STANOWISKO PRACY DS. PROMOCJI GOSPODARCZEJ W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PROMOCJI GOSPODARCZEJ W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące prowadzenia i koordynowania spraw dotyczących współdziałania Prezydenta Miasta z przedsiębiorcami i instytucjami otoczenia biznesu oraz zadania w zakresie promocji gospodarczej..Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. kreowanie kierunków działań w zakresie rozwoju gospodarczego Miasta i tworzenia przyjaznego klimatu inwestycyjnego; 2. inicjowanie działań służących szeroko pojętemu rozwojowi gospodarczemu Miasta; 3. opieka i współpraca z kluczowymi inwestorami funkcjonującymi w regionie słupskim; 4. pozyskiwanie środków zewnętrznych na przedsięwzięcia ukierunkowane na rozwój przedsiębiorczości oraz wzrost zatrudnienia i spójności społecznej; 5. organizowanie wydarzeń biznesowych, konferencji, seminariów dla przedsiębiorców oraz udział w targach, seminariach i konferencjach związanych z priorytetowymi kierunkami rozwojowymi w regionie; 6. podejmowanie inicjatyw współpracy samorządu lokalnego z samorządem regionalnym, samorządami lokalnymi, instytucjami, przedsiębiorstwami i organizacjami działającymi na rzecz rozwoju gospodarczego Miasta; 7. współtworzenie, aktualizacja i wdrażanie dokumentów dotyczących strategicznego rozwoju gospodarczego Miasta; 8. analiza dokumentów strategicznych wyższego rzędu w zakresie spójności działań strategii gospodarczego rozwoju Miasta; 9. programowanie lokalnego rozwoju przedsiębiorczości i promocji zatrudnienia oraz rynku pracy; 10. współpraca ze stowarzyszeniami wskazanymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, samorządami gospodarczymi, stowarzyszeniami i instytucjami około biznesowymi; 11. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w przedmiocie aktywizacji lokalnego rynku pracy mającego na celu pobudzanie przedsiębiorczości oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zleconych do realizacji Powiatowego Urzędu Pracy; 12. programowanie pomocy publicznej dla przedsiębiorców; 13. organizowanie przedsięwzięć mających na celu promocję gospodarczą Miasta; 14. przygotowanie i obsługa posiedzeń Rady Biznesu przy Prezydencie Miasta Słupska i innych zespołów służących rozwojowi gospodarczemu Słupska; 15. informowanie o aktualnych, dostępnych dla przedsiębiorców narzędziach wsparcia takich jak pożyczki fundusze poręczeniowe, dotacje, refundacje, szkolenia projekty unijne itd.; 16. współpraca z uczelniami wyższymi, szkołami ponadgimnazjalnymi oraz instytucjami naukowo-badawczymi celem dostosowania kierunków kształcenia do potrzeb lokalnej gospodarki.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2018-07-02

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące prowadzenia i koordynowania spraw dotyczących współdziałania Prezydenta Miasta z przedsiębiorcami i instytucjami otoczenia biznesu oraz zadania w zakresie promocji gospodarczej..Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. kreowanie kierunków działań w zakresie rozwoju gospodarczego Miasta i tworzenia przyjaznego klimatu inwestycyjnego; 2. inicjowanie działań służących szeroko pojętemu rozwojowi gospodarczemu Miasta; 3. opieka i współpraca z kluczowymi inwestorami funkcjonującymi w regionie słupskim; 4. pozyskiwanie środków zewnętrznych na przedsięwzięcia ukierunkowane na rozwój przedsiębiorczości oraz wzrost zatrudnienia i spójności społecznej; 5. organizowanie wydarzeń biznesowych, konferencji, seminariów dla przedsiębiorców oraz udział w targach, seminariach i konferencjach związanych z priorytetowymi kierunkami rozwojowymi w regionie; 6. podejmowanie inicjatyw współpracy samorządu lokalnego z samorządem regionalnym, samorządami lokalnymi, instytucjami, przedsiębiorstwami i organizacjami działającymi na rzecz rozwoju gospodarczego Miasta; 7. współtworzenie, aktualizacja i wdrażanie dokumentów dotyczących strategicznego rozwoju gospodarczego Miasta; 8. analiza dokumentów strategicznych wyższego rzędu w zakresie spójności działań strategii gospodarczego rozwoju Miasta; 9. programowanie lokalnego rozwoju przedsiębiorczości i promocji zatrudnienia oraz rynku pracy; 10. współpraca ze stowarzyszeniami wskazanymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, samorządami gospodarczymi, stowarzyszeniami i instytucjami około biznesowymi; 11. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w przedmiocie aktywizacji lokalnego rynku pracy mającego na celu pobudzanie przedsiębiorczości oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zleconych do realizacji Powiatowego Urzędu Pracy; 12. programowanie pomocy publicznej dla przedsiębiorców; 13. organizowanie przedsięwzięć mających na celu promocję gospodarczą Miasta; 14. przygotowanie i obsługa posiedzeń Rady Biznesu przy Prezydencie Miasta Słupska i innych zespołów służących rozwojowi gospodarczemu Słupska; 15. informowanie o aktualnych, dostępnych dla przedsiębiorców narzędziach wsparcia takich jak pożyczki fundusze poręczeniowe, dotacje, refundacje, szkolenia projekty unijne itd.; 16. współpraca z uczelniami wyższymi, szkołami ponadgimnazjalnymi oraz instytucjami naukowo-badawczymi celem dostosowania kierunków kształcenia do potrzeb lokalnej gospodarki.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PROMOCJI GOSPODARCZEJ W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. minimum 1 rok stażu pracy; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: 1. praca w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego mile widziana; 2. komunikatywność; 3. kreatywność; 4. umiejętność pracy w zespole; 5. odporność na stres; 6. otwartość na nowe wyzwania; 7. znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji; 8. biegła obsługa pakietu MS Office; 9. mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopia świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w zatrudnieniu, dokumentujących 1- rok stażu pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego. 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); 8. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. promocji gospodarczej w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu w terminie do dnia 12 lipca 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres ośmiu miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miasta w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom.Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,11 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 04.07.2018

Oferta pracy ważna do: 12.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KUCHARZ KUCHNI KOREAŃSKIEJ - do 2 800 PLN

Przygotowywanie posiłków kuchni koreańskiej. Podstawowa znajomość języka koreańskiego w mowie wymagana w celu komunikacji ze współpracownikami na terenie restauracji oraz klientami posługującymi sie ww. językiem. Praca wg grafiku, w godz. od 10 do 22.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

według zawodu
Sklep Ogólnospożywczy " u Ulki " Wojciech Szabliński - 2017-09-01 - Lubsko (lubuskie)

PRACOWNIK INWENTARYZACJI - od 13,5 PLN

liczenie towaru, obsługa urządzeń do skanowania
kontakt przez OHP - 2016-01-04 - Kraków (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

STAŻ - INFORMATYK - 997,4 PLN

pon- pt 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Opole (opolskie)

PRACOWNICA W PRALNI WODNO CHEMICZNEJ - do 2 000 PLN

Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; brak nałogów; chęci do pracy; pranie, suszenie, maglowanie; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
AL-CHEM S.C. Pralnia Wodno Chemiczna - 2017-02-20 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA-TORZYM - od 1 125 PLN

Obsługa klienta. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe. Praca - Urząd Pocztowy Torzym. 1/2 ETATU. Tel.: 95 721 03 52 Katarzyna Zieleńska. Adres e-mail: katarzyna.zielenska (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A - 2018-05-07 - Torzym (lubuskie)

DOSTAWCA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 1 330 - 1 995 PLN

Realizacja zamówień internetowych w zakresie wybrania oraz zapakowania towarów zgodnie z życzeniem klienta z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Miejsce pracy: Wrocław ul. Długa Kontakt kandyddatów z pracodawcą osobisty- dział personalny w sklepie. Pracodawca oferuje możliwosć pojdjęcia zatrudnienia w wymiarze 0,5 etatu ( 1330 pln ) lub 0,75 etatu ( 1995 brutto)Oferta w sali: GOferta w sali: G
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Wrocław (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

Sporządzanie potraw dla klientów zgodnie z przyjętymi przepisami kulinarnymi, przygotowywanie stanowiska pracy zgodnie z wymogami sanitarno-higienicznymi, prawidłowe przechowywanie artykułów spozywczych i produktów kulinarnych.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Rytro (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż art. spożywczych, obsługa kasy fiskalnej, wycena i wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - do 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-08-07 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I SPRAW OBYWATELSKICH(NR 1135) - od 2 100 PLN

Zadania wykonywane na stanowisku:PROWADZENIE SPRAW PRACOWNICZYCH W TYM M.IN.:- AKTUALIZACJA TECZEK AKT OSOBOWYCH,- PROWADZENIE EWIDENCJI I ROZLICZANIE CZASU PRACY,- PROWADZENIE EWIDENCJI ZWOLNIEŃ LEKARSKICH,- PRZYGOTOWYWANIE POLECEŃ WYJAZDU SŁUŻBOWEGO,- ZAPEWNIANIE TERMINOWEGO KIEROWANIA NA WSTĘPNE, OKRESOWE I KONTROLNE BADANIA LEKARSKIE,- OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI DOT. OGŁASZANYCH NABORÓW NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE I KIEROWNICZE STANOWISKA URZĘDNICZE,- ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI ZE STANOWISKA PRACY
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PROKURENT - od 14 PLN

zastępowanie prezesa w rozmowach z kontrahentami i dostawcami nepalskimi, przygotowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów handlowych w języku nepalskim
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 775 PLN

Magazynier z uprawnieniami na wózki jezdniowe
SK METAL Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Gorszewice (wielkopolskie)

STANOWISKO OBSŁUGI BIURA STOWARZYSZENIA I SEKRETARIATU SZKOŁY - od 2 100 PLN

1.prowadzenie obsługi Biura Stowarzyszenia w zakresie określonym statutem stowarzyszenia i innymi aktami prawnymi uchwalonymi przez organizację, w tym m.in.a) obsługa posiedzeń Zarządub) prowadzenie rejestru uchwał i protokołówc) prowadzenie bieżącej korespondencji stowarzyszeniad) archiwizowanie dokumentacji stowarzyszeniae) wykonywanie innych poleceń Zarządu związanych z bieżącą działalnością stowarzyszenia.2. prowadzenie spraw kadrowych i administracyjnych Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) im. Aleksandra Doby w Iwięcinie oraz sekretariatu szkoły, w tym m.in.a) prowadzenie sekretariatu i związanej z tym dokumentacji szkoły.b) wykonywanie prac biurowo administracyjnych.c) archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną.d) prowadzenie bieżącej korespondencji.e) prowadzenie ewidencji obowiązku szkolnego oraz bieżących spraw z tym związanych.f) przygotowywanie sprawozdań, statystyk i zestawień m.in. dla organu prowadzącego, organu nadzoru pedagogicznego oraz GUSg) prowadzenie kadr pracowników ZPO.h) współpraca z księgową stowarzyszenia w zakresie spraw dotyczących ZPOi) wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły związanych z bieżącą działalnością placówki.
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Iwięcino - 2016-07-27 - Iwięcino (zachodniopomorskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFORMATYCZNYCH ADMINISTRATORSYSTEMÓW INFORMATYCZNYCHW WYDZIALE ORGANIZACJI URZĘDU REFERAT INFORMATYCZNY - 3 500 - 4 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Administrator systemów informatycznych realizacja zadań własnych gminy.Ważniejsze zadania: Pełnić obowiązki Administratora Systemów Informatycznych: - Zintegrowany System Zarządzania Gminą KSAT 2000i w zakresie eksploatowanych modułów. W zakres administrowania systemem wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), konfiguracja sterowników drukarek, administracja bazami danych, tworzenie i modyfikowanie formularzy wydruków, konfigurowanie parametrów w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych błędów, zgłaszanie usterek do twórców oprogramowania. - STRONY INTERNETOWE - Biuletyn Informacji Publicznej/ Portal Konsultacji Społecznych/ Portal Edukacyjny/ Portal Intranetowy. W zakres administrowania systemem wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), budowanie struktury strony internetowej, umieszczanie na stronie informacji podlegających opublikowaniu, przygotowanie w wersji elektronicznej materiałów do publikacji na stronie, które dostarczone zostały w wersji papierowej. - USC System Urząd Stanu Cywilnego; - System Płatnik (ZUS); - Program ARCHIT Rejestr z zakresu prawa budowlanego; - DGA QUALITY/LEARNING Zintegrowany System Zarządzania; - eDZIENNIK - System dzienników elektronicznych placówek oświatowych; - System KLUCZ system zarządzania uprawnieniami do kluczy; - System SIOŚ system informacji o środowisku; - ZEUS zintegrowana ewidencja uprawnień systemowych; - CEIDG - centralna ewidencja i informacja o działalności gospodarczej; - HELP DESK system ewidencja i informacja o działalności gospodarczej; - SHRIMP system harmonogramowania, rejestrowania i monitorowania pomocy publicznej; - eMANDAT System obsługi Straży Miejskiej; - BESTIA - System do obsługi sprawozdawczości budżetowej; - ŻRÓDŁO wydzielony system MAiC. W zakresie administrowania wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), administracja bazami danych, konfigurowanie parametrów w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych błędów. Nadzorować wykonanie kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczać nośniki z zapisanymi danymi w sejfie ognioodpornym. Instalowanie nowo zakupywany sprzęt i oprogramowanie na stanowiskach roboczych. Usuwać usterki oraz rozwiązywać problemy zgłaszanie przez użytkowników zarówno w sprzęcie informatycznym jak i w oprogramowaniu z wykorzystaniem systemu Help-Desk. Sprawdzać system pod kątem obecności wirusów komputerowych. Wykonywać drobne naprawy sprzętu komputerowego. Przekazywać sprzęt komputerowy do naprawy zarówno serwisowej jak i po serwisowej oraz współpracować z firmami serwisującymi sprzęt. Konfigurować, kontrolować i konserwować kioski multimedialne eksploatowane w Urzędzie. Konserwować sprzęt komputerowy. Pełnić obowiązki Administratora Sieci, w tym: administrować wszystkimi serwerami w sieci Urzędu tj. konfigurować, nadawać prawa dostępu, wykrywać oraz usuwać uszkodzenia, codzienne wykonywać kopie danych z administrowanych serwisów, zarządzać sieciami komputerowymi w Urzędzie, nadzorować pracę składników cieci (serwery, rutery, terminale, komputery osobiste), zapewnić bezawaryjną pracę sprzętu, obsługiwać system poczty elektronicznej i serwery WWW, instalować i instruować użytkowników na temat zagrożeń i problemów sieci, zapewnić bezpieczeństwo sieci poprzez system haseł i innych zabezpieczeń (np. skanerów antywirusowych, zapór ogniowych itp.).4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Sczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-04 - Słupsk (pomorskie)

STOLARZ - od 3 500 PLN

SKŁADANIE MEBLI,MONTAŻ MEBLI U KLIENTA ,OBSŁUGA MASZYN STOLARSKICH
PHU Skan Adam Kozikowski - 2017-11-08 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

POMOCNIK PIEKARZA - od 2 050 PLN

pomoc przy wyrabianiu produktów piekarniczych
ZAKŁAD PIEKARNICZO-CUKIERNICZY BOGUSŁAW I MAŁGORZATA WITKOWSCY S.C. - 2016-06-10 - Mława (mazowieckie)

PRZYTYK - HYDRAULIK(STAŻ) - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Podgajek (mazowieckie)

MŁODSZY MENEDŻER INŻYNIER SYSTEMÓW IT - do 12 500 PLN

- Praca przy transformacji systemu do architektury mikroserwisów- Współpraca z zespołem analityków i programistów przy dostarczaniu rozwiązań IT- Zapewnianie zgodności rozwiązań ze standardami UBS oraz wymogami audytowymi- Praca z narzędziami: Java, Groovy, Bash, Jenkins- Współpraca z globalnym zespołem IT
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Wrocław (dolnośląskie)

BRUKARZ - od 2 000 PLN

-układanie i rozbieranie nawierzchni-ubijanie podkładu-cięcie kostki zgodnie z wymaganiami
DROGMAS Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Małgorzata Sławińska - 2017-09-04 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

KELNER-BARMAN - od 2 000 PLN

Zgodny z zajmowanym stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Krasnystaw (lubelskie)

PR/ WOŹNA ODDZIAŁOWA (STAŻ ALGORYTM) - 997,4 PLN

zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Głuszyca (dolnośląskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 3 200 PLN

kontrola jakości wyrobów spawanych
KALENBORN DELMA Sp z.o.o Strzegom - 2017-02-07 - Strzegom (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH - od 1 850 PLN

Udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczacych zasad podlegania ubezpieczeniom.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Białystok - 2016-08-09 - Kolno (podlaskie)

ASYSTENT PREZESA - od 2 100 PLN

Rekrutacja pracowników, asystowanie przy spotkaniach służbowych z prezesem spółki, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z pracownikami, możliwość wyjazdów służbowych, obsługa komputera, sporządzanie pism, dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW - od 2 300 PLN

rozładunek i/lub załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-01-05 - Komorniki (wielkopolskie)