STANOWISKO DS. ANALIZ Gdańsk oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk

Stanowisko: STANOWISKO DS. ANALIZ

Wynagrodzenie: do 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie analizy akt kontroli oraz wydawanie decyzji wynikających z ustaleń kontroli.

Data publikacji: 2016-11-02

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sobótki 18, 80-247 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie analizy akt kontroli oraz wydawanie decyzji wynikających z ustaleń kontroli.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ANALIZ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe- minimum 2 lata pracy w księgowości- minimum 2 lata stażu pracy. Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, prawo, administracja, ubezpieczenia społeczne)- znajomość ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego - znajomość zasad podlegania składkom na ubezpieczenie społeczne- wymagana znajomość obsługi pakietu MS Office- nastawienie na wyniki- terminowoś- rzetelność- samodzielność-odpowiedzialność- umiejętność poprawnego przekazywania informacji ustnych- umiejętność podejmowania decyzji- umiejętność rozwiązywania problemów. Praca w Wydziale Kontroli Płatników Składek, w Odziale ZUS z siedzibą przy ul. Sobótki 18. Termin składania dokumentów: 4 listopada 2016 r., miejsce składania dokumentów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Gdańsku, Wydział Spraw Pracowniczych, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku

Adres pracodawcy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Chmielna

Numer budynku pracodawcy: 27

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 02.11.2016

Oferta pracy ważna do: 04.11.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KONTROLER JAKOŚCI PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH - 997,4 PLN

kontroler jakości produktów spożywczych
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR MASZYNY - od 1 850 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

PR/ PRACOWNIK PORZĄDKOWY - ON - 2 000 - 3 000 PLN

Prace porządkowe w firmie na terenie Wałbrzyskiej specjalnej strefy ekonomicznej.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Vicotel" Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Wałbrzych (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA KLATEK SCHODOWYCH - od 1 000 PLN

Sprzątanie klatek schodowych w blokach.
FIRMA SPRZĄTAJĄCA BLASK STANISŁAWA GAWRON - 2017-09-13 - Lublin (lubelskie)

PROJECT LEADER Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM - od 3 000 PLN

- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynacje wdrożenia nowego systemu kadrowo- płacowego. Główne zadania to tworzenie raportów danych z użyciem języka SQL, sprawdzanie baz danych implementowanych do nowego systemu, kontakt z klientami wewnętrznymi pomoc w uzyskaniu niezbędnych danych od klientów wewnętrznych. Uczestnictwo w szkoleniach z nowego systemu i szkolenie pracowników z jego obsługi. - Firma oferuje: wsparcie kolegów z HR i IT. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace. Korzystne wynagrodzenie i system premiowy. Pakiet benefitów- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony do 30.06.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8h dziennie w systemie zadaniowym. Wymagania: wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, kierunek informatyka, zaawansowana obsługa Excela, tworzenie raportów w języku programowania SQL, podstawowa znajomość spraw kadrowo - placowych. Szybkie przyswajanie nowej wiedzy. Zaawansowana znajomość języka angielskiego, komunikacja emaliowa w języku angielskim uczestnictwo w szkoleniach w języku angielskim. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (32-750-38-48) w godzinach: 08:00-14:00 lub e-mail: inga.rudnicka (at) minovaglobal.com
MINOVA EKOCHEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Samodzielne przygotowywanie posiłków, szybka i zorganizowana praca na kuchni, utrzymanie porządku w miejscu pracy, umiejętność pracy w zespole.
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-03-16 - Mielenko Drawskie (zachodniopomorskie)

KELNER - od 2 500 PLN

wg stanowiska
Usługi Ogólnobudowlane Krzysztof Gietka - 2018-02-15 - Trzmielewo (zachodniopomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

Sprzedaż bezpośrednia oraz internetowa
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Tenczynek (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Skoczów (śląskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁATY ZASIŁKÓW - 997,4 PLN

ZAPOZNANIE SIĘ ZE SCHEMATEM ORGANIZACYJNYM ODDZIAŁU ZUS W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O ŚWIADCZENIACH PIENIĘŻNYCH Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W RAZIE CHOROBY I MACIERZYŃSTWA, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z SYSTEMAMI KOMPUTEROWYMI EKSPLOATOWANYMI W ZUS, ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPOSOBEM WYKONYWANIE POWIERZONYCH ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM STAŻU, SUMIENNYM I STARANNYM STOSOWANIEM SIĘ DO POLECEŃ PRACODAWCY I UPOWAŻNIONYCH PRZEZ NIEGO OSÓB, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ SAMODZIELNY REFERAT ZASIŁKÓW W ZAKRESIE: USTALANIA UPRAWNIEŃ DO ŚWIADCZEŃ, WYSYŁKI KORESPONDENCJI DO ŚWIADCZENIOBIORCÓW, PRZYGOTOWANIA KARTOTEK W CELU DOKONANIA POTWIERDZENIA. DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH, WPROWADZANIE, PRZEGLĄDANIE DANYCH W SYSTEMIE KSI W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ PRZYDZIELONYCH DO REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KASJER HANDLOWY - od 2 200 PLN

Wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia, książeczka sanepidowska lub chęć jej wyrobieniaZakres obowiązków: dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta Praca w DINO Konarzew
DINO POLSKA SA - 2018-07-03 - Konarzew (wielkopolskie)

INSTRUKTOR TAŃCA - od 1 000 PLN

Praca z dziećmi i młodzieżą - nauka tańca ludowego i współczesnego
GMINNY OŚRODEK KULTURY HORODŁO - 2016-01-19 - Horodło (lubelskie)

DRWAL/ PILARZ DRZEW - od 2 100 PLN

Wycinka drzew, ogólne prace przy hodowli lasu
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Szklary (opolskie)

PORTIER - od 1 850 PLN

obsługa portierni, łączenie rozmów telefonicznych, wydawanie kluczy, obserwacja obiektu wewnątrz i na zewnątrz
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Cieszyn (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY /ADMINISTRATOR - od 1 850 PLN

Obsługa komputera ,urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Lublin (lubelskie)

SPAWACZ MAG - od 2 200 PLN

spawanie elementów stalowych na terenie Huty Miedzi Głogów
"ZINSTAL BIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-05 - Żukowice (dolnośląskie)

POMOC DO DZIECI - STAŻ - 997,4 PLN

POMOC NAUCZYCIELOWI PODCZAS PROWADZONYCH ZAJĘĆ I ZABAW, OPIEKA NAD DZIEĆMI PODCZAS SPACERÓW, WYCIECZEK, POSIŁKÓW, SPRZĄTANIE SAL PO POSIŁKACH, ZABAWACH, ZAJĘCIACH, UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI SAL I INNYCH POMIESZCZEŃ (ZAMIATANIE, ODKURZANIE, ZMYWANIE PODŁÓG)
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Kotlarnia (opolskie)

STANOWISKO PRACY DS. NABYWANIA LOKALI MIESZKALNYCHW REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJW WYDZIALE POLITYKI MIESZKANIOWEJ - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. realizacją zadań związanych z nabywaniem lokali mieszkalnych na rzecz Miasta Słupska.Ważniejsze zadania: analiza zasadności i celowości nabywania do zasobu komunalnego nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych obejmująca między innymi: stan prawny nieruchomości, stan ksiąg wieczystych, weryfikację dokumentów z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, uzyskiwanie opinii urbanistycznych i innych jednostek administracyjnych, plany inwestycyjne Miasta; czynności dotyczące przygotowania nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych do obrotu zarówno w trybie zamiany, kupna, zniesienia współwłasności i innych trybach, obejmujące między innymi: zlecenia i współpracę z podmiotami zewnętrznymi np. w zakresie podziałów nieruchomości, wyceny lokali mieszkalnych, inne opracowania i ekspertyzy; nawiązywanie kontaktów, prowadzenie rozmów z osobami fizycznymi i prawnymi będącymi potencjalnymi stronami obrotu aż do finalizacji obrotu nieruchomości lokalowych; przygotowanie dokumentacji niezbędnej w procedurze obrotu nieruchomościami lokalowymi/ mieszkaniowymi w sferze dotyczącej nabywania i zamiany tych nieruchomości, obejmującej między innymi: wykaz nieruchomości przeznaczonych do obrotu cywilnoprawnego, projekty uchwał Rady Miejskiej w Słupsku, projekty zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska, protokoły rokowań; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia aktów notarialnych, współpraca i koordynacja działań z kancelariami notarialnymi; bieżąca obsługa interesantów, w tym: udzielanie informacji o trybie, zasadach, przepisach prawa i procedurach związanych z obrotem cywilnoprawnym nieruchomości lokalowych/ mieszkalnych.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-31 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

1) prowadzenie nadzoru i postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju majątku i infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) przekazywanie informacji związanej ze sprawozdawczością GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6.przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,7.Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-04-12 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

SPRZĄTACZKA/DOZORCZYNI - od 2 100 PLN

sprzątanie, dozorowanie nocne budynku
KART-MAP Krzysztof Łachacz Sp. Jawna - 2018-01-12 - Nikielkowo (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - do 2 000 PLN

PRACA W SKLEPIE MIĘSNYM,OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
Zakład Przetwórstwa Mięsnego Dworecki Spółka Jawna - 2017-08-28 - Chojno (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, przyjmowanie towaru, układanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Dzierzgoń (pomorskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 2 100 PLN

Wykonywanie wykopów liniowych, załadunek, zasypywanie wykopów.
Zakład Robót Sanitarnych i Gazowych Hieronim Szczepański - 2018-04-18 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 13,7 PLN

PRACA PRZY CIĄGU TECHNOLOGICZNYM , PAKOWANIE PRODUKTÓW
HEKOBENTONITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Korzeniów (podkarpackie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA W WYDZIALE UBEZPIECZEŃ I SKŁADEK 1 - od 2 000 PLN

wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe min. rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2017-05-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

MONTER OCIEPLEŃ BUDYNKÓW - do 2 352 PLN

demontowanie i montowanie elementów odwadniających, montowanie izolacji termicznej, wykonywanie zaprawy gruntującej pod tynk, nakładanie tynku, przestrzeganie zasad BHP na stanowisku pracypraca na umowę zlecenie 168 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 1 rok, dyspozycyjność od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00-20:00 w zależności od potrzeboferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Wrocław (dolnośląskie)

KELNER - od 2 100 PLN

Obsługa gości, obsługa turystów z Indii.
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Kraków (małopolskie)

ROBOTNIK POMOCNICZY - 997,4 PLN

w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Lębork (pomorskie)