STANOWISKO DS ROZLICZEŃ Kętrzyn oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: odpowiada za systematyczne rozliczanie kont płatników składek w celu ustalenia stanu konta, a następnie podjęcie stosownych działań zmierzających do odzyskania należności bądź likwidacji nadpłat. W odniesieniu do należności przedawnionych, odpowiada za opracowanie wniosku o odpisanie zadłużenia - odpowiada za rozpatrywanie przydzielonych spraw oraz za przygotowanie odpowiedzi na wystąpienia płatników składek, uprawnionych podmiotów oraz komórek wewnętrznych odnośnie danych zaewidencjonowanych na koncie płatnika składek oraz stanu rozliczenia konta - odpowiada za prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych z błędami lub brakiem dokumentów rozliczeniowych, w tym za dokonywanie wymiaru składek z urzędu na podstawie art.48 ustawy z 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych- odpowiada za wystawianie płatnikom składek wezwań do zapłaty oraz upomnień, jak również za przygotowanie decyzji określającej wysokość zadłużenia na koncie

Data publikacji: 2016-08-31

Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Mikołaja Reja 10, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
odpowiada za systematyczne rozliczanie kont płatników składek w celu ustalenia stanu konta, a następnie podjęcie stosownych działań zmierzających do odzyskania należności bądź likwidacji nadpłat. W odniesieniu do należności przedawnionych, odpowiada za opracowanie wniosku o odpisanie zadłużenia - odpowiada za rozpatrywanie przydzielonych spraw oraz za przygotowanie odpowiedzi na wystąpienia płatników składek, uprawnionych podmiotów oraz komórek wewnętrznych odnośnie danych zaewidencjonowanych na koncie płatnika składek oraz stanu rozliczenia konta - odpowiada za prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych z błędami lub brakiem dokumentów rozliczeniowych, w tym za dokonywanie wymiaru składek z urzędu na podstawie art.48 ustawy z 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych- odpowiada za wystawianie płatnikom składek wezwań do zapłaty oraz upomnień, jak również za przygotowanie decyzji określającej wysokość zadłużenia na koncie

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Nazwa komórki organizacyjnejSamodzielny Referat Rozliczeń Kont Płatników Składek w Inspektoracie ZUS w Kętrzynie

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2016

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnie (ogólne, administracyjne, ekonomiczne)Pożądane:- wykształcenie wyższe zawodowe (administracja, ekonomia)- minimum 1 rok doświadczenia w administracjiWymagania dodatkowe- znajomość przepisów Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych - znajomość przepisów Ustawy - Kodeks Postępowania Administracyjnego - umiejętność obsługi pakietu MS Office- komunikatywność, rzetelność - chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie

Adres pracodawcy:
Pl.Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i nazwy stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne wykształcenieTermin, do którego należy składać dokumenty12 września 2016 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania do Oddziału ZUS w Olsztynie.Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w OlsztyniePlac Konsulatu Polskiego 410-959 OlsztynWydział Spraw Pracowniczych, pok. 314Kontakt telefoniczny:Wydział Spraw Pracowniczych89 52 12 443Dodatkowe informacje- prosimy o umieszczenie w CV adresu e-mail oraz numeru telefonu kontaktowego- skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail) tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne - dokumentacja niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana- oferty złożone lub wpływające pocztą po terminie nie będą rozpatrywane- nadesłanych dokumentów nie zwracamy- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne - miejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS w Kętrzynieul. Reja 1011-400 KętrzynWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.)Wzór oświadczenia, dnia.... miejscowość dataOświadczenieWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacjizgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r.,poz. 2135 z późn. zm.).. Podpis

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 12.09.2016.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

Ulica pracodawcy: Pl.Konsulatu Polskiego

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 31.08.2016

Oferta pracy ważna do: 12.09.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRODUKCJI - do 2 000 PLN

praca na produkcji branża motoryzacyjna
kontakt przez OHP - 2017-07-12 - Legnica (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

pomoc na kuchni
Fundacja "WELES" - 2018-05-07 - Sosnowiec (śląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 250 PLN

Sprzątanie klatek schodowych w bloku, prace porządkowe, odśnieżanie, posypywanie chodnika piaskiem. Praca w Jarosławiu w wymiarze 1/8 etatu, wynagrodzenie 250,00 brutto +premiaWYMAGANIA: wykształcenie podstawoweKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 696 762 191
Adam Toczek KARMEN - 2017-09-29 - Jarosław (podkarpackie)

POMOCNIK MAGAZYNIERA - od 2 100 PLN

pomoc na magazynie przy układaniu towaru, pomoc przy dokumentach. Możliwość pracy na 1/2 etatu.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Zabrze (śląskie)

OPERATOR MASZYN - OBSŁUGA WYTACZARKI, FREZARKI, TOKARKI - od 3 000 PLN

- Obsługa wytaczarki, frezarki, tokarki.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana umiejętność obsługi maszyn: wytaczarka, frezarka, tokarka. Wymagana niekaralność. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-346-02-60 do 63) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sądowa 7, 41-605 Świętochłowice) lub e-mail: htk (at) htk.com.pl
HUT-TRANS-KATOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Świętochłowice (śląskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - do 2 000 PLN

Załadunek i rozładunek towaru
TADEUSZ ŁACISZ P.H.U. ŁACISZ - 2017-03-13 - Radomsko (łódzkie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

X
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Przeworsk (podkarpackie)

STANOWISKO SZWALNICZE - od 2 000 PLN

wszywanie rękawów
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. NABYWANIA LOKALI MIESZKALNYCHW REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJW WYDZIALE POLITYKI MIESZKANIOWEJ - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. realizacją zadań związanych z nabywaniem lokali mieszkalnych na rzecz Miasta Słupska.Ważniejsze zadania: analiza zasadności i celowości nabywania do zasobu komunalnego nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych obejmująca między innymi: stan prawny nieruchomości, stan ksiąg wieczystych, weryfikację dokumentów z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, uzyskiwanie opinii urbanistycznych i innych jednostek administracyjnych, plany inwestycyjne Miasta; czynności dotyczące przygotowania nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych do obrotu zarówno w trybie zamiany, kupna, zniesienia współwłasności i innych trybach, obejmujące między innymi: zlecenia i współpracę z podmiotami zewnętrznymi np. w zakresie podziałów nieruchomości, wyceny lokali mieszkalnych, inne opracowania i ekspertyzy; nawiązywanie kontaktów, prowadzenie rozmów z osobami fizycznymi i prawnymi będącymi potencjalnymi stronami obrotu aż do finalizacji obrotu nieruchomości lokalowych; przygotowanie dokumentacji niezbędnej w procedurze obrotu nieruchomościami lokalowymi/ mieszkaniowymi w sferze dotyczącej nabywania i zamiany tych nieruchomości, obejmującej między innymi: wykaz nieruchomości przeznaczonych do obrotu cywilnoprawnego, projekty uchwał Rady Miejskiej w Słupsku, projekty zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska, protokoły rokowań; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia aktów notarialnych, współpraca i koordynacja działań z kancelariami notarialnymi; bieżąca obsługa interesantów, w tym: udzielanie informacji o trybie, zasadach, przepisach prawa i procedurach związanych z obrotem cywilnoprawnym nieruchomości lokalowych/ mieszkalnych.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-31 - Słupsk (pomorskie)

TOKARZ - od 3 000 PLN

Obsługa maszyn skrawających - tokarek manualnych, toczenie wg rysunku technicznego.Wynagrodzenie negocjowane indywidualnie z kandydatem i uzależnione od jego umiejętności.Miejsce pracy: WrocławPraca na jedna zmianę, sporadycznie dwie zmiany.Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 071 373-79-77 lub e-mail: biuro (at) zmmborkowscy.plOferta znajduje sie w sali: F
Zakład Mechaniki Maszyn Borkowscy Spółka Jawna - 2017-04-24 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

Miejsce pracy ul. BierutowskaPraca o pracę: 1 rokGodzina zakończenia pracy: 23:59Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) combat.com.pl lub 786280055
Combat Security Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH (NR 7864) - od 2 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-10-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

NAUCZYCIE - OFERTA WYŁĄCZNIE DLA OSOBY, KTÓRA ODBYŁA STAŻ U PRACODAWCY - od 1 050 PLN

Opieka nad dziećmi w czasie zabaw i spacerów, pomoc przy czynnościach samoobsługowych dzieci, wykonywanie dekoracji w przedszkolu, utrzymanie bieżącego porządku w sali zabaw.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Głogów (dolnośląskie)

MONTER SPRZĘTU GOSPODARSTWA DOMOWEGO - do 13,45 PLN

Przykręcanie śrubek, naklejanie naklejek na sprzęty gospodarstwa domowego, naklejanie taśm, wkładanie części do lodówek, montowanie części do lodówek, czyszczenie części, zakladanie części na dziale lodówek. 168 godzin miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 7-19.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

MECHANIK/KONSERWATOR MASZYN I URZĄDZEŃ - 1 850 - 3 500 PLN

naprawy i remonty maszyn i narzędzi, ostrzenie narzędzi, prowadzenie narzędziowni
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Dzierżązna (łódzkie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - do 1 850 PLN

Prowadzenie zajęć edukacyjno-wychowawczych, opieka nad dziećmi, prowadzenie dokumentacji, spotkania z rodzicami
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Wadowice (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 500 PLN

Praca na produkcji związana z obsługą prostych urządzeń i maszyn (np wiertarki ) oraz montażem. Praca w godz. 6.00-14.00.
TOKMET LESZEK TOKARZ - 2016-10-14 - Bielsko-Biała (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ W REFERACIE EGZEKUCJI - REFERAT EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ - 997,4 PLN

Obsługa tytułów wykonawczych, przygotowanie tytułów do archiwizacji. Redagowanie pism urzędowych. Obsługa programu Biblioteka Akt. Przygotowanie korespondencji egzekucyjnej do wysyłki, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

STANOWISKO PRACYDS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ I FINANSOWO - KSIĘGOWEJW WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału oraz w zakresie czynności na stanowisku ds. obsługi administracyjnej i finansowo księgowej.Ważniejsze zadania:Do podstawowych zadań na tym stanowisku należy nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo księgowych Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu, w tym przede wszystkim: obsługa sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej); przygotowywanie projektu budżetu Wydziału, sprawozdań z realizacji budżetu oraz kontrola prawidłowej realizacji budżetu; coroczne przygotowywanie deklaracji podatkowych na podatek rolny, leśny i podatek od nieruchomości od gruntów pozostających w zasobie mienia komunalnego miasta Słupska; obsługa administracyjna i finansowo księgowa Wydziału; prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń, skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań z wykonania uchwał Rady Miejskiej.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)

STAŻYSTA W SŁUŻBIE PRZYGOTOWAWCZEJ - od 2 622 PLN

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE HTTP://WWW.STRAZ.RZESZOW.PL/UDZIAŁ W DZIAŁANIACH RATOWNICZYCH,UTRZYMYWANIE PRZYDZIELONEGO SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA WE WŁAŚCIWYM STANIE TECHNICZNYM, CZYSTOŚCI ORAZ PEŁNEJ GOTOWOŚCI OPERACYJNO-BOJOWEJ,PEŁNIENIE SŁUŻBY WEWNĘTRZNEJ,REALIZACJA HARMONOGRAMU ZAJĘĆ SŁUŻBOWYCH
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W RZESZOWIE - 2018-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. WYDAWANIA ZAPASÓW - od 2 425 PLN

udział w opracowaniu i prowadzenie dokumentacji planistycznej w zakresie wydawania środków materiałówych, prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości zgodnie z kompetencjami, ścisła współpraca z kierownikami podległych składów materiałowych w zakresie organizacji wydawania środków materiałowych, współpraca w jednostkmi wojskowymi i instytucjami w zakresie wydawania środków materiałowych, stały monitoring nad utrzymaniem środków materiałowych w podległych składach materiałowychpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)

ZMYWACZ NACZYŃ - od 1 850 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)

FORMIERZ TWORZYW SZTUCZNYCH - od 2 500 PLN

formowanie laminatu, możliwe przyuczenie do zawodu
POLMARBLE Wanda Szulc - 2016-01-28 - Zwierzewo (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO ROBOTNIK GOSPODARCZY W DZIALE KOMPOSTOWNIA / PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH - od 2 200 PLN

- obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, przyjmowanie dostarczonych przezmieszkańców odpadów,- weryfikacja dostarczonych odpadów zgodnie z obowiązującym regulaminem PSZOK,- wskazanie właściwego miejsca (kontener lub pojemnik) gdzie należy pozostawić dostarczone przez mieszkańców do Punktu odpady,- pomoc mieszkańcom podczas rozładunku dostarczonych przez nich odpadów,- dbanie o porządek na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, Kompostowni terenów znajdujących się przy budynku biurowym Ekosystem Sp. z o.o., parkingu, chodników itp.- prace związane z przygotowywaniem odpadów do ich przekazania odbiorcom odpadów zbieranych wPSZOK,- prowadzenie powierzonego samochodu do i z wyznaczonych miejsc w ramach wykonywanych obowiązków,- obsługa wagi i ewidencja dostarczanych odpadów,selektywne usuwanie odpadów niepożądanych w dostarczonym materiale przeznaczonym do procesu technologicznego,- obsługa urządzeń i sprzętu (mobilna rozdrabniarko-mieszarka, przerzucarka bramowa, przesiewarka bębnowa, rębaka do drewna Skorpion) oraz czynności związane z ich eksploatacją,- wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Kompostowni odpadów zielonych oraz PSZOK,- przesiewanie i przygotowywanie gotowego kompostu do zagospodarowania,- zraszanie pryzm.Przesłanie na adres monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl dokumentów:podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem,kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,kopia prawa jazdy,kwestionariusz osobowy(do pobrania ze strony internetowej www.ekosystem.wroc.pl lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. (pok. 111),kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,referencje (mile widziane).
Ekosystem Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)

FREZER - od 1 850 PLN

w/g potrzeb
Firma Produkcyjno- Usługowo-Handlowa LIMES - 2016-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

bieżąca obsługa biura, prowadzenie zestawień, wystawianie faktur (znajomość podstaw księgowości)
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Kraków (małopolskie)

FRYZJER - od 1 050 PLN

wyksz. zawdowe kierunkowe,znajomość obsługi kasy fiskalnej
Salon Fryzjersko- Kosmetyczny GRACJA - 2018-02-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)


Wybierz powiat