STANOWISKO DS ROZLICZEŃ Kętrzyn oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie
Stanowisko: STANOWISKO DS ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: odpowiada za systematyczne rozliczanie kont płatników składek w celu ustalenia stanu konta, a następnie podjęcie stosownych działań zmierzających do odzyskania należności bądź likwidacji nadpłat. W odniesieniu do należności przedawnionych, odpowiada za opracowanie wniosku o odpisanie zadłużenia - odpowiada za rozpatrywanie przydzielonych spraw oraz za przygotowanie odpowiedzi na wystąpienia płatników składek, uprawnionych podmiotów oraz komórek wewnętrznych odnośnie danych zaewidencjonowanych na koncie płatnika składek oraz stanu rozliczenia konta - odpowiada za prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych z błędami lub brakiem dokumentów rozliczeniowych, w tym za dokonywanie wymiaru składek z urzędu na podstawie art.48 ustawy z 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych- odpowiada za wystawianie płatnikom składek wezwań do zapłaty oraz upomnień, jak również za przygotowanie decyzji określającej wysokość zadłużenia na koncie
Data publikacji: 2016-08-31
Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mikołaja Reja 10, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiada za systematyczne rozliczanie kont płatników składek w celu ustalenia stanu konta, a następnie podjęcie stosownych działań zmierzających do odzyskania należności bądź likwidacji nadpłat. W odniesieniu do należności przedawnionych, odpowiada za opracowanie wniosku o odpisanie zadłużenia - odpowiada za rozpatrywanie przydzielonych spraw oraz za przygotowanie odpowiedzi na wystąpienia płatników składek, uprawnionych podmiotów oraz komórek wewnętrznych odnośnie danych zaewidencjonowanych na koncie płatnika składek oraz stanu rozliczenia konta - odpowiada za prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych z błędami lub brakiem dokumentów rozliczeniowych, w tym za dokonywanie wymiaru składek z urzędu na podstawie art.48 ustawy z 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych- odpowiada za wystawianie płatnikom składek wezwań do zapłaty oraz upomnień, jak również za przygotowanie decyzji określającej wysokość zadłużenia na koncie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Nazwa komórki organizacyjnejSamodzielny Referat Rozliczeń Kont Płatników Składek w Inspektoracie ZUS w Kętrzynie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnie (ogólne, administracyjne, ekonomiczne)Pożądane:- wykształcenie wyższe zawodowe (administracja, ekonomia)- minimum 1 rok doświadczenia w administracjiWymagania dodatkowe- znajomość przepisów Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych - znajomość przepisów Ustawy - Kodeks Postępowania Administracyjnego - umiejętność obsługi pakietu MS Office- komunikatywność, rzetelność - chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Adres pracodawcy:
Pl.Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i nazwy stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne wykształcenieTermin, do którego należy składać dokumenty12 września 2016 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania do Oddziału ZUS w Olsztynie.Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w OlsztyniePlac Konsulatu Polskiego 410-959 OlsztynWydział Spraw Pracowniczych, pok. 314Kontakt telefoniczny:Wydział Spraw Pracowniczych89 52 12 443Dodatkowe informacje- prosimy o umieszczenie w CV adresu e-mail oraz numeru telefonu kontaktowego- skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail) tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne - dokumentacja niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana- oferty złożone lub wpływające pocztą po terminie nie będą rozpatrywane- nadesłanych dokumentów nie zwracamy- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne - miejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS w Kętrzynieul. Reja 1011-400 KętrzynWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.)Wzór oświadczenia, dnia.... miejscowość dataOświadczenieWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacjizgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r.,poz. 2135 z późn. zm.).. Podpis
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 12.09.2016.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Pl.Konsulatu Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 31.08.2016
Oferta pracy ważna do: 12.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca na produkcji branża motoryzacyjna
kontakt przez OHP - 2017-07-12 - Legnica (dolnośląskie)
pomoc na kuchni
Fundacja "WELES" - 2018-05-07 - Sosnowiec (śląskie)
Sprzątanie klatek schodowych w bloku, prace porządkowe, odśnieżanie, posypywanie chodnika piaskiem. Praca w Jarosławiu w wymiarze 1/8 etatu, wynagrodzenie 250,00 brutto +premiaWYMAGANIA: wykształcenie podstawoweKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 696 762 191
Adam Toczek KARMEN - 2017-09-29 - Jarosław (podkarpackie)
pomoc na magazynie przy układaniu towaru, pomoc przy dokumentach. Możliwość pracy na 1/2 etatu.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Zabrze (śląskie)
- Obsługa wytaczarki, frezarki, tokarki.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana umiejętność obsługi maszyn: wytaczarka, frezarka, tokarka. Wymagana niekaralność. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-346-02-60 do 63) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sądowa 7, 41-605 Świętochłowice) lub e-mail: htk (at) htk.com.pl
HUT-TRANS-KATOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Świętochłowice (śląskie)
Załadunek i rozładunek towaru
TADEUSZ ŁACISZ P.H.U. ŁACISZ - 2017-03-13 - Radomsko (łódzkie)
X
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Przeworsk (podkarpackie)
wszywanie rękawów
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. realizacją zadań związanych z nabywaniem lokali mieszkalnych na rzecz Miasta Słupska.Ważniejsze zadania: analiza zasadności i celowości nabywania do zasobu komunalnego nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych obejmująca między innymi: stan prawny nieruchomości, stan ksiąg wieczystych, weryfikację dokumentów z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, uzyskiwanie opinii urbanistycznych i innych jednostek administracyjnych, plany inwestycyjne Miasta; czynności dotyczące przygotowania nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych do obrotu zarówno w trybie zamiany, kupna, zniesienia współwłasności i innych trybach, obejmujące między innymi: zlecenia i współpracę z podmiotami zewnętrznymi np. w zakresie podziałów nieruchomości, wyceny lokali mieszkalnych, inne opracowania i ekspertyzy; nawiązywanie kontaktów, prowadzenie rozmów z osobami fizycznymi i prawnymi będącymi potencjalnymi stronami obrotu aż do finalizacji obrotu nieruchomości lokalowych; przygotowanie dokumentacji niezbędnej w procedurze obrotu nieruchomościami lokalowymi/ mieszkaniowymi w sferze dotyczącej nabywania i zamiany tych nieruchomości, obejmującej między innymi: wykaz nieruchomości przeznaczonych do obrotu cywilnoprawnego, projekty uchwał Rady Miejskiej w Słupsku, projekty zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska, protokoły rokowań; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia aktów notarialnych, współpraca i koordynacja działań z kancelariami notarialnymi; bieżąca obsługa interesantów, w tym: udzielanie informacji o trybie, zasadach, przepisach prawa i procedurach związanych z obrotem cywilnoprawnym nieruchomości lokalowych/ mieszkalnych.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-31 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa maszyn skrawających - tokarek manualnych, toczenie wg rysunku technicznego.Wynagrodzenie negocjowane indywidualnie z kandydatem i uzależnione od jego umiejętności.Miejsce pracy: WrocławPraca na jedna zmianę, sporadycznie dwie zmiany.Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 071 373-79-77 lub e-mail: biuro (at) zmmborkowscy.plOferta znajduje sie w sali: F
Zakład Mechaniki Maszyn Borkowscy Spółka Jawna - 2017-04-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Miejsce pracy ul. BierutowskaPraca o pracę: 1 rokGodzina zakończenia pracy: 23:59Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) combat.com.pl lub 786280055
Combat Security Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-10-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opieka nad dziećmi w czasie zabaw i spacerów, pomoc przy czynnościach samoobsługowych dzieci, wykonywanie dekoracji w przedszkolu, utrzymanie bieżącego porządku w sali zabaw.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Głogów (dolnośląskie)
Przykręcanie śrubek, naklejanie naklejek na sprzęty gospodarstwa domowego, naklejanie taśm, wkładanie części do lodówek, montowanie części do lodówek, czyszczenie części, zakladanie części na dziale lodówek. 168 godzin miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 7-19.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Kierowca ciągnika siodłowego
TIM TRANS Usługi Transportowe Mieczysław Turczyn - 2017-03-06 - Rzewuszyce (świętokrzyskie)
naprawy i remonty maszyn i narzędzi, ostrzenie narzędzi, prowadzenie narzędziowni
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Dzierżązna (łódzkie)
Prowadzenie zajęć edukacyjno-wychowawczych, opieka nad dziećmi, prowadzenie dokumentacji, spotkania z rodzicami
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Wadowice (małopolskie)
Praca na produkcji związana z obsługą prostych urządzeń i maszyn (np wiertarki ) oraz montażem. Praca w godz. 6.00-14.00.
TOKMET LESZEK TOKARZ - 2016-10-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa tytułów wykonawczych, przygotowanie tytułów do archiwizacji. Redagowanie pism urzędowych. Obsługa programu Biblioteka Akt. Przygotowanie korespondencji egzekucyjnej do wysyłki, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału oraz w zakresie czynności na stanowisku ds. obsługi administracyjnej i finansowo księgowej.Ważniejsze zadania:Do podstawowych zadań na tym stanowisku należy nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo księgowych Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu, w tym przede wszystkim: obsługa sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej); przygotowywanie projektu budżetu Wydziału, sprawozdań z realizacji budżetu oraz kontrola prawidłowej realizacji budżetu; coroczne przygotowywanie deklaracji podatkowych na podatek rolny, leśny i podatek od nieruchomości od gruntów pozostających w zasobie mienia komunalnego miasta Słupska; obsługa administracyjna i finansowo księgowa Wydziału; prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń, skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań z wykonania uchwał Rady Miejskiej.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)
Pracownik ogólnobudowlany
ŚWIERKOSZ MICHAŁ Z-D INSTALACYJNY,CO,GAZ,WOD-KAN. USŁ.BUDOWLANE - 2016-06-28 - Maków Podhalański (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Poznań (wielkopolskie)
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE HTTP://WWW.STRAZ.RZESZOW.PL/UDZIAŁ W DZIAŁANIACH RATOWNICZYCH,UTRZYMYWANIE PRZYDZIELONEGO SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA WE WŁAŚCIWYM STANIE TECHNICZNYM, CZYSTOŚCI ORAZ PEŁNEJ GOTOWOŚCI OPERACYJNO-BOJOWEJ,PEŁNIENIE SŁUŻBY WEWNĘTRZNEJ,REALIZACJA HARMONOGRAMU ZAJĘĆ SŁUŻBOWYCH
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W RZESZOWIE - 2018-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)
udział w opracowaniu i prowadzenie dokumentacji planistycznej w zakresie wydawania środków materiałówych, prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości zgodnie z kompetencjami, ścisła współpraca z kierownikami podległych składów materiałowych w zakresie organizacji wydawania środków materiałowych, współpraca w jednostkmi wojskowymi i instytucjami w zakresie wydawania środków materiałowych, stały monitoring nad utrzymaniem środków materiałowych w podległych składach materiałowychpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
formowanie laminatu, możliwe przyuczenie do zawodu
POLMARBLE Wanda Szulc - 2016-01-28 - Zwierzewo (warmińsko-mazurskie)
- obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, przyjmowanie dostarczonych przezmieszkańców odpadów,- weryfikacja dostarczonych odpadów zgodnie z obowiązującym regulaminem PSZOK,- wskazanie właściwego miejsca (kontener lub pojemnik) gdzie należy pozostawić dostarczone przez mieszkańców do Punktu odpady,- pomoc mieszkańcom podczas rozładunku dostarczonych przez nich odpadów,- dbanie o porządek na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, Kompostowni terenów znajdujących się przy budynku biurowym Ekosystem Sp. z o.o., parkingu, chodników itp.- prace związane z przygotowywaniem odpadów do ich przekazania odbiorcom odpadów zbieranych wPSZOK,- prowadzenie powierzonego samochodu do i z wyznaczonych miejsc w ramach wykonywanych obowiązków,- obsługa wagi i ewidencja dostarczanych odpadów,selektywne usuwanie odpadów niepożądanych w dostarczonym materiale przeznaczonym do procesu technologicznego,- obsługa urządzeń i sprzętu (mobilna rozdrabniarko-mieszarka, przerzucarka bramowa, przesiewarka bębnowa, rębaka do drewna Skorpion) oraz czynności związane z ich eksploatacją,- wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Kompostowni odpadów zielonych oraz PSZOK,- przesiewanie i przygotowywanie gotowego kompostu do zagospodarowania,- zraszanie pryzm.Przesłanie na adres monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl dokumentów:podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem,kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,kopia prawa jazdy,kwestionariusz osobowy(do pobrania ze strony internetowej www.ekosystem.wroc.pl lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. (pok. 111),kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,referencje (mile widziane).
Ekosystem Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g potrzeb
Firma Produkcyjno- Usługowo-Handlowa LIMES - 2016-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
bieżąca obsługa biura, prowadzenie zestawień, wystawianie faktur (znajomość podstaw księgowości)
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Kraków (małopolskie)
wyksz. zawdowe kierunkowe,znajomość obsługi kasy fiskalnej
Salon Fryzjersko- Kosmetyczny GRACJA - 2018-02-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)