STANOWISKO DS. USTALANIA EMERYTUR POMOSTOWYCH Koszalin oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Stanowisko: STANOWISKO DS. USTALANIA EMERYTUR POMOSTOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 900 PLN

Zakres obowiązków: zapewnienie opracowania decyzji i korespondencji w sprawach emerytur pomostowych i kapitału początkowego dla potrzeb ustalania emerytury pomostowej

Data publikacji: 2019-11-29

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zapewnienie opracowania decyzji i korespondencji w sprawach emerytur pomostowych i kapitału początkowego dla potrzeb ustalania emerytury pomostowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. USTALANIA EMERYTUR POMOSTOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 29.11.2019

Data zakończenia pracy: 28.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania niezbędne: wykształcenie średnie, wymagania pożądane: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych, wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o emeryturach pomostowych, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, terminowość, opanowanie, umiejętność stosowania przepisów, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, szczegółowe informacje dotyczące wymagań znajdują się na stronie www.zus.pl

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje: praca 8 godzin w zakresie godzin 6:30 / 8:00 - 14:30 /16:00, szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie: www.zus.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

Ulica pracodawcy: Juliana Fałata

Numer budynku pracodawcy: 30

Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia społeczne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.11.2019

Data dodania oferty pracy: 29.11.2019

Oferta pracy ważna do: 12.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c4bd2952caf9b676c9312979c415b649

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:1.przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza;2.przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości;3.przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia;4.przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu;5.przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;6.przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko;7.wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji;8.przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego;9.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;10.nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;11.realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska;12.nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-27 - Słupsk (pomorskie)

RZEŹNIK - 1 017,4 PLN

Nauka:-rozbioru półtusz wieprzowych i wołowych,- obsługi maszyn masarskich,-procesu technologicznego wyrobu wędlin, wędzonek, podrobów,- wędzenia, parzenia wyrobów masarskich,- wydawania towaru z magazynu.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Grodziec (wielkopolskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI - od 3 500 PLN

1. Sporządzanie list płac wynagrodzeń, z umów zlecenia pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych.2. Sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń.3. Sporządzanie sprawozdania z realizacji średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego wszystkich jednostek oświatowych.4. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych, korekt do ZUS oraz odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, fundusz zdrowotny, fundusz pracy.5. Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczanie z Urzędem Skarbowym.6. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracowników i byłych pracowników oraz zaświadczeń Rp-7. 7. Sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, PABS.8. Sporządzanie poleceń księgowań z wynagrodzeń.III. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 04 grudnia 2017r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. płac i księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-17 - Krzyżowice (dolnośląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 100 PLN

Gromadzenie, rejestracja i przetwarzanie informacji i dokumentacji, obsługa sprzętu biurowego, odbieranie poczty w formie elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Chojęcin-Szum (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ - od 2 000 PLN

Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-03-24 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO D/S OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

obsługa przesyłek, wydawanie przesyłek, awizowanie przesyłek, rozdzielanie przesyłek
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Słubice (lubuskie)

POMOC KUCHENNA - do 1 750 PLN

Praca w kuchni
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 1 850 PLN

Pomoc przy produkcji mebli.. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
DREW-MARK Łukasz Ochocki - 2016-10-12 - Hanulin (wielkopolskie)

KIEROWCA - od 1 850 PLN

WYKONYWANIE POWIERZONEJ PRACY:WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, ORZECZENIE LEKARSKIE O BRAKU PRZECIWWSKAZAŃ DO WYKONYWANIA PRACY NA ZAJMOWANYM STANOWISKU, UPRAWNIENIA KIEROWCY KAT.C, OBSŁUGA WÓZKA WIDŁOWEGO, ZAŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI, 10 LAT DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 1 017,4 PLN

-
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Oborniki (wielkopolskie)

FIZJOTERAPEUTA - 997,4 PLN

zapoznanie się z wyposażeniem gabinetów fizjoterapii i kinezyterapii
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Zambrów (podlaskie)

ŚLUSARZ - od 2 000 PLN

Przygotowanie elementów metalowych do produkcji ogrodzeń metalowych
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Gubin (lubuskie)

MONTER - od 2 250 PLN

Montaż zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu produkcyjnego
kontakt przez OHP - 2019-03-01 - Łódź (łódzkie)

OPIEKUN OSÓB STRASZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH - od 8,5 PLN

opieka w domu podopiecznego, utrzymanie czystości w pomieszczeniach użytkowych, podawanie posiłków, zakupy, czynności pielęgnacyjne
Spółdzielnia Socjalna Uciec Dysforii - 2016-09-26 - Oborniki (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYMIARZE ETATU: PEŁNYM - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:1.przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza;2.przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości;3.przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia;4.przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu;5.przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;6.przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko;7.wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji;8.przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego;9.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;10.nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;11.realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska;12.nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-02 - Słupsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

praca w przedszkolu
JACEK TRZCIŃSKI - 2017-05-10 - Trzebownisko (podkarpackie)

POMOCNIK LAKIERNIKA - od 1 850 PLN

Przygotowywanie elementów przed i po malowaniu, m.in.: szpachlowanie, szlifowanie, polerowanie, oklejanie, kompletowanie, pakowanie.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "CHATE" Lech Chmara, Zdzisław Tok Spółka Jawna - 2016-11-09 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

/ nabór staż / wg załączonego programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Pabianice (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. NADZORU NAD PRZEDSZKOLAMI I SZKOŁAMI PODSTAWOWYMIW WYDZIALE EDUKACJI - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z nadzorem nad przedszkolami i szkołami podstawowymi.Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw związanych z organizacją przedszkoli, szkół podstawowych w tym: analiza i opiniowanie projektów organizacyjnych i aneksów organizacji przedszkoli i szkół oraz sporządzanie zbiorczych zestawień, nadzorowanie rekrutacji do przedszkoli, szkół podstawowych, nadzorowanie spraw z zakresu bezpieczeństwa, profilaktyki, pomocy psychologiczno pedagogicznej, konkursów i imprez w szkołach; analiza sieci szkół w zakresie sytuacji demograficznej, potrzeb edukacyjnych oraz przygotowywanie projektów zmiany sieci, w tym obwodów szkół podstawowych; prowadzenie spraw związanych z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka, nauczaniem indywidualnym, zajęciami rewalidacyjno wychowawczymi, zindywidualizowaną ścieżką kształcenia oraz nadzór nad kształceniem uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych; skierowania nieletnich do Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych współpraca w tym zakresie z Ośrodkiem Rozwoju Edukacji Centralnym Systemem Kierowania Nieletnich w Warszawie (poprzez system elektroniczny), Sądem Rejonowym III Wydziałem Rodzinnym i Nieletnich w Słupsku oraz szkołami; przygotowywanie dokumentacji i skierowań.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/696.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-11-08 - Słupsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 900 PLN

przyjmowanie, składanie, wydawanie i kompletowanie materiałów i towarów, planowanie i sterowanie zapasami magazynowymi, przekazywanie zapotrzebowania na materiaŁ, umiejętność pracy w zespole i współpraca z innymi działami zakładu, prowadzenie ewidencji magazynowej, dobra obsługa komputera,utrzymanie polityki magazynowej
TNS SP. Z O.O. - 2018-04-20 - Zawadzkie (opolskie)

OPERATOR OBSŁUGI URZĄDZEŃ KUTYCH (STALOWA WOLA) - od 2 600 PLN

wg zakresu czynności na zajmowanym stanowisku, obsługa suwnic, wózka widłowego
kontakt przez OHP - 2016-03-23 - Rzeszów (podkarpackie)

STANOWISKO DS. STYPENDIÓW SZKOLNYCH I SPRAW SPOŁECZNYCH - od 2 600 PLN

1. obsługa administracyjno techniczna Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;2. przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Ośrodka;3. prowadzenie ewidencji pieczątek, zabezpieczenie wykonywania pieczęci stosowanych w Ośrodku, tablic urzędowych i informacyjnych;4. wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie stypendiów szkolnych i zasiłków szkolnych wraz z kompletem dokumentów;5. prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie o rozłożenie na raty lub umorzenie należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń;6. analiza celowości wydatków poniesionych przez świadczeniobiorcę przed zakwalifikowaniem faktur do wypłaty;7. sporządzanie list wypłat świadczeń oraz sprawozdań z zakresu stypendiów szkolnych.Umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia umowy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Damnicy - 2019-04-12 - Damnica (pomorskie)

ELEKTRYK,BLACHARZ,MECHANIK SAMOCHODOWY, LAKIERNIK SAMOCHODOWY - od 5 700 PLN

Składanie i rozbieranie samochodów, przygotowywanie auta do prac blacharskich, naprawa blacharska aut. Doświadczenie wymagane !
AUTOSTĘPCZAK PIOTR STĘPCZAK Siedlec - 2018-01-30 - Siedlec (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)

GRAFIK KOMPUTEROWY - od 2 000 PLN

Projektowanie graficzne, odróbka fotografii,Znajomość obsługi programów graficznych CORELLDRAW, ADOBE PHOTOSHOP, podstawowa znajomość języka HTML
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-09-21 - Krosno (podkarpackie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - do 2 200 PLN

Prowadzenie rozliczeń VAT. Prowadzenie ewidencji należności cywilno-prawnych, windykacji. Prowadzenie ksią inwentarzowych.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2016-02-04 - Pszczółki (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 370 PLN

praca fizyczna
Urząd Gminy Kotlin - 2019-07-23 - Kotlin (wielkopolskie)