STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH W BIURZE WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W DEPARTAMENCIE FINANSÓW Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH W BIURZE WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W DEPARTAMENCIE FINANSÓW

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: 1.dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od środków transportowych od osób prawnych i osób fizycznych,2.prowadzenie ewidencji opłaty targowej oraz postępowań podatkowych w tym zakresie,3.bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4.prowadzenie akt podatników,5.współpraca z Wydziałem Komunikacji w zakresie właściwego opodatkowania podatkiem od środków transportowych,6.egzekwowanie obowiązku składania przez podatników deklaracji oraz ich analiza,7.prowadzenie postępowań podatkowych,8.sporządzanie decyzji administracyjnych,9.prowadzenie rejestru ulg i zwolnień podatkowych10.zastępstwo w zakresie wystawiania zaświadczeń o figurowaniu lub nie figurowaniu w ewidencji podatkowej i wielkości gospodarstwa rolnego,11.zastępstwo w zakresie prowadzenia korespondencji departamentu,12.przygotowanie dokumentów do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Chełmie,13.uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Chełmie,14.kontrola powszechności opodatkowania, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15.terminowe i prawidłowe uzgadnianiem po stronie wymiaru konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym, 16.sporządzanie miesięcznych rejestrów wymiarowych oraz korekt,17.sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,18.sprawdzanie dokumentów pod względem formalno rachunkowym,19.terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,20.samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21.dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,22.przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,23.przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24.załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,25.stosowanie i przestrzeganie przepisów w sprawach dotyczących pomocy publicznej,26.przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,27.ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej,28.wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,29.przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,30.przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności :1) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,2) instrukcji obiegu dowodów księgowych,3) regulaminu pracy,4) instrukcji kancelaryjnej.

Data publikacji: 2019-09-17

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od środków transportowych od osób prawnych i osób fizycznych,2.prowadzenie ewidencji opłaty targowej oraz postępowań podatkowych w tym zakresie,3.bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4.prowadzenie akt podatników,5.współpraca z Wydziałem Komunikacji w zakresie właściwego opodatkowania podatkiem od środków transportowych,6.egzekwowanie obowiązku składania przez podatników deklaracji oraz ich analiza,7.prowadzenie postępowań podatkowych,8.sporządzanie decyzji administracyjnych,9.prowadzenie rejestru ulg i zwolnień podatkowych10.zastępstwo w zakresie wystawiania zaświadczeń o figurowaniu lub nie figurowaniu w ewidencji podatkowej i wielkości gospodarstwa rolnego,11.zastępstwo w zakresie prowadzenia korespondencji departamentu,12.przygotowanie dokumentów do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Chełmie,13.uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Chełmie,14.kontrola powszechności opodatkowania, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15.terminowe i prawidłowe uzgadnianiem po stronie wymiaru konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym, 16.sporządzanie miesięcznych rejestrów wymiarowych oraz korekt,17.sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,18.sprawdzanie dokumentów pod względem formalno rachunkowym,19.terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,20.samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21.dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,22.przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,23.przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24.załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,25.stosowanie i przestrzeganie przepisów w sprawach dotyczących pomocy publicznej,26.przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,27.ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej,28.wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,29.przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,30.przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności :1) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,2) instrukcji obiegu dowodów księgowych,3) regulaminu pracy,4) instrukcji kancelaryjnej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH W BIURZE WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W DEPARTAMENCIE FINANSÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość przepisów prawa podatkowego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość obsługi systemów podatkowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie, lub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie,2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość przepisów prawa podatkowego,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość obsługi systemów podatkowych,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od środków transportowych od osób prawnych i osób fizycznych,2.prowadzenie ewidencji opłaty targowej oraz postępowań podatkowych w tym zakresie,3.bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4.prowadzenie akt podatników,5.współpraca z Wydziałem Komunikacji w zakresie właściwego opodatkowania podatkiem od środków transportowych,6.egzekwowanie obowiązku składania przez podatników deklaracji oraz ich analiza,7.prowadzenie postępowań podatkowych,8.sporządzanie decyzji administracyjnych,9.prowadzenie rejestru ulg i zwolnień podatkowych10.zastępstwo w zakresie wystawiania zaświadczeń o figurowaniu lub nie figurowaniu w ewidencji podatkowej i wielkości gospodarstwa rolnego,11.zastępstwo w zakresie prowadzenia korespondencji departamentu,12.przygotowanie dokumentów do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Chełmie,13.uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Chełmie,14.kontrola powszechności opodatkowania, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15.terminowe i prawidłowe uzgadnianiem po stronie wymiaru konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym, 16.sporządzanie miesięcznych rejestrów wymiarowych oraz korekt,17.sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,18.sprawdzanie dokumentów pod względem formalno rachunkowym,19.terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,20.samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21.dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,22.przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,23.przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24.załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,25.stosowanie i przestrzeganie przepisów w sprawach dotyczących pomocy publicznej,26.przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,27.ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej,28.wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,29.przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,30.przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności :1) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,2) instrukcji obiegu dowodów księgowych,3) regulaminu pracy,4) instrukcji kancelaryjnej.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie dwuzmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,86%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku od środków transportowych w Biurze Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 27 września 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wymiaru podatku od środków transportowych w Biurze Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 17 września 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 ).Chełm, dnia 2019-09-16KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wymiaru podatku od środków transportowych w Biurze Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 17 września 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 17 września 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.09.2019

Data dodania oferty pracy: 17.09.2019

Oferta pracy ważna do: 27.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fb8201416122f8f5a829d3f60b108264

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI - do 2 500 PLN

Praca w godzinach 07 00 do 15 00. Prace finansowo - księgowe.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 5 IM. TADEUSZA TAŃSKIEGO - 2019-01-29 - Stargard (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (STAŻ) - 1 033,7 PLN

Zapoznanie się z obowiązujacymi przepisami, realizacja wniosków, wydawanie decyzji ,przygotowywanie dokumentacji emerytalno-rentowej do merytorycznego opracowania.
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Rawicz (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - do 2 250 PLN

Usuwanie skutków powodzi
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Przecław (podkarpackie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI K/M - od 3 000 PLN

- prowadzenie postępowań egekucyjnych i upadłościowych zmierzających do odzyskania należności oraz postępowań związanych ze zwalnianiem spod egzekucji składników majątkowych należących do dłużnika.
ZUS II Oddział w Warszawie - 2020-02-07 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH - od 2 500 PLN

Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych ;2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warun-ków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie ;3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrz-nych;4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych ;5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych;6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych ;7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.im. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamierzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją ;b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środ-ków zewnętrznych ;c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm ;d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów ;e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinan-sowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań;e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamó-wienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygoto-wanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowi-ska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności;b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego;c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-06-25 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - 2 500 - 2 800 PLN

opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-06-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - do 14,7 PLN

przygotowywanie posiłków
Lekka Kuchnia catering dietetyczny Beata Walczuk - 2016-01-20 - Łuków (lubelskie)

STARSZY REFERENT - od 2 709 PLN

- aktualizacja ewidencji sprzętu wojskowego za podległe jednostki;- opracowywanie danych o sprawności sprzętu wojskowego;- zbieranie danych do sprawozdań, analiz, meldunków w ramach sekcji;- prowadzenie zestawień zasadniczego sprzętu wojskowego;- wykonywanie dokumentacji i prowadzenie w formie elektronicznej min. meldunków, sprawozdań, ewidencji;- wykonywanie planu zbiorczego potrzeb naprawczych sprzętu technicznego.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-03-13 - Lublin (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - 2 080 - 2 340 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków w kuchni przedszkolnej,zymywanie czystości.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE MONOPOLOWYM - od 1 750 PLN

Sprzedaż napojów alkoholowych; obsługa klienta; dbanie o salę sprzedażową; obsługa kasy fiskalnej oraz terminala - praca weekendowa
KRYSTIAN CHRAPEK, KRZYSZTOF PRAŻUCH S.C. - 2015-12-02 - Kraków (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Wielgie (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedawcaobsługa kasy fiskalnej, komputera, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, informowanie nabywcy o walorach sprzedaży danego produktu, eksponowanie produktu, dbanie o czystość, estetykę
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Jarosław (podkarpackie)

OPERATOR WYTŁACZARKI DO FOLII - 2 800 - 4 000 PLN

Obsługa maszyn do produkcji folii. Preferowane osoby z doświadczeniem, ale istnieje możliwość przyuczenia.
PAM-FOLIE SP. Z O.O. - 2017-09-01 - Łódź (łódzkie)

KONSERWATOR - 2 000 - 2 200 PLN

Bieżąca naprawa awarii w szkole
Zespół Szkół Nr 3 w Sopocie - 2017-03-31 - Sopot (pomorskie)

ARCHEOLOG - nieodpłatny

1. Zapoznanie sie ze strukturą organizacyjną WUOZ w Szczecinie.2. Zapoznanie się z zakresem i charakterem pracy poszczególnych wydziałów.3. Udział w archiwizacji wyników sprawozdań z badań archeologicznych
WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW W SZCZECINIE - 2018-06-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT, PT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; okresowa praca przy odbiorach na rusztowaniach.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie brutto od 2500 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej http://bip.um.slupsk.pl/praca/674.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-08-13 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - od 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryUkończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice; umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2019-06-27 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA - do 2 400 PLN

przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek,ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
POCZTA POLSKA S.A. Region Kapitału Ludzkiego w Bydgoszczy - 2019-03-25 - Iława (warmińsko-mazurskie)

KELNER - od 2 500 PLN

Obsługa klienta. Obsługa imprez okolicznościowych, prowadzenienie dokumentacji sprzedaży i rozliczeń kelnerskich. Utrzymanie porządku
Firma Handl.Usług.Produkc."Mar" Marian Członka - 2017-01-16 - Lubań (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBRONNYCH ORAZ ORGANIZACJI KANCELARII NIEJAWNEJ W WYMIARZE 1/2 ETATU W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - od 1 000 PLN

1) realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,2) organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,3) przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,4) organizacja Punktu Kontaktowego "Host Nation Support" HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełma,5) planowanie i organizacja szkolenia obronnego,6) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych-kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materialów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materialów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta,7) współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,8) współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,9) współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,10) znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu
Urząd Miasta Chełm - 2017-07-06 - Chełm (lubelskie)

MONTER-ELEKTRYK - 2 300 - 2 700 PLN

Montaż mechaniczny i elektryczny szaf elektrycznych
HOKE SPÓŁKA CYWILNA HOSPOD IRENEUSZ, KĘDZIOR WOJCIECH - 2019-07-19 - Malinie (podkarpackie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 800 PLN

zapewnianie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie - 2019-08-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)

BRYGADZISTA DZIAŁU CZYSTOŚCI - do 2 100 PLN

Organizowanie i nadzorowanie pracy działu czystości.
B5 Sp. z o.o. ŁAZIENKI II Resort Medical&SPA - 2018-03-14 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)

KRAWIEC/KRAWCOWA - od 925 PLN

Krawiectwo lekkie oraz drobne obróbki
MICHAŁ SOWIŃSKI Firma Handlowo-Usługowa "PERS" - 2016-03-30 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

STANOWISKO DS. INFORMACJI I WYREJESTROWAŃ WYDZ. EWID. I ŚWIADCZEŃ ST(FP) K - 997,4 PLN

zapoznanie się z przepisami prawa;zakładanie teczek aktami osobom zarejestrowanym;przekazywanie dokumentacji osób bezrobotnych do Składnicy Akt;pobieranie teczek potrzebnych pracownikom do weryfikacji dokumentów, w celu przeniesienia rejestracji osoby bezrobotnej do innego urzędu w związku ze zmianą zameldowania;wysyłanie decyzji osobom zarejestrowanym;układanie i archiwizowanie oświadczeń z kontami bankowymi osób bezrobotnych;wysyłanie pism do WUP, PUP, innych instytucji oraz osób bezrobotnych;przygotowywanie projektów pism;kserowanie dokumentów;kopertowanie dokumentów, adresowanie i przekazywanie do wysłania.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Łódź (łódzkie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - do 2 250 PLN

Prace porządkowe, pomoc przy remontach dróg.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Sadkowice (łódzkie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Pomoc kucharza stosuje się do poleceń szefa kuchni dla sprawnego funkcjonowania pracy w kuchni; dba o przestrzeganie zasad BHP oraz właściwe wykorzystanie sprzętu kuchennego; sporządza posiłki zgodnie z wymogami racjonalnego żywienia, porcjuje posiłki, dba o najwyższą jakość, smak i estetykę wydawanych posiłków, dba o zgodność kaloryczną przygotowywanych posiłków z ich zaplanowaną wartości, wydaje posiłki o wyznaczonym godzinach; pomoc kucharza dba o utrzymanie porządku i przestrzega higieny osobistej; dba o czystość pomieszczeń kuchennych, utrzymuje w stanie używalności powierzony sprzęt kuchenny; pomoc kucharza natychmiast zgłasza szefowi kuchni powstałe usterki oraz wszelkie nieprawidłowości stanowiące zagrożenie zdrowia lub życia, codziennie pobiera próby żywieniowe i właściwie je przechowuje; stosuje normy i zasady zawarte w księgach HACCP; wykonuje inne prace zlecone przez przełożonego wpływające na podniesienie jakości jego pracy
F.H.U. " JAR-MAR" CENTRUM KSZTAŁCENIA "WIEDZA DLA WSZYSTKICH" - 2018-01-30 - Zielona Góra (lubuskie)