STANOWISKO DS. OBSŁUGI MASZYN I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH Słupsk oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI MASZYN I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowuje maszyny lub urządzenia do druku zgodnie z wymogami i wytycznymi technologa oraz zabezpiecza materiały niezbędne do realizacji druku- obsługuje maszynę offsetową lub urządzenie do druku cyfrowego zgodnie z instrukcją obsługi i odpowiada za jakość wykonywanego procesu druku- dokumentuje proces wykonania zlecenia przez uzupełnienie koperty technologicznej i wypełnienie raportu pracy- wykonuje czynności konserwacyjne obsługiwanych maszyn, urządzeń i utrzymuje je w należytym stanie technicznym oraz dba o porządek na stanowisku pracy; okres zatrudnienia 4 m-ce; godz. pracy 7-15
Data publikacji: 2019-05-09
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:pl. Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowuje maszyny lub urządzenia do druku zgodnie z wymogami i wytycznymi technologa oraz zabezpiecza materiały niezbędne do realizacji druku- obsługuje maszynę offsetową lub urządzenie do druku cyfrowego zgodnie z instrukcją obsługi i odpowiada za jakość wykonywanego procesu druku- dokumentuje proces wykonania zlecenia przez uzupełnienie koperty technologicznej i wypełnienie raportu pracy- wykonuje czynności konserwacyjne obsługiwanych maszyn, urządzeń i utrzymuje je w należytym stanie technicznym oraz dba o porządek na stanowisku pracy; okres zatrudnienia 4 m-ce; godz. pracy 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI MASZYN I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy przy pracach przygotowawczych do druku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Plac Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy przy pracach przygotowawczych do druku
Data dodania oferty pracy: 10.05.2019
Oferta pracy ważna do: 20.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1e6b86fcaa1cac9b1ff36a8844132538
Podobne oferty pracy
Pomoc przy pracach hydraulicznych. Praca w godzinach 07.00 - 15.00. Miejsce pracy: Siedllce i teren.
HYDROBUD Józef Wojciech Puta - 2018-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2016-06-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przewóz samochodów uszkodzonych lawetą
Firma Handlowo-Usługowa "Mercedes" Iwona Praszkiewicz - 2016-03-17 - Orły (podkarpackie)
Montowanie, składanie, okuwanie, szklenie, pakowanie okien
kontakt przez OHP - 2018-02-21 - Dziekanowice (świętokrzyskie)
zapoznanie z zasadami przyjmowania i podziału korespondencji
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Piła (wielkopolskie)
Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystania sprzętu komputerowego i oprogramowania. Tworzenie bazy danych statystycznych. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.
Powiatowy Urząd Pracy Strzelin - 2019-03-27 - Strzelin (dolnośląskie)
sprzątanie, koszenie
WOJCIECH BUCIOR, ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY - 2019-04-12 - Żarnowska (pomorskie)
Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsług klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-09 - Połupin (lubuskie)
1. Kontakt telefoniczny z dłużnikami kancelarii;2. Nagocjowanie warunków spłaty zobowiązania, rozkładanie długu na raty;3. Sporządzanie pisemnych wezwań do zapłaty. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt z pracodawcą elektroniczny: biuro (at) kancelariabielawski.euOferta znajduje się w sali: E,C,B
KANCELARIA BIELAWSKI Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie obiektów szpitalnych, pomoc przy pacjencie
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
obsługa zagęszczarki oraz wszelkie prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Munina (podkarpackie)
Diagnozowanie i naprawa pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Trzylatków Duży (mazowieckie)
Praca przy produkcji elementów betonowych : szalowanie, zbrojenie , betonowanie
"COMFORT" Spółka Akcyjna - 2018-02-07 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
obsługa śmieciarki, praca przy zieleni
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
Transport towarów
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Częstochowa (śląskie)
- Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych. Aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych. Udzielanie informacji o świadczonych usługach. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy.- Wynagrodzenie: 1793,75 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa zgodnie z harmonogramem czasu pracy w godzinach: 9:00-19:00 + soboty: 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Wymagana umiejętność profesjonalnej obsługi klienta. Wymagana umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowa znajomość pakietu Ms Office. Wymagana wysoka orientacja na klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej. Kontakt telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-253-25-19) lub e-mail: magdalena.ostrowska (at) poczta-polska.pl
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2016-12-29 - Katowice (śląskie)
zarządzanie pracownikami budowlanymi z Pakistanu, kontakty handlowe z Pakistanem
CDF Invest Spółka z o.o. - 2018-09-24 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługuje i nadzoruje urządzenia koksowni; prowadzi, nadzoruje i kontroluje procesy związane z wytwarzaniem koksu i produktów pochodnych oraz eksploatuje użytkowane maszyny zgodnie z obowiązującymi instrukcjami i procedurami, przestrzegając przepisów bhp, ppoż. i ochrony środowiska. - sterowanie pracą urządzeń węglowni z pulpitu sterowniczego dyspozytorni; synchronizacja i kontrola pracy ciągów produkcyjnych związanych z rozładunkiem, zwałowaniem, przemiałem i kierowaniem węgla na wieże węglowe; - prowadzenie, nadzorowanie i kontrolowanie procesu opalania baterii koksowniczych i koksowania mieszanki węgla wsadowego, ; obsługiwanie baterii koksowniczych (zgodnie z harmonogramem napełniania i wypychania komór piecowych) oraz urządzeń towarzyszących;- sterowanie z dyspozytorni procesem technologicznym sortowni koksu; synchronizacja i kontrola pracy ciągów technologicznych lub pojedynczych urządzeń sortujących, transportujących i załadowczych;- obsługiwanie i nadzorowanie urządzeń i instalacji służących do oczyszczania gazu koksowniczego oraz do wyodrębniania zaabsorbowanych składników z mediów płucznych i ich przetwarzania w celu uzyskania smoły surowej, benzolu surowego, siarczanu amonowego i innych substancji węglopochodnych;- obsługiwanie i nadzorowanie stacji sprężarek gazu koksowniczego;- prowadzenie wymaganej dokumentacji produkcyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:praca na stanowisku związanym z obsługą administracyjną i finansowo księgową Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu.Ważniejsze zadania: prowadzenie rejestrów, uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń, skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań z wykonywania uchwał Rady Miejskiej; obsługa sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej); przygotowywanie projektu budżetu Wydziału i kontrola prawidłowości jego wykonania wspólnie z Dyrektorem Wydziału; sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu i planu jednostkowych; kontrola wydatków i dochodów pod kątem zgodności z planem budżetowym Wydziału; przygotowywanie wniosków o zmianę w budżecie; coroczne przygotowywanie deklaracji podatkowych na podatek rolny, leśny i podatek od nieruchomości od gruntów i budynków pozostających w zasobie mienia miasta Słupska; obsługa administracyjna i finansowo księgowa Wydziału; prowadzenie spraw gospodarczych Wydziału: składanie zapotrzebowań, pobieranie materiałów.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/638.html
URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU - 2019-01-18 - Słupsk (pomorskie)
numerowanie i przygotowywanie dokumentów do zdania do archiwum Urzędu;przepisywanie zredagowanych pism;adresowanie kopert;segregowanie oraz wpinanie w odpowiednie miejsce dokumentów księgowych;zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi zagadnień finansowo-księgowych (ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), regulacjami wewnętrznymi, planem kont i polityką rachunkowości;
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
montaż wyposażenia pojemnikówpraca przy montażumożliwość przyuczenia dostarczenie CV
LOG - TECH URZĄDZENIA DLA LOGISTYKI I PRZEMYSŁU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Syców (dolnośląskie)
dbanie o czystośc hali i maszyn, obsługa maszyn czyszczących
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE WAKAT KELM SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-18 - Skibice (kujawsko-pomorskie)
pon- pt 7-15
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Opole (opolskie)
przewóz towarów na terytorium RP, rozładunki i załadunki towarów
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Płudy (lubelskie)
Kierowanie samochodem kat. B w ruchu międzynarodowym, pomoc przy załadunku i rozładunku.
TRANS-SPEED Transport i Spedycja Anna Bińczyk - 2018-12-07 - Miechów (małopolskie)
zarzadzanie salonem RTV,AGD, IT/MM, zarządzanie zespołem pracowników, realizacja planów sprzedażowych, utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, motywowanie i ocena pracowników, organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu, coaching pracowników
TERG S.A. ZŁOTÓW MEDIAEXPERT - 2016-07-19 - Zawadzkie (opolskie)
Monitorowanie pracy nad ludźmi, przyjmowanie oraz wysyłanie towarów, zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Olesno (opolskie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Niemce (lubelskie)