STANOWISKO PEŁNOMOCNIKA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO PEŁNOMOCNIKA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: 1) sprawy związane z koordynacją działań wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, a także z programów i projektów realizowanych na rzecz osób niepełnosprawnych,2) opracowywanie projektów służących poprawie warunków życia i integracji społecznej osób niepełnosprawnych,3) współpraca w zakresie likwidacji barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w społeczeństwie,4) współpraca z instytucjami, organizacjami pozarządowymi, fundacjami, stowarzyszeniami i innymi organizacjami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych.

Data publikacji: 2019-07-12

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) sprawy związane z koordynacją działań wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, a także z programów i projektów realizowanych na rzecz osób niepełnosprawnych,2) opracowywanie projektów służących poprawie warunków życia i integracji społecznej osób niepełnosprawnych,3) współpraca w zakresie likwidacji barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w społeczeństwie,4) współpraca z instytucjami, organizacjami pozarządowymi, fundacjami, stowarzyszeniami i innymi organizacjami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto (do uzgodnienia), Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO PEŁNOMOCNIKA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1 Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe,6) co najmniej 5 lat stażu pracy.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,7) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,8) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,9) systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) sprawy związane z koordynacją działań wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, a także z programów i projektów realizowanych na rzecz osób niepełnosprawnych,2) opracowywanie projektów służących poprawie warunków życia i integracji społecznej osób niepełnosprawnych,3) współpraca w zakresie likwidacji barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w społeczeństwie,4) współpraca z instytucjami, organizacjami pozarządowymi, fundacjami, stowarzyszeniami i innymi organizacjami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,95 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 5 letni staż pracy,5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko stanowisko Pełnomocnika Osób Niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 22 lipca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Pełnomocnika Osób Niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 12 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-07-12KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Pełnomocnika Osób Niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 12 lipca 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Pełnomocnika Osób Niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 12 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 5 letni staż pracy,5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE : https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//111111_(1).pdf

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 12.07.2019

Oferta pracy ważna do: 22.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4a8ecf63c064bfa4d2707bf5d932edfd

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA I SERWISU MASZYN I URZĄDZEŃ - od 2 750 PLN

utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie wymiany lub naprawy uszkodzonych elemntów maszyn i urządzeń, monitorowanie pracy zautomatyzowanych maszyn, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, wnioskowanie o zakup materiałów i części
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-02-05 - Komorniki (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 3672) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-06-07 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - 2 100 - 2 300 PLN

Kosztowe rozliczanie produkcji. Zamykanie zleceń. Rozliczanie gospodarki magazynowej. Deklaracje VAT.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2016-02-16 - Gdańsk (pomorskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

przygotowywanie potraw kuchnii azjatyckiej
"ZŁOTY SMOK" Regina Majczyna - 2017-07-20 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

MAGAZYNIER - od 2 300 PLN

Przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym. Rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej. Prawidłowe oznakowanie składowanych towarów. Transportowanie i przemieszczanie towarów wewnątrz magazynu oraz na trernie zakładu. Gospodarowanie odpadami (odbiór z produkcji, transport i składowanie na terene zakładu, zapewnienie odbiorów przez firme zewnętrzną. Utrzymywanie porządku iczystości w magazynie, przejezdności dróg transportowych, eksploatacyjnych i pożarowych. Czynny udział w inwentaryzacjach: doraźnych, ciągłych, zdawczo-odbiorczych. Zgłaszanie braków w stanach magazynowych.
KROSGLASS S.A. - 2019-05-20 - Krosno (podkarpackie)

PROWADZENIE ZAJĘĆ Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W GIMNAZJUM - od 25 PLN

- Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum. Praca w Siemianowicach Śląskich.- Wynagrodzenie: 25 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na okres 3 miesięcy.- Zlecenie do wykonania w godzinach: 12:00-18:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe - Filologia angielska. Min. 2 lata doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 857-435-370) w godzinach: 9:00-19:00
Ośrodek Nauczania Języków Obcych Języki Świata Katarzyna Anna Rokicka - 2017-01-10 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

TECHNIK ANALITYK - 1 033,7 PLN

Szkolenie BHP, ppoż. i stanowiskowe; przygotowanie próbek do analiz; szkolenie z obsługi chromatografu; szkolenie z procedur zwiazanych z normą PNEN ISO 17025; analizy instrumentalne w pracowni analiz gleb i powietrza.
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Czeladź (śląskie)

TECHNIK FARMACEUTYCZNY - 1 850 - 2 775 PLN

obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
FARMACJA SPOŁECZNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-31 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Prace porządkowe na terenie gminy Biała Piska.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 1 793,75 PLN

Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; umiejętność profesjonalnej obsługi klienta oraz komputera, w tym pakietu MS Office; wysoka orientacja na klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów; komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych; udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskie S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; 0,875 etatu; miejsce pracy: Sośnicowice
Poczta Polska Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej - 2016-10-03 - Sośnicowice (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

obsluga sekretariatu firmy , wystawianie faktur, wprowadzanie danych do komputera
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Oleśnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - do 2 000 PLN

Prace związane z zakupem i sprzedażą towarów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Piekary Śląskie (śląskie)

HH/ KASJER-SPRZEDAWCA (REFUNDACJA DO 30 R.Ż. - UZUP. STANU ZATRUDNIENIA) - od 2 100 PLN

Zgodny z wnioskiempraca w godz.: 6.00-14.00, 10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. WYDAWANIA PISEMNYCH INTERPRETACJI - do 2 200 PLN

Zapewnia prawidłową i terminową obsługę wniosków o wydanie pisemnych interpretacji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2017-03-15 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY MIĘSNEJ - od 2 700 PLN

Obsługa klienta- składanie zamówień do firmy- rozliczanie kasy po zamknięciu dnia, dbanie o estatykę stoiska.
Zakłady Mięsne "NETTER" - 2016-09-19 - Ozorków (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

Szukamy osób, które chętnie podejmą się zadań związanych z zakupem orazsprzedażą samochodów nowych i używanych w prężnie rozwijającej się firmie zbranży motoryzacyjnej. Do osoby na tym stanowisku będzie należeć: aktywne zarządzanie zakupem pojazdów poprzez wszelkie dostępne źródła, aktywne zarządzanie sprzedażą pojazdów, realizacja planów zakupu isprzedaży, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy i rozwoju,przestrzeganie standardów firmy, orientowanie w się w trendach rynkowych,wyznaczanie nowych celów zapewniających rozwój firmy i stanowiska, pełneraportowanie wyników oraz sprawozdawczość działań handlowych, odpowiedzialność za prawidłowy przepływ dokumentacji handlowej i księgowej, aktywna współpraca z zespołem, wizyty handlowe u kontrahentów, praca w godz. 8-16
Sanpro Job Service Sp. z o. o. - 2016-03-31 - Opole (opolskie)

MAGAZYNIER - od 3 500 PLN

Praca na magazynie i rozwóz towaru
Firma Usługowo-Handlowa "ZAGBUD" Zdzisław Kabat - 2017-10-09 - Sokolina (świętokrzyskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI MASZYN I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH - od 3 700 PLN

- przygotowuje maszyny lub urządzenia do druku zgodnie z wymogami i wytycznymi technologa oraz zabezpiecza materiały niezbędne do realizacji druku- obsługuje maszynę offsetową lub urządzenie do druku cyfrowego zgodnie z instrukcją obsługi i odpowiada za jakość wykonywanego procesu druku- dokumentuje proces wykonania zlecenia przez uzupełnienie koperty technologicznej i wypełnienie raportu pracy- wykonuje czynności konserwacyjne obsługiwanych maszyn, urządzeń i utrzymuje je w należytym stanie technicznym oraz dba o porządek na stanowisku pracy; okres zatrudnienia 4 m-ce; godz. pracy 7-15
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2019-05-09 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA (REFUNDACJA -30) - od 2 250 PLN

Sprzedaż towaru.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

OPERATOR MASZYN 72 - od 2 400 PLN

obsługa maszyn (przygotowanie i ustawienie maszyn zgodnie ze specyfiką zleceń produkcyjnych) - kontrola parametrów produkcji, jakości produktu i surowców wykorzystywanych do produkcji, wykonywanie ręcznych prac załadunkowo-przeładunkowych oraz przy użyciu wózka widłowego
Matrix Pack PL. Sp. z o.o - 2016-04-18 - Sokule (mazowieckie)

POMOCNIK PIEKARZA - od 2 000 PLN

wykonywanie drobnych prac pomocniczo-porządkowych w piekarni
Spółdzielnia Turystyczno-Handlowa Pilsko - 2017-10-24 - Jeleśnia (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 100 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie niezbędne i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodow
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-01-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR MASZYN STEROWANYCH NUMERYCZNIE CNC - od 2 200 PLN

obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, wykonywanie pomiarów i prowadzenie kart pomiarowych
LUMEL ALUCAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-18 - Zielona Góra (lubuskie)

FREZER - od 1 850 PLN

samodzielna obsługa frezarki konwencjonalnej
Kart Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Białystok (podlaskie)

CYRKULARZ- 17 D - od 1 850 PLN

ustawienie dużej płyty granitowej na maszynie, cięcie, ułożenie na palecie wyciętej płyty.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Witoszów Dolny (dolnośląskie)

INFORMATYK - od 2 100 PLN

- tworzenie stron WWW,- administracja sieci komputerowej;- obsługa sklepu internetowego m. in. wystawianie aukcji
RVW Group Ryszard Von Wysocki - 2018-03-26 - Skarszewy (pomorskie)

OPERATOR KRAJALNICY(NR 2861) - od 13,7 PLN

- praca na produkcji, praca przy obsłudze maszyn i urządzeń (krajalnica, smarowaczka, piec, linia do produkcji czekolady)
FABRYKA WYROBÓW CUKIERNICZYCH " JAGO " JAN GOGOLEWSKI - 2018-05-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INWENTARYZATOR - od 15 PLN

Według umowy (skanowanie towaru w aptece, obsługa urządzeń do skanowania towaru)
kontakt przez OHP - 2019-05-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ROBOTNIK - od 1 850 PLN

prace porządkowe na terenie Gminy, specyfika prac związane z działalnością drogową
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Pawłowice (śląskie)