STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCHW REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY BIURO MOF W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCHW REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY BIURO MOF W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z przygotowaniem, koordynowaniem i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych przypisanych Wydziałowi, a także tworzeniem dokumentów strategicznych będących w kompetencjach Wydziału.Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych, rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta, dokumentów strategicznych w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/703.html
Data publikacji: 2019-12-10
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z przygotowaniem, koordynowaniem i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych przypisanych Wydziałowi, a także tworzeniem dokumentów strategicznych będących w kompetencjach Wydziału.Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych, rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta, dokumentów strategicznych w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/703.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCHW REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY BIURO MOF W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; dobra znajomość MS Office oraz Open Office; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe, w szczególności z zakresu nauk humanistycznych, ekonomicznych, gospodarka przestrzenna, planowanie przestrzenne i pokrewne; mile widziana dobra znajomość języka angielskiego; mile widziana znajomość zagadnień lub doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych i/lub budżetu państwa oraz dobra znajomość miasta i jego podstawowych potrzeb wynikających z dokumentów strategicznych; mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego; łatwość komunikacji; umiejętność argumentowania; kreatywność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. projektów finansowanych ze środków pozabudżetowych w Referacie Pozyskiwania Funduszy Biuro MOF w Wydziale Zarządzania Funduszami, w terminie do dnia 17 grudnia 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 12.12.2019
Oferta pracy ważna do: 17.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?addc204af4356f48e50459467e07204e
Podobne oferty pracy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:pracownik zatrudniony na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za prawidłową realizację robót branży sanitarnej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Dopuszcza się wykonywanie obowiązków w trybie zadaniowego czasu pracy.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży sanitarnej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań; koordynowanie robót na budowie; kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów, kosztów inwestycji; rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; organizowanie przeglądów gwarancyjnych.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; praca w budynku, w którym znajduje się winda; praca w terenie i na budowach.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Atrakcyjne warunki zatrudnienia. Możliwość zatrudnienia w systemie zadaniowego czasu pracy. Wynagrodzenie od 3400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/681.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-09-11 - Słupsk (pomorskie)
- Sprzedaż artykułów spożywczych. Obsługa klienta. Praca w sieci sklepów na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: od 2300 do 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:00-20:30 + soboty: 7:00-17:30. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, mile wdziane handlowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana chęć przyuczenia się do zawodu. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt OSOBISTY z CV w godzinach: 8:00-15:00 (ul. Rynek 12, 40-003 Katowice) [DOM HANDLOWY "ZENIT". PIĘTRO V - Pokój 514 lub 508].
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH - 2019-05-16 - Katowice (śląskie)
zapewnienie opracowania decyzji i korespondencji w sprawach emerytur pomostowych i kapitału początkowego dla potrzeb ustalania emerytury pomostowej
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie - 2019-11-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczen Społecznych Oddział w Bielsku-Białej - 2018-11-08 - Cieszyn (śląskie)
Prace ślusarskie, prace przy remontach pomp OS P1, P2, P3. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PPHU REMASZ SP. Z O.O. - 2016-08-23 - Knurów (śląskie)
tlumaczenie rozmów z klientmi z Turcji, obsługa poczty w języku tureckim, dbanie o relacje z klientami z Turcji
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Określanie planów projektu,przygotowanie i opracowanie materiałów związanych z realizacją projektu w tym kluczowe działania,wyniki,etapy,plany działania,zasoby ludzkie,wymagania techniczne czy finansowania.Utworzenie biura zarządzania projektami,definiowanie standardów sprawozdawczości,procedur projektu,zarządzanie funduszem inwestycyjnym.Koordynowanie określonego programu,w tym produkcji dokumentacji,identyfikacji narzędzi dzielenia się wiedzą,przygotowanie materiałów komunikacyjnych/metod szkolenia i wdrożenia mechanizmów raportowania postępu prac.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Zabierzów (małopolskie)
Sprzedaż artykułów spożywczo-monopolowychm obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminala płatniczego, obsługa lottomatu
Sklep Spożywczo-Monopolowy - 2018-02-06 - Gdańsk (pomorskie)
1)administrowanie urządzeniami aktywnymi wchodzącymi w skład sieci komputerowej,2)aktualizacja oprogramowania urządzeń sieciowych,3)administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w Urzędzie,4)administrowanie serwerami: Windows Server, Linux, Windows Hyper-V, VMware, XenServer działającymi w Urzędzie,5)lokalny administrator systemów w Systemie Rejestrów Państwowych,6)aktualizacja oprogramowania sieciowych systemów operacyjnych,7)aktualizacja oprogramowania serwerów,8)kontrola antywirusowa serwerów,9)sporządzanie kopii bezpieczeństwa i kopii archiwalnych,10)nadawanie uprawnień dostępu do sieciowych systemów operacyjnych orazprowadzenie dziennika nadawania uprawnień,11)zapewnienie ochrony nośników zawierających dane osobowe,12)rejestracja zdarzeń zagrażających systemom informatycznym,13)uczestnictwo w konferencjach, sympozjach, pokazach oraz przy zakupie sprzętuinformatycznego i teleinformatycznego,14)zapewnienie sprawnego funkcjonowania łączności elektronicznej,15)współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie określania potrzeb, parametrów i funkcjonalności oprogramowania,16)planowanie możliwości zaspokojenia potrzeb Urzędu w zakresie informatyki,17)organizowanie i prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu w zakresie obsługinowoczesnych rozwiązań informatycznych,18)samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2019-08-19 - Chełm (lubelskie)
jw.
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 - 2019-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
Do obowiązków będzie należało m.in.:-wykonywanie operacji technologicznych zgodnie z otrzymanym instruktażem,-bieżąca kontrola produkowanych detali,Oferujemy:-stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,-możliwość kontynuowania rozwoju zawodowego,Proponowane warunki pracy:-umowa o pracę na okres próbny do 3 m-cy,-system 3-zmianowy (godz.: 6-14 ; 14-22 ; 22-6)-możliwość kontynuowania rozwoju zawodowego.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-04 - Tczew (pomorskie)
odśnieżanie, sypanie solą na terenie Centrum Handlowego Atrium Plejada w Bytomiu
Ever Cleaning Sp. z o. o. - 2016-12-02 - Bytom (śląskie)
Pozyskiwanie klientów branży technicznej w zakresie remontów i naprawy maszyn oraz urządzeń.Sprzedaż narzędzi.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2017-06-27 - Bieruń (śląskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków, przygotowywanie półproduktów w Pensjonacie Amber- Jantar
Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego LINGUA EJP Pastewska Ewa - 2019-04-15 - Jantar (pomorskie)
W Urzędzie Celnym w Suwałkach:obsługa sprzętu biurowego, poczty elektronicznej, korespondencji, programów komputerowych, sporządzenie pism,archiwizacja dokumentacji.
IZBA CELNA W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-14 - Suwałki (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Krosno (podkarpackie)
roboty ziemne, ręczne wykopy pod zakładane instalacje gazowe, wodno-kanalizacyjne. pracodawca zapewnia dowóz pracowników ze Zgorzelca do miejsca pracy, praca na terenie Zgorzelca i okolic
FIRMA USŁUGOWA "ARGOL"MAREK BROŻYNIAK - 2017-09-01 - Zgorzelec (dolnośląskie)
montaż sieci zewnętrznych wodno kanalizacyjnych)
"POMAK" Spółka z o.o. Czerwieńsk - 2016-09-16 - Czerwieńsk (lubuskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Chróścina (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Przedszkole nr 42 "Pod Modrzewiem" - 2017-10-04 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Zespół Szkół Nr 14 - 2018-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
prace remontowo-wykończeniowe
"RENO" USŁUGI REMONTOWE STANISŁAW MUSIAŁ - 2016-07-25 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej, wprowadzanie raportów produkcji, rozchodów owarów, fakturowani, monitorowanie płatności, praca w programie komputerowym.Oferta pracy skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt osobisty w godz. 10.00-15.00 w siedzibie firmy oraz telefoniczny w godz. 08.00-16.00.
Przedsiębiorstwo FERM-PASZ - 2018-01-22 - Baboszewo (mazowieckie)
PRACE ŚLUSARSKIE
STELMET SP.JAWNA STEC I GĄTARSKI - 2016-04-29 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
- obsługa skrawarek drewna- przygotowanie materiału do obróbki
P.W. JURO-TRANS Jerzy Gadomski - 2018-04-04 - Kowary (dolnośląskie)
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,Ewidencja danych w systemie kadrowo-płacowym Symfonia,Rozliczanie czasu pracy,Przygotowywanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON),Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,Dbałość o całość zagadnień administracji personalnej,Obsługa programu POL-on.
INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI ODDZIAŁ W GDAŃSKU - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
konstrukcje i pokrycia dachowepraca pow. 3mbrak wymagań co do wykształcenia i doświadczeniapraca na terenie całego kraju
PPHU Insdach Jacek Sójka - 2016-08-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
odpowiada za systematyczne rozliczanie kont płatników składek w celu ustalenia stanu konta, a następnie podjęcie stosownych działań zmierzających do odzyskania należności bądź likwidacji nadpłat. W odniesieniu do należności przedawnionych, odpowiada za opracowanie wniosku o odpisanie zadłużenia - odpowiada za rozpatrywanie przydzielonych spraw oraz za przygotowanie odpowiedzi na wystąpienia płatników składek, uprawnionych podmiotów oraz komórek wewnętrznych odnośnie danych zaewidencjonowanych na koncie płatnika składek oraz stanu rozliczenia konta - odpowiada za prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych z błędami lub brakiem dokumentów rozliczeniowych, w tym za dokonywanie wymiaru składek z urzędu na podstawie art.48 ustawy z 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych- odpowiada za wystawianie płatnikom składek wezwań do zapłaty oraz upomnień, jak również za przygotowanie decyzji określającej wysokość zadłużenia na koncie
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2016-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie dostaw, rozkładanie produktów na regały, przygotowywanie towaru do wywozu na postawie dokumentów magazynowych, załadunki, dostawa towaru do klienta
P.P.H.U. "LECH" L. BARTOSIK, A. BARTOSIK, M. BARTOSIK SPÓŁKA JAWNA Wolsztyn - 2016-05-25 - Karpicko (wielkopolskie)
wykonywanie, realizowanie projektów części maszyn wg projektów zgodnie z wytycznymi
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Wysogotowo (wielkopolskie)