STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R117/0718-263/19 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R117/0718-263/19
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Data publikacji: 2019-02-26
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 18/19, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R117/0718-263/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2019
Data zakończenia pracy: 16.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, terminowość, rzetelność, nastawienie na wyniki, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych i pisemnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości. Dokumenty należy złożyć do 07.03.2019 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 203, 225. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 26.02.2019
Oferta pracy ważna do: 07.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA MASZYN STEROWANYCH NUMERYCZNIE (TOKARKI, FREZARKI, ELEKTRODRĄŻARKI),PRACA ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ TECHNICZNĄ PRZY PRODUKCJI CZĘŚCI PRECYZYJNYCH,WSPÓŁPRACA Z INŻYNIERAMI I PROGRAMISTAMI CNC,ZAPEWNIENIE WYKONANIA ZAŁOŻONEGO PLANU PRODUKCYJNEGO,UCZESTNICTWO W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW PRODUKCYJNYCH I JAKOŚCIOWYCH.
Aterima Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-04-04 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Szpital Powiatowy w Pyrzycach, wykształcenie podstawowe lub zawodowe, umiejętność pracy w zespole,
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Księgowanie dokumentów (ZUS, KADRY), sporządzanie zestawień podatkowych, deklaracji, prowadzenie akt osobowych, wynagrodzeń. Prowadzenie uproszczonej księgowości oraz KH pod nadzorem. Praca w Czechowicach-Dziedzicach, w godz. 8.00-16.00.Oferta pracy dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Mieszanie zaprawy, pomoc przy ustawianiu konstrukcji, dostarczanie materiałów na miejsce pracy.
MARAD-BUD FIRMA BUDOWLANO-REMONTOWA WÓJCIK RADOSŁAW - 2020-02-12 - Lublin (lubelskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Kraków (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: pracownik zatrudniony na ww. stanowisku będzie odpowiedzialny za prawidłową realizację robót branży budowlanej i drogowej dla zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji, oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Ważniejsze zadania: przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia do przetargów na zadania inwestycyjne; analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży budowlanej i drogowej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań koordynowanie robót na budowie; kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów, kosztów inwestycji; rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; organizowanie przeglądów gwarancyjnych.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-04 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowywanie posiłków według karty dań, dbanie o czystość w miejscu pracy
Mała Gastronomia Ratyna Elżbieta - 2017-10-19 - Zamość (lubelskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową)- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-03-24 - Płock (mazowieckie)
Praca w recepcji hotelu, przyjmowanie, wydawanie faktur, dbanie o dobry wizerunek hotelu.
Hotel Gniecki Gdańsk Kazimierz Gniecki - 2017-09-27 - Przejazdowo (pomorskie)
-
1. KIDS PLANET ALEKSANDRA TOCHA 2. PRZEDSZKOLE W PARKU ALEKSANDRA TOCHA - 2020-02-12 - Kościerzyna (pomorskie)
sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja i księgowanie; 2) księgowanie wyciągów bankowych i raportów kasowych; 3) uzgadnianie wpłat z dokumentami źródłowymi, wyjaśnianie różnic z działem merytorycznym;4) dokonywanie zwrotów mylnych wpłat;5) sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych z wyznaczonych rachunków;6) księgowanie wpłat i wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;7) uzgadnianie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;8) współuczestniczenie w pracach bilansowych i inwentaryzacyjnych;
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-10-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie remontów, napraw bieżących oraz konserwacji narzędzi oraz innych maszyn i urządzeń zleconych do napraw lub konserwacji, wykonywanie prac ślusarskich
P.P.H.U. "SEW-MET" Seweryn Gałka - 2016-02-02 - Ligota (śląskie)
Obsługa maszyn dziewiarskich
kontakt przez PUP - 2021-05-05 - Złoczew (łódzkie)
-przygotowywanie mebli oraz innych konstrukcji meblowych a w późniejszej fazie montaż
LINGA STOCZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA" - 2018-12-13 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
a)prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych oraz budynków na administrowanych zasobach mieszkaniowych,b)prowadzenie całości spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem budynków mieszkalnych,c)wykonywanie czynności związanych z zasiedleniem lokali bądź ich przejęciem (zawieranie umów, naliczanie kaucji, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych),d)sporządzanie harmonogramów pracy oraz ewidencji czasu pracy podległych pracowników,e)nadzór nad poprawnym wykonywaniem zadań przez podległych pracowników w terenie,f)planowanie wydatków na prowadzone zadania,g)kontrola wydatków oraz przygotowanie rozliczeń w zakresie prowadzonych zadań,
POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE - 2021-03-09 - Polkowice (dolnośląskie)
Pracownik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Radgoszcz (małopolskie)
Szczegółowe informacje na temat oferty dostępne są tutaj:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/400849/files/ogloszenie_o_naborze.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2017-12-05 - Tczew (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. migrowaniem aktów stanu cywilnego sporządzonych w księgach stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych na podstawie wniosków złożonych bezpośrednio do Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku.Ważniejsze zadania: migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych; drukowanie odpisów z rejestru stanu cywilnego; zlecanie zmigrowania aktów przez inne urzędy stanu cywilnego w aplikacji Źródło na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku; wydawanie odpisów zmigrowanych aktów stanu cywilnego; asystowanie w czasie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego, jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości odbywających się w lokalu i poza lokalem Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-30 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie dań, wydawanie dań
"GŁĘBOKI TALERZ" Ewa Matuszek - 2018-07-03 - Cieszyn (śląskie)
1. Utrzymanie w czystości i porządku przydzielonych pomieszczeń, łazienek, toalet oraz znajdujących się w nich sprzętów i urządzeń zgodnie z wymogami higieny. 2. Bieżące sprzątanie pomieszczeń biurowych: gabinet Dyrektora, gabinet Wicedyrektora, Sekretariat, Pokój Administracyjny, Pokój Wychowawców, Pokój Pedagoga i innych pomieszczeń Okresowe czynności porządkowe: 1. Pranie pościeli wg. ustalonego harmonogramu. 2. Pranie i wieszanie firan 3. Mycie okien (zimą tylko od strony wewnętrznej). 4. Mycie osłon punktów świetlnych. 5. Odkurzanie i czyszczenie grzejników centralnego ogrzewania. 6. Mycie ławek i stolików uczniowskich oraz biurka nauczyciela w przypadku ich zabrudzenia. 7. Mycie tablic lekcyjnych na mokro. 8. W przypadku przeprowadzania prac remontowych doprowadzenia pomieszczenia do właściwego stanu użytkowania.
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr 2 - 2021-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
x
kontakt przez PUP - 2019-11-29 - Białystok (podlaskie)
Przygotowanie zbrojeń, przygotowanie mieszanki betonowej, kontrola procesu wykonywania robót betoniarskich.
Uzdrowisko Busko-Zdrój S.A. - 2019-06-14 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Rozwożenie towaru, przesyłek do wyznaczonych punktów, wspomaganie pracy przy załadowaniu i rozładowaniu towaru.
kontakt przez PUP - 2021-04-08 - Wilkołaz Trzeci (lubelskie)
Wykownywanie pomocniczych prac lakierniczych przy zabudowach autobusowych. Przygotowanie powierzchni do pokrycia warstwą lakieru, osuszanie polakierowanej powierzchni, wykonywanie poleceń lakiernika.
kontakt przez PUP - 2020-07-21 - Sulejówek (mazowieckie)
tapicerowanie krzeseł i foteli
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2020-01-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Firma Handlowo Usługowa TRANSMIR Mirosław Fic - 2017-08-21 - Osieczek (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie zlecenia dosatwy towaru do klienta zgodnie z zamówieniem, rjestracja towaru na paletach, transportowanie lub pomoc przy transportowaniu towaru do samochodu, obsługa klientów firmy, dbanie o porządek w miejscu pracy, wykonywanie innych poleceń przełożonego.
ENVISTAR Sp. z o. o. - 2016-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
Ocena modeli biznesowych firmy oraz ich integracja z technologią. Kontrola finansowa wszystkich transakcji firmy. Współpraca z głównymi negocjatorami, przedstawicielami firmy oraz osobami decyzyjnymi w sprawach umów sprzedażowych. Odpowiedzilność za zgodność procedur uznawania przychodów z obowiązującymi przepisami . Przygotowywanie lokalnych sprawozdań finansowych oraz rocznych audytów.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie murów nośnych, wykonywanie ścianek działowych, fundamentów, murów zbrojnych, nadproży, stropów, sklepień
kontakt przez PUP - 2020-06-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prace związane głównie z wystawianiem dokumentów księgowych dotyczących Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.Ważniejsze zadania: wystawianie faktur VAT (korekt, not korygujących, itp.) i fiskalizacja w zakresie pracy Wydziału; prowadzenie rejestrów sprzedaży; roczna synchronizacja i weryfikacja danych przesyłanych z programu ewidencji gruntów i budynków do systemu księgowo rozliczeniowego dotyczących opłat za użytkowanie wieczyste; przygotowywanie dokumentów księgowych (OT, PT, LT, itp.) i ich rejestracja; weryfikacja ewidencji księgowej środków trwałych w zakresie pracy Wydziału; weryfikacja aktów notarialnych, w tym wprowadzanie zmian dotyczących prawa użytkowania wieczystego w systemie elektronicznym.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze ok. 2400 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)