STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ I FINANSOWO KSIĘGOWEJW WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU Słupsk oferta pracy URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ I FINANSOWO KSIĘGOWEJW WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:praca na stanowisku związanym z obsługą administracyjną i finansowo księgową Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu.Ważniejsze zadania: prowadzenie rejestrów, uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń, skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań z wykonywania uchwał Rady Miejskiej; obsługa sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej); przygotowywanie projektu budżetu Wydziału i kontrola prawidłowości jego wykonania wspólnie z Dyrektorem Wydziału; sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu i planu jednostkowych; kontrola wydatków i dochodów pod kątem zgodności z planem budżetowym Wydziału; przygotowywanie wniosków o zmianę w budżecie; coroczne przygotowywanie deklaracji podatkowych na podatek rolny, leśny i podatek od nieruchomości od gruntów i budynków pozostających w zasobie mienia miasta Słupska; obsługa administracyjna i finansowo księgowa Wydziału; prowadzenie spraw gospodarczych Wydziału: składanie zapotrzebowań, pobieranie materiałów.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/638.html
Data publikacji: 2019-01-18
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:praca na stanowisku związanym z obsługą administracyjną i finansowo księgową Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu.Ważniejsze zadania: prowadzenie rejestrów, uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń, skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań z wykonywania uchwał Rady Miejskiej; obsługa sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej); przygotowywanie projektu budżetu Wydziału i kontrola prawidłowości jego wykonania wspólnie z Dyrektorem Wydziału; sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu i planu jednostkowych; kontrola wydatków i dochodów pod kątem zgodności z planem budżetowym Wydziału; przygotowywanie wniosków o zmianę w budżecie; coroczne przygotowywanie deklaracji podatkowych na podatek rolny, leśny i podatek od nieruchomości od gruntów i budynków pozostających w zasobie mienia miasta Słupska; obsługa administracyjna i finansowo księgowa Wydziału; prowadzenie spraw gospodarczych Wydziału: składanie zapotrzebowań, pobieranie materiałów.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/638.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ I FINANSOWO KSIĘGOWEJW WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; minimum roczny staż pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie komunikatywnym; mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku ds. obsługi biurowej; mile widziane doświadczenie w pracy w administracji; biegła obsługa pakietu MS Office; komunikatywność; kreatywność; otwartość na nowe wyzwania; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; znajomość nowych technologii, nowoczesnych narzędzi komunikacji.
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. obsługi administracyjnej i finansowo księgowej w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu, w terminie do dnia 30 stycznia 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 23.01.2019
Oferta pracy ważna do: 30.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zajęcia logopedyczne w oddziale przedszkolnym i kl. I szkoły podstawowej,praca w godzinach 8.00-14.45 ; 5/20 etatu
GIMNAZJUM W PIEŃSKU IM. OJCA MICHAŁA TOMASZKA - 2017-08-18 - Pieńsk (dolnośląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Pozyskiwanie klientów oraz obsługa. Branża reklamowa (szyldy, reklamy zewn i wewnętrzne). Tworzenie bazy klientów, generowanie raportó z działów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Łódź (łódzkie)
praca przy produkcji profilii budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Opoczno (łódzkie)
ochrona obiektów na terenie Lubina
ZWIĄZKOWY ZAKŁAD GOSPODARCZY EMPOL ZPCH - 2017-03-07 - Lubin (dolnośląskie)
Stworzenie oraz koordynacja sieci doradztwa edukacyjno zawodowego dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Dobry zawód - lepsza przyszłość: współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata 2014-2020
Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej w Bytowie - 2016-12-27 - Bytów (pomorskie)
Przyjmowanie, opracowanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, eweidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-28 - Kalisz (wielkopolskie)
Branża budowlana. Praca w delegacjach, praca na wysokości pow. 3 m.Miejsce wykonywania pracy; Łódź + delegacje
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Łódź (łódzkie)
prace budowlane, murarskie wykończeniowe na terenie Inowrocławia
GRZEGORZ BARTOSZEWICZ P.W. IPPON - 2018-04-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-03-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
monter stolarki drewnianej i aluminiowej
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów polskich i chińskich, przygotowywanie posiłków, wydawanie posiłków, dbanie o porządek na kuchni i na sali
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca na linii produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Radomsko (łódzkie)
j.w
AIR KLIMA s.c. S. Borowski M. Duplicki - 2016-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
Zapewnienie ewidencji danych identyfikacyjnych i ewidencyjnych na kontach płatników składek oraz naliczanie i wymierzanie dodatkowej opłaty w związku z nieterminowym przekazywaniem składek do Otwartych Funduszy Emerytalnych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-10-05 - Żary (lubuskie)
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ I TERMINALA,WYKŁADANIE TOWARU,OBSŁUGA KLIENTA,WYMAGANA KSIĄŻECZKA SANEPIDOWSKA LUB CHĘĆ JEJ WYROBIENIA
FHC-2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-19 - Krosno (podkarpackie)
wykonywanie konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad eksportem produktów poubojowych kat III na rynki zagraniczne głównie turecki. Język turecki niezbędny do wykonywania obowiązków tj. kontaktowania się z klientami tureckojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Łódź (łódzkie)
Prace polowe, obsługa maszyn rolniczych, hodowla zwierząt
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Spytkowice (małopolskie)
Opieka nad osobami starszymi, pielęgnacja osób przewlekle chorych, usprawnianie, zabiegi pielęgnacyjne, karmienie
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Pomoc osobom niepełnosprawnym i starszym, higiena osobista, utrzymanie porządku, opieka domowa.
Brzeskie Stowarzyszenie Chorych na SM - 2017-09-26 - Brzeg (opolskie)
Sprawy związane z zagospodarowaniem przestrzennym, prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych, sprawy z zakresu drogownictwa, przygotowanie wniosków o dofinansowanie ze środków UE. OBOWIĄZUJE NABÓR OGŁOSZONY NA STRONIE: www.bip.lewin-klodzki.pl
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Lewin Kłodzki (dolnośląskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze- brak windy- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-11-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Transport towarów na terenie kraju.
P.H.U KATARZYNA JAGIEŁŁO - GĄSIOR - 2016-04-27 - Zamość (lubelskie)
Mycie i sprzątanie autobusów i inne prace porządkowe.
NEOBUS POLSKA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-03-27 - Niebylec (podkarpackie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe, doświadczenie przy maszynach do obróbki drewna mile widziane.zakres obowiązków: praca na linii produkcyjnej (produkcja podłóg)
Fabryka Podłóg Biadki Sp. z o.o. - 2018-12-20 - Biadki (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
GB UNIVERS Jan Gębala, Kornelia Borowicz Spółka Cywilna - 2016-04-08 - Tarnów (małopolskie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie nowych danych z terenu, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie rozliczenia wydanych środkow i kompletowanie dokumentacji; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, opisywanie faktur i dowodów księgowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-10-10 - Poznań (wielkopolskie)
Transport komponentów niezbędnych do zrealizowania produkcji.
Espersen Koszalin sp.z o.o. - 2018-07-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)