STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Koszalin oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: zapewnianie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń

Data publikacji: 2019-08-22

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zapewnianie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2019

Data zakończenia pracy: 15.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność rozwiązywania problemów, obsługa klienta, opanowanie, szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie: www.zus.pl

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje: ruchomy czas pracy 6:30-/8:00- 14:30/16:00, 2 osoby zostaną zatrudnione na umowę na okres próbny, 1 osoba na umowę zastępstwo, szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie: www.zus.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

Ulica pracodawcy: Juliana Fałata

Numer budynku pracodawcy: 30

Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia społeczne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 22.08.2019

Oferta pracy ważna do: 04.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?57b2d8538984c6865e835fba14952eb1

Podobne oferty pracy

TELEMONTER - od 2 000 PLN

TELEMONTERMONTAŻ URZĄDZEŃ I INSTALACJI TELEKOMUNIKACYJNYCHMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY : CAŁA POLSKA
FIBERQ Robert Kloc - 2017-09-25 - Nagawczyna (podkarpackie)

PRACOWNIK ADMISNISTRACYJNO - BIUROWY - 997,4 PLN

porzadkowanie dokumentacji bieżącej, obsługa komputera itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA CZĘŚCI ZAMIENNYCH. - 2 100 - 3 000 PLN

Sprzedaż części zamiennych, kontrola magazynu.
kontakt przez OHP - 2018-03-02 - Lichtajny (warmińsko-mazurskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK POLOWY - od 1 200 PLN

prace przygotowujace glebę pod uprawę roślin, sadzenie , zabiegi pielęgnacyjne, zbiór płodów rolnych , prace porządkowe na terenie gospodarstwa
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Ostrów Lubelski (lubelskie)

KSIĘGOWA - 1 017,4 PLN

- zapoznanie się z całokształtem działalności Biura Rachunkowego- wprowadzanie dokumentów księgowychdo ewidencji za pomocą programów komputerowych- zapoznanie się z przepisami z zakresua) podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnychb) podatku od towarów i usługc) prawo pracyd) ubezpieczeń społecznychSporządzanie deklaracji z zakresu podatku dochodowego, VAT, ZUS- rozliczanie podatników opodatkowanych w formiepodatkowerj księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych oraz karty podatkowej
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Kartuzy (pomorskie)

MAGISTER FARMACJI - 3 500 - 4 000 PLN

ekspedycja, receptura, praca na dwie zmiany w godz. 7.00-22.00
Iwona i Dariusz Sikora s.c. - 2017-05-18 - Zawiercie (śląskie)

SZEF PRODUKCJI/TECHNIK PRODUKCJI - 3 500 - 4 000 PLN

- kierowanie procesem produkcyjnym firmy- opracowanie planów produkcji ( planowanie produkcji )- organizacja pracy i kompleksowe zarządzanie podległym zespołem pracowników- prowadzenie projektów i kontrola dokumentacji technicznej
BASOGLU POLAND CABLE AND PROFILE Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Wołów (dolnośląskie)

KIEROWNIK ROBÓT BUDOWLANYCH( SPECJALNOŚĆ MOSTY) - od 5 500 PLN

Nadzór i organizacja pracy na terenie budowy, efektywne wykorzystywanie powierzonych środków materiałowych, maszyn i urządzeń, podejmowanie działań skutkujących osiągnięciem oczekiwanych efektów ekonomicznych, współpraca z kontrahentami
SENITECH SP. Z O.O. - 2017-06-02 - Tychy (śląskie)

KOSZTORYSANT - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Wilków (dolnośląskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTEM IT - od 13 000 PLN

Opracowuje plan projektu i zarządza nim, włącznie z zakresem projektu, harmonogramem rozwoju/realizacji, wymaganiami dotyczącymi zasobów i działaniami w zakresie integracji. Opracowuje plan komunikacji i zarządza nim tak, aby obejmował on treść, częstotliwość, odbiorców i kanały. Wraz z kadrą kierowniczą ustala stosowną strukturę projektu i plany dotyczące personelu. Uczestniczy w procesie obsadzania personelu dla potrzeb projektu. Ustala cele ogólne i szczegółowe oraz priorytety; wyznacza i weryfikuje zadania, rozwiązuje konflikty. Może informować o wynikach i rezultatach projektu.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta, przyjmowanie dostaw, dbanie o ekspozycję i porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

MURARZ - od 3 000 PLN

Wykonywanie typowych prac murarskich: wiązanie murów, wykonywanie ścian, przewodów kominowych, sklepień otworów itp.,
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2017-11-03 - Rzeszów (podkarpackie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 250 PLN

Murowanie, tynkowanie, układanie glazury, szpachlowanie, malowanie.
Politechnika Białostocka - 2019-07-12 - Białystok (podlaskie)

KONSERWATOR CZĘŚCI / SPRZĘTU - od 1 100 PLN

Konserwacja i przegląd urządzeń na oczyszczalni ścieków. Sprawdzanie drożności i udrażnianie sieci i studzienek kanalizacyjnych. Prace na oczyszczalni, prasowanie osadu.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Szczebrzeszyn (lubelskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH STAŻ EFS POWER (ŻAGAŃ) - 997,4 PLN

Prowadzenie postępowania administracyjnego uczestniczenie w kontrolach sanitarnych.
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Żagań (lubuskie)

STANOWISKO PRACY DS. MIGRACJI AKTÓW ORAZ WYDAWANIA ODPISÓW I ZAŚWIADCZEŃ Z REJESTRU STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO - od 2 500 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za przyjmowanie i weryfikowanie wniosków o wydanie odpisów z rejestru aktów stanu cywilnego oraz migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych. Ważniejsze zadania: 1. wydawanie odpisów zupełnych i skróconych aktów stanu cywilnego; 2. migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych; 3. dokonywanie zleceń zmigrowania aktów przez inne urzędy stanu cywilnego w aplikacji Źródło; 4. dokonywanie zmian w rejestrze PESEL; 5. asystowanie w czasie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego, jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości odbywających się w urzędzie i poza Urzędem Stanu Cywilnego w Słupsku. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-04-05 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI HOTELOWEJ - od 1 900 PLN

sprzatanie gruntowne pokoi po wyjazdach gości, sprzatanie bieżące pokoi podczas pobytu gości, sprzątanie wspólnych części i pomieszczeń pobytowych, sal konferencyjnych, dbałość o otrzymanie odpowiedniego stanu higieniczno-sanitarnego, dbałośc o właściwa jakość, standardy, estetykę w realizacji zadań
Poczta Polska - 2015-12-04 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

Prace pomocnicze przy pielęgnacji zieleni i utrzymaniu porządku.
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Błonie (mazowieckie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - do 13,7 PLN

Tapetowanie, malowanie, sprzątanie, noszenie materiałów, wyładowywanie transportu.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Kraków (małopolskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA - od 4 475 PLN

Bieżący nadzór i diagnoza oprogramowania teleinformatycznego, bezpośrednie wsparcie klienta w zakresie obsługi i użytkowania systemów teleinformatycznych, przyjmowanie zgłoszeń o awariach, incydentach oraz błedach, naprawa błędów podstawowych, przekazywanie błędów krytycznych w postaci "ticketów" do działu IT i bezpieczeństwa IT celem ich usunięcia oraz bieżące informowanie klienta o ewentualnym potrzebnym czasie naprawy błędów krytycznych.miejsce pracy: Wrocław, ul. MuchoborskaSala H
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 300 PLN

ZGODNIE Z OFERTĄ ZAMIESZCZONĄ NA STRONIE BIP WWW.BIP.SCUW.SLUPSK.PLOkres zatrudnienia 6 m-cy docelowo um. na czas określony. Godz. pracy 7-15. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14.
SŁUPSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2018-10-26 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA -MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

wydawanie i przyjmowanie towaru na podstawie określonych dokumentow,dostarczenie towaru w określone punkty odbioru,kontrole stanuów magazynowych
P.P.H.U. "Alf" Zbigniew Klorek - 2017-11-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 2 100 PLN

1) Prowadzenie rachunkowości szkoły zgodnie z obowiązującymi zasadami. 2) Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami.3) Przestrzeganie i bieżące wprowadzanie w życie odpowiednich przepisów ustawowych (w szczególności ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych), przepisów Ministra Finansów, Ministra Edukacji Narodowej, Pracy i Polityki Socjalnej oraz zarządzeń Kuratora, władz samorządowych i Dyrektora szkoły.4) Podejmowanie z własnej inicjatywy prac służących wzorowej realizacji celów postawionych przed szkołą.5) Opracowywanie w oparciu o obowiązujące przepisy, wewnętrznych uregulowań w zakresie spraw finansowo-rachunkowych.6) Opracowywanie planów i budżetu zgodnie z przepisami i wskaźnikami dyrektywnymi.7) Przygotowywanie i przedstawianie przełożonym informacji o stanie finansów placówki.8) Terminowe sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych.9) Czuwanie nad całokształtem prac w zakresie rachunkowości oraz instruowanie w tym względzie pracowników.10) Analiza gospodarki finansowej placówki i dokonywanie wstępnej kontroli zgodności przeprowadzanych operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.11) Przestrzeganie dyscypliny finansowej przy realizacji budżetu, nie przekraczanie wydatków przewidzianych planem finansowym.12) Planowe realizowanie budżetu w zakresie wydatków szkoły.13) Instruowanie pracowników, przygotowywanie dokumentów, druków oraz współdziałanie w ramach komisji powołanych do okresowej kontroli składników majątkowych szkoły.14) Czuwanie nad właściwym gospodarowaniem i skuteczną ochroną mienia placówki, okresowe kontrolowanie i terminowe rozliczanie osób odpowiedzialnych za to mienie.15) Niedopuszczanie do tworzenia nadmiernych zapasów albo zadłużeń finansowych placówki.16) Dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej, kontroli operacji gospodarczych placówki, stanowiących przedmiot księgowań.17) Badanie legalności, kompletności, rzetelności i prawidłowości wszystkich dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w tym: faktur, umów, dokumentów obrotu środkami pieniężnymi i składnikami rzeczowymi oraz dokumentów o charakterze rozliczeniowym.19) Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracą referenta do spraw płac i kasjera.20) Terminowe dokonywanie przelewów bankowych.21) Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej działalności socjalno-bytowej szkoły.22) Wykorzystywanie, w zakresie wykonywanych zadań, programów komputerowych według zasad określonych przepisami ustawowymi.23) Zgodnie z potrzebami placówki wykonywanie prac zleconych przez Dyrektora szkoły. V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:- podanie o zatrudnienie,- curriculum vitae,- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zawartych w ofercie pracy, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018, poz. 1000), a także o przyjęciu do wiadomości, iż dane te w przypadku niewykorzystania w procesie rekrutacji ulegają zniszczeniu.Powyższe dokumenty należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Dunkowej do dnia 24.08.2018 r. do godziny 14.00. Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie z adnotacją: Nabór na stanowisko głównego księgowego. Aplikacje, które wpłyną do Szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. VI. Inne informacje:Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać w Szkole Podstawowej w Dunkowej pod numerem telefonu: (71) 38 47 103.
Szkoła Podstawowa w Dunkowej - 2018-08-13 - Dunkowa (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI - od 2 500 PLN

-obsługa sekretariatu-obsługa organów samorządowych banku-prowadzenie spraw członkowskich-obsługa posiedzeń zarządu , komitetu audytu i rady nadzorczej
Bank Spółdzielczy w Pucku - 2019-04-05 - Puck (pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW WSPARCIA INFORMATYCZNEGO - od 3 500 PLN

1. Instalacja, konfiguracja i koordynacja eksploatacji stacji roboczych i sprzętu komputerowego użytkowników.2. Konserwacja, archiwizacja i obsługa oprogramowania autorskiego i komercyjnego nieutrzymywane centralnie oraz systemy równoległe i systemy KSI wymagające bezpośredniego dostępu do elementów konfiguracji.3. Nadzór pomieszczeń stref bezpieczeństwa oraz funkcjonowanie urządzeń technicznych.4. Obsługa incydentów i realizacja zamówień w ramach obsługiwanych grup wsparcia.5. Ewidencja i raportowanie dotyczące realizowanych prac.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gorzów Wlkp - 2018-12-05 - Żary (lubuskie)

MŁODSZY REFERENT - 997,4 PLN

osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Zabrze (śląskie)