STANOWISKO DS. UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY ROWEROWEJ I DRÓG W REFERACIE DROGOWYM W WYDZIALE KOMUNALNYM Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg
Stanowisko: STANOWISKO DS. UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY ROWEROWEJ I DRÓG W REFERACIE DROGOWYM W WYDZIALE KOMUNALNYM
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 17 lipca 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Data publikacji: 2017-07-07
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY ROWEROWEJ I DRÓG W REFERACIE DROGOWYM W WYDZIALE KOMUNALNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi komputera /znajomość pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook/ oraz swoboda poruszania się po Internecie: Google, Allegro
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość przepisów prawnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 17 lipca 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 07.07.2017
Oferta pracy ważna do: 17.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykładanie towaru i dbanie o zachowanie prawidłowej ekspozycji. Wydanie klientowi towaru i przyjęcie za niego zapłaty. Praca na pełen etat, dwuzmianowa, w godz. 6-21. Kontakt z pracodawcą: 606-358-679
MIROSŁAW KUROWSKI, Firma Handlowo-Usługowa MIGRA - 2015-11-30 - Borcz (pomorskie)
Przeprowadzanie badań psychologicznych w celu wydania opinii o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2016-08-02 - Żyrardów (mazowieckie)
Zszywanie z wykrojonych elementów całych sztuk odzieży na maszynach szwalniczych przemysłowych całego asortymentu odzieżowego. Miejsce pracy: Wrocław ul. JerzmanowskaKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 601-838-363Oferta w sali: G
TEXMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-05 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
Ewa Obarewicz Salon fryzjerski U EWY - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie instalacji kablowej, wykonywanie kosztorysów i ofert, pilnowanie terminowości wykonywanych prac, koordynacja międzybranżowa projektów, współpraca z klientem i uczestnikami procesu projektowego
OrNet sp. z o.o. - 2018-02-19 - Lubin (dolnośląskie)
sprzedaż wyrobów cukierniczych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
mile widziane doświadczenie w zawodzie, prawo jazdy kat. B, wynagrodzenie: 15/h netto
"ZiS" Zawidzki Jan - 2016-08-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
szycie kontenerów elastycznych typu BIG-BAG
P.P.H.U. BIG - POL - 2016-08-30 - Piława Górna (dolnośląskie)
Marynowanie i panierowanie oraz smażenie produktów z kurczaka
"AMREST" Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie towarów, sprawdzanie towarów podczas przyjęć pod względem ilościowym i jakościowym, sprawdzanie terminów przydatności do spożycia, rozmieszczenie towarów w magazynie, wydawanie opakowań zwrotnych zgodnie z dokumentem dostawy (FV,WZ), spis towarów, remanenty
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wręczyca Wielka (śląskie)
obsługa biura, obsługa zamówień w sklepie internetowym i ich realizacja,aktualizacja produktów (ich stanu i ceny)Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail: praca (at) marwiz.pl
Marwiz.pl Nowoczesne rozwiązania technologii IT - 2016-09-21 - Płońsk (mazowieckie)
Główne obowiązki:- rozliczanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- weryfikacja danych będących podstawą naliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.Jedna zmiana 7:30-15:30, umowa na zastępstwo.Wymagane dokumenty:- podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem;- kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie w pracy;- kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony internetowej www.ekosystem.wroc.pl lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111, 130).4. Dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w terminie do dnia 15.04.2016 r. na adres:Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław z dopiskiem Oferta na stanowisko administracyjno-biurowe do zadań księgowych w Dziale Deklaracji i Windykacji lub e-mailem na adres: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl lub magdalena.bednarek (at) ekosystem.wroc.pl (skany dokumentów). Dodatkowe informacje: 71 75-86-906, 71 75-86-907 lub osobiście w pok. 111, 130.Informacja o ofercie sala E, C
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż bezpośrednia , wprowadzenie towaru do magazynu
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Biała Rawska (łódzkie)
Obsługa klienta w ubezpieczeniach, prace biurowe.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnieniaOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 604 781 891 w godz. 08.00-17.00 w celu umówienia się na spotkanie lub o wysyłanie CV na adres e-mail: anna.pomorska (at) dus.net.pl
FHU UBEZPIECZENIA Anna Pomorska - 2018-07-06 - Kroczewo (mazowieckie)
Kierowanie samochodu ciężarowego
,,SAREL BIS" s.c Sabik Ryszard, Sabik Grzegorz, Polakowska Monika - 2018-01-24 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
j.w.
UPL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. księgowości dochodów z tytułu najmu, dzierżawy i opłat za wieczyste użytkowanie nieruchomości Miasta Słupska, opłat za usuwanie drzew i krzewów oraz rozliczeń podatku VAT zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z księgowaniem wpłat, uzgadnianiem ewidencji księgowej kont analitycznych z syntetycznymi oraz prowadzeniem rozliczeń podatku VAT. Ważniejsze zadania: 1.prowadzenie ewidencji księgowej przypisów należności z tytułu wieczystego użytkowania gruntów, dzierżawy i najmu oraz opłat za usunięcie drzew i krzewów;2.księgowanie wpłat dochodów wymienionych w pkt. 1 na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych;3.miesięczne uzgadnianie ewidencji księgowej kont analitycznych z syntetycznymi;4.miesięczne przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczości budżetowej z dochodów, należności, zaległości i nadpłat z tytułów wymienionych w pkt.1;5.uzgadnianie zestawienia obrotów i sald poprzez analizę sald kont syntetycznych;6.wyliczanie proporcji, o której mowa w art. 86 ust. 2a i 2b ustawy o VAT wg sposobu jej określenia przez Ministra Finansów w Rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie sposobu określania zakresu wykorzystywania nabywanych towarów i usług do celów działalności gospodarczej w przypadku niektórych podatników w celu wyliczenia podatku naliczonego do odliczenia;7.wyliczanie proporcji, o której mowa w art. 90 ustawy o VAT w celu wyliczenia podatku naliczonego do odliczenia;8.miesięczne sporządzanie i przekazywanie cząstkowej deklaracji VAT- 7. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno- sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-23 - Słupsk (pomorskie)
stanowisko ds przetwarzania danych
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prace ślusarskie, umiejętność obsługi "migomata". Pierwsza umowa na okres próbny do 3 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony.
ZDZISŁAW CYPROWSKI ZAKŁAD WDROŻEŃ I INWESTYCJI"MAXI-PRO" - 2017-07-11 - Piła (wielkopolskie)
Zakres obowiązków: produkcja posiłków na potrzeby kuchni szpitalnej, inne zadania związane z pracą kuchni. Kontakt kandydatów z pracodawcą: e-mail: kadry (at) 4wsk.pl, telefon: 261-660-215, kontakt osobisty od 8 do 14Godziny pracy: 6:00-18:30 wg grafiku.Miejsce wykonywania pracy: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu, ul R. Weigla 5.
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2017-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wymagane wykształcenie wyższe techniczne (specjalność: inżynier elektrotechnik) wymaganie niezbędne, min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Szczegółowe informacje dotyczące naboru (m.in. wymagania niezbędne i dodatkowe, wymagane dokumenty i sposób składania dokumentów) umieszczone są na stronie www.znw.bip.lubelskie.pl symbol oferty KO.111.3.2016.JS Ogólny zakres obowiązków:nadzór w branży elektrycznej nad eksploatacją, remontami i konserwacją urządzeń oraz sieci, uczestniczenie w okresowych przeglądach zasobów będących w zarządzie ZNW w Lublinie, wynikających z zapisów Ustawy Prawo Budowlane, składanie wniosków, planów i harmonogramów prac remontowych zabezpieczających stan majątkowy zarządzanych obiektów w zakresie danej branży, przygotowywanie dokumentacji do remontów w branży instalacji elektrycznych i automatyki urządzeń, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji prac danej branży dla tematów wdrożonych do realizacji oraz współuczestnictwo w postępowaniach przetargowych wyłaniających wykonawcę robót, sporządzanie kalkulacji oraz rozliczenie odbiorców i dostawców w branży elektrycznej, nadzór branżowy zarówno w zakresie realizowanych inwestycji, jak i w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi, prowadzenie książek obiektów budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, reprezentowanie inwestora na realizowanych inwestycjach przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, uzgodnionym zakresem, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz umową wykonania prac i pozwoleniem na budowę, sprawdzanie jakości wykonanych robót, planowanie, nadzorowanie, kontrolowanie robót remontowych urządzeń elektrycznych, uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń elektrycznych, przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru realizowanych robót z zakresu infrastruktury technicznej, przygotowywanie dokumentów i materiałów niezbędnych do przeprowadzania postępowania o zamówienie publiczne w zakresie określonym ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem, w szczególności: ustalanie wartości zamówienia publicznego, ustalenie trybu zamówienia, opracowanie szczegółowego opisu przedmiaru zamówienia, proponowanie kryterium oceny ofert adekwatnego dla danego przedmiaru zamówienia; planowanie oraz rozliczanie kosztów eksploatacji nieruchomości w zakresie branżowym, w ramach sprawowanej funkcji na stanowisku ds. eksploatacji nieruchomości w zakresie instalacji elektrycznych, pracownik zobowiązany jest do: reprezentowania ZNW w Lublinie jako Inwestora, poprzez sprawowanie na budowie podczas kontroli realizacji inwestycji czy remontów, ich zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, sprawdzania wykonanych robót budowlanych danej branży, wbudowanych wyrobów i eliminowanie wyrobów niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, uczestnictwa w odbiorach robót budowlanych, branży elektrotechnicznej i automatyki, uczestnictwa w odbiorach technicznych elementów budowlanych związanych z daną branżą, czy instalacji urządzeń oraz uczestnictwa w czynnościach odbiorowych robót obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania, prowadzenia książek obmiarów oraz kontrolowanie rozliczenia budowy i remontów, oraz wykonywania zadań; realizowanie obowiązków z zakresu ochrony p.poż., kontrola dokumentów finansowych (faktur) w zakresie odpowiedzialności, zgodności z zawartymi umowami i obciążeniami odbiorców wraz z potwierdzeniem merytorycznym przed zapłatą, sprawdzanie faktur pod względem zgodności z zawartymi umowami oraz kontrolowanie wydatków środków finansowych do wysokości limitów zatwierdzonych harmonogramów rzeczowo-finansowych na dany rok, terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykonywanie powierzonych zadań oraz powiadamianie bezpośredniego przełożonego o ewentualnych przeszkodach w ich realizacji, obsługa interesantów, załatwianie skarg i wniosków w zakresie obowiązków, współpraca z Działami: Finansowo - Księgowym, Kadr i Organizacji w prowadzonych sprawach, zastępowanie innych osób w Dziale w czasie ich urlopu lub innej nieobecności w pracy, wykonywanie innych poleceń służbowych wydanych przez przełożonych lub Dyrektora.
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZKICH W LUBLINIE - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
samodzielne stanowisko, wykonywanie manicure i pedicure
DEKOR-STYL Piotr Schneider - 2017-01-04 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie elewacji i dociepleń budynkóe oraz tynkowanie.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Stare Kurowo (lubuskie)
.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu - 2018-05-14 - Gostyń (wielkopolskie)
praca ciągnikiem rolniczym z maszynami rolniczymi, opryskiwaczem, prace różne w gospodarstwie uprawiającym zboża, bez hodowli zwierzęcej
Gospodarstwo Rolne Rafał Kołodziejski - 2016-08-25 - Słupno (mazowieckie)
jw.
Katolickie Niepubliczne przedszkole Językowe Dzieciątka Jezus - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
transport artykułów budowlanych
Kambet Borkowski Zbigniew Świdnica - 2017-04-12 - Świdnica (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Zawiercie (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Krosno (podkarpackie)