STANOWISKO ROBOTNICZE POD ZIEMIĄ Rogóźno oferta pracy LIDER & PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: STANOWISKO ROBOTNICZE POD ZIEMIĄ
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa maszyn w ruchu, praca na wysokości, znajomość przepisów bhp i ppoż., drobne remonty maszyn, praca zmianowa, praca w porze nocnej, obsługa narzędzi jak kilof, młot itp.
Data publikacji: 2018-10-10
Lokalizacja: Rogóźno (lubelskie)
Pracodawca: LIDER & PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:21-075 Rogóźno 25A, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa maszyn w ruchu, praca na wysokości, znajomość przepisów bhp i ppoż., drobne remonty maszyn, praca zmianowa, praca w porze nocnej, obsługa narzędzi jak kilof, młot itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO ROBOTNICZE POD ZIEMIĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rogóźno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ludwin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: robotnik górniczy dołowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Data zakończenia pracy: 31.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Robotnik górniczy dołowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa maszyn w ruchu, praca na wysokości, znajomość przepisów bhp i ppoż. drobne remonty maszyn. Wymagane doswiadczenie zawodowe- min. 1 rok w pracy fizycznej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
LIDER & PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
21-075 Rogóźno 25A, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łęczyński
Gmina pracodawcy: Ludwin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rogóźno
Numer budynku pracodawcy: 25A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: robotnik górniczy dołowy
Data dodania oferty pracy: 10.10.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca fizyczna przy odwiertach studziennych; rozładunek oraz załadunek samochodów ze sprzętem; jazda samochodem
GEOWIP Przemysław Wiczyński - 2016-09-21 - Biezdrowo (wielkopolskie)
Analiza wstępnych bądź istniejących ocen ryzyka, zapewnienie właściwej kontroli due diligance, przegląd baz danych, weryfikacja i analiza dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału oraz w zakresie czynności na stanowisku ds. obsługi administracyjnej i finansowo księgowej.Ważniejsze zadania:Do podstawowych zadań na tym stanowisku należy nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo księgowych Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu, w tym przede wszystkim: obsługa sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej); przygotowywanie projektu budżetu Wydziału, sprawozdań z realizacji budżetu oraz kontrola prawidłowej realizacji budżetu; coroczne przygotowywanie deklaracji podatkowych na podatek rolny, leśny i podatek od nieruchomości od gruntów pozostających w zasobie mienia komunalnego miasta Słupska; obsługa administracyjna i finansowo księgowa Wydziału; prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń, skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań z wykonania uchwał Rady Miejskiej.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)
-
ATLANT Sp. z o.o. - 2017-11-29 - Kościerzyna (pomorskie)
Przygotowanie materiału: cięcie, szlifowanie, wiercenie, wstęne spawanie - wg rysunku technicznego.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-05-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Obsługa pras, wiertarek, czytanie rysunku technicznego
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH ZMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-02 - Kalisz (wielkopolskie)
praca stojąca, czynności manualne - produkcja węży gumowych (branża motoryzacyjna)
In Temporis Polska Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Dopiewo (wielkopolskie)
Praca przy dociepleniach budynków.
KES-BUD Krzysztof Basamania - 2017-03-01 - Markuszowa (podkarpackie)
Wykonywanie transportu drogowego towarów samochodem ciężarowym z przyczepą
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Kama" Sp. z o. o. - 2017-10-23 - Dębno (zachodniopomorskie)
prowadzenie rozmów z klientami, obsługa biura, utrzymanie kontaktu z instytucjami w Niemczech i Austrii
Kancelaria K & W Sp. z o.o. - 2018-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku
SAMINWEST JANUSZ SOBIK - 2017-09-15 - Rzuchów (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-10-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń
FIRMA USŁUGOWA "EKO-JAGR"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-06 - Chrzanów (małopolskie)
Kucharz
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kielce (świętokrzyskie)
wg stanowiska
PASTELOWA Aneta Ćwiek - 2016-05-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa urządzeń stolarskich. Doświadczenie min. 1 rok. Umiejętność pracy w zespole.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Ulanów (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami.Ważniejsze zadania:Kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:w zakresie podatków lokalnych:1. Prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie n/w podatków: podatku od nieruchomości osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; podatku od środków transportowych osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; podatku rolnego i leśnego osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających; łącznego zobowiązania pieniężnego osób fizycznych skutkujące wydaniem odpowiednio decyzji ustalających wysokość w/w podatków lub decyzji określającej wysokość zobowiązania z przedmiotowych tytułów;2. Wzywanie podatników do składania informacji i deklaracji w zakresie w/w podatków i ich weryfikacja.3. Dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie w/w podatków mających na celu sprawdzania terminowości i poprawności składanych deklaracji, ustalenie stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedstawionymi dokumentami.4. Przeprowadzanie oględzin w ramach prowadzonych postępowań.5. Weryfikacja miesięcznych informacji przekazywanych z ewidencji pojazdów w zakresie zmianmających wpływ na wymiar podatku od środków transportowych.6. Nadzór nad poborem opłaty skarbowej.7. Sporządzanie wniosków o nałożenie kary na podstawie Kodeksu karnego skarbowego dotyczących nieujawnienia lub nieterminowego zgłoszenia obowiązku podatkowego.8. Prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów ww.podatków.9. Rozpatrywanie wniosków podatników o udzielenie ulg w zakresie podatków i opłat lokalnychoraz wydawanie postanowień w sprawie ulg w podatkach pobieranych przez urzędy skarbowe, a stanowiących w całości dochody Miasta.10. Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną w ramach zadań Referatu, w tym sporządzanie bieżących sprawozdań dotyczących udzielonej pomocy publicznej.11. Planowanie dochodów z tytułu podatków lokalnych oraz analiza ich wykonania.w zakresie windykacji:1. Systematyczna kontrola terminowości zapłaty należności Miasta Słupska i Skarbu Państwa.2. Terminowe egzekwowanie należności podatkowych i niepodatkowych poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań i upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę.3. Przygotowywanie i kierowanie do sądu pozwów w postępowaniu nakazowym i upominawczymoraz wniosków o wpis hipoteki przymusowej i kaucyjnej.4. Zgłaszanie wierzytelności Miasta Słupska do komorników.5. Prowadzenie działań w celu zintensyfikowania windykacji należności.6. Realizowanie wspólnej polityki windykacyjnej Urzędu Miejskiego i miejskich jednostekorganizacyjnych.7.Koordynowanie działań mających na celu wdrażanie nowych funkcjonalności w zakresiewindykacji należności.w zakresie egzekucji:1.Badanie dopuszczalności egzekucji administracyjnej oraz poprawności formalnej otrzymanych tytułów wykonawczych.2. Nadawanie tytułom wykonawczym klauzuli o skierowaniu tytułów do egzekucji administracyjnej.3. Zabezpieczanie ruchomości, organizowanie i prowadzenie sprzedaży zajętych ruchomości.4. Orzekanie w sprawach prowadzonego postępowania egzekucyjnego i zabezpieczającego.5. Analiza skuteczności czynności podejmowanych przez komorników skarbowych.w zakresie zadań wspólnych wydziału:Prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznymw ramach kompetencji Wydziału.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 4200 zł brutto-w zależności od posiadanych kompetencji i kwalifikacji; Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-21 - Słupsk (pomorskie)
-spawanie metalu metoda MAG (spawanie rur)-umiejętność czytania rysunku technicznego
H&R Personaldienste GmbH - 2016-12-01 - Niemcy (Niemcy)
pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie pracy zgodnie z dokumentacją technologiczną i konstrukcyjną.
Monteco Sp. z o.o. - 2016-11-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
według umowy
"Robjan" s.c. J.Michalski R.Korba - 2016-04-05 - Jabłonna Pierwsza (lubelskie)
Wykształcenie brak wymagań; doświadczenie zawodowe wymagane; kopanie, przyg. terenu pod kostkę, prace pomocnicze; miejsce pracy: teren Śląska;
FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA FIL-BUD ZBIGNIEW ZIARKOWSKI - 2017-08-22 - Gliwice (śląskie)
Montaż automatycznych bram garażowych, szlabanów, ramp przeładunkowych. Praca na terenie Krakowa. Cały asortyment firmy dostępny jest na stronie www.altech.krakow.pl
ALTECH KRZYSZTOF KURPIK - 2018-09-21 - Kraków (małopolskie)
prace spawalnicze
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Barwice (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji magazynowej, przyjmowanie i wydawanie towaru. Przygotowanie wyrobów do spedycji, obsługa wózka widłowego.
Piekarnia Galicyjska Sp. z o.o. - 2017-11-20 - Jeżowe (podkarpackie)
Prace opiekuńczo-pielęgnacyjne przy mieszkańcach domu.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
"PETRAN" Andrzej Kasztelewicz - 2017-12-07 - Sanok (podkarpackie)
Prace związane z utrzymaniem urządzeń telekomunikacyjnych oraz infrastruktury kablowej miedzianej i światłowodowej, naprawy kabli miedzianych, spawanie kabli światłowodowych, praca z dokumentacją techniczną w branży telekomunikacyjnej, wykonywanie pomiarów kabli teletechnicznych i światłowodowych, prace przy czynnych urządzeniach telekomunikacyjnych, przestrzeganie obowiązujących przepisów, procedur i instrukcji służbowych w zakresie wykonywanych czynności jak również przestrzeganie przepisów BHP i p.poż., ochrony mienia, wykorzystywanie zasobów teleinformatycznych spółki, (praca na wysokości)
PKP UTRZYMANIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Zielona Góra (lubuskie)