STANOWISKO ADMINISTRACYJNO-BIUROWE DO ZADAŃ KSIĘGOWYCH W DZIALE DEKLARACJI I WINDYKACJI Wrocław oferta pracy Ekosystem Sp. z o.o.
Stanowisko: STANOWISKO ADMINISTRACYJNO-BIUROWE DO ZADAŃ KSIĘGOWYCH W DZIALE DEKLARACJI I WINDYKACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- rozliczanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- weryfikacja danych będących podstawą naliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.Jedna zmiana 7:30-15:30, umowa na zastępstwo.Wymagane dokumenty:- podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem;- kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie w pracy;- kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony internetowej www.ekosystem.wroc.pl lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111, 130).4. Dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w terminie do dnia 15.04.2016 r. na adres:Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław z dopiskiem Oferta na stanowisko administracyjno-biurowe do zadań księgowych w Dziale Deklaracji i Windykacji lub e-mailem na adres: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl lub magdalena.bednarek (at) ekosystem.wroc.pl (skany dokumentów). Dodatkowe informacje: 71 75-86-906, 71 75-86-907 lub osobiście w pok. 111, 130.Informacja o ofercie sala E, C
Data publikacji: 2016-03-31
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Ekosystem Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- rozliczanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- weryfikacja danych będących podstawą naliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.Jedna zmiana 7:30-15:30, umowa na zastępstwo.Wymagane dokumenty:- podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem;- kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie w pracy;- kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony internetowej www.ekosystem.wroc.pl lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111, 130).4. Dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w terminie do dnia 15.04.2016 r. na adres:Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław z dopiskiem Oferta na stanowisko administracyjno-biurowe do zadań księgowych w Dziale Deklaracji i Windykacji lub e-mailem na adres: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl lub magdalena.bednarek (at) ekosystem.wroc.pl (skany dokumentów). Dodatkowe informacje: 71 75-86-906, 71 75-86-907 lub osobiście w pok. 111, 130.Informacja o ofercie sala E, C
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO ADMINISTRACYJNO-BIUROWE DO ZADAŃ KSIĘGOWYCH W DZIALE DEKLARACJI I WINDYKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyksztalcenie wyzsze (studia eknomiczne) lub udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, staż pracy mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku zgodnym z wykształceniem, dobra znajomość obsługi komutera i biurowych programów komputerowych
Nazwa pracodawcy: Ekosystem Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem;- kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie w pracy;- kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony internetowej www.ekosystem.wroc.pl lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111, 130).
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Kazimierza Michalczyka
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 31.03.2016
Oferta pracy ważna do: 15.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w kwiaciarni jako florysta - sprzedawca. Praca w systemie zmianowym w godz. 08.00-14.00 oraz 12.00-18.00. Praca na 1/2 etatu z możliwością pracy na pełny etat od sierpnia br.
HANDEL KWIATAMI Mariusz Gryczka - 2016-06-09 - Zabrze (śląskie)
Zapewnienie sprawnej organizacji i obsługi sekretarsko-biurowej Dyrekcji Oddziału
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatnikó w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-09-05 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba na wymienionym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę administracyjno biurową Wydziału, pomoc w przygotowaniu projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta, przy tworzeniu analiz i sprawozdań z wykonania budżetu, pomoc przy tworzeniu projektu budżetu Miasta Słupska.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. obsługa sekretariatu Wydziału; 2. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-04-09 - Słupsk (pomorskie)
Rozkładanie towaru za pomocą skanera i wózka
Agencja Zatrudnienia "DK Partner" Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Ołtarzew (mazowieckie)
Sprzedaż odzieży XXL, porządek w sklepie.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na okres próbny: 3 m-ce,MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-sb, 9-17
KLEKOT ZBIGNIEW "HYDRO-GÓRNY ŚLĄSK" - 2018-06-11 - Mikołów (śląskie)
dowóz towaru do klienta
PT DYSTRYBUCJA S.A. w Radomiu Zaklad Sprzedaży w Szczecinku - 2016-02-09 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
sprzątanie hali produkcyjnej karcherem, maszynami myjącymi, wynoszenie śmieci, zamiatanie , inne prace porządkowe
Sodexo Polska - 2017-04-26 - Bieruń (śląskie)
1)Ocena zgodności zamierzenia inwestycyjnego z ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.2)Przygotowywanie decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i o pozwoleniu na budowę.3)Opracowania merytoryczne związane z posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami.4)Nakładanie obowiązku ustanowienia inspektora nadzoru inwestorskiego oraz autorskiego.5)Stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę.6)Przenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę na inne osoby.7)Wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiednich nieruchomości do budynku lub lokalu w celu wykonania robót budowlanych.8)Przygotowanie decyzji o zmianie sposobu użytkowania obiektów oraz w sprawie rozbudowy, nadbudowy i przebudowy obiektów.9)Przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze budowy lub wykonania robót budowlanych, nie wymagających pozwolenia na budowę.10)Przyjmowanie zgłoszeń robót rozbiórkowych i przygotowanie pozwoleń na rozbiórkę.11)Udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.12)Wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokali.13)Współdziałanie z organami administracji rządowej, samorządowej oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta przy realizacji przydzielonych zadań.14)Współdziałanie z organami inspekcji budowlanej, w tym z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego Miasta Chełm oraz jednostkami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo sanitarno-higieniczne i pożarowe, higienę pracy oraz ochronę środowiska.15)Załatwianie spraw związanych z umieszczaniem reklam, plansz i innych ogłoszeń o charakterze reklamowym.16)Przygotowywanie uwarunkowań urbanistyczno-architektonicznych dla nieruchomości komunalnych przeznaczonych do sprzedaży.
Urząd Miasta Chełm - 2017-02-09 - Chełm (lubelskie)
Rozwożenie, załadunek i wyładunek towarów. Miejsce pracy trasa Nysa - Opole.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Nysa (opolskie)
Sprzedaż towarów i usług z oferty firmy. Prowadzenie negocjacji. Pozyskiwanie nowych klientów. Raportowanie. Analiza rynku zbytu.Organizacja wysyłek. Przygotowywanie umów eksportowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
MIEJSCE PRACY: WROCŁAWSKA TRZECIA BRYGADA RADIOTECHNICZNA- przygotowanie projektów decyzji w sprawach skonomiczno-finansowcyh i przedstawienie pracodawcy;- wydawanie merytorycznych opinii w zakresie gospodarki finansowej, płac i innych świadczeń przysługujących żołnierzom i pracownikom; - dokonywanie stosownych analiz ekonomiczno-finansowych oraz ocenianie realizacji przydzielonego planu finansowego; - prowadzenie szkoleń ekonomicznych z kadrą i pracownikami; - opracowywanie planu zatrudnienia pracowników. Praca w godz.: 7:00-15:30. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: jw2644 (at) wp.mil.pl, fax 261 669 855.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-07-13 - Wrocław (dolnośląskie)
stanowisko pracy ds. kancelaryjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Prace biurowe, prace związane z zawodem
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
monter ociepleń budynkówOferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy.Rodzaj wyk. pracy: montaż izolacji termicznych budynków.Miejsce wyk. pracy: Zielonka 39A oraz budowy zlokalizowane na terenie powiatu Kolbuszowskiego i Rzeszowskiego.Godziny pracy: 7:00-15:00.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Zielonka (podkarpackie)
Zapewnienie analizy akt kontroli oraz wydawanie decyzji wynikających z ustaleń kontroli.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2016-11-02 - Gdańsk (pomorskie)
przepalanie elementów metalowych
JERZY ŻOŁNIERKIEWICZ ZAKŁAD INSTALACYJNY URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH - 2017-07-12 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
-obsługa baru-obsługa klienta
EDYTA RAU "VERA-PIZZA" - 2017-10-23 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
1) prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania i obrotu nieruchomościami stanowiącymi mienie Gminy;2) prowadzenie ewidencji mienia komunalnego Gminy;3) składanie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy zgodnie z ustawą o finansach publicznych;4) opracowanie decyzji zatwierdzających podział nieruchomości;5) prowadzenie spraw związanych z ujawnianiem własności Gminy w księgach wieczystych;6) organizowanie i prowadzenie przetargów na sprzedaż i wydzierżawianie nieruchomości komunalnych;7) podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży;8) prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, prowadzenie ewidencji użytkowników wieczystych;9) prowadzenie ewidencji umów dzierżawnych na grunty rolne i budowlane;10) prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia;11) współudział w opracowywaniu programów wyłączenia gruntów na cele nierolnicze;12) przypis należności i windykacja dochodów z tytułu:a) przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,b) opłat za dzierżawę nieruchomości komunalnych,c) użytkowania wieczystego (stała opłata roczna),d) opłaty planistycznej.13) prowadzenie spraw z zakresu przekazywania jednostkom organizacyjnym Gminy mienia komunalnego w zarząd;14) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości;15) zlecanie wyceny nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży bądź innych celów;16) prowadzenie spraw z zakresu kopalin i geologii;
Urząd Gminy w Kamieniu - 2018-06-14 - Kamień (lubelskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych;tworzenie projektów pism;przygotowywanie korespondencji do wysłania;przygotowanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji;sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysyłaniu deklaracji PIT;wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy;współpraca z innymi wydziałami;udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym;zapoznanie się z przepisami prawa;sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku;sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń;sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
- obsługa maszyn poligraficznych- dostarczanie odpowiedniego surowca do produkcji- realizowanie planów produkcyjnych zgodnie z panującymi standardami- zachowanie bezpieczeństwa i higieny pracy
TIME WORK PEOPLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zg
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
przewóz towarów, teren kraju
Firma Transportowa "LAUTRANS" Jarosław Zakrzewski G-D - 2016-03-01 - Sadykierz (kujawsko-pomorskie)
Praca dwuzmianowa w godz. 6-14 i 12-20. Udział w dokonywaniu wymian przesyłek pocztowych. Rozbiór przesyłek pocztowych. Podział przesyłek listowych i paczkowych na rejony doręczeń. Segregowanie przesyłek i innych przedmiotów ładunku zgodnie z planem kierowania. Skanowanie przesyłek rejestrowanych do kart doręczeń. Wprowadzanie danych do przesyłek rejestrowanych. Stemplowanie przesyłek wyjętych ze skrzynek pocztowych. Przygotowanie przesyłek do wymiany. Wydawanie przesyłek listowych i paczkowych do doręczenia. Rozliczanie listonoszy po powrocie z rejonów doręczeń z wydanych przesyłek rejestrowanych. Prowadzenie ewidencji przyjętych żądań.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków zgodnie z ogłoszeniem o naborze dostępnym na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce NABÓR
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2017-03-31 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Montaż stalowych słupów energetycznych 110,220,400, montaz nietypowych konstrukcji.
Montelczak Sp. z o.o. Gdynia - 2018-04-18 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Operator maszyn do produkcji opakowań z papieru i tektury
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Sieradz (łódzkie)