STANOWISKO PRACY DS. MIGRACJI AKTÓW ORAZ WYDAWANIA ODPISÓW I ZAŚWIADCZEŃ Z REJESTRU STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. MIGRACJI AKTÓW ORAZ WYDAWANIA ODPISÓW I ZAŚWIADCZEŃ Z REJESTRU STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za przyjmowanie i weryfikowanie wniosków o wydanie odpisów z rejestru aktów stanu cywilnego oraz migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych. Ważniejsze zadania: 1. wydawanie odpisów zupełnych i skróconych aktów stanu cywilnego; 2. migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych; 3. dokonywanie zleceń zmigrowania aktów przez inne urzędy stanu cywilnego w aplikacji Źródło; 4. dokonywanie zmian w rejestrze PESEL; 5. asystowanie w czasie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego, jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości odbywających się w urzędzie i poza Urzędem Stanu Cywilnego w Słupsku. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2019-04-05

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za przyjmowanie i weryfikowanie wniosków o wydanie odpisów z rejestru aktów stanu cywilnego oraz migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych. Ważniejsze zadania: 1. wydawanie odpisów zupełnych i skróconych aktów stanu cywilnego; 2. migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych; 3. dokonywanie zleceń zmigrowania aktów przez inne urzędy stanu cywilnego w aplikacji Źródło; 4. dokonywanie zmian w rejestrze PESEL; 5. asystowanie w czasie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego, jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości odbywających się w urzędzie i poza Urzędem Stanu Cywilnego w Słupsku. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. MIGRACJI AKTÓW ORAZ WYDAWANIA ODPISÓW I ZAŚWIADCZEŃ Z REJESTRU STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. znajomość obsługi komputera; 5. umiejętność obsługi urządzeń biurowych; 6. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 7. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 8. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. preferowane wykształcenie wyższe o profilu: prawniczym, administracyjnym, ekonomicznym lub zarządzania; 2. mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego; 3. odporność na stres; 4. zdolności interpersonalne: łatwość komunikacji, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kwestionariusz osobowy; 5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. migracji aktów oraz wydawania odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego, w terminie do dnia 17 kwietnia 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 08.04.2019

Oferta pracy ważna do: 17.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KASJER-SPRZEDAWCA - 2 000 - 2 200 PLN

Sprzedaż na kasie, wykładanie towaru
Piotr Gądek FHU "ARON" - 2017-12-14 - Bibice (małopolskie)

SZLIFIERZ - 15 - 30 PLN

obróbka metali
RONAR Sp. z o.o. - 2018-07-12 - Czerwonak (wielkopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 850 PLN

Ochrona w sklepie Intermarche, zbieranie koszyków, pomoc przy rozładunku towarów
Firma Usługowo-Organizacyjna LEDAR Dariusz Leman - 2016-05-19 - Biała-Parcela (łódzkie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI PRAWNEJ - od 2 000 PLN

TWORZENIE UMÓW CYWILNOPRAWNYCH, OBSŁUGA PRAWNA SPÓŁKI, OBSŁUGA PRZEDSIĘWIĘĆ DEWELOPERSKICH, OBSŁUGA SPRAW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH NIERUCHOMOŚCI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ TWORZENIA UMÓW CYWILNOPRAWNYCH, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI UMÓW O ROBOTY BUDOWLANE, ZNAJOMOŚĆ SPRAW Z OBSŁUGI PRAWNEJ NIERUCHOMOŚCI I PRZEDSIĘWZIĘĆ DEWELOPERSKICH, 3 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAKRESIE TWORZENIA UMÓW CYWOLNOPRAWNYCH;WYNAGRODZENIE: GWARANTOWANE MINIMALNE+TO CO STRONY WYNEGOCJUJĄ PODCZAS ZAWARCIA UMOWY;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL a.kowalska (at) calbud.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE CALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI - do 3 500 PLN

1. prowadzenie spraw osobowych pracowników,2. przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem na podstawie umowy o pracę oraz umów cywilnoprawnych,3. wnioskowanie o wypłacanie nagród jubileuszowych,4. kierowanie pracowników na wstępne i okresowe badania lekarskie,5. przyjmowanie i ewidencjonowanie zwolnień lekarskich pracowników PZS Nr 1,6. sporządzanie sprawozdań GUS i innych dotyczących pracowników PZS Nr 1,7. prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych PZS Nr 1,8. wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu np. ZUS Rp- 7 dla byłych i obecnych pracowników PZS Nr 1,9. prowadzenie i archiwizacja dokumentacji kadrowej, w tym akt osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 10. sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, PABS.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 02 luty 2018r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2018-01-22 - Krzyżowice (dolnośląskie)

MENADŻER PROJEKTU - od 6 000 PLN

Zarządzanie strategią projektu; planowanie (cel, zakres, skutki), tworzenie zespołu projektowego, nadzorowanie fazy wdrożenia, zamknięcie projektu). Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

POMOCNIK ROBOTNIKA MAGAZYNOWO-PRODUKCYJNEGO - od 13,7 PLN

załadunek towarów, przepakowywanie towarów - czynności pomocninicze przy produkcji, wstępna kontrola jakości, czynności okołoprodukcyjne, etykietowanie, wykonywanie poprawek. Miejsce pracy: Złotniki ul. Strzelecka 17, Opole ul. Gosławicka3, Ozimek ul. Dworcowa 1, Boguszyce ul. 1 Maja 34, Opole ul. Krapkowicka 18, Opole ul. Północna 18, Opole ul.Wschodnia 24, Opole ul. Kępska 7, Krasiejów ul. Szkolna 5b.
APN Service sp. z o.o. sp.k. - 2018-11-08 - Złotniki (opolskie)

STANOWISKO DS. ARCHIWIZACJI I ZAŚWIADCZEŃ (WYDZ. SKŁ. AKT) + ST FP (M) - 997,4 PLN

zapoznanie się z topografią archiwum;przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów;współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy Akt;sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;kserowanie dokumentów;pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Łódź (łódzkie)

KOSMETYCZKA - od 2 000 PLN

Stylizacja paznokci, pielęgnacja twarzy i ciała, stóp. Dbanie o czystość stanowiska pracy oraz o bezpieczeństwo swoje i klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Bełchatów (łódzkie)

PRACOWNIK RELOKACJI MASZYN LINII PRODUKCYJNYCH - 3 000 - 4 500 PLN

RELOKACJA (PRZENOSZENIE) ZAKŁADÓW, LINII PRODUKCYJNYCH, MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH, DEMONTAŻ, MONTAŻ , ZABEZPIECZENIE I ORGANIZACJA PRZENIESIENIA I TRANSPORTU.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Polkowice (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA/KASJER - od 2 250 PLN

Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o porządek w miejscu pracy, dbanie o ekspozycje w sklepie.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Lwówek (wielkopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 100 PLN

praca na portierni
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. DROGOWNICTWA W REFERACIE NADZORU DROGOWEGO I ZARZĄDZANIA RUCHEM NA DROGACH WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ URZĘDU MIASTA TORUNIA - od 3 000 PLN

W ramach zarządzania ruchem na drogach publicznych, położonych w granicach administracyjnych miasta Torunia, z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych: 1) składanie do budżetu Gminy planów remontów kapitalnych oraz planów inwestycyjnych w zakresie sieci drogowej i kanalizacji deszczowej;2) sprawowanie nadzoru merytorycznego nad działalnością Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu,w tym bieżąca kontrola realizacji planu inwestycji i remontów;3) koordynacja i przygotowywanie informacji z realizacji uchwał RMT i zarządzeń PMT;4) prowadzenie ewidencji (rejestru) realizowanych zadań inwestycyjnych i remontów kapitalnych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu;5) przygotowywanie zmian dotyczących stanu prawnego i poprawy funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w Toruniu oraz opłat i zasad w zakresie zajęcia pasa drogowego na terenie Zespołu Staromiejskiego;6) monitorowanie zmian prawa powszechnie obowiązującego oraz prawa wewnętrznego związanego z zakresem czynności i niezwłoczne przedkładanie kierownikowi referatu bądź Dyrektorowi, propozycji i działań niezbędnych do podjęcia; 7) nadzorowanie strefy płatnego parkowania; 8) udział w komisjach odbioru końcowego, zwoływanych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu; 9) przygotowywanie informacji z realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia.
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-11-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 750 PLN

prace porządkowe, dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Rychłowice (łódzkie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

pomoc w kuchni
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Zbiczno (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż
MINI-MARKET "MAJA" Andrzej Witkowski - 2016-07-15 - Gałki (mazowieckie)

ŚLUSARZ, SPAWACZ, ODLEWNIK - do 2 500 PLN

Produkcja i montaż komponentów i wyrobów stalowych. Obsługa elektromechanicznych i pneumatycznych maszyn ręcznych. Spawanie elementów metodą TIG, odlewanie łożysk. Praca w godz.: 6-14, 14-22. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: tel. 71 795 50 00.
Osborne Engineering Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków, wykonywanie poleceń szefa kuchni
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Nisko (podkarpackie)

PROJEKTANT AUTO-CAD NA CNC - do 2 770 PLN

Brak danych
ADS SP. Z O.O. SP. K. - 2016-12-09 - Radomsko (łódzkie)

OPERATOR RÓWNIARKI - od 1 850 PLN

obsługa równiarki na budowie, praca w delegacji - budowa drogi w Gorzowie Wielkopolskim. Pracodawca zapewnia dojazd z okolic Łodzi, zakwaterowanie i wyżywienie
Alwikor Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Łódź (łódzkie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży, weryfikacja terminów ważności, dbanie o ekspozycję i zatowarowanie.
STOKROTKA SP. Z O.O. - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)

SPRZEDAWCA NA STACJI PALIW (O) - od 1 400 PLN

Sprzedawca na stacji paliw
Circle K Polska Sp. z o.o. - 2016-12-23 - Tarnów (małopolskie)

STANOWISKO D/S KSIĘGOWYCH - od 2 800 PLN

praca biurowa
Spółka Wodna "ŁEBA" - 2018-06-08 - Łeba (pomorskie)

STRÓŻ- DOZORCA - od 2 475 PLN

dozorowanie obiektu( dokonywanie obchodu placu magazynu i sprzętu budowlanego planowanie aby na terenie obiektu nie wchodziły i nie pozostawały osoby postronne. Zgłaszanie zauważonych nieprawidłowości.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Trzcińsko-Zdrój (zachodniopomorskie)

MONTER KONSTRUKCJI ALUMINIOWYCH - od 3 500 PLN

praca w Rzeszowie oraz na terenie kraju
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "DRAGO" JANUSZ SKIBA - 2017-06-16 - Rzeszów (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

przygotowywanie dań wg. zaleceń szefa kuchni, dbanie o czystość w miejscu pracy, obróbka wstępna warzyw, owoców, pomoc w porcjowaniu posiłków.
SEALAND TRAVEL AND LOCATIONS SP. Z O.O. TRYGORT - 2017-02-20 - Trygort (warmińsko-mazurskie)

ELEKTROMONTER / ELEKTRYK - od 2 500 PLN

prowadzenie prac na sieciach energetycznych niskiego i średniego napięcia,
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "ELEKTROMONT" LESZEK GOROL SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-16 - Tarnowskie Góry (śląskie)