STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ I FINANSOWO KSIĘGOWEJW WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU Słupsk oferta pracy URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ I FINANSOWO KSIĘGOWEJW WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:praca na stanowisku związanym z obsługą administracyjną i finansowo księgową Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu.Ważniejsze zadania: prowadzenie rejestrów, uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń, skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań z wykonywania uchwał Rady Miejskiej; obsługa sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej); przygotowywanie projektu budżetu Wydziału i kontrola prawidłowości jego wykonania wspólnie z Dyrektorem Wydziału; sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu i planu jednostkowych; kontrola wydatków i dochodów pod kątem zgodności z planem budżetowym Wydziału; przygotowywanie wniosków o zmianę w budżecie; coroczne przygotowywanie deklaracji podatkowych na podatek rolny, leśny i podatek od nieruchomości od gruntów i budynków pozostających w zasobie mienia miasta Słupska; obsługa administracyjna i finansowo księgowa Wydziału; prowadzenie spraw gospodarczych Wydziału: składanie zapotrzebowań, pobieranie materiałów.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/638.html

Data publikacji: 2019-01-18

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:praca na stanowisku związanym z obsługą administracyjną i finansowo księgową Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu.Ważniejsze zadania: prowadzenie rejestrów, uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń, skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań z wykonywania uchwał Rady Miejskiej; obsługa sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej); przygotowywanie projektu budżetu Wydziału i kontrola prawidłowości jego wykonania wspólnie z Dyrektorem Wydziału; sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu i planu jednostkowych; kontrola wydatków i dochodów pod kątem zgodności z planem budżetowym Wydziału; przygotowywanie wniosków o zmianę w budżecie; coroczne przygotowywanie deklaracji podatkowych na podatek rolny, leśny i podatek od nieruchomości od gruntów i budynków pozostających w zasobie mienia miasta Słupska; obsługa administracyjna i finansowo księgowa Wydziału; prowadzenie spraw gospodarczych Wydziału: składanie zapotrzebowań, pobieranie materiałów.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/638.html

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ I FINANSOWO KSIĘGOWEJW WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; minimum roczny staż pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie komunikatywnym; mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku ds. obsługi biurowej; mile widziane doświadczenie w pracy w administracji; biegła obsługa pakietu MS Office; komunikatywność; kreatywność; otwartość na nowe wyzwania; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; znajomość nowych technologii, nowoczesnych narzędzi komunikacji.

Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. obsługi administracyjnej i finansowo księgowej w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu, w terminie do dnia 30 stycznia 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 23.01.2019

Oferta pracy ważna do: 30.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL LOGOPEDA - 573,5 - 787,25 PLN

zajęcia logopedyczne w oddziale przedszkolnym i kl. I szkoły podstawowej,praca w godzinach 8.00-14.45 ; 5/20 etatu
GIMNAZJUM W PIEŃSKU IM. OJCA MICHAŁA TOMASZKA - 2017-08-18 - Pieńsk (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 100 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia. Pozyskiwanie klientów oraz obsługa. Branża reklamowa (szyldy, reklamy zewn i wewnętrzne). Tworzenie bazy klientów, generowanie raportó z działów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Łódź (łódzkie)

OPERATOR MASZYN PROFILUJĄCYCH I OKLEJAJĄCYCH - od 1 850 PLN

praca przy produkcji profilii budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Opoczno (łódzkie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. DORADZTWA EDUKACYJNO- ZAWODOWEGO - od 3 690 PLN

Stworzenie oraz koordynacja sieci doradztwa edukacyjno zawodowego dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Dobry zawód - lepsza przyszłość: współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata 2014-2020
Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej w Bytowie - 2016-12-27 - Bytów (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA - od 2 050 PLN

Przyjmowanie, opracowanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, eweidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-28 - Kalisz (wielkopolskie)

MONTER ŚLUSARKI ALUMINIOWEJ I ELEWACJI - od 2 000 PLN

Branża budowlana. Praca w delegacjach, praca na wysokości pow. 3 m.Miejsce wykonywania pracy; Łódź + delegacje
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Łódź (łódzkie)

MURARZ (NR 1570) - od 2 100 PLN

prace budowlane, murarskie wykończeniowe na terenie Inowrocławia
GRZEGORZ BARTOSZEWICZ P.W. IPPON - 2018-04-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R99/1071-339/18 - od 2 100 PLN

Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-03-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

MONTER STOLARKI BUDOWLANEJ - od 2 100 PLN

monter stolarki drewnianej i aluminiowej
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

KUCHARKA - od 1 900 PLN

obsługa klientów polskich i chińskich, przygotowywanie posiłków, wydawanie posiłków, dbanie o porządek na kuchni i na sali
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

praca na linii produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Radomsko (łódzkie)

STANOWISKO DS. CZŁONKOWSKICH (PRAWNIK) - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. EWIDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnienie ewidencji danych identyfikacyjnych i ewidencyjnych na kontach płatników składek oraz naliczanie i wymierzanie dodatkowej opłaty w związku z nieterminowym przekazywaniem składek do Otwartych Funduszy Emerytalnych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-10-05 - Żary (lubuskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

OBSŁUGA KASY FISKALNEJ I TERMINALA,WYKŁADANIE TOWARU,OBSŁUGA KLIENTA,WYMAGANA KSIĄŻECZKA SANEPIDOWSKA LUB CHĘĆ JEJ WYROBIENIA
FHC-2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-19 - Krosno (podkarpackie)

ŚLUSARZ- SPAWACZ KONSTRUKCJI STALOWYCH - 15 - 24 PLN

wykonywanie konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)

EXPORT MANAGER - od 3 000 PLN

Nadzór nad eksportem produktów poubojowych kat III na rynki zagraniczne głównie turecki. Język turecki niezbędny do wykonywania obowiązków tj. kontaktowania się z klientami tureckojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Łódź (łódzkie)

POMOCNICZY ROBOTNIK POLOWY - od 1 000 PLN

Prace polowe, obsługa maszyn rolniczych, hodowla zwierząt
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Spytkowice (małopolskie)

OPIEKUN - od 10 PLN

Opieka nad osobami starszymi, pielęgnacja osób przewlekle chorych, usprawnianie, zabiegi pielęgnacyjne, karmienie
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Wodzisław Śląski (śląskie)

OPIEKUNKA OSOBY STARSZEJ - od 2 200 PLN

Pomoc osobom niepełnosprawnym i starszym, higiena osobista, utrzymanie porządku, opieka domowa.
Brzeskie Stowarzyszenie Chorych na SM - 2017-09-26 - Brzeg (opolskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I URBANISTYKI - od 1 850 PLN

Sprawy związane z zagospodarowaniem przestrzennym, prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych, sprawy z zakresu drogownictwa, przygotowanie wniosków o dofinansowanie ze środków UE. OBOWIĄZUJE NABÓR OGŁOSZONY NA STRONIE: www.bip.lewin-klodzki.pl
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Lewin Kłodzki (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ(NR 7330) - od 2 100 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze- brak windy- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-11-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

Transport towarów na terenie kraju.
P.H.U KATARZYNA JAGIEŁŁO - GĄSIOR - 2016-04-27 - Zamość (lubelskie)

PRACOWNIK MYJNI SAMOCHODOWEJ - od 2 000 PLN

Mycie i sprzątanie autobusów i inne prace porządkowe.
NEOBUS POLSKA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-03-27 - Niebylec (podkarpackie)

POMOCNIK PRZY OBRÓBCE DREWNA - od 2 100 PLN

Wymagania: wykształcenie zawodowe, doświadczenie przy maszynach do obróbki drewna mile widziane.zakres obowiązków: praca na linii produkcyjnej (produkcja podłóg)
Fabryka Podłóg Biadki Sp. z o.o. - 2018-12-20 - Biadki (wielkopolskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA (N) - od 1 850 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
GB UNIVERS Jan Gębala, Kornelia Borowicz Spółka Cywilna - 2016-04-08 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY - od 2 450 PLN

monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie nowych danych z terenu, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie rozliczenia wydanych środkow i kompletowanie dokumentacji; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, opisywanie faktur i dowodów księgowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-10-10 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY SERWISOWY - TRANSPORT WEWNĄTRZZAKŁADOWY - od 3 100 PLN

Transport komponentów niezbędnych do zrealizowania produkcji.
Espersen Koszalin sp.z o.o. - 2018-07-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)