STANOWISKO ROBOTNICZE- PRACOWNIK FIZYCZNY Międzyrzecz oferta pracy Zakład Produkcji Zanęt Wędkarskich "STIL" Michał Leśniowolski
Stanowisko: STANOWISKO ROBOTNICZE- PRACOWNIK FIZYCZNY
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Rozładunki i załadunki towaru, mielenie surowców, pomoc przy produkcji, praca fizyczna
Data publikacji: 2019-02-19
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: Zakład Produkcji Zanęt Wędkarskich "STIL" Michał Leśniowolski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozładunki i załadunki towaru, mielenie surowców, pomoc przy produkcji, praca fizyczna
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO ROBOTNICZE- PRACOWNIK FIZYCZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali robotnicy wykonujący prace proste w przemyśle
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.02.2019
Nazwa pracodawcy:
Zakład Produkcji Zanęt Wędkarskich "STIL" Michał Leśniowolski
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Plac Powstańców Wlkp. 1, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Plac Powstańców Wlkp.
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali robotnicy wykonujący prace proste w przemyśle
Data dodania oferty pracy: 19.02.2019
Oferta pracy ważna do: 19.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprawowanie nadzoru nad działalnością jednostek oświatowych, przygotowywanie projektów uchwał dotyczących oświaty, organizacja dowozu dzieci do szkół, organizacja konkursów na stanowisko dyrektora szkoły lub przedszkola, organizacja postępowań egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela mianowanego, kontrola spełniania obowiązku obowiązku nauki, rozliczanie dotacji otrzymanych na realizację zadań edukacyjnych i oświatowych, prowadzenie spraw zawiązanych z SIO, analiza arkuszy organizacyjnych jednostek oświatowych, prowadzenie innych spraw wynikających z przepisów dotyczących oświaty, wsparcie w zakresie obsługi Rady Gminy.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2018-12-12 - Pszczółki (pomorskie)
Zapewnia zabezpieczenie należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowanie sankcji i środków dyscyplinujących. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, - przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
opieka nad dziećmi w wieku 0-3
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Skawina (małopolskie)
obsługa wózka widłowego
JOWAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-05 - Bytów (pomorskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
- montaż urządzeń sanitarnych;- instalacja urządzeń klimatyzacyjnych;- instalacja i konserwacja systemów grzewczych
Randstad Deutschland GmbH & Co. KG Niederlassung Dresden - 2016-07-29 - Niemcy (Niemcy)
Zarzadzanie restauracją i podległym personelem.Realizacja wyznaczonego budżetu oraz odpowiedzialność za wyniki finansowe restauracji. Aktualna ksiązeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez OHP - 2016-02-03 - Władysławowo (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące prowadzenia i koordynowania spraw dotyczących współdziałania Prezydenta Miasta z przedsiębiorcami i instytucjami otoczenia biznesu oraz zadania w zakresie promocji gospodarczej..Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. kreowanie kierunków działań w zakresie rozwoju gospodarczego Miasta i tworzenia przyjaznego klimatu inwestycyjnego; 2. inicjowanie działań służących szeroko pojętemu rozwojowi gospodarczemu Miasta; 3. opieka i współpraca z kluczowymi inwestorami funkcjonującymi w regionie słupskim; 4. pozyskiwanie środków zewnętrznych na przedsięwzięcia ukierunkowane na rozwój przedsiębiorczości oraz wzrost zatrudnienia i spójności społecznej; 5. organizowanie wydarzeń biznesowych, konferencji, seminariów dla przedsiębiorców oraz udział w targach, seminariach i konferencjach związanych z priorytetowymi kierunkami rozwojowymi w regionie; 6. podejmowanie inicjatyw współpracy samorządu lokalnego z samorządem regionalnym, samorządami lokalnymi, instytucjami, przedsiębiorstwami i organizacjami działającymi na rzecz rozwoju gospodarczego Miasta; 7. współtworzenie, aktualizacja i wdrażanie dokumentów dotyczących strategicznego rozwoju gospodarczego Miasta; 8. analiza dokumentów strategicznych wyższego rzędu w zakresie spójności działań strategii gospodarczego rozwoju Miasta; 9. programowanie lokalnego rozwoju przedsiębiorczości i promocji zatrudnienia oraz rynku pracy; 10. współpraca ze stowarzyszeniami wskazanymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, samorządami gospodarczymi, stowarzyszeniami i instytucjami około biznesowymi; 11. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w przedmiocie aktywizacji lokalnego rynku pracy mającego na celu pobudzanie przedsiębiorczości oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zleconych do realizacji Powiatowego Urzędu Pracy; 12. programowanie pomocy publicznej dla przedsiębiorców; 13. organizowanie przedsięwzięć mających na celu promocję gospodarczą Miasta; 14. przygotowanie i obsługa posiedzeń Rady Biznesu przy Prezydencie Miasta Słupska i innych zespołów służących rozwojowi gospodarczemu Słupska; 15. informowanie o aktualnych, dostępnych dla przedsiębiorców narzędziach wsparcia takich jak pożyczki fundusze poręczeniowe, dotacje, refundacje, szkolenia projekty unijne itd.; 16. współpraca z uczelniami wyższymi, szkołami ponadgimnazjalnymi oraz instytucjami naukowo-badawczymi celem dostosowania kierunków kształcenia do potrzeb lokalnej gospodarki.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-02 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta.
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2017-05-12 - Żary (lubuskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. kształtowania i ochrony środowiska i gospodarki wodnej należy w szczególności:1. Prowadzenie całokształtu postępowań związanych z kształtowaniem i ochrona środowiska i gospodarką wodną. 2. Prowadzenie ewidencji urządzeń komunalnych (urządzeń melioracji szczegółowej, kanalizacji deszczowej, małej architektury, pojemniki do segregowania odpadów). 3. Tworzenie, aktualizacja oraz nadzór nad przestrzeganiem regulaminu utrzymania porządku i czystości w gminie. 4. Realizowanie zadań dotyczących gospodarki wodnej i ściekowej wynikającej z m.in. prawa wodnego, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków. 5. Nadzór nad sprawami związanymi z usuwaniem nieczystości płynnych i stałych z terenu gminy. 6. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rejestrem decyzji wydanych w związku z wytwarzaniem odpadów na terenie gminy. 7. Przygotowanie, nadzór, i aktualizacja programów:Program Ochrony Środowiska, Program Niskiej Emisji, Aglomeracja Nowogród Bobrzański, Program Przydomowych Oczyszczalni Ścieków, Krajowy Program Oczyszczania Ścieków Komunalnych i innych związanych z ochroną środowiska. 8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 9. Prowadzenie spraw związanych z utylizacją azbestu na terenie gminy Nowogród Bobrzański. 10. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z postepowaniami administracyjnymi wynikającymi z wniosków o wycinkę drzew i krzewów. 11. Prowadzenie rejestrów, w tym elektronicznych wymaganych przepisami prawa. 12. Przestrzeganie ustawy Prawo zamówień publicznych dot. kształtowania i ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami, w tym: szacownie wartości przedmiotu zamówienia, SIWZ, udział w pracach komisji, sporządzanie wykazów dotyczących wydatkowania środków publicznych zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami, udział w pracach zespołów projektowych, 13. Sprawozdawczość wynikająca z sprawowanego stanowiska.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2018-11-09 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia realizację zadań z zakresu obsługi wniosków komorników sądowych o udostępnienie danych ze zbiorów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace pomocnicze przy produkcji stolarki okiennej i drzwiowej.
"OKNODREWAL"s.c. Produkcja Stolarki Otworowej - 2016-09-30 - Uszew (małopolskie)
prowadzenie sprzedaży hurtowej i detalicznej artykułami tekstylnymi oraz obuwiem, obsługa klientów z Wietnamu, zbieranie dokumentacji handlowej
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/446818/files/ogloszenie_wss.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. organizacji pozarządowych w Wydziale Spraw Społecznych w terminie do dnia 13 grudnia 2018 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-12-07 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji medycznej dzieci, wizyty z dzieckiem u lekarza rodzinnego i specjalistów, wydawanie leków, opieka nad chorymi wychowankami.Wysokość wynagrodzenia 2100 zł/brutto + dodatek stażowy.
Dom Dziecka im. Janusza Korczaka - 2018-02-24 - Płońsk (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zabór (lubuskie)
praca biurowa w Wydziale Geodezji i Kartografii- Delegatura Gubin
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Gubin (lubuskie)
wg stanowiska
Zespół Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku - 2016-08-25 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Grajewo (podlaskie)
Montaż podzespołów do komputera, praca ze skanerem, praca według określonej instrukcji, organizowanie pracy innych osób, koordynowanie pracowników tymczasowychMiejsce wykonywania pracy Łódź ul. Informatyczna 1
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Łódź (łódzkie)
Obsługa urządzeń elektrycznych oraz instalacji elektrycznych w budynkach szpitalnych.
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OLEŚNIE - 2016-10-11 - Olesno (opolskie)
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dziale logistyki, wykonywanie zamówień biurowych
kontakt przez OHP - 2018-04-20 - Chorzów (śląskie)
opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-07-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
rozwożenie komponentów na linie produkcyjne
MW PROJECTS Sp. z o. o. - 2017-08-28 - Siewierz (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowanie standardów, przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno- sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-16 - Słupsk (pomorskie)
kasjer w Agencji Opłat
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Oława (dolnośląskie)
Celem Fundacji Szlachetny Bohater jest działalność w zakresie ochrony i promocji zdrowia oraz pomocy społecznej, ukierunkowana przede wszystkim na rzecz osób, których przypadki mają charakter szczególny, dzieci przedwcześnie urodzonych i niepełnosprawnych. Wraz z poszerzaniem działalności fundacyjnej oraz tworzeniem nowych projektów, Fundacja Szlachetny Bohater poszukuje osób do pracy w nowym oddziale we Wrześni.
Fundacja "Szlachetny Bohater" - 2018-02-23 - Września (wielkopolskie)
wykonywanie zabiegów wodnych i inhalacji, praca-7 godzin dziennie
HOTEL USTKA ABM TOURISTIC Sp. zo.o. - 2016-08-29 - Ustka (pomorskie)
Przygotowywanie miejsca pracy przed wydaniem potraw, obróbka owoców i warzyw, utrzymywanie kuchni w czystości i czyszczenie blatów roboczych, sprzętu kuchennego, maszyn, podłóg, zmywanie naczyń po skończonej pracy, pomoc szefowi kuchni oraz kucharzom
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Konradów (śląskie)