Praca STANOWISKO PRACY DS. MIGRACJI AKTÓW ORAZ WYDAWANIA ODPISÓW I ZAŚWIADCZEŃ Z REJESTRU STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO PRACY DS. MIGRACJI AKTÓW ORAZ WYDAWANIA ODPISÓW I ZAŚWIADCZEŃ Z REJESTRU STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy STANOWISKO PRACY DS. MIGRACJI AKTÓW ORAZ WYDAWANIA ODPISÓW I ZAŚWIADCZEŃ Z REJESTRU STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO.
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za przyjmowanie i weryfikowanie wniosków o wydanie odpisów z rejestru aktów stanu cywilnego oraz migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych. Ważniejsze zadania: 1. wydawanie odpisów zupełnych i skróconych aktów stanu cywilnego; 2. migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych; 3. dokonywanie zleceń zmigrowania aktów przez inne urzędy stanu cywilnego w aplikacji Źródło; 4. dokonywanie zmian w rejestrze PESEL; 5. asystowanie w czasie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego, jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości odbywających się w urzędzie i poza Urzędem Stanu Cywilnego w Słupsku. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-04-05 - Słupsk (pomorskie)