STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ MEDIÓW, K/M Warszawa oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona"
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ MEDIÓW, K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-02-16
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kinowa 19, 04-030 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 10% premii uznaniowej
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ MEDIÓW, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inkasent
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inkasent (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe: min. 3 lata na podobnym stanowisku. Zakres obowiązków: spisywanie stanów wodomierzy w lokalach użytkowych i mieszkalnych; kontrola funkcjonowania liczników w lokalach użytkowych i mieszkalnych; ocena instalacji hydraulicznej w lokalach mieszkalnych i użytkowych; informowanie przełożonego o zauważonych usterkach; prowadzenie ksiąg pomiarów liczników energii elektrycznej w lokalach użytkowych i wody w lokalach użytkowych i mieszkalnych; prowadzenie ksiąg pomiarów liczników energii elektrycznej w lokalach użytkowych i mieszkalnych; prowadzenie ksiąg odczytów liczników głównych znajdujących się w zasobach SM Waszyngtona; kontrola funkcjonowania liczników energii elektrycznej, wodomierzy i gazomierzy znajdujących się na terenie osiedla oraz porównywanie odczytów z fakturami; kontrola faktur otrzymywanych z Telekomunikacji Polskiej; kontrola faktur otrzymywanych z Gazowni; dostarczenie faktur do użytkowników lokali; prowadzenie korespondencji ze SPEC, STOEN, MPWiK, TP, GAZOWNIĄ itp.; prowadzenie korespondencji z mieszkańcami w kwestii dotyczącej rozliczenia mediów. Wymiar czasu pracy: cały etat: pon., czw. w godz. 9.45-18.00, wt., śr. w godz. 7.45-16.00, pt. w godz. 8.00-15.00. Zgłoszenia: CV na adres: sekretariat (at) smwaszyngtona.pl, tel. 228133585.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Kinowa 19, 04-030 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Kinowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inkasent
Data dodania oferty pracy: 16.02.2018
Oferta pracy ważna do: 15.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie i wydawanie posiłków, utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
"Rodzinne Bistro" Katarzyna Michalska - 2016-05-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa i nadzór nad dmuchaną częścią Parku Rozrywki, dbanie o bezpieczeństwo klientów parku w trakcie zabawy na dmuchanych zabawkach.Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą Praca do godz. 21, zmiany uzależnione od ustalonego grafiku.Praca na terenie NOWEJ HOLANDII - RODZINNY PARK ROZRYWKI
REA GROUP Sp. z o.o. Sp-ka Komandytowa - 2016-04-15 - Nowe Pole (warmińsko-mazurskie)
- zapoznanie się z obowiązującymi w Urzędzie przepisami oraz zasadami BHP i PPOŻ ,- zapoznanie się z programem badań statystycznych statystyki publicznej (PBSSP),- zapoznanie się z metodologią społecznych i rolniczych badań ankietowych,- uczestniczenie w pozyskiwaniu i przetwarzaniu danych statystycznych, ich kontroli i analizie,- rejestrowanie danych w systemach statystycznych badań,- pomoc w archiwizacji dokumentacji badań.
URZĄD STATYSTYCZNY W ZIELONEJ GÓRZE - 2016-03-15 - Zielona Góra (lubuskie)
prace porządkowe, pomoc w przygotowywaniu posiłków
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Z-ad Opiek.-Leczniczy - 2017-02-01 - Gorzyce (śląskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2018-05-15 - Kalisz (wielkopolskie)
jw.
Centrum Językowe Sylwia Lewińska( szkoła Helen Doron) - 2018-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Międzychód (wielkopolskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Ogorzelec (dolnośląskie)
obsługa klientów sklepu
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania merytoryczne polegające na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. pełnienie obowiązków administratora systemów informatycznych; 2. wsparcie użytkowników i obsługa Help Desk; 3. administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu; 4. zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku; 5. zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku; 6. pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania; 7. analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku; 8. nadzorowanie wykonywania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi; 9. współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; 10. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku; 11. dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne; 12. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; 13. prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji; 14. zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji; 15. nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. 5. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-21 - Słupsk (pomorskie)
Frezowanie detali na podstawie rysunku technicznego. Wymagane wykształcenie zawodowe, 10-letni staż pracy, dokładność oraz znajomość rysunku technicznego. Mile widziane osoby niepełnosprawne. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
HOFFMAN MASZYNY I URZĄDZENIA Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Łódź (łódzkie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Brzeg (opolskie)
Praca dwuzmianowa w godz. 6-14 i 12-20. Udział w dokonywaniu wymian przesyłek pocztowych. Rozbiór przesyłek pocztowych. Podział przesyłek listowych i paczkowych na rejony doręczeń. Segregowanie przesyłek i innych przedmiotów ładunku zgodnie z planem kierowania. Skanowanie przesyłek rejestrowanych do kart doręczeń. Wprowadzanie danych do przesyłek rejestrowanych. Stemplowanie przesyłek wyjętych ze skrzynek pocztowych. Przygotowanie przesyłek do wymiany. Wydawanie przesyłek listowych i paczkowych do doręczenia. Rozliczanie listonoszy po powrocie z rejonów doręczeń z wydanych przesyłek rejestrowanych. Prowadzenie ewidencji przyjętych żądań.
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Kierowca kat B, BE, C, CE - mechanik. Praca 8-16
P.U.H.P Wer Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Schodnia (opolskie)
MYCIE I DEZYNFEKCJA HAL PRODUKCYJNYCH.JEDNA ZMIANA W GODZ. 18.00 - 02.00.
ISS FACILITY SERVICES SP.Z.O.O. - 2015-11-25 - Łebcz (pomorskie)
Sprzedaż artykułów medycznych. Prace handlowe i biurowe.
ALWAMED - JAROSŁAW WAREŃCZUK - 2016-09-29 - Trzebnica (dolnośląskie)
Szwaczka maszynowa
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Topór (mazowieckie)
Rozwożenie towaru; należyte zabezpiczenie towaru na czas transportu; godne reprezentowanie firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Słopanowo-Huby (wielkopolskie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, sprzedaż, monitorowanie rynku, tworzenie raportów, nadzór nad magazynem
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA TERENACH OGÓLNODOSTĘPNYCH W HOTELU CAMPANILE W CENTRUM SZCZECINA ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE;
MR CLEAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Przygotowywanie i nadzór nad prawidłową realizacją budowy, przebudowy gminnych budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz obiektów komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; przygotowywanie i nadzór budów urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przyłączeniowymi), w tym:1) nadzór nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych;2) realizacja zobowiązań wynikająca z zawartych umów;3) nadzór budowy urządzeń i właściwego rozliczanie zadania; współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo - kanalizacyjnym (Spółką Wodociągi Słupsk) w zakresie:1) przygotowywania i nadzoru budowy i przebudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej;2) przekazywania wybudowanych i przejętych sieci oraz urządzeń wodno-kanalizacyjnych (po odbiorze), na majątek Spółki w zamian za udziały, w tym przygotowanie właściwej dokumentacji powykonawczej; przygotowywanie i nadzór budowy mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii, na potrzeby budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz w przypadku programów realizowanych przez Gminę na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:1) przygotowywanie projektów porozumień (umów) i uchwał dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych;2) nadzór nad właściwym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem zadań, zgodną z podpisanymi porozumieniami (umowami); współpraca ze stanowiskiem ds. opracowywania wniosków i koordynacji projektów o dotacje unijne oraz z innych źródeł i stanowiskiem ds. analizy i monitoringu planów rozwoju Gminy, w zakresie właściwego przygotowania wniosków i realizacji (zgodnego z podpisanymi umowami) zadań oraz rozliczeń otrzymanych dofinansowań; współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących wykonywanych zadań, w tym:1) podania wartości szacunkowej zamówienia określonej zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych,2) przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem postanowień dot.: wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia i jego realizacji, opisu warunków udziału w postępowaniu, pożądanego lub wymaganego terminu wykonania zamówienia, kryteriów oceny ofert, postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) przekazania w formie elektronicznej kompletnej dokumentacji zgodnej z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiącej załącznik do SIWZ);4) przygotowywania projektów wyjaśnień i zmian SIWZ; współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań, w tym:1) niezwłocznego (przed przekazaniem placu budowy) przekazania dokumentacji projektowo kosztorysowej (wraz z zezwoleniem właściwego organu na prowadzenie robót) stanowiącej załącznik do zawartej umowy o wykonanie robót budowlanych,2) nadzoru nad właściwym (zgodnym z podpisanymi umowami) świadczeniem usług;3) przygotowywania dokumentacji odbiorowej umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub postanowienia o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych;10. współpraca z innymi referatami Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie właściwego zakończenia realizowanych zadań inwestycyjnych, w tym z:1) Referatem Finansowym w zakresie rozliczania i przekazywania inwestycji na środek trwały;2) Referatem Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska w zakresie przekazywania niezbędnej dokumentacji powykonawczej celem naliczenia opłat adiacenckich;3) Referatem Gospodarki Komunalnej i Jednostkami Gminy w zakresie przekazywania dokumentacji powykonawczej dotyczącej wytworzonego majątku oraz sporządzania sprawozdań;współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy i z podmiotami zewnętrznymi w zakresiedotyczącym wspólnie realizowanych zadań;przygotowywanie w uzgodnieniu z Kierownikiem Referatu zleceń naaktualizację dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie wykonywanych zadań;weryfikowanie na bieżąco potrzeb inwestycyjnych w zakresie prowadzonych zadań oraz przygotowywanie propozycji do projektu budżetu gminy;przygotowywanie projektów umów, uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego.4. Informacja o warunkach pracy:1) Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu urządzeń informatycznych,2) Praca jednozmianowa na drugim piętrze budynku Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych.3) Praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 8.30-16.30, wtorek-piątek 7.30-15.30. 5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej: Urząd zatrudnia osoby niepełnosprawne, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
GMINA KOBYLNICA - 2017-10-31 - Kobylnica (pomorskie)
1. Prowadzenie spraw związanych z podziałami, rozgraniczeniami oraz scaleniami nieruchomości;2. Reprezentowanie gminy Ustka w procedurze wskazania granic działek wchodzących w skład gminnego zasobu nieruchomości oraz wskazywanie granic nabywcom nieruchomości;3. Przygotowywanie przetargów na sprzedaż nieruchomości z gminnego zasobu mienia komunalnego, zgodnie z procedurą przetargową i obowiązującymi przepisami oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia aktów notarialnych;4. Przygotowywanie planu sprzedaży nieruchomości i harmonogramu przetargów oraz prowadzenie rejestru mienia gminnego wraz z jego bieżącą aktualizacją;5. Prowadzenie obsługi klienta w zakresie sprzedaży nieruchomości, udostępnianie materiałów i informacji, publikacja na gminnych serwisach internetowych;6. Przygotowywanie materiałów promocyjnych dotyczących terenów inwestycyjnych gminy Ustka oraz udział w imprezach i targach dotyczących promocji terenów inwestycyjnych Gminy;7. Udział w komisji przetargowej na zbywanie nieruchomości stanowiących własność gminy Ustka;8. Prowadzenie rejestru aktów notarialnych wraz z ewidencją podatku od czynności cywilnoprawnych.9. Nadawanie nazw ulic i placów oraz prowadzenie spraw związanych z numeracją budynków wraz z prowadzeniem i bieżącą aktualizacją numerycznej bazy dot. nazewnictwa ulic i numeracji budynków.10. Prowadzenie spraw związanych z wyłączeniem gruntów z użytkowania rolnego i leśnego oraz ze zmianą klasyfikacji gruntów;11. Nadzór nad zleconymi pracami geodezyjnymi oraz nad sprawami zleconymi do Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Słupsku, jak również zlecanie i nadzór nad umowami dotyczącymi wycen nieruchomości;12. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań dotyczących przetargów na prace geodezyjne.
Urząd Gminy Ustka - 2016-03-03 - Ustka (pomorskie)
Administracyjne prowadzenie rozgraniczeń, wszczynanie postepowania. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat adiacenckich i planistycznych. Wydawanie decyzji zawierających podziały nieruchomości. Zlecanie podziałów oraz robó geodezyjnych w zakresie obrotu nieruchomościami.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2017-01-25 - Pszczółki (pomorskie)
praca na wyrobisku
Zakład Przerobu Granitu FER GRANIT Danuta Mazur - 2016-06-17 - Rogoźnica (dolnośląskie)
wykształcenie średnieznajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego w mowie i piśmie min. w stopniu komunikatywnym
CX-80 POLSKA AGATA NADERA, DARIUSZ NADERA SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-22 - Chotów (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Ruszcza (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Warszawa (mazowieckie)
1) prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania i obrotu nieruchomościami stanowiącymi mienie Gminy;2) prowadzenie ewidencji mienia komunalnego Gminy;3) składanie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy zgodnie z ustawą o finansach publicznych;4) opracowanie decyzji zatwierdzających podział nieruchomości;5) prowadzenie spraw związanych z ujawnianiem własności Gminy w księgach wieczystych;6) organizowanie i prowadzenie przetargów na sprzedaż i wydzierżawianie nieruchomości komunalnych;7) podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży;8) prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, prowadzenie ewidencji użytkowników wieczystych;9) prowadzenie ewidencji umów dzierżawnych na grunty rolne i budowlane;10) prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia;11) współudział w opracowywaniu programów wyłączenia gruntów na cele nierolnicze;12) przypis należności i windykacja dochodów z tytułu:a) przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,b) opłat za dzierżawę nieruchomości komunalnych,c) użytkowania wieczystego (stała opłata roczna),d) opłaty planistycznej.13) prowadzenie spraw z zakresu przekazywania jednostkom organizacyjnym Gminy mienia komunalnego w zarząd;14) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości;15) zlecanie wyceny nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży bądź innych celów;16) prowadzenie spraw z zakresu kopalin i geologii;
Urząd Gminy w Kamieniu - 2018-06-14 - Kamień (lubelskie)
Obsługa bezpośrednia klienta, przyjmowanie i wydawanie towaru.
Przedsiębiorstwo Handlowe Andrzej Ciorga - 2017-01-18 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, kompleksowa obsługa cudzoziemców, tłumaczenia językowe
B-READY Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)