STANOWISKO PRACY DS. MIGRACJI AKTÓW ORAZ WYDAWANIA ODPISÓW I ZAŚWIADCZEŃ Z REJESTRU STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. MIGRACJI AKTÓW ORAZ WYDAWANIA ODPISÓW I ZAŚWIADCZEŃ Z REJESTRU STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za przyjmowanie i weryfikowanie wniosków o wydanie odpisów z rejestru aktów stanu cywilnego oraz migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych. Ważniejsze zadania: 1. wydawanie odpisów zupełnych i skróconych aktów stanu cywilnego; 2. migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych; 3. dokonywanie zleceń zmigrowania aktów przez inne urzędy stanu cywilnego w aplikacji Źródło; 4. dokonywanie zmian w rejestrze PESEL; 5. asystowanie w czasie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego, jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości odbywających się w urzędzie i poza Urzędem Stanu Cywilnego w Słupsku. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2019-04-05
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za przyjmowanie i weryfikowanie wniosków o wydanie odpisów z rejestru aktów stanu cywilnego oraz migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych. Ważniejsze zadania: 1. wydawanie odpisów zupełnych i skróconych aktów stanu cywilnego; 2. migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych; 3. dokonywanie zleceń zmigrowania aktów przez inne urzędy stanu cywilnego w aplikacji Źródło; 4. dokonywanie zmian w rejestrze PESEL; 5. asystowanie w czasie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego, jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości odbywających się w urzędzie i poza Urzędem Stanu Cywilnego w Słupsku. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. MIGRACJI AKTÓW ORAZ WYDAWANIA ODPISÓW I ZAŚWIADCZEŃ Z REJESTRU STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. znajomość obsługi komputera; 5. umiejętność obsługi urządzeń biurowych; 6. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 7. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 8. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. preferowane wykształcenie wyższe o profilu: prawniczym, administracyjnym, ekonomicznym lub zarządzania; 2. mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego; 3. odporność na stres; 4. zdolności interpersonalne: łatwość komunikacji, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kwestionariusz osobowy; 5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. migracji aktów oraz wydawania odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego, w terminie do dnia 17 kwietnia 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 08.04.2019
Oferta pracy ważna do: 17.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Rękusy (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż na kasie, wykładanie towaru
Piotr Gądek FHU "ARON" - 2017-12-14 - Bibice (małopolskie)
obróbka metali
RONAR Sp. z o.o. - 2018-07-12 - Czerwonak (wielkopolskie)
operaor brykieciarki
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Skoki (wielkopolskie)
Ochrona w sklepie Intermarche, zbieranie koszyków, pomoc przy rozładunku towarów
Firma Usługowo-Organizacyjna LEDAR Dariusz Leman - 2016-05-19 - Biała-Parcela (łódzkie)
TWORZENIE UMÓW CYWILNOPRAWNYCH, OBSŁUGA PRAWNA SPÓŁKI, OBSŁUGA PRZEDSIĘWIĘĆ DEWELOPERSKICH, OBSŁUGA SPRAW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH NIERUCHOMOŚCI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ TWORZENIA UMÓW CYWILNOPRAWNYCH, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI UMÓW O ROBOTY BUDOWLANE, ZNAJOMOŚĆ SPRAW Z OBSŁUGI PRAWNEJ NIERUCHOMOŚCI I PRZEDSIĘWZIĘĆ DEWELOPERSKICH, 3 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAKRESIE TWORZENIA UMÓW CYWOLNOPRAWNYCH;WYNAGRODZENIE: GWARANTOWANE MINIMALNE+TO CO STRONY WYNEGOCJUJĄ PODCZAS ZAWARCIA UMOWY;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL a.kowalska (at) calbud.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE CALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. prowadzenie spraw osobowych pracowników,2. przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem na podstawie umowy o pracę oraz umów cywilnoprawnych,3. wnioskowanie o wypłacanie nagród jubileuszowych,4. kierowanie pracowników na wstępne i okresowe badania lekarskie,5. przyjmowanie i ewidencjonowanie zwolnień lekarskich pracowników PZS Nr 1,6. sporządzanie sprawozdań GUS i innych dotyczących pracowników PZS Nr 1,7. prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych PZS Nr 1,8. wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu np. ZUS Rp- 7 dla byłych i obecnych pracowników PZS Nr 1,9. prowadzenie i archiwizacja dokumentacji kadrowej, w tym akt osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 10. sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, PABS.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 02 luty 2018r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2018-01-22 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Zarządzanie strategią projektu; planowanie (cel, zakres, skutki), tworzenie zespołu projektowego, nadzorowanie fazy wdrożenia, zamknięcie projektu). Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
załadunek towarów, przepakowywanie towarów - czynności pomocninicze przy produkcji, wstępna kontrola jakości, czynności okołoprodukcyjne, etykietowanie, wykonywanie poprawek. Miejsce pracy: Złotniki ul. Strzelecka 17, Opole ul. Gosławicka3, Ozimek ul. Dworcowa 1, Boguszyce ul. 1 Maja 34, Opole ul. Krapkowicka 18, Opole ul. Północna 18, Opole ul.Wschodnia 24, Opole ul. Kępska 7, Krasiejów ul. Szkolna 5b.
APN Service sp. z o.o. sp.k. - 2018-11-08 - Złotniki (opolskie)
zapoznanie się z topografią archiwum;przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów;współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy Akt;sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;kserowanie dokumentów;pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Łódź (łódzkie)
Stylizacja paznokci, pielęgnacja twarzy i ciała, stóp. Dbanie o czystość stanowiska pracy oraz o bezpieczeństwo swoje i klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Bełchatów (łódzkie)
RELOKACJA (PRZENOSZENIE) ZAKŁADÓW, LINII PRODUKCYJNYCH, MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH, DEMONTAŻ, MONTAŻ , ZABEZPIECZENIE I ORGANIZACJA PRZENIESIENIA I TRANSPORTU.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Polkowice (dolnośląskie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o porządek w miejscu pracy, dbanie o ekspozycje w sklepie.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Lwówek (wielkopolskie)
praca na portierni
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
W ramach zarządzania ruchem na drogach publicznych, położonych w granicach administracyjnych miasta Torunia, z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych: 1) składanie do budżetu Gminy planów remontów kapitalnych oraz planów inwestycyjnych w zakresie sieci drogowej i kanalizacji deszczowej;2) sprawowanie nadzoru merytorycznego nad działalnością Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu,w tym bieżąca kontrola realizacji planu inwestycji i remontów;3) koordynacja i przygotowywanie informacji z realizacji uchwał RMT i zarządzeń PMT;4) prowadzenie ewidencji (rejestru) realizowanych zadań inwestycyjnych i remontów kapitalnych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu;5) przygotowywanie zmian dotyczących stanu prawnego i poprawy funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w Toruniu oraz opłat i zasad w zakresie zajęcia pasa drogowego na terenie Zespołu Staromiejskiego;6) monitorowanie zmian prawa powszechnie obowiązującego oraz prawa wewnętrznego związanego z zakresem czynności i niezwłoczne przedkładanie kierownikowi referatu bądź Dyrektorowi, propozycji i działań niezbędnych do podjęcia; 7) nadzorowanie strefy płatnego parkowania; 8) udział w komisjach odbioru końcowego, zwoływanych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu; 9) przygotowywanie informacji z realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia.
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-11-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace porządkowe, dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Rychłowice (łódzkie)
prace ogólnobudowlane
Firma Budowlano - Handlowa Stanisław Włodarczyk Węgorzewo - 2018-04-18 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
pomoc w kuchni
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Zbiczno (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż
MINI-MARKET "MAJA" Andrzej Witkowski - 2016-07-15 - Gałki (mazowieckie)
Produkcja i montaż komponentów i wyrobów stalowych. Obsługa elektromechanicznych i pneumatycznych maszyn ręcznych. Spawanie elementów metodą TIG, odlewanie łożysk. Praca w godz.: 6-14, 14-22. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: tel. 71 795 50 00.
Osborne Engineering Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków, wykonywanie poleceń szefa kuchni
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Nisko (podkarpackie)
Brak danych
ADS SP. Z O.O. SP. K. - 2016-12-09 - Radomsko (łódzkie)
obsługa równiarki na budowie, praca w delegacji - budowa drogi w Gorzowie Wielkopolskim. Pracodawca zapewnia dojazd z okolic Łodzi, zakwaterowanie i wyżywienie
Alwikor Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Łódź (łódzkie)
Obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży, weryfikacja terminów ważności, dbanie o ekspozycję i zatowarowanie.
STOKROTKA SP. Z O.O. - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)
Sprzedawca na stacji paliw
Circle K Polska Sp. z o.o. - 2016-12-23 - Tarnów (małopolskie)
praca biurowa
Spółka Wodna "ŁEBA" - 2018-06-08 - Łeba (pomorskie)
dozorowanie obiektu( dokonywanie obchodu placu magazynu i sprzętu budowlanego planowanie aby na terenie obiektu nie wchodziły i nie pozostawały osoby postronne. Zgłaszanie zauważonych nieprawidłowości.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Trzcińsko-Zdrój (zachodniopomorskie)
praca w Rzeszowie oraz na terenie kraju
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "DRAGO" JANUSZ SKIBA - 2017-06-16 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowywanie dań wg. zaleceń szefa kuchni, dbanie o czystość w miejscu pracy, obróbka wstępna warzyw, owoców, pomoc w porcjowaniu posiłków.
SEALAND TRAVEL AND LOCATIONS SP. Z O.O. TRYGORT - 2017-02-20 - Trygort (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie prac na sieciach energetycznych niskiego i średniego napięcia,
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "ELEKTROMONT" LESZEK GOROL SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-16 - Tarnowskie Góry (śląskie)