STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R34/1621-641/19 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R34/1621-641/19

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń

Data publikacji: 2019-05-13

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Płocka 167, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R34/1621-641/19

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2019

Data zakończenia pracy: 16.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 1)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, prawo, gospodarka), minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy; znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, nastawienie na wyniki, terminowość, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych i pisemnych

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości. Dokumenty należy złożyć do 24.05.2019 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 203, 225. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 33-39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 13.05.2019

Oferta pracy ważna do: 24.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3b83bc5ecde02064f9c5a6f402fbe98d

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER - 2 200 - 2 800 PLN

- Odbiory, wydawki towaru z magazynu. Utrzymywanie porządku w miejscu pracy.- Wynagrodzenie: 2200 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Umiejętność obsługi wózka bocznego - wysokie składowanie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-07-01 - Katowice (śląskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 400 PLN

Obsługa klientów w zakresie:-kredyt goówkowy-karty kredytowe-obsługa kont osobistych-operacje posprzedażowe-obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Strzelin (dolnośląskie)

PRACOWNIK SOCJALNY - od 2 300 PLN

praca z rodziną, prowadzenie procesu usamodzielnień wychowanków placówki, wykonywanie innych zadań wynikajacych z Ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej
Powiatowe Centrum Opieki i Wychowania w Pieszycach - 2018-06-12 - Piława Górna (dolnośląskie)

ŚLUSARZ - od 13,5 PLN

montaż i naprawa urządzeń technicznych oraz obróbki metali, cięcia i kształtowania prętów, płaskowników i kształtowników stalowych
SK-WORK SP. ZO.O - 2017-02-27 - Sulechów (małopolskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W ZESPOLE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - do 2 800 PLN

KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej http://cpz.bip.gliwice.eu/ogloszenia/nabory,879Wykształcenie: minimum średnie; co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości w przypadku wykształcenia średniego. Znajomość ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2018 nr 395, 398). Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. 2017 r. poz.2077, z 2018 r. poz. 62 z późn.zmianami). Znajomość ustawy z dnia 17 grudnia 2005 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1458 z późn.zmianami). Biegła znajomość programów komputerowych Windows, Office oraz obsługi urządzeń biurowych; zakres zadań: prowadzenie ewidencji księgowej jednostek budżetowych: domów dziecka zwanych dalej jednostkami. Przygotowywanie niezbędnych danych do sporządzania planów, sprawozdań budżetowych, sprawozdań z operacji finansowych, rocznych sprawozdań finansowych, innych raportów, analiz o charakterze finansowym. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych i gospodarczych (w tym zgodności z planami finansowymi jednostek). Przygotowywanie przelewów w systemie bankowym. Obsługa procesów płacowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
CENTRUM PIECZY ZASTĘPCZEJ I WSPIERANIA RODZINY - 2019-04-10 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 100 PLN

Demontaż, naprawa pojazdów, segregacja złomu.
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Łagów (mazowieckie)

MONTER SIECI - od 1 850 PLN

prace przy budowie sieci światłowodowej (rozciaganie rur, folii, sprzątanie po wykopie, wiercenie)
Łukasz Lajszner Lubonet - 2016-07-05 - Kościan (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA/ PACJENTA - od 2 000 PLN

rejestracja pacjenta, wywiad, badanie ostrości wzroku, pomiar PD, dobór okularów, wydawanie okularów, prowadzenie dokumentacji, rozliczanie recept;
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Kraków (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. REALIZACJI ZADAŃ OBRONNYCH I OBRONY CYWILNEJ W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania obronne, obrony cywilnej, a także zarządzania kryzysowego, wynikające z Ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej, Ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustaw powiązanych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: opracowywanie oraz prowadzenie i aktualizowanie: planu obrony cywilnej miasta; planu organizacji i funkcjonowania Zespołów Zastępczych Miejsc Szpitalnych; wieloletniego planu działania szefa obrony cywilnej miasta w zakresie obrony cywilnej; planów ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych; planu operacyjnego funkcjonowania miasta w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny; corocznego planu realizacji zadań obronnych; koncepcji wykonywania zadań obronnych w czasie pokoju; planu przygotowań podmiotów leczniczych na terenie miasta Słupska na potrzeby obronne państwa; planu działania Prezydenta Miasta Słupska na głównym stanowisku kierowania w dotychczasowym miejscu pracy w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny; planu technicznego przystosowania oraz przemieszczenia Prezydenta Miasta Słupska na główne stanowisko kierowania w zapasowym miejscu pracy w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny; regulaminu funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Słupsku w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny; dokumentacji Systemu Stałego Dyżuru Miasta; dokumentacji "HNS" miasta; dokonywanie oceny stanu przygotowania obrony cywilnej na terenie miasta; prowadzenie właściwej gospodarki sprzętu i materiałów obrony cywilnej, realizowanie przedsięwzięć popularyzujących idee obrony cywilnej; ocena dokumentacji, stanu technicznego oraz prowadzenie ewidencji budowli ochronnych miasta; uczestniczenie w opracowywaniu umów i porozumień z zakresu obrony cywilnej; określanie potrzeb świadczeń na rzecz obrony w zakresie realizacji zadań obronnych i obrony cywilnej; uczestniczenie w kontrolach jednostek organizacyjnych miasta oraz innych podmiotów w zakresie realizacji zadań dotyczących zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i zadań obronnych, opracowywanie projektów zarządzeń i wytycznych Prezydenta Miasta oraz Prezydenta Miasta Szefa Obrony Cywilnej Miasta; sporządzanie rocznych planów przygotowania i realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego przewidzianych do realizacji na terenie miasta oraz nadzorowanie ich realizacji; przygotowanie i prowadzenie programu oraz planów szkolenia obronnego miasta, a także dokumentacji szkoleniowej i sprawozdawczej w tym zakresie; przygotowywanie i uczestniczenie w ćwiczeniach obronnych, treningach i szkoleniach obronnych; planowanie szkoleń oraz prowadzenie dokumentacji z zakresu obrony cywilnej; pełnienie dyżurów w Centrum Zarządzania Kryzysowego, zgodnie z opracowanym harmonogramem pracy w celu zapewnienia przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego oraz uzupełniających w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzenie stanów nadzwyczajnych oraz osiągania stanów gotowości obronnej państwa; udział w rozwinięciu i zabezpieczeniu rozijanych elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzenie stanów nadzwyczajnych oraz osiągania stanów gotowości obronnej państwa; nadzorowanie funkcjonowania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności miasta; udział w dokonywaniu oceny zdarzeń kryzysowych na miejscu ich wystąpienia w zakresie propozycji podejmowanych działań; udział w opracowywaniu analiz, statystyk, opracowań w zakresie spraw prowadzonych przez wydział.Zgodnie z § 1 oraz 2 pkt 1 lit. e rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2005 r. w sprawie stanowisk uznanych za równorzędne z odbywaniem służby w obronie cywilnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 60, poz. 519), powyższe stanowisko jest uznawane za równorzędne z odbywaniem służby w obronie cywilnej.Zgodnie z § 1 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 czerwca 2007 r. w sprawie stanowisk pracy związanych z obronnością kraju w administracji publicznej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 724), powyższe stanowisko jest stanowiskiem pracy związanym z obronnością kraju, na którym zakres czynności pracownika obejmuje realizację zadań obronnych, w tym dotyczących planowania i realizacji pozamilitarnych przygotowań obronnych w państwie oraz zarządzania kryzysowego.Zgodnie z art. 119 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 173), żołnierz zwolniony z zawodowej służby wojskowej z powodu, o którym mowa w art. 111 pkt 3,8, pkt 9 lit. b i pkt 10 oraz art. 112 ust. 1 pkt 3-5, który pełnił zawodową służbę wojskową co najmniej przez dziesięć lat, ze względu na szczególny charakter wykształcenia, doświadczenia wojskowego i wiedzy specjalistycznej, korzysta z pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach związanych z obronnością kraju w administracji publicznej. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku na piętrze bez windy.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-11 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 4666) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KOMINIARZ - 3 500 - 7 000 PLN

Dokonywanie okresowych przeglądów, czysczenie przewód kominowych w donkach jednorodzinnych, dokonywanie odbiorców i wszelkie inne prace związane z kominiarstwem. Praca Kalisz i okolice.
TWÓJ KOMINIARZ ROBERT BANDURSKI - 2016-09-27 - Kalisz (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 1 850 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, układanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Grójec (mazowieckie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 3 000 PLN

prace pomocnicze przy wznoszeniu budynków, praca na terenie Białej Podlaskiej i okolic(godziny pracy 7-15)
"DSM INWEST" Sp. z o. o. - 2019-03-22 - Biała Podlaska (lubelskie)

MAGAZYNIER - od 1 950 PLN

PRACE MAGAZYNOWE, ZAPEWNIENIE TOWARU NA PÓŁKACH W HURTOWNI, KOMPLEMENTACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW, ZAŁADUNEK POJAZDUWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA NA WÓZKI WIDŁOWE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH
EUROCASH SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

według stanowiska
P.P.U.H. KAMARIS Katarzyna Siuta - 2016-10-05 - Liszki (małopolskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - 4 500 - 5 000 PLN

Praca na silosie, przewóz materiałów sypkich. Kontakt tel. 603 898 395
"SPIDER - BUS" USŁUGI TRANSPORTOWE ANETA PAJĄCZKOWSKA - 2018-01-10 - Łukowa (świętokrzyskie)

DOSTAWCA(NR 7407) - od 13 PLN

dostawa posiłków do klientówpraca w godz.: 10-17, 17-23
RENOMA JÓZEF SŁOWIŃSKI - 2017-10-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. FINANSÓW ZAKŁADU - od 2 100 PLN

Zapewnia płynność finansową Zakładu w oddziale
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-08-10 - Biłgoraj (lubelskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-10-05 - Żary (lubuskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 1 200 PLN

Prowadzenie księgowości : podatkowa księga przychodów - rozchodów, rozliczenia VAT, ZUS, Kadry, Płace, Rozrachunki. Zgłoszenia CV na e-mail.
KRESPOL PW s.c. M.Bartczak, H.Karszniewicz - 2016-08-31 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. MONITORINGU KREDYTÓW - od 2 500 PLN

1)Tworzenie i aktualizowanie regulacji wewnętrznych regulujących proces monitoringu kredytowego, 2)Monitoring ekspozycji kredytowych na działalność gospodarczą, rolniczą, jednostek samorządu terytorialnego, 3)Monitoring ekspozycji kredytowych zabezpieczonych hipotecznie osób fizycznych, 4)Weryfikacja monitoringu kredytowego prowadzonego w placówkach Banku, 5)Wnioskowanie i opiniowanie propozycji tworzenia i rozwiązywania rezerw celowych na ekspozycje kredytowe ze względu na sytuację ekonomiczno - finansową, 6)Monitorowanie wartości nieruchomości dla ekspozycji zabezpieczonych hipotecznie na podstawie dostępnych baz danych 7)Wprowadzanie danych do bazy Spółdzielczej Bazy Nieruchomości.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2019-03-05 - Poddębice (łódzkie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I OBSŁUGI KASY - od 2 000 PLN

-obsługa kasowa jednostek organizacyjnych gminy i sporządzanie przelewów na wszystkie płatności,- ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania,- prowadzenie ewidencji i windykacji oraz pełnej dokumentacji należności m.in. z tytułu: dzierżawy działek,wieczystego użytkowania działek, sprzedaży składników majątkowych, reklam,- sporządzanie sprawozdań z zakresu stanowiska,Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w terminie do dnia 26.10.2017 r., w Urzędzie Gminy w Pszczółkach - sekretariat (pokój nr 1) lub przesłać listownie na adres: Urząd Gminy w Pszczółkach, ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki (decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy). Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia dostępne są na stronie bip.pszczolki.pl
URZĄD GMINY W PSZCZÓŁKACH - 2017-10-23 - Pszczółki (pomorskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ PRZETWÓRSTWA MIĘSA - od 2 100 PLN

OBSŁUGA I NADZOROWANIE PRACY URZĄDZEŃ PRZETWÓRSTWA MIĘSA (MASZYNKI DO MIELENIA MIĘSA, MIESZAŁKI DO FARSZU ORAZ PAKOWARKI RĘCZNEJ) PRZYGOTOWANIE SUROWCA, MONITOROWANIE WSKAZAŃ KONTROLNO POMIAROWYCH PODCZAS PRACY URZĄDZEŃ, MYCIE I DEZYNFEKOWANIE ORAZ WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH CZYNNOŚCI KONSERWACYJNYCH URZĄDZEŃ, PRZESTRZEGANIE INSTRUKCJI OBSŁUGI MASZYNY ORAZ PRZEPISÓW BHP; BRAK WYMAGAŃ
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

roboty drogowe
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - od 2 300 PLN

Obsługa klientów i kasy fiskalnej, przyjmowanie, zamawianie i wykładanie towarów.
Bort- Wimar s.j - 2019-01-30 - Łambinowice (opolskie)

MALARZ PROSZKOWY - od 12 PLN

Malowanie elementów stalowych, wykształcenie bez znaczenia, wymagane doświadczenie, wynagrodzenie 12 zł/h netto,
PPHU KEPSOR Mieczysława Rospek - 2016-06-02 - Odolanów (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO W INSPEKTORACIE ZUS W TUCHOLI (NR 0662) - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek I-piętrowy - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-02-05 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat