STANOWISKO DS. ADMINISTROWANIA SIECIĄ KOMPUTEROWĄ I APLIKACJAMI W BIURZE INFORMATYKI Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. ADMINISTROWANIA SIECIĄ KOMPUTEROWĄ I APLIKACJAMI W BIURZE INFORMATYKI

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: 1)administrowanie urządzeniami aktywnymi wchodzącymi w skład sieci komputerowej,2)aktualizacja oprogramowania urządzeń sieciowych,3)administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w Urzędzie,4)administrowanie serwerami: Windows Server, Linux, Windows Hyper-V, VMware, XenServer działającymi w Urzędzie,5)lokalny administrator systemów w Systemie Rejestrów Państwowych,6)aktualizacja oprogramowania sieciowych systemów operacyjnych,7)aktualizacja oprogramowania serwerów,8)kontrola antywirusowa serwerów,9)sporządzanie kopii bezpieczeństwa i kopii archiwalnych,10)nadawanie uprawnień dostępu do sieciowych systemów operacyjnych orazprowadzenie dziennika nadawania uprawnień,11)zapewnienie ochrony nośników zawierających dane osobowe,12)rejestracja zdarzeń zagrażających systemom informatycznym,13)uczestnictwo w konferencjach, sympozjach, pokazach oraz przy zakupie sprzętuinformatycznego i teleinformatycznego,14)zapewnienie sprawnego funkcjonowania łączności elektronicznej,15)współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie określania potrzeb, parametrów i funkcjonalności oprogramowania,16)planowanie możliwości zaspokojenia potrzeb Urzędu w zakresie informatyki,17)organizowanie i prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu w zakresie obsługinowoczesnych rozwiązań informatycznych,18)samokontrola na stanowisku pracy.

Data publikacji: 2019-08-19

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)administrowanie urządzeniami aktywnymi wchodzącymi w skład sieci komputerowej,2)aktualizacja oprogramowania urządzeń sieciowych,3)administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w Urzędzie,4)administrowanie serwerami: Windows Server, Linux, Windows Hyper-V, VMware, XenServer działającymi w Urzędzie,5)lokalny administrator systemów w Systemie Rejestrów Państwowych,6)aktualizacja oprogramowania sieciowych systemów operacyjnych,7)aktualizacja oprogramowania serwerów,8)kontrola antywirusowa serwerów,9)sporządzanie kopii bezpieczeństwa i kopii archiwalnych,10)nadawanie uprawnień dostępu do sieciowych systemów operacyjnych orazprowadzenie dziennika nadawania uprawnień,11)zapewnienie ochrony nośników zawierających dane osobowe,12)rejestracja zdarzeń zagrażających systemom informatycznym,13)uczestnictwo w konferencjach, sympozjach, pokazach oraz przy zakupie sprzętuinformatycznego i teleinformatycznego,14)zapewnienie sprawnego funkcjonowania łączności elektronicznej,15)współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie określania potrzeb, parametrów i funkcjonalności oprogramowania,16)planowanie możliwości zaspokojenia potrzeb Urzędu w zakresie informatyki,17)organizowanie i prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu w zakresie obsługinowoczesnych rozwiązań informatycznych,18)samokontrola na stanowisku pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ADMINISTROWANIA SIECIĄ KOMPUTEROWĄ I APLIKACJAMI W BIURZE INFORMATYKI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sieci komputerowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), informatyczne, kierunek: informatyczne lub elektronika lub telekomunikacja

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw sieci komputerowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Studia Podyplomowe w zakresie informatyki

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
specjalistyczna wiedza z zakresu informatyki: znajomość zagadnień związanych z architekturą, funkcjonowaniem i bezpieczeństwem sieci komputerowych, znajomość konfiguracji aktywnych urządzeń sieciowych, znajomość konfiguracji urządzeń Unified Threat Management, znajomość systemów Windows Server, Linux na poziomie administratora, znajomość technologii bazodanowych, znajomość budowy sprzętu teleinformatycznego, znajomość trendów i kierunku rozwoju technik informatycznych i informacyjn

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: umiejętność analitycznego myślenia

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
umiejętność dobrej organizacji pracy, sumienność i staranność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe na kierunku informatycznym lub elektronika lub telekomunikacja lub wyższe dowolne i podyplomowe informatyczne.2.Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) specjalistyczna wiedza z zakresu informatyki: znajomość zagadnień związanych z architekturą, funkcjonowaniem i bezpieczeństwem sieci komputerowych, znajomość konfiguracji aktywnych urządzeń sieciowych, znajomość konfiguracji urządzeń Unified Threat Management, znajomość systemów Windows Server, Linux na poziomie administratora, znajomość technologii bazodanowych, znajomość budowy sprzętu teleinformatycznego, znajomość trendów i kierunku rozwoju technik informatycznych i informacyjnych,7) umiejętność dobrej organizacji pracy, sumienność i staranność,8) umiejętność analitycznego myślenia.3.Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki, serwisowanie komputerów i drukarek.4.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)administrowanie urządzeniami aktywnymi wchodzącymi w skład sieci komputerowej,2)aktualizacja oprogramowania urządzeń sieciowych,3)administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w Urzędzie,4)administrowanie serwerami: Windows Server, Linux, Windows Hyper-V, VMware, XenServer działającymi w Urzędzie,5)lokalny administrator systemów w Systemie Rejestrów Państwowych,6)aktualizacja oprogramowania sieciowych systemów operacyjnych,7)aktualizacja oprogramowania serwerów,8)kontrola antywirusowa serwerów,9)sporządzanie kopii bezpieczeństwa i kopii archiwalnych,10)nadawanie uprawnień dostępu do sieciowych systemów operacyjnych orazprowadzenie dziennika nadawania uprawnień,11)zapewnienie ochrony nośników zawierających dane osobowe,12)rejestracja zdarzeń zagrażających systemom informatycznym,13)uczestnictwo w konferencjach, sympozjach, pokazach oraz przy zakupie sprzętuinformatycznego i teleinformatycznego,14)zapewnienie sprawnego funkcjonowania łączności elektronicznej,15)współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie określania potrzeb, parametrów i funkcjonalności oprogramowania,16)planowanie możliwości zaspokojenia potrzeb Urzędu w zakresie informatyki,17)organizowanie i prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu w zakresie obsługinowoczesnych rozwiązań informatycznych,18)samokontrola na stanowisku pracy.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,97%.6.Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),6)referencje (kserokopia),7)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. administrowania siecią komputerową i aplikacjami w Biurze Informatyki w terminie do dnia 26 sierpnia 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. administrowania siecią komputerową i aplikacjami w Biurze Informatyki ogłoszonej dnia 16 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz, że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).Chełm, dnia 2019-08-13KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. administrowania siecią komputerową i aplikacjami w Biurze Informatyki ogłoszonej dnia 16 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. administrowania siecią komputerową i aplikacjami w Biurze Informatyki ogłoszonej dnia 16 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9261

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),6)referencje (kserokopia),7)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sieci komputerowych

Data dodania oferty pracy: 19.08.2019

Oferta pracy ważna do: 26.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 19.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 19.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8752681eead397f90a303ea19babcbac

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS.KONSERWACJI I NAPRAW - od 2 300 PLN

wykonywanie drobnych prac konserwacyjno-naprawczych w zakresie różnych prac ślusarskich, stolarskich, malarskich oraz ogólnobudowlanych związanych z infrastrukturą budynków własnych oraz lokali najmowanych, usuwanie awarii instalacji elektrycznych niskiego napięcia zgodnie z posiadanymi uprawnieniami, konserwacja i naprawa wózków peronowych i transportu wewnętrznego, wykonywanie prac w zakresie napraw i renowacji mebli i sprzętu znajdującego się w nieruchomościach, zarządzanych przez PI, konserwacja inaprawy w zakresie instalacji wod. kan., o.c. orazposzczególnych jej elementów i urządzeń, wykonywanie prac związanych z montażem i instalacją nowego sprzętu iwyposażenia. Praca w godzinach od 7-15.
Poczta Polska S. A. - 2017-10-04 - Opole (opolskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 650 PLN

Sprzątanie biur, toalet, mycie oraz odkurzanie podłóg, ścieranie kurzy
Clar System S.A. - 2018-10-09 - Kalisz (wielkopolskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: min. średnie; podstawowa znajomość programów komputerowych; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji tradycyjnej, e-mail, prowadzenie terminarza, organizacja wokand, obsługa interesantów, przepisywanie pism procesowych; jedna zmiana; miejce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 6060) - od 2 250 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR MYJNI - do 2 250 PLN

operator myjni samochodowej, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Chodzież (wielkopolskie)

KIEROWCA C - od 4 200 PLN

przewóz towarów na terenie kraju
PIL-TRANS FIRMA USŁUGOWO-TRANSPORTOWA Joanna Staniec - 2016-12-05 - Żdżary (podkarpackie)

DIAGNOSTA SAMOCHODOWY - od 2 800 PLN

Brak danych
P.W. GAMS - 2018-01-29 - Jasionka (podkarpackie)

STANOWISKO SPAWALNICZE - od 2 100 PLN

Spawanie ręcznym łukiem elektrycznym elektrodą otuloną. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 1 m-c, kolejna na czas nieokreślony. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "INTERLOK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2018-01-10 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 13,7 PLN

Sprzedaż telefoniczna min. sprzętu AGD, kontakt z klientami z bazy, obsługa systemów wewnętrznych
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Warszawa (mazowieckie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - od 2 250 PLN

Wymagane wykształcenie kierunkowe, doświadczenie w pracy na podobnym stanowsku, prawo jazdy kat. B, bardzo dobra ogranizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, sumienność. Praca na dwie zmiany 7:00-15-00, 11:00-19:00. Wynagrodzenie + premia. Przygotowywanie elementów karoserii do lakierowania poprzez użycie odpowiednich narzędzi oraz środków, przyggotowywanie farb, lakierowanie elementów, korekta nierówności, szlifowanie, dbanie o jakość i terminowość świadczonych usług. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
FIJAŁKOWSKI STANISŁAW FIJAŁKOWSKI - 2019-11-22 - Rybnik (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI MAJĄTKOWEJ, INWESTYCYJNEJ I ZAANGAŻOWANIA ŚRODKÓW BUDŻETOWYCH W REFERACIE WYDATKÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie prowadzenie: ewidencji księgowej wartości niematerialnych i prawnych, rzeczowych aktywów trwałych oraz obsługi administracyjno - biurowej Wydziału Księgowości.Ważniejsze zadania: prowadzenie obsługi księgowej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych; prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, gruntów przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy o rachunkowości; sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom i nakładów inwestycyjnych; prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom w układzie PKD i zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych (KŚT) wg grup, podgrup i rodzajów; prowadzenie tabeli umorzeniowej środków trwałych zgodnie z obowiązującymi stawkami amortyzacyjnymi oraz zgodnie z przyjętymi Zasadami (polityką) Rachunkowości; prowadzenie ewidencji analitycznej nakładów w ramach inwestycji prowadzonych przez wydziały Urzędu Miejskiego; rozliczanie inwestycji zakończonych; rozliczanie inwentaryzacji i środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych w budowie (inwestycje); prowadzenie ewidencji pozabilansowej środków trwałych stanowjących własność Skarbu Państwa; prowadzenie ewidencji wzajemnych rozliczeń w zakresie funduszu jednostki; sprawdzanie na bieżąco kart drogowych samochodów służbowych; rozliczanie inwentaryzacji paliwa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego; obsługa sekretariatu Wydziału Księgowości; prowadzenie Centralnego Rejestru Faktur w zakresie zakupu towarów i usług realizowanych przez wydziały Urzędu Miejskiego.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-09 - Słupsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 3 000 PLN

obsługa wózka widłowego w hurtowni materiałów budowlanych
GREINPLAST PRIM SP. Z O.O. - 2019-04-29 - Lubin (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 1 911 PLN

przewóz towaru na terenie kraju
KAROL SP. Z O.O. S. K. - 2016-09-20 - Strzakły (lubelskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - od 1 025 PLN

przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej
Poczta Polska S.A. - 2017-05-09 - Leszno (wielkopolskie)

MALARZ - 2 500 - 4 000 PLN

wykańczanie wnętrz
Usługi Ogólnobudowlane Marcin Skrzypczak - 2018-01-22 - Sierakowo (wielkopolskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - od 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryUkończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice; umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2019-03-05 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 400 PLN

opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji ( więcej informacji na stronie internetowej www.zus.pl)
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku Inspektorat w Chojnicach - 2019-02-25 - Chojnice (pomorskie)

POZOSTALI OBUWNICY I POKREWNI - od 2 000 PLN

ZGODNIE Z ZAKRESEM OBOWIAZKÓW
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Broniszew (mazowieckie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Kraków (małopolskie)

OGRODNIK -KONSERWATOR - 997,4 PLN

Prace ogrodnicze i konserwacja terenów zielonych, utrzymywanie obiektów w czystości, wykonywanie drobnych prac remonotowych, konserwacja urządzeń na terenie obiektu
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Sosnowiec (śląskie)

SPAWACZ GAZOWY - MICHAŁOWICE - od 1 850 PLN

wykonywanie prac zgodnie z polecieniami kierownika budowy, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Michałowice (małopolskie)

ASYSTENT INSTRUKTORA SPORTU - 1 017,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Brzeg (opolskie)

PROJEKTANT SIECI ENERGETYCZNYCH I TELETECHNICZNYCH - od 2 775 PLN

Całościowy proces projektowania sieci energetycznych oraz teletechnicznych. Wynagrodzenie w wysokości 2000 zł netto + prowizja od projektu.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych GROTEX Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Zabrze (śląskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - STAŻ WRPO(IV) - 997,4 PLN

staż - ogólne szkolenie z zakresu bhp, instruktaż na stanowisku pracy - stebnówka, overlok, wykonywanie podstawowych czynnosci na maszynach szwalniczych, przygotowanie do dalszych czynności procesu produkcyjnego, szkolenie z zakresu kontroli jakosci.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Odolanów (wielkopolskie)

KUCHARZ/KUCHARKA - 1 500 - 2 000 PLN

przygotowywanie posiłków
Flinston-FACTOR PUB Agnieszka Gurtkiewicz - 2016-04-04 - Zawiercie (śląskie)