STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA Iława oferta pracy POCZTA POLSKA S.A. Region Kapitału Ludzkiego w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA
Wynagrodzenie: do 2 400 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek,ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
Data publikacji: 2019-03-25
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: POCZTA POLSKA S.A. Region Kapitału Ludzkiego w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 1a, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek,ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent usług pocztowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kontakt osobisty u Naczelnika Poczty nr 2 w Iławie, ul. Dworcowa 1a, Iława lub cv można aplikować poprzez stronę http://www.poczta-polska.pl/aplikuj/ U nas zyskasz: stabilne zatrudnienie oraz umowa o pracę, pensję zawsze na czas i premię miesięczną, trzynastą pensję i dodatek stażowy, dofinansowanie do wypoczynku oraz wydarzeń kulturalnych, atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport. Skontaktuj się z nami, jeśli: posiadasz wykształcenie zawodowe (mile widziane średnie), jesteś gotowy do pracy zmianowej, znasz pakiet MS Office, jesteś osobą sumienną i odpowiedzialną oraz lubisz pracę z ludźmi, jesteś osobą sprawną fizycznie.
Nazwa pracodawcy:
POCZTA POLSKA S.A. Region Kapitału Ludzkiego w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Pieniężnego 19, 10-940 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Poprzez stronę http://www.poczta-polska.pl/aplikuj/
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Pieniężnego
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent usług pocztowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.03.2019
Data dodania oferty pracy: 25.03.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
W/g potrzeb.
Zakład Budowlano-Kamieniarski Ryszard Łukawski - 2015-12-02 - Kostomłoty Pierwsze (świętokrzyskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Olszewo-Borki (mazowieckie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału poczatkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pakowanie owoców i przygotowanie do wysyłki, kontrola jakości owoców, zabezpiecznie przed uszkodzeniem, obsłuka sprzętu pakującego
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Dąbrówka Nowa (mazowieckie)
-Realizacja postanowień ISO 13485 zgodnie z wymaganiami obowiązujących procedur, - Przyjmowanie towarów na podstawie dokumentów dostawy (sprawdzanie ilościowe i jakościowe),- Przygotowywanie wysyłki, - sprawdzanie zgodności dokumentów dostawy z dostarczonym towarem, - przeliczanie towaru, - sprawdzanie terminu ważności dostarczonych towarów, - zabezpieczenie towaru w magazynie i sukcesywne uzupełnianie, - dbałość o czystość oraz higienę w magazynie, - umieszczanie towarów na właściwym miejscu, - prowadzenie okresowej inwentaryzacji, - monitorowanie i dozór zbiornika ścieków technologicznych , - wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego wynikających z aktualnych potrzeb przedsiębiorstwa
Bowil Biotech Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Władysławowo (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: pracownik zatrudniony na ww. stanowisku będzie odpowiedzialny za prawidłową realizację robót branży budowlanej i drogowej dla zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji, oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Ważniejsze zadania: przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia do przetargów na zadania inwestycyjne; analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży budowlanej i drogowej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań koordynowanie robót na budowie; kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów, kosztów inwestycji; rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; organizowanie przeglądów gwarancyjnych.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2700 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-02 - Słupsk (pomorskie)
- sprzątanie sal lekcyjnych, korytarzy, sanitariatów, pomieszczeń administracyjnych i gospodarczych;- prace porządkowe na posesji wokół szkoły.
Zespół Szkół Zawodowych w Wołowie - 2019-04-01 - Wołów (dolnośląskie)
Załadunek i rozładunek towarów, transport towarów w magazynie, obsługa komputera.
JOB ON TIME Sp. z o.o. - 2018-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kontrola wyrobów zgodnie z planami sprawdzania; realizacja produkcji na podstawie dziennych planów pracy, raportowanie uwag i niezgodności
kontakt przez OHP - 2018-02-22 - Teresin (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: szczególowe informacje pod numerem telefonu pracodawcy 34 356 26 32; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, średnie techniczne lub wyższe, umiejętność pracy na stanowisku szwaczki, doświadczenie zawodowe
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2016-02-09 - Lubliniec (śląskie)
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i prowadzenie wniosków dotyczących świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresuświadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,przygotowywanie decyzji przyznających i zmieniających prawo do świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,sporządzanie sprawozdań z realizacji ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawy o świadczeniach rodzinnych,prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,tworzenie bieżącej aktualizacji wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz prowadzenie i uaktualnianie rejestru dłużników alimentacyjnych,prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,współpraca z urzędem wierzyciela i dłużnika, z komornikiem sądowym w przedmiocie skuteczności egzekucji,prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,sporządzanie list wypłat funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,rozpoznawanie potrzeb i przedstawianie Kierownikowi GOPSzapotrzebowania na środki finansowe służące realizacji świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika GOPS.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Komańczy - 2015-12-04 - Komańcza (podkarpackie)
Przyjmowanie i wykładanie towaru na półki i regały, sprzatanie sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, porządkowanie pomieszczeń magazynowych i cześci socjalnej oraz higieniczno-sanitarnej. Miejsce pracy: Wrocław ul. ŚwidnickaKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa stanów magazynowych - przyjęcie i wydawanie towaru (branża meblowa)
STOLMER Henryk Jarych - 2017-03-21 - Mroczeń (wielkopolskie)
Przygotowywanie i obsługa śniadań hotelowych
CEGAL SP.J HOTEL AMBASADOR - 2017-09-04 - Łódź (łódzkie)
montowanie eementów i podzespołów z drewna, kompletowanie, pakowanie oraz magazynowanie elementów oraz wyrobów z drewna
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Majdan Sieniawski (podkarpackie)
zbieranie odpadów komunalnych, segregowanych , wielkogaba
P.P.U.H. KOMUNALNIK spółka z o.o. - 2018-04-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Koordynowanie pracy restauracji. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Negocjowanie warunków współpracy z dowcami i raportowanie.Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
obieranie ziemniaków, obieranie warzyw, przygotowywanie sałatek
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Ślepie (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów banku, sprzedaż produktów bankowych
Bank Spółdzielczy w Stegnie - 2017-09-04 - Stegna (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Nowy Targ (małopolskie)
Opracowywanie i realizacja zamówień klientów.Praca od 8.00 do 16.00. Umowa na zastępstwo na czas urlopu macierzyńskiego pracownika.
TIETZE MEDICAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Prószków (opolskie)
Organizowanie ogółu spraw socjalno-bytowo-opiekuńczych. Praca poniedziałek - piątek 07:00-15:00. Umowa na zastępstwo ok. 2 lata.
Dom Pomocy Społecznej w Orzeszu - 2017-06-13 - Orzesze (śląskie)
bieżąca naprawa samochodów - konserwacja urządzeń mechanicznych - usuwanie awarii
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Świerczyna (łódzkie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Przedbórz (łódzkie)
NAPRAWA BIEŻĄCA MASZYN I URZĄDZEŃ
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Czajków (wielkopolskie)
Szczegóły oferty:http://www.bip.tczew.pl/files/sites/3051/wiadomosci/312245/files/ogloszenie_o_naborze_ds_edukacji.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-03-15 - Tczew (pomorskie)
praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym,
DINO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
1)kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowania konferencji prasowych,2)udzielanie odpowiedzi na krytykę,3)informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4)koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5)współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacja nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6)koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7)prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów,8)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta.
Urząd Miasta Chełm - 2019-02-19 - Chełm (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)