STANOWISKO KIEROWNIKA W BIURZE INFORMATYKI Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO KIEROWNIKA W BIURZE INFORMATYKI
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: 1) sprawne kierowanie pracą Biura;2) nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonania zadań należących do zakresu działania Biura określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu oraz szczegółowym zakresie działania Biura,3) wyznaczanie pracownika zastępującego kierownika w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny oraz wyznaczanie zastępstw w Biurze;4) wnioskowanie w sprawie zatrudnienia;5) udzielanie urlopów podległym pracownikom;6) opracowywanie kart opisu stanowisk dla podległych pracowników;7) przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanym upoważnieniem;8) dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej Biura,9) dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,10) zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,11) zapewnienie dyscypliny pracy w Biurze,Administrowanie siecią komputerową:1) administrowanie urządzeniami aktywnymi wchodzącymi w skład sieci komputerowej; 2) aktualizacja oprogramowania urządzeń sieciowych;Administrowanie systemami informatycznymi:1) administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w Urzędzie;2) administrowanie serwerami: Windows Server, Linux, Windows Hyper-V, Vmware,3) XenServer działającymi w Urzędzie;4) lokalny administrator systemów w Systemie Rejestrów Państwowych;5) aktualizacja oprogramowania sieciowych systemów operacyjnych;6) aktualizacja oprogramowania serwerów;7) kontrola antywirusowa serwerów;8) sporządzanie kopii bezpieczeństwa i kopii archiwalnych;9) nadawanie uprawnień dostępu do sieciowych systemów operacyjnych orazprowadzenie dziennika nadawania uprawnień;10) zapewnienie ochrony nośników zawierających dane osobowe;11) rejestracja zdarzeń zagrażających systemom informatycznym.
Data publikacji: 2019-07-12
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) sprawne kierowanie pracą Biura;2) nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonania zadań należących do zakresu działania Biura określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu oraz szczegółowym zakresie działania Biura,3) wyznaczanie pracownika zastępującego kierownika w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny oraz wyznaczanie zastępstw w Biurze;4) wnioskowanie w sprawie zatrudnienia;5) udzielanie urlopów podległym pracownikom;6) opracowywanie kart opisu stanowisk dla podległych pracowników;7) przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanym upoważnieniem;8) dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej Biura,9) dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,10) zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,11) zapewnienie dyscypliny pracy w Biurze,Administrowanie siecią komputerową:1) administrowanie urządzeniami aktywnymi wchodzącymi w skład sieci komputerowej; 2) aktualizacja oprogramowania urządzeń sieciowych;Administrowanie systemami informatycznymi:1) administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w Urzędzie;2) administrowanie serwerami: Windows Server, Linux, Windows Hyper-V, Vmware,3) XenServer działającymi w Urzędzie;4) lokalny administrator systemów w Systemie Rejestrów Państwowych;5) aktualizacja oprogramowania sieciowych systemów operacyjnych;6) aktualizacja oprogramowania serwerów;7) kontrola antywirusowa serwerów;8) sporządzanie kopii bezpieczeństwa i kopii archiwalnych;9) nadawanie uprawnień dostępu do sieciowych systemów operacyjnych orazprowadzenie dziennika nadawania uprawnień;10) zapewnienie ochrony nośników zawierających dane osobowe;11) rejestracja zdarzeń zagrażających systemom informatycznym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto (do uzgodnienia), Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO KIEROWNIKA W BIURZE INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji (wymagany staż - lata: 5)
Wymagany zawody dla kandydatów:
Pozostali specjaliści do spraw sieci komputerowych (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: informatyka lub matematyka
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: kreatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość systemów Windows Server, Linux na poziomie administratora
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość budowy sprzętu teleinformatycznego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość technologii bazodanowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość konfiguracji aktywnych urządzeń sieciowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10: komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11: znajomość funkcjonowania samorządu
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_12: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_13:
znajomość zagadnień związanych z architekturą, funkcjonowaniem i bezpieczeństwem sieci komputerowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_14:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_15:
znajomość konfiguracji urządzeń Unified Threat Management
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_16:
znajomość trendów i kierunku rozwoju technik informatycznych i informacyjnych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku informatyka lub wyższe dowolne i podyplomowe informatyczne,6) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowisku związanym z sieciami komputerowymi,2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,6) znajomość zagadnień związanych z architekturą, funkcjonowaniem i bezpieczeństwem sieci komputerowych,7) znajomość konfiguracji aktywnych urządzeń sieciowych,8) znajomość konfiguracji urządzeń Unified Threat Management,9) znajomość systemów Windows Server, Linux na poziomie administratora,10) znajomość technologii bazodanowych;11) znajomość budowy sprzętu teleinformatycznego;12) znajomość trendów i kierunku rozwoju technik informatycznych i informacyjnych;13) znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa danych osobowych;14) znajomość funkcjonowania samorządu;15) zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole.16) komunikatywność,17) kreatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)sprawne kierowanie pracą Biura;2)nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonania zadań należących do zakresu działania Biura określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu oraz szczegółowym zakresie działania Biura,3)wyznaczanie pracownika zastępującego kierownika w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny oraz wyznaczanie zastępstw w Biurze;4)wnioskowanie w sprawie zatrudnienia;5)udzielanie urlopów podległym pracownikom;6)opracowywanie kart opisu stanowisk dla podległych pracowników;7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanym upoważnieniem;8)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej Biura,9)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,10)zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,11)zapewnienie dyscypliny pracy w Biurze,Administrowanie siecią komputerową: 1) administrowanie urządzeniami aktywnymi wchodzącymi w skład sieci komputerowej; 2) aktualizacja oprogramowania urządzeń sieciowych;Administrowanie systemami informatycznymi: 1) administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w Urzędzie; 2) administrowanie serwerami: Windows Server, Linux, Windows Hyper-V, Vmware, 3) XenServer działającymi w Urzędzie; 4) lokalny administrator systemów w Systemie Rejestrów Państwowych; 5) aktualizacja oprogramowania sieciowych systemów operacyjnych; 6) aktualizacja oprogramowania serwerów; 7) kontrola antywirusowa serwerów; 8) sporządzanie kopii bezpieczeństwa i kopii archiwalnych; 9) nadawanie uprawnień dostępu do sieciowych systemów operacyjnych oraz prowadzenie dziennika nadawania uprawnień; 10) zapewnienie ochrony nośników zawierających dane osobowe; 11) rejestracja zdarzeń zagrażających systemom informatycznym.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,95%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowisku związanym z sieciami komputerowymi,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko kierownika w Biurze Informatyki w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 22 lipca 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko kierownika w Biurze Informatyki w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 12 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko kierownika w Biurze Informatyki w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 12 lipca 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko kierownika w Biurze Informatyki w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 12 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6) referencje (kserokopia),7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowisku związanym z sieciami komputerowymi,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE : https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//24Ogloszenie.pdf
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 12.07.2019
Oferta pracy ważna do: 22.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?70b1983faac6dc5abda73ee2cb349325
Podobne oferty pracy
pomoc przy procesach produkcyjnych, jazda wózkiem widłowym
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2015-12-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
Kierowanie ciągnikiem rolniczym
ENIGMA GROUP Sp. z o. o. - 2016-05-04 - Wola Dębińska (małopolskie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: Monte Cassino 18AGODZ.PR.: 8-16WYMAGANIA ORGANIZATORA: wykształcenie min. średnie
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa pogrzebu
Usługi pogrzebowe "KOCEL" Dariusz Kocel - 2018-07-12 - Chorzów (śląskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze (brak windy), - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-06-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
OFERTA STAŻU Czynności z zakresu zamówień publicznych, formalne rozliczanie dotacji celowych, sporządzanie dokumentacji niezbędnej do realizacji i rozpoczęcia zadań inwestycyjnych, zadania z zakresu czynności Administratora Bezpieczeństwa Informacji
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Celestynów (mazowieckie)
sortowanie odpadów pobudowlanych
SORTBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-02-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Rozładunki i załadunki towaru, mielenie surowców, pomoc przy produkcji, praca fizyczna
Zakład Produkcji Zanęt Wędkarskich "STIL" Michał Leśniowolski - 2019-02-19 - Międzyrzecz (lubuskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Płońsk (mazowieckie)
Prace zlecone, w okresach wzmożonych dostaw/załadunków/sprzedaży w magazynach i sortowni owoców firmy, przy sortowaniu, kalibrowaniu, pakowaniu, przygotowywaniu towaru do transportu-sprzedaży, przy załadunku- w szczególności eksportu towarów za granicę, komunikacja w języku ukraińskim z kierowcami
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Dąbrówka Stara (mazowieckie)
Praca przy produkcji okien
FABRYKA OKIEN PCV "FOREST" M.ŚWIERCZ, P.BOŻEK SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-04 - Malbork (pomorskie)
Załadunek worków z pyłem i układanie na paletach.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Małogoszcz (świętokrzyskie)
obsługa klienta, nauka wysyłania ofert oraz ich pisanie, wpisywanie klientów do systemu CRM
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Górki (pomorskie)
Tworzenie planowania produkcji w opraciu o otwarte zamówienia firmy, bieżąca korekta i kontrola realizacji planów prod., opracowanie raportów produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Podchyby (świętokrzyskie)
Zarządzanie procesem innowacyjności w firmie produkcyjnej.Nadzór nad organizacją pracy badawczo-rozwojowej i prowadzonymi projektami produkcyjnymi zakładu.Praca w systemie jednozmianowym.Praca na czas określony.Peroponowany okres zatrudnienia - 3 lata.Sala F
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Monter izolacji termicznej
TARIZOLACJA Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Tarnów (małopolskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-01-02 - Huta (lubelskie)
zapoznanie się z topografią archiwum;przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów;współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy Akt;sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;kserowanie dokumentów;pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie surówek, obieranie warzyw, pomoc przy wydawaniu, zmywanie naczyńI zmiana 7-15 lub 10-18 (grafik ustala pracodawca) praca również w soboty (7-15 lub 9-17) i niedziele (8-16 lub 9-17)
Restauracja "MYŚLIWSKA" S.C. Dudek Halina, Kuzara Stanisława - 2018-09-10 - Mielec (podkarpackie)
Wykonywanie prac naprawczych na sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej.
SAUR NEPTUN GDAŃSK S.A - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa suwnicy
"Delphia Yachts Kot" Spółka Jawna - 2016-08-29 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-05-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych dotyczących działalności statutowej zakładu, a także sporządzanie sprawozdawczości finansowej w tym zakresie. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W PILE - 2016-06-24 - Piła (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń, mycie i zamiatanie podłóg, ścieranie kurzu, mycie luster
EKOWALMAR SP. Z O.O. - 2018-07-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca na magazynie polegająca na załadunku towarów lekkich.
Lodziarz.pl - 2018-04-10 - Białystok (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pomoc przy naprawach samochodów
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MICAR - 2016-03-30 - Gdynia (pomorskie)
pomoc w wykonywaniu prac brukarskich
K2 - PROJECT Sp. z o. o. - 2016-05-24 - Chorzów (śląskie)
Zakres obowiązków zgodny z Programem Stażu dołączonym do wnioksu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Żywiec (śląskie)