STANOWISKO PRACY PROJEKTANTA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I REWITALIZACJI W REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO WYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY PROJEKTANTA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I REWITALIZACJI W REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO WYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:1.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;2.opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;3.tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;4.opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;5.sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;6.wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;7.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;8.formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa i administrację rządową;9.ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;10.sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;11.prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;12.prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;13.przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Data publikacji: 2017-07-12

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:1.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;2.opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;3.tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;4.opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;5.sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;6.wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;7.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;8.formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa i administrację rządową;9.ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;10.sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;11.prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;12.prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;13.przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY PROJEKTANTA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I REWITALIZACJI W REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO WYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 31.07.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku architektura, urbanistyka;4.co najmniej 3-letni staż pracy w planowaniu przestrzennym lub gospodarce przestrzennej;5.znajomość problematyki planowania przestrzennego, umiejętność tworzenia planu miejscowego;6.umiejętność pracy z programami: Sketch Up przy tworzeniu wizualizacji 3D, AutoCad, Corel, Pakiet Office;7.umiejętność korzystania z portalu Geoportal i WebEwid;8.znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy9.orientacja w przepisach: prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, prawo ochrony środowiska, o ochronie przyrody, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o samorządzie gminnym;10.wykonywanie co najmniej następujących opracowań: studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i jeden miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, lub 5 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy miejskiej;11.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;12.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;13.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe:1.mile widziana znajomość języków obcych;2.łatwość komunikacji;3.umiejętność argumentowania;4.umiejętność prezentacji projektów;5.kreatywność;6.umiejętność pracy w zespole;7.odporność na stres;8.umiejętność analitycznego myślenia;9.samodzielność.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.kwestionariusz osobowy;6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);8.kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;9.w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.10.dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej) Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko projektanta ds. planowania przestrzennego w Referacie Planowania Przestrzennego Wydziału Planowania Przestrzennego w terminie do dnia 28 lipca 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,54 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 14.07.2017

Oferta pracy ważna do: 28.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 14.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Mile widziane wykształcenie gastronomiczne, umiejętność ugotowania podstawowych potraw. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
DOM POGODNEJ STAROŚCI IM ŚW. TERESY OD DZIECIĄTKA JEZUS - 2017-04-13 - Bełk (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Łuków (lubelskie)

KIEROWCA W TRANSPORCIE MIĘDZYNARODOWYM - od 5 000 PLN

Kierowca w transporcie międzynarodowym - kraje UE (Skandynawia)
KRZYSZTOF SOWIŃSKI, SOWIŃSKI-TRANSPORT - 2016-01-19 - Mostki (wielkopolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

- demontaż drobnego sprzetu elektrycznego- segregacja odpadów- utrzymanie w nalezytej czystości pomieszczeń biurowych,socjalnych i innych pomieszczeń użytkowych
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "PESTAR" PIECHOWSKI EUGENIUSZ - 2017-07-07 - Starogard Gdański (pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 400 PLN

Udzielanie pomocy rodzinom w trudnych sytuacjach życiowych. Szczegóły obowiązków zgodnie z treścią ogłoszenia na stronie http:/www.miedzylesie.naszops.pl/
Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzylesiu - 2018-02-21 - Międzylesie (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. WSPARCIA I OBSŁUGI - 2 200 - 2 400 PLN

Zapewnienie właściwej realizacji zadań mających na celu utrzymanie w sprawności lokali oddziału.Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (istnieje możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy).
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Oddział w Bielsku-Białej - 2016-06-21 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 900 PLN

odbywanie spotkań z klientami biznesowymi i nawiązywanie współpracy,przygotowanie ofert,analiz, i kalkulacji dla klientów,negocjowanie warunków kontraktów,prowadzenie spraw pozyskanych klientów,wykonywanie planu sprzedażowego
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Częstochowa (śląskie)

STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 050 PLN

Obsługa klienta.
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2017-06-14 - Żary (lubuskie)

STOLARZ MEBLOWY - od 2 700 PLN

praca przy produkcji mebli
MEBLOMAX Dariusz Wasilewski - 2016-02-16 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

PIEKARZ - od 1 750 PLN

wypiek pieczywa
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Andrespolu - 2015-12-01 - Andrespol (łódzkie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Praca w restauracji.
DEVA SPA sp. z o.o. - 2016-05-27 - Nieznanice (śląskie)

ZBIJACZ PALET RPO - od 1 850 PLN

obsługa gwożdziarki
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

Weryfikacja uprawnień ubezpieczonych pacjentów, rejestracja pacjentów do poszczególnych lekarzy, przyjmowanie zgłoszeń osobiście oraz telefonicznie, przyjmowanie deklaracji zapisu do lekarzy POZ, zakładanie kart historii choroby pacjentów, udzielanie pacjentom szczegółowych informacji o godzinach pracy lekarzy.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Mielec (podkarpackie)

PRACOWNIK SOCJALNY - od 2 500 PLN

Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko pracy Pracownik socjalny w terminie do dnia7 grudnia 2016 r. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pszczółkach lub przesłać listownie (liczy się data wpływu do GOPS) na adres: GminnyOśrodek Pomocy Społecznej ul. Pomorska 18, 83 032 Pszczółki.Szczegóły oferty dostępne na stronie internetowej: http://bip.pszczolki.pl/493.html?file=6178
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PSZCZÓŁKACH - 2016-11-23 - Pszczółki (pomorskie)

POMOC OPIEKUNA DZIECIĘCEGO (STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 997,4 PLN

Nauka i pomoc w prowadzeniu zabaw dla dzieci w trakcie imprez urodzinowych i inne
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)

KOSMETYCZKA - od 500 PLN

Pielęgnacja ciała,dłoni,stóp.Depilacje, peeling, zabiegi na twarz, stylizacja paznokci. Praca w terenie-mobilnie.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Nowa Sól (lubuskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI LUB DOZORCA - od 1 850 PLN

praca w Krapkowicach
P.P.H.U. ERGO-PACK TOMASZ DYGA - 2016-10-14 - Krapkowice (opolskie)

SPAWACZ - od 4 000 PLN

spawanie elementów konstrukcji metalowych
DELTACON Piotr Niedużak - 2018-06-28 - Myślibórz (zachodniopomorskie)

STANOWISKO KANCELARYJNE - nieodpłatny

W Izbie Celnej w Łomży:obsługa sprzętu biurowego, poczty elektronicznej, korespondencji, programów komputerowych, sporządzenie pism,archiwizacja dokumentacji.
IZBA CELNA W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-14 - Łomża (podlaskie)

TAPECIARZ - od 4 000 PLN

Prace wykończeniowe wewnątrz sklepów i domów meblowych, aranżacja wnętrz pod wystawę mebli.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNE ARTUR KNIEJSKI 2. ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH "KNIEJA" S. C. - 2016-05-17 - Olesno (opolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

szpachlowanie, betonowanie, przygotowywanie zbrojenia, murowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Morawsko (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

obieranie, krojenie warzyw, przygotowanie miejsca pracy, pomoc szefowi kuchni i kucharzom
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH - 997,4 PLN

- zapoznanie się z przedmiotem działalności jednostki (statut) i przestrzeganie przepisów, regulaminu pracy, ustaw oraz rozporządzeń wewnętrznych OPS,- przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz przepisów BHP i P. POŻ.,- podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez udział w szkoleniach i samokształcenie,- wnikliwe wykonywanie przydzielonych prac i przestrzeganie obowiązujących terminów,- nadzór nad dokumentami, z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie,- obsługa urządzeń znajdujących się w biurze (komputer, drukarka itp.)- prowadzenie spraw i dokumentacji w zakresie świadczeń rodzinnych, - ścisła współpraca z kierownikiem sekcji świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Barlinek (zachodniopomorskie)

395U SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Radom (mazowieckie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 15 PLN

-obsługa kasy fiskalnej,-dbanie o czystość na stanowisku pracy,-dokładanie asortymentu,-dbanie o asortyment
WALL JOBS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO WYMIANY OLEJU I DROBNYCH NAPRAW - PIASTÓW - od 2 100 PLN

praca w zakresie wymiany oleju i płynów eksploatacyjnych, drobne naprawy mechaniczne, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-17
Biuro Handlowo-Usługowe JARO-OIL - 2016-04-22 - Piastów (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

Wydawanie materiałów z magazynu.
"Agro -Wąsosz" Sp. z o. o. - 2018-01-18 - Wąsosz (dolnośląskie)