/ogloszeniedoc.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki lokalami mieszkalnymi, profilaktyki i promocji zdrowia w terminie do dnia 24 sierpnia 2018 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-08-20 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I URBANISTYKI - od 1 850 PLN

Sprawy związane z zagospodarowaniem przestrzennym, prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych, sprawy z zakresu drogownictwa, przygotowanie wniosków o dofinansowanie ze środków UE. OBOWIĄZUJE NABÓR OGŁOSZONY NA STRONIE: www.bip.lewin-klodzki.pl
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Lewin Kłodzki (dolnośląskie)

KONTROLER JAKOŚCI WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCH - do 13,7 PLN

Wykształcenie zawodowe; doświadczenie: 3 m-ce; umiejętność obsługi suwmiarki, szlifierki kątowej, wkrętarki; zakres obowiązków: wypisywanie raportów, kontrole wzrokowe, proste pomiary, przepakowywanie podzespołów; umowa zlecenie; trzy zmiany; miejsce pracy: teren Polski
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Gliwice (śląskie)

BROKER INFORMACJI - od 13 PLN

pozyskiwanie danych ze źródeł informacji na rynku bengalskim, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS OFERT I PRZETARGÓW - 2 500 - 2 800 PLN

Sporządzanie ofert, przygotowywanie dokumentacji do przetargów, rozmowy z kontrahentami, pozyskiwanie klientów. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2018-01-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Legnica (dolnośląskie)

POMOC KUCHARZA - od 2 300 PLN

Pomoc przy kucharzu. Godziny pracy: 10-18.
JAROSŁAW WIŚNIEWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG ANTYKOROZYJNYCH ''CENTRO-KOR'' - 2019-03-26 - Nowy Duninów (mazowieckie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH W URZĘDZIE POCZTOWYM W DĘBNIE - 1 017,4 PLN

- rozdział przesyłek zwykłych na rejony doręczeń,- rozdział przesyłek zwykłych wg PNA,- wprowadzanie do pocztowych systemów komputerowych przesyłek poleconych i paczek przeznaczonych do doręczania przez listonoszy (ZST, POCZTA 2000),- opracowywanie przesyłek poleconych nadawanych przez masowych nadawców,- rozdział przesyłek zwykłych na skrytki pocztowe,- przygotowanie ładunku wychodzącego,- rozliczanie listonoszy z przesyłek pobranych do doręczenia
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Dębno (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - od 2 200 PLN

rozdział przesyłek, wprowadzanie przesyłek do systemu, opracowanie przesyłek, przygotowywanie ładunku, rozliczanie listonoszy
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-04 - Chojna (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R100/4532-1737/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-11-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 400 PLN

Przewożenie towarów samochodem dostawczym o DMC 3,5 T, realizowanie zleceń od spedytora, dopilnowanie sprawnego załadunku i rozładunku towarów, prawidłowe wypełnianie dokumentów przewozowych CMR i innych, załatwianie procedur celnych, sprawdzenie podstawowej sprawności technicznej pojazdu. Transport międzynarodowy do krajów UE. Wynagrodzenie 2400 zł brutto + diety od 100 zł netto dziennie.
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Siedlce (mazowieckie)

STEWARD - POMOCNIK KUCHENNY - od 2 188 PLN

Przygotowanie półproduktów do dalszej obróbki, sprzątanie pomieszczeń kuchennych, obsługa urządzeń gastronomicznych, przygotowywanie sal pod bankiety i konferencje. Obsługa maszyn myjących.
PEROL OIL Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-01-24 - Sopot (pomorskie)

BARMAN-KELNER - 997,4 PLN

Staż w Zdzieszowicach
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Zdzieszowice (opolskie)

STANOWISKO DO WYDZIAŁU UZGODNIEŃ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ - od 2 100 PLN

Prowadzenie całokształtu spraw obejmujących koordynację robót w pasie drogowym związanych z wydawaniem przez MZDiK zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w celach innych niż transportowe - z wyłączeniem reklam, obiektów handlowych i ogródków piwnych, prowadzenie rozliczeń związanych z zajęciem pasa drogowego, organizowanie przeglądów pogwarancyjnych, współpraca z inspektorami nadzoru MZDiK. Ogłoszenie dostępne na: http://bip.mzdik.kalisz.pl/praca/575
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-10-26 - Kalisz (wielkopolskie)

STANOWISKO DS BHP - od 13,7 PLN

SZKOLENIE STANOWISKOWE
SZWED IDEA SP Z O.O. - 2018-02-28 - Rzeszów (podkarpackie)