STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU POBIERANEGO W FORMIE ŁĄCZNEGO ZOBOWIĄZANIA PIENIĘŻNEGO W DEPARTAMENCIE FINANSÓW W BIURZE WINDYKACJI PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU POBIERANEGO W FORMIE ŁĄCZNEGO ZOBOWIĄZANIA PIENIĘŻNEGO W DEPARTAMENCIE FINANSÓW W BIURZE WINDYKACJI PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie litery D,3)prowadzenie ewidencji podatków od osób fizycznych pobieranego w formie łącznego zobowiązania pieniężnego;4)prowadzenie ewidencji podatku rolnego od osób prawnych,5)prowadzenie ewidencji podatku leśnego od osób prawnych,6)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno -rachunkowym,7)księgowanie wpłat na kontach podatników,8)systematyczna kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,9)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną z tytułu ww. podatków,10)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,11)wystawianie upomnień w przypadku braku wpłaty podatku,12)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,13)współpraca z organami egzekucyjnymi,14)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,15)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi,16)przygotowanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,17)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,18)terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,19)wystawianie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,20)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,21)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,22)opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,23)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,24)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,25)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,26)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,27)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,28)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma, b/ instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych, c/ instrukcji kancelaryjnej,29)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy z Ordynacja podatkowa,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,30)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,31)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,32)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,33)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Data publikacji: 2020-09-14
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie litery D,3)prowadzenie ewidencji podatków od osób fizycznych pobieranego w formie łącznego zobowiązania pieniężnego;4)prowadzenie ewidencji podatku rolnego od osób prawnych,5)prowadzenie ewidencji podatku leśnego od osób prawnych,6)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno -rachunkowym,7)księgowanie wpłat na kontach podatników,8)systematyczna kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,9)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną z tytułu ww. podatków,10)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,11)wystawianie upomnień w przypadku braku wpłaty podatku,12)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,13)współpraca z organami egzekucyjnymi,14)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,15)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi,16)przygotowanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,17)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,18)terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,19)wystawianie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,20)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,21)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,22)opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,23)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,24)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,25)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,26)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,27)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,28)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma, b/ instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych, c/ instrukcji kancelaryjnej,29)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy z Ordynacja podatkowa,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,30)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,31)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,32)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,33)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU POBIERANEGO W FORMIE ŁĄCZNEGO ZOBOWIĄZANIA PIENIĘŻNEGO W DEPARTAMENCIE FINANSÓW W BIURZE WINDYKACJI PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia/prawo/administracja/zarządz/zarządz i mark/finanse/rach
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość przepisów prawa podatkowego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10137PREZYDENT MIASTA CHEŁMOGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACYstanowisko ds. windykacji podatku pobieranego w formie łącznego zobowiązania pieniężnego w Departamencie Finansów w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110. 75 .20201.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość;lub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość przepisów prawa podatkowego,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie litery D,3)prowadzenie ewidencji podatków od osób fizycznych pobieranego w formie łącznego zobowiązania pieniężnego;4)prowadzenie ewidencji podatku rolnego od osób prawnych,5)prowadzenie ewidencji podatku leśnego od osób prawnych,6)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno -rachunkowym,7)księgowanie wpłat na kontach podatników,8)systematyczna kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,9)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną z tytułu ww. podatków,10)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,11)wystawianie upomnień w przypadku braku wpłaty podatku,12)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,13)współpraca z organami egzekucyjnymi,14)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,15)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi,16)przygotowanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,17)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,18)terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,19)wystawianie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,20)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,21)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,22)opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,23)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,24)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,25)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,26)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,27)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,28)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma, b/ instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych, c/ instrukcji kancelaryjnej,29)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy z Ordynacja podatkowa,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,30)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,31)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,32)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,33)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,69%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji podatku pobieranego w formie łącznego zobowiązania pieniężnego w Departamencie Finansów w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 22 września 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku pobieranego w formie łącznego zobowiązania pieniężnego w Departamencie Finansów w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia września 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282.).Chełm, dnia 2020-09-11KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku pobieranego w formie łącznego zobowiązania pieniężnego w Departamencie Finansów w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 11 września 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych,wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 14.09.2020
Oferta pracy ważna do: 22.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2c65248e1f4d0daef503ff642db54da2
Podobne oferty pracy
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/3051/wiadomosci/488181/files/ogloszenie_o_naborze.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83 110 Tczew, Pl. Piłsudskiego 1 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. stypendiów socjalnych i obowiązku szkolnego w Wydziale Edukacji Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 7 października 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie Pl. Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-10-03 - Tczew (pomorskie)
zgodnie z programem stażuOrganizator stażu:Zespół Szkół Nr 5 w Jarocinieul. Waryńskiego 1163-200 Jarocintel. 62 747 20 06
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Jarocin (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za: 1. prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; 2. uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:Realizując swoje obowiązki, w sposób sumienny, sprawny i bezstronny, osoba zatrudniona na tym stanowisku:W zakresie zarządzania i rozwoju: 1. współtworzy i realizuje programy adaptacyjne i rekrutacyjne; 2. nadzoruje i prowadzi sprawy z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku; 3. aktualizuje struktury organizacyjne wydziałów Urzędu Miejskiego w Słupsku w sprawach dotyczących przesunięć pracowniczych oraz sprawuje nadzór nad zmianami dokonywanymi przez podległych pracowników; 4. podejmuje proaktywne działania na rzecz wspierania różnorodności, promuje i uczestniczy w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych.W zakresie administracji kadrowej: 1. nadzoruje i prowadzi sprawy kadrowe (w tym akta osobowe) pracowników Urzędu Miejskiego i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych z wyłączeniem pracowników oświaty; 2. przygotowuje dokumentację niezbędną do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalne, rentowe i rehabilitacyjne); 3. współpracuje ze stanowiskiem ds. BHP w zakresie kierowania na badania medycyny pracy; 4. współpracuje i konsultuje z organizacjami związkowymi działającymi w Urzędzie działania kadrowe w zakresie zadań określonych ustawą o związkach zawodowych i ustawą Kodeks pracy; 5. prowadzi sprawy związane z obsługą ZFŚS; 6. nadzoruje bieżącą archiwizację dokumentacji kadrowej; 7. nadzoruje prawidłowość prowadzenia spraw związanych z oświadczeniami o prowadzeniu działalności pracowników.W zakresie kontrolingu personalnego: 1. współtworzy plany etatowe oraz analizuje wskaźniki i parametry do planu funduszu płac oraz nadzoruje racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy z komórką płac; 2. prowadzi analitykę i sprawozdawczość z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; 3. analizuje zewnętrzny rynek pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2700 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-12-20 - Słupsk (pomorskie)
kierowanie powierzonym samochodem ciężarowym na trasach wskazanych przez dystrybutora
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe PAZIO-BETON BOŻENA PAZIO - 2020-09-16 - Glinianka (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA, KOLORYZACJE, STRZYŻENIE, UPIĘCIA, DOBÓR ODPOWIEDNIEJ FRYZURY.
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Skierniewice (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w sprzedaży produktów tekstylnych; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; ; zdolność prowadzenia negocjacji handlowych; zakres obowiązków: sprzedaż produktów tekstylnych (ręczniki, pościele), zdobywanie nowych klientów, prace biurowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice
HALANTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Przyszowice (śląskie)
- sprzątanie pomieszczeń w budynku
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 323 IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW - 2019-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
1. Nadzór nad następującymi spółkami komunalnymi: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Chełmskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. , Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. w Chełmie, Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., Chełmskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o. w zakresie:a) przygotowywanie dokumentacji na zgromadzenia wspólników oraz analiza otrzymywanej od spółek dokumentacji na zgromadzenia wspólnikow,b) dokonywanie oceny spółek, w szczególności sytuacji ekonomiczno-finansowej i społecznej na podstawie materiałów otrzymywanych od spółek oraz oceny organizacji spółek,c) analiza i ocena wniosków skierowanych przez zarządy i rady nadzorcze spółek do zgromadzenia wspólników,d) przygotowywanie stosownych informacji dla Prezydenta Miasta Chełm,e) rozpatrywanie i analiza programów naprawczych.2. Przygotowywanie dokumentów związanych z wykonywaniem przez Prezydenta Miasta Chełm uprawnień wspólnika:a) przygotowywanie projektów uchwał i protokołów zgromadzeń wspólników,b) opracowywanie projektów zasad powoływania oraz wynagradzania członków zarządu oraz członków rad nadzorczych spółek, w których miasto posiada swoje udziały,c) prowadzenie księgi protokołów zgromadzeń wspólników oraz przechowywanie kopii uchwał i protokołów rad nadzorczych wraz z ich archiwizowaniem.3. Wykonywanie czynności związanych ze zbyciem udziałów Miasta w nadzorowanych spółkach:a) uczestnictwo w komisjach dokonujących odbioru analiz lub wycen spółek,b) opracowywanie procedur i przygotowywanie procesów zbycia udziałów oraz uczestnictwo w ich realizacji,c) przygotowywanie i realizacja procesu udostępniania udziałów uprawnionym pracownikom w spółkach powstałych w trybie ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych.4. Przygotowywanie koncepcji zmian struktury własnościowej przedsiębiorstw będących własnością Miasta:a) przygotowywanie projektów uchwał rady Miasta w sprawie prywatyzacji spółek komunalnych bądź ich tworzenia,b) przygotowywanie przedsiębiorstw do prywatyzacji, przygotowywanie i nadzorowanie analiz przedprywatyzacyjnych, wycen itp.,c) przygotowywanie niezbędnych dokumentów do ogłaszania przetargów na wykonanie analiz przedsiębiorstw oraz udział w komisjach powołanych do oceny złożonych ofert na wykonywanie tych analiz, dokonywanie wyboru ofert i odbioru analizy,d) opracowywanie wniosków stawianych na Komisje Rady Miasta dotyczące proponowanego trybu prywatyzacji bezpośredniej przedsiębiorstw.5. Współpraca w sprawach związanych z pozyskiwaniem środków pomocowych z funduszy Unii Europejskiej.6. Nadzorowanie sporządzania sprawozdań z zakresu pomocy publicznej i prywatyzacji.7. Kontrola funkcjonowania miejskiej komunikacji zbiorowej stosownie do zawartych umów z uwzględnieniem stopnia zaspokajania potrzeb ludności oraz jakości świadczonych usług.8. Nadzór nad realizacją uchwały w sprawie ustalania cen urzedowych na usługi przewozowe lokalnego transportu zbiorowego.9. Planowanie zadań budżetowych, budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej.10. Gromadzenie, przetwarzanie, przechowywanie i zapewnienie ochrony danych dokumentów związanych z nadzorem właścicielskim nad spółkami.11. Dokonywanie kontroli prawidłowego prowadzenia przez spółki dokumentacji z zakresu zgodności z przepisami kodeksu spółek handlowych i innych przepisów prawa dotyczących spółek prawa handlowego, jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.12. Samokontrola na stanowisku pracy.13. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Urząd Miasta Chełm - 2019-08-07 - Chełm (lubelskie)
Wykonywanie prac instalacyjno-montażowych oraz konserwacyjno-naprawczych instalacji zalicznikowych, typowych odbiorników energii jedno i trójfazowych w zakładzie pracy.
POLFEED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-29 - Przysucha (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń
ORANGE REAL ESTATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Choszczno (zachodniopomorskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2020-07-14 - Włodawa (lubelskie)
prace murarskie, tynkarskie, elewacyjne, dociepleniowe w technologii "lekkiej-mokrej"
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Częstochowa (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Zabrze (śląskie)
Obsługa urządzeń przeciskowych.
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Grajewo (podlaskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji przychodzacej i wychodzącej, obsługa sekretariatu, poznawanie specyfiki zadań w zakresie kadr.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Mława (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
HTECH PL Sp. z o.o.- Głubczyce - 2017-08-10 - Głubczyce (opolskie)
stanowisko do przyuczenia
STAROPOLSKA Piotr Bugajski - 2019-05-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie z zasadami rozdziału przesyłek zwykłych na rejony doręczeń i inne
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-
Firma Handlowo Usługowa Ryszard Woźniak - 2020-02-13 - Papiernia (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań administracyjnych oraz związanych z konserwacją systemów.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy; 2. prowadzenie całokształtu spraw związanych z zabezpieczeniem i rozliczeniem dostaw energii cieplnej i elektrycznej; 3. prowadzenie całokształtu spraw związanych z zabezpieczeniem sprawności i bieżącej konserwacji systemów: instalacji c.o. i c.w.u., p.poż., alarmowych i monitoringu, urządzeń dźwigowych i platformy schodowej, klimatyzacji, wentylacji, sieci telefonicznej, sprzętu gaśniczego, iluminacji, zegarów wahadłowych w Ratuszu i zegara wieży Ratusza; 4. składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu czynności.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. 5. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 1200 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-08-09 - Słupsk (pomorskie)
wystawianie dokumentów magazynowych, fakturowanie, inwentaryzacja, współpraca z kontrahentami
LIMAX SPÓŁKA Z O.O. - 2017-04-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
wyrób artykułów piekarnicznych i cukierniczych
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
mile widziane wykształcenie zasadniczedobra organizacja pracy, działanie pod presją czasudźwiganie powyżej 20 kgrozładunek i/lub załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego2 zmianyumowa na czas określony (zastępstwo)wynagrodzenie: 2250 zł brutto
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Węgrów (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie czystości wokół obiektu. Staż skierowany do osób powyżej 50 roku życia w ramach programu RPO WM. Praca w godz. od 7.00 - 15.00
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Brzesko (małopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. opracowania decyzji i korespondencji należy m. in.:- opracowuje decyzje w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji,- opracowuje decyzje w zakresie zmian w uprawnieniach lub wysokości świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji,- opracowuje rozliczenia świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji w związku z osiągniętym przychodem.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2020-02-07 - Żary (lubuskie)
-
OK-Construction Przedsiębiorstwo Budowlane Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Gogolin (opolskie)
rejestracja pacjentów do poradni i ośrodka stacjonarnego, prace biurowe, udzielanie informacji (osobiście i telefonicznie) o zakreie usług świadczonych w placówce
PHU "Magnes" Sp. z o.o. Centrum Psychoterapii - 2019-06-12 - Tupadły (pomorskie)