STANOWISKO PRACY DS. POLITYKI SPOŁECZNEJ W WYDZIALE ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. POLITYKI SPOŁECZNEJ W WYDZIALE ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 850 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie całokształt spraw związanych z polityką społeczną.Ważniejsze zadania: 1. współpraca z jednostkami organizacyjnymi podległymi Wydziałowi Zdrowia i Spraw Społecznych, instytucjami samorządowymi, Strażą Miejską, Policją, Sądem Rodzinnym, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami realizującymi zadania z zakresu polityki społecznej; 2. nadzór i monitorowanie zadań realizowanych przez jednostki organizacyjne podległe Wydziałowi Zdrowia i Spraw Społecznych realizujące zadania z zakresu polityki społecznej; 3. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz innych ustaw z obszaru polityki społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej; 4. inicjowanie i kreowanie działań na rzecz osób starszych; 5. podejmowanie czynności wynikających z działań w ramach Słupskiej Rady Seniorów; 6. wykonywanie zadań związanych z pracą na zajmowanym stanowisku zapewniających prawidłowe funkcjonowanie Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda. Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2850 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2020-02-25
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie całokształt spraw związanych z polityką społeczną.Ważniejsze zadania: 1. współpraca z jednostkami organizacyjnymi podległymi Wydziałowi Zdrowia i Spraw Społecznych, instytucjami samorządowymi, Strażą Miejską, Policją, Sądem Rodzinnym, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami realizującymi zadania z zakresu polityki społecznej; 2. nadzór i monitorowanie zadań realizowanych przez jednostki organizacyjne podległe Wydziałowi Zdrowia i Spraw Społecznych realizujące zadania z zakresu polityki społecznej; 3. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz innych ustaw z obszaru polityki społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej; 4. inicjowanie i kreowanie działań na rzecz osób starszych; 5. podejmowanie czynności wynikających z działań w ramach Słupskiej Rady Seniorów; 6. wykonywanie zadań związanych z pracą na zajmowanym stanowisku zapewniających prawidłowe funkcjonowanie Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda. Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2850 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. POLITYKI SPOŁECZNEJ W WYDZIALE ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. znajomość obsługi komputera; 5. minimum roczny staż pracy; 6. znajomość przepisów: 1) Kodeksu postępowania administracyjnego, 2) ustawy o pomocy społecznej; 3) ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. 7. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 8. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagania dodatkowe: 1. preferowane wykształcenie wyższe na kierunkach społecznych; 2. mile widziane doświadczenie w obszarze polityki społecznej; 3. łatwość komunikacji, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole; 4. odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV);2. list motywacyjny;3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. polityki społecznej w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych, w terminie do dnia 6 marca 2020 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 25.02.2020
Oferta pracy ważna do: 06.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?81ccd18bc1ab859adcc41cc5262d093c
Podobne oferty pracy
-
Międzynarodowy Transport Drogowy Zygmunt Pranczk i Wspólnicy Spółka Jawna - 2018-08-10 - Korne (pomorskie)
refundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Białogard (zachodniopomorskie)
pracownik produkcji
MEVEPA Poland Sp. z o.o. - 2016-01-26 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
- Przygotowywanie posiłków gorących i zimnych, przekąsek i dań barwych. - Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:0-14:00. Wymagane wykształcenie średnie techniczne, kierunek: kucharz. Wymagane doświadczenie na stanowisku kucharza. Wymagana książeczka Sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (ul. Władysława Reymonta 24, 40-029 Katowice) w godzinach: 9:00-15:00
BAR & LUNCH Maria Pyka - 2016-02-11 - Katowice (śląskie)
Obsluga klientów; prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
Kolportaż ulotek na terenie Gliwic.
kontakt przez OHP - 2017-01-16 - Gliwice (śląskie)
przygotowanie materiałów promujących Gminę Kobylnica do wydawnictw własnych i obcych; przygotowanie i realizacja projektów poligraficznych promujących wydarzenia organizowane bądź współorganizowane przez Gminę Kobylnica i jednostki organizacyjne; aktualizowanie strony internetowej www.kobylnica.pl; obsługiwanie systemu informacji mieszkańców SI SMS; inicjowanie i organizowanie wydarzeń promujących Gminę Kobylnica, w tym wydarzeń kulturalnych organizowanych przez GCKiP w Kobylnicy; promocja Gminy Kobylnica poprzez udział w targach, wystawach itp; prowadzenie korespondencji w zakresie promocji gminy; pozyskiwanie i gromadzenie informacji o możliwościach pozabudżetowego finansowania kultury z funduszy pomocowych i strukturalnych UE, fundacji krajowych i zagranicznych; Umowa na 13 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy - 2019-04-16 - Kobylnica (pomorskie)
czynności porządkowe, drobne naprawy i remonty w budynku i wokół budynku Urzędu Gminy Dąbrowa Zielona
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Dąbrowa Zielona (śląskie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:1.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;2.opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;3.tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;4.opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;5.sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;6.wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;7.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;8.formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa i administrację rządową;9.ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;10.sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;11.prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;12.prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;13.przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-12 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie rozmów handlowych, obsługa klienta, przyjmowanie zamówień od klientów, wprowadzanie zamówień do systemu, analiza potrzeb klientów, organizacja spotkań z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Dębowiec (śląskie)
Ocena modeli biznesowych kontrola finansowa wszystkich transakcji firmy, bezpośredni kontakt z klientem z Indii.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Łódź (łódzkie)
prace budowlane, ocieplanie budynków, wykończenia. Umowa do 3 lat.
PPHU KRZYSZTOF HĄDZEL - 2019-07-15 - Lutomiersk (łódzkie)
kierowca mechanik
Usługi Budowlane "KAROLA" Krzysztof Pająk Stare Miasto - 2017-04-26 - Stare Miasto (pomorskie)
1) sprawy związane z koordynacją działań wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, a także z programów i projektów realizowanych na rzecz osób niepełnosprawnych,2) opracowywanie projektów służących poprawie warunków życia i integracji społecznej osób niepełnosprawnych,3) współpraca w zakresie likwidacji barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w społeczeństwie,4) współpraca z instytucjami, organizacjami pozarządowymi, fundacjami, stowarzyszeniami i innymi organizacjami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-12 - Chełm (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2018-01-05 - Linowiec (pomorskie)
praca w piekarni
"E.J. Szydłowscy-Piekarnia" - 2016-08-29 - Choroszcz (podlaskie)
obsługa klientów na stoisku mięsnym, dbanie o wygląd i ekspozycje towaru, obsługa urządzeń tj. krajalnice, stekownice, weryfikacje terminów ważności
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Brusy (pomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatniów w zakresie rozlizeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-11-03 - Chełm (lubelskie)
porządkowanie dokumentów przed przekazaniem ich do archiwum;archiwizowanie spraw;sporządzanie i prowadzenie korespondencji;obsługa podstawowych urządzeń biurowych;wpinanie dokumentów do akt sprawy;przygotowywanie projektów pism i dokumentów;podstawowa obsługa klientów Urzędu.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta. Godz. pracy 10-18.
1. "MEBLE EXPO" ROMAN GROMULSKI2. "MEBLOLAND" (wspólnik spółki cywilnej) - 2019-04-29 - Słupsk (pomorskie)
spawanie rur metodą TIG, przygotowywanie elementów do spawania oraz odpowiedni dobór materiałów dodatkowych
kontakt przez OHP - 2016-08-15 - Holandia (Holandia)
naprawa motocykli i quadów
MOTO-QUAD Marlena Fior - 2018-05-09 - Siemiechów (małopolskie)
prace budowlane
ZUW URBEX Sp. z o.o. - Oddział w Osieku - 2019-04-01 - Lubin (dolnośląskie)
sprzedaż biżuterii oraz pamiątekwynagrodzenie 1050 zł brutto+ prowizja
Sklep "TWÓJ STYL" - 2018-07-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, sporządzanie dokumentów, przygotowywanie ofert. Do wynagrodzenia doliczana premia sprzedażowa oraz miesięczna od 1000 - 3000 zł
Łukasz Wojdas - 2018-04-27 - Opole (opolskie)
szpachlarz
ZIGRA Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Tarnów (małopolskie)
wypełnianie dokumentówobsługa komputerakontakt z klientemtelefony do klientówobsługa mailowa
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie części maszyn drogowych wg projektów i wytycznych
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Wysogotowo (wielkopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Gaj (mazowieckie)
-organizowanie zaopatrzenia i przyjmowania dostaw-Sprawdzanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym-Pomoc nabywcy przy wyborze produktu-Inkasowanie należności za sprzedane produkty-Współpraca z załogą i kadra kierowniczą
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Piaseczno (mazowieckie)