STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I OBSŁUGI KASY Pszczółki oferta pracy URZĄD GMINY W PSZCZÓŁKACH
Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I OBSŁUGI KASY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: -obsługa kasowa jednostek organizacyjnych gminy i sporządzanie przelewów na wszystkie płatności,- ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania,- prowadzenie ewidencji i windykacji oraz pełnej dokumentacji należności m.in. z tytułu: dzierżawy działek,wieczystego użytkowania działek, sprzedaży składników majątkowych, reklam,- sporządzanie sprawozdań z zakresu stanowiska,Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w terminie do dnia 26.10.2017 r., w Urzędzie Gminy w Pszczółkach - sekretariat (pokój nr 1) lub przesłać listownie na adres: Urząd Gminy w Pszczółkach, ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki (decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy). Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia dostępne są na stronie bip.pszczolki.pl
Data publikacji: 2017-10-23
Lokalizacja: Pszczółki (pomorskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY W PSZCZÓŁKACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-obsługa kasowa jednostek organizacyjnych gminy i sporządzanie przelewów na wszystkie płatności,- ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania,- prowadzenie ewidencji i windykacji oraz pełnej dokumentacji należności m.in. z tytułu: dzierżawy działek,wieczystego użytkowania działek, sprzedaży składników majątkowych, reklam,- sporządzanie sprawozdań z zakresu stanowiska,Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w terminie do dnia 26.10.2017 r., w Urzędzie Gminy w Pszczółkach - sekretariat (pokój nr 1) lub przesłać listownie na adres: Urząd Gminy w Pszczółkach, ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki (decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy). Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia dostępne są na stronie bip.pszczolki.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I OBSŁUGI KASY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczółki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczółki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych i rachunkowości, -preferowane posiadanie doświadczenia w pracy w księgowości, -umiejętność obsługi programów finansowo - księgowych, -sumienność, rzetelność, zdyscyplinowanie.
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY W PSZCZÓŁKACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: *
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: KONTAKT TELEFONICZNY 058-682-93-85
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pszczółki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pszczółki
Ulica pracodawcy: Pomorska
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy: http://pszczolki.pl/
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 23.10.2017
Oferta pracy ważna do: 26.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiemII zmiany w godz. 7.00-18.00
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, poprzedzających proces zgłoszenia lub pozwolenia na budowę tych obiektów. Aktualizacja oddanych ewidencji gruntów i budynków na podstawie pozwoleń i zgłoszeń budynków i innych obiektów na podstawie dokumentacji wydawanej przez Wydział Budownictwa. w/m.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego rejestru spraw z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;2.analiza złożonej dokumentacji pod względem kompletności i zgodności z przepisami prawa złożonych dokumentów w celu kwalifikacji wniosków na naradę koordynacyjną;3.przygotowywanie pism dotyczących uzupełnienia braków formalnych wniosków;4.naliczanie opłat za uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu w formie Dokumentu Obliczenia Opłaty oraz sprawdzanie jej uiszczenia przed terminem narady koordynacyjnej (wymóg formalny, potwierdzenie płatności w aktach);5.przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia narady koordynacyjnej oraz dokumentacji będącej przedmiotem narady;6.udział w naradach koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z uwzględnieniem ochrony prawnej znaków osnowy geodezyjnej, znaków granicznych działek oraz zieleni;7.przygotowywanie protokołów z narady koordynacyjnej z uwzględnieniem stanowisk otrzymanych na piśmie i w formie elektronicznej przed terminem narady koordynacyjnej;8.wydawanie odpisów protokołów z narad koordynacyjnych;9.aktualizacja tworzonej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu o dane dotyczące projektów sieci uzbrojenia terenu, uzgodnionych jednomyślnie i pozytywnie na naradach koordynacyjnych;10.przygotowywanie zakończonych spraw koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu celem przekazania do archiwum zakładowego, zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej;11.przygotowywanie danych oraz współpraca z podmiotami władającymi sieciami uzbrojenia terenu na potrzeby założenia i prowadzenia bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;12.prowadzenie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji i obiektów do ujawnienia, wynikających z dokumentów przekazywanych przez Wydział Budownictwa w/m;13.aktualizacja tworzonej bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu na podstawie przyjmowanych bez sprzeciwu przez Wydział Budownictwa zgłoszeń budowy sieci uzbrojenia terenu nie wymagających uzgodnienia na naradzie koordynacyjnej;14.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału lub Kierownika Referatu. Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-19 - Słupsk (pomorskie)
Sprawowanie podstawowej opieki oraz wsparcie podopiecznego w codziennych czynnościach, proste prace domowe, dotrzymywanie towarzystwa i aktywizacja podopiecznego.
"ATERIMA MED" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-13 - Niemcy (Niemcy)
Obsługa klienta, wydawanie towaru zgodnie z dokumentami sprzedaży, dbanie o porządek w magazynie, załadunek/rozładunek towaru.
PAKDREW s.c Czajka Janusz, Czajka Łukasz - 2018-07-30 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
kierowanie wózkiem widłowym ,
WORK TEMP SERVICE - ADAM WILIJEWICZ - 2016-04-29 - Rudna Mała (podkarpackie)
Nauczyciel niesłyszących i słabosłyszących (surdopedagog) - zajęcia rewalidacyjne w szkole podstawowej i gimnazjum; 4/18 etatu, od pon. do pt. - zgodnie z planem zajęć;
ZESPÓŁ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM.ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ I GIMNAZJUM IM.ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ W DZIAŁOSZYNIE - 2017-08-04 - Działoszyn (dolnośląskie)
g
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Administrator systemów informatycznych realizacja zadań własnych gminy.Ważniejsze zadania: Pełnić obowiązki Administratora Systemów Informatycznych: - Zintegrowany System Zarządzania Gminą KSAT 2000i w zakresie eksploatowanych modułów. W zakres administrowania systemem wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), konfiguracja sterowników drukarek, administracja bazami danych, tworzenie i modyfikowanie formularzy wydruków, konfigurowanie parametrów w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych błędów, zgłaszanie usterek do twórców oprogramowania. - STRONY INTERNETOWE - Biuletyn Informacji Publicznej/ Portal Konsultacji Społecznych/ Portal Edukacyjny/ Portal Intranetowy. W zakres administrowania systemem wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), budowanie struktury strony internetowej, umieszczanie na stronie informacji podlegających opublikowaniu, przygotowanie w wersji elektronicznej materiałów do publikacji na stronie, które dostarczone zostały w wersji papierowej. - USC System Urząd Stanu Cywilnego; - System Płatnik (ZUS); - Program ARCHIT Rejestr z zakresu prawa budowlanego; - DGA QUALITY/LEARNING Zintegrowany System Zarządzania; - eDZIENNIK - System dzienników elektronicznych placówek oświatowych; - System KLUCZ system zarządzania uprawnieniami do kluczy; - System SIOŚ system informacji o środowisku; - ZEUS zintegrowana ewidencja uprawnień systemowych; - CEIDG - centralna ewidencja i informacja o działalności gospodarczej; - HELP DESK system ewidencja i informacja o działalności gospodarczej; - SHRIMP system harmonogramowania, rejestrowania i monitorowania pomocy publicznej; - eMANDAT System obsługi Straży Miejskiej; - BESTIA - System do obsługi sprawozdawczości budżetowej; - ŻRÓDŁO wydzielony system MAiC. W zakresie administrowania wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), administracja bazami danych, konfigurowanie parametrów w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych błędów. Nadzorować wykonanie kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczać nośniki z zapisanymi danymi w sejfie ognioodpornym. Instalowanie nowo zakupywany sprzęt i oprogramowanie na stanowiskach roboczych. Usuwać usterki oraz rozwiązywać problemy zgłaszanie przez użytkowników zarówno w sprzęcie informatycznym jak i w oprogramowaniu z wykorzystaniem systemu Help-Desk. Sprawdzać system pod kątem obecności wirusów komputerowych. Wykonywać drobne naprawy sprzętu komputerowego. Przekazywać sprzęt komputerowy do naprawy zarówno serwisowej jak i po serwisowej oraz współpracować z firmami serwisującymi sprzęt. Konfigurować, kontrolować i konserwować kioski multimedialne eksploatowane w Urzędzie. Konserwować sprzęt komputerowy. Pełnić obowiązki Administratora Sieci, w tym: administrować wszystkimi serwerami w sieci Urzędu tj. konfigurować, nadawać prawa dostępu, wykrywać oraz usuwać uszkodzenia, codzienne wykonywać kopie danych z administrowanych serwisów, zarządzać sieciami komputerowymi w Urzędzie, nadzorować pracę składników cieci (serwery, rutery, terminale, komputery osobiste), zapewnić bezawaryjną pracę sprzętu, obsługiwać system poczty elektronicznej i serwery WWW, instalować i instruować użytkowników na temat zagrożeń i problemów sieci, zapewnić bezpieczeństwo sieci poprzez system haseł i innych zabezpieczeń (np. skanerów antywirusowych, zapór ogniowych itp.).4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Sczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-04 - Słupsk (pomorskie)
umiejętność sprawnego szycia na maszynach przemysłowch odzieży lekkiej damskiej w akordzie; godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-12, wstępnie kontakt telefoniczny (76-200 Słupsk, ul. Gdańska 18B budynek Auto Land za stacją paliw Orlen)
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY MMP VERSIA KAROLINA SEROCKA - 2017-03-17 - Słupsk (pomorskie)
Praca na stanowisku kierowca samochodu ciężarowego
TRANSPORT DROGOWY TOMASZ RAJEWSKI - 2016-11-04 - Koninko (wielkopolskie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)
przyjęcie towaru i sprawdzenie pod względem jakościowym i ilościowym w oparciu o dokumentację i system,załadunki i rozładunki za pomocą wózka widłowego
Agencja Zatrudnienia "DK Partner" Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Ołtarzew (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe, rozliczała podatek VAT naliczony i należny.- Wynagrodzenie: 2650-3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od września 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym (rachunkowość, finanse, księgowość) lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe - 1 rok pracy zawodowej w tym minimum 6 miesięcy w pionie finansowym. Wymagana znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentacji i korespondencji wpływającej do KM PSP Sopot;obsługa petetntów - przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacji; kompletowanie, rozdzielanie i przechowywanie wpływającej dokumentacji; prowadzenie spraw w zakresie biurowości - obsługa urządzeń biurowych; współpraca z poszczególnymi wydziałami i jednostką ratowniczo-gaśniczą; prace w zakresie archiwizacji dokumentacji KM PSP Sopot.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Sopot (pomorskie)
prace remontowo budowlane zlecone przez nadzór budowy
BUDIMPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-12 - Ząbki (mazowieckie)
Więcej informacji pod adresem: http://biuletyn.gostyn.pl/
Urząd Miejski w Gostyniu - 2016-03-31 - Gostyń (wielkopolskie)
- Obsługa magazynu (przyjęcia i wydania), kontrola stanów magazynowych, obsługa komputera,- Wynagrodzenie do uzgodnienia,- Kontakt telefoniczny: 663-880-284- E-mail: marcin.kosmacz (at) swisspor.pl
Swisspor Polska Sp z o.o. - 2018-02-26 - Pelplin (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu w Wydziale Polityki Transportowej realizować będzie zadania z zakresu inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.Ważniejsze zadania: 1. sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 2. opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; 3. opracowywanie zadań i spraw dot. inżynierii ruchu - badania i pomiary ruchu; 4. projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; 5. udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; 6. podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; 7. współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; 8. bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; 9. nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; 10. prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu; 11. załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; 12. wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w terenie; 5. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 3200 zł brutto do negocjacji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-08-14 - Słupsk (pomorskie)
pomoc w organizacji imprez, prowadzenie kalendarza imprez kulturalnych, redagowanie krótkich postów, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Wijewo (wielkopolskie)
pilnowanie mienia
Zakłady Mięsne DOBROSŁAWÓW - 2016-06-22 - Dobrosławów (lubelskie)
Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki. Sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych. Prowadzenie stosownej dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-07-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
PREZENTOWANIE KLIENTOM OFERT I UDZUIELENIE POMOCY W ZAKRESIE WYBORU PRODUKTU NAJLEPIEJ OSPOWIADAJĄCEGO,\. POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW I BUDOWANIE RELACJI. REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Lisów (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; niekaralność; szczegóły oferty na stronie : http://www.kmpsp.gliwice.pl
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach - 2018-02-26 - Gliwice (śląskie)
sfera organizacyjna:-prawne funkcjonowanie sądu-obieg dokumentacji -udział w posiedzeniach, rozprawach
Sąd Rejonowy w Gliwicach - 2016-11-23 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie z zakresem czynności
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Mędrzechów (małopolskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; montaż linii kablowych, stacji transformatorowych, złącz kablowych, miejsce wykonywania pracy: teren kraju
Ruciński Mariusz ELEKTRO - MONT Zakład Wielobranżowy - 2017-10-30 - Lisowo (zachodniopomorskie)
1. Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami i Regulaminem DPS.2. Czuwanie nad ogólnym stanem higieny osobistej mieszkańców.3. Karmienie mieszkańców, których stan tego wymaga.4. Czuwanie nad warunkami bezpieczeństwa mieskzańców i ich otoczenia.5. Pomoc w utrzymaniu czystości w pokojach mieszkalnych.6. Pomoc w prowadzeniu usprawnienia leczniczego wg wskazań lekarza.7. Koordynowanie działań jako pracownika pierwszego kontaktu.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Łęczyca (łódzkie)
prace pomocnicze i porządkowe w kuchni; I umowa na okres próbny, wymiar czasu pracy 1/2 etatu, praca w godz. 18.00-22.00,
EURO TRADE AND FINANCIAL SERVICES - Marcin Pilszak. - 2017-12-14 - Bogatynia (dolnośląskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Katarzyna, Jan Padewscy" spółka jawna - 2018-01-25 - Milicz (dolnośląskie)