STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) Koszalin oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.)

Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN

Zakres obowiązków: Zapoznanie z zasadami rozdziału przesyłek zwykłych na rejony doręczeń i inne

Data publikacji: 2018-06-13

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
Zapoznanie z zasadami rozdziału przesyłek zwykłych na rejony doręczeń i inne

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: ekspedient pocztowy

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4

Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2018

Data zakończenia pracy: 18.10.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_1: zasadnicze zawodowe

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Racławicka 13, 75-620 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Staż w godz. 7:00 -15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

Ulica pracodawcy: Racławicka

Numer budynku pracodawcy: 13

Profil działalności pracodawcy: poczta

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: ekspedient pocztowy

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 13.06.2018

Oferta pracy ważna do: 19.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2018

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - od 1 350 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: 1. prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; 2. udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; 3. sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); 4. współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; 5. opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; 6. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; 7. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; 8. dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; 9. dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; 10. bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; 11. przygotowanie wniosków do WPI i WPF; 12. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 1350 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-08-13 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI - od 2 100 PLN

Utrzymanie, naprawa, eksploatacja infrastruktury technicznej;Kompleksowa realizacja zleceń i umów w zakresie monitorowania możliwości technicznych;Obsługa zgłoszeń o usterkach i awariach oraz reklamacjach
kontakt przez OHP - 2018-04-12 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ - od 1 850 PLN

Sprzedaż odzieży
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zambrów (podlaskie)

STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNYCH W WYDZIALE DIALOGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za prowadzenie spraw organizacyjnych Wydziału, wsparcie mieszkańców i organizacji pozarządowych.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przyjmowanie interesantów i nadzór nad korespondencją wpływającą i wychodzącą z Wydziału; 2. prowadzenie spraw związanych z budżetem Wydziału, w tym sporządzanie sprawozdań, planów wydatków i dochodów Wydziału; 3. udostępnianie informacji publicznej i prowadzonych spraw dotyczących jej ponownego wykorzystania oraz prowadzenie postępowań odwoławczych w tym zakresie w ramach kompetencji Wydziału; 4. prowadzenie monitoringu wskazanych przez Prezydenta spraw, prowadzonych przez Wydziały Urzędu i jednostki organizacyjne miasta; 5. bieżące gromadzenie informacji o pozabudżetowych źródłach finansowania projektów związanych z politykami mieszczącymi się w zadaniach Wydziału oraz pozyskiwanie środków z tych źródeł; 6. koordynacja współpracy pomiędzy Miastem Słupsk a organizacjami pozarządowymi; 7. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, ich przekazywanie do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej; 8. obsługa organizacyjna Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego oraz Rady Kobiet; 9. inicjowanie, koordynowanie i nadzór w zakresie organizowanych kampanii społecznych w zakresie merytorycznym Wydziału; 10. monitoring działania poprawności funkcjonowania oraz inicjowania zmian systemowych w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie merytorycznym Wydziału; 11. realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych; 12. wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-28 - Słupsk (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - do 2 000 PLN

sprzątanie klatek schodowych, odśnieżanie chodników w okresie zimowym
ZUH OPIEKUN Litwińska Bożena - 2017-01-16 - Iława (warmińsko-mazurskie)

INSTRUKTOR NAUKI JAZDY KAT. B - od 2 000 PLN

Wykształcenie średnie, uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. B
OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW DAMIAN ISTEL OSK ISTELNY - 2017-08-23 - Racibórz (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 100 PLN

Zapewnienie opracowania spraw emerytalno- rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Praca w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: http://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/714668
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2018-02-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SERWISANT - od 3 000 PLN

dbanie o stan techniczny maszyn i urządzeń
"Anatol" Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

sporządzanie dokumentacji sprzedazowej, praca przy obsłudze wagi samochodowej
KOMPANIA GÓRNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Piława Górna (dolnośląskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA ROLNICZEGO - od 2 100 PLN

Obsługa ciągnika rolniczego,maszyn rolniczych.
USŁUGOWO-HANDLOWA SPÓŁDZIELNIA ROLNIKÓW - 2018-04-19 - Gołańcz (wielkopolskie)

BRUKARZ (O) - od 2 500 PLN

prace brukarskie, pomocnicze prace budowlane
Firma Usługowo Handlowa Jan Marek Stanuch - 2017-05-22 - Ciężkowice (małopolskie)

TAPICER - od 2 000 PLN

Produkcja mebli tapicerowanych.
KD Collection S.C. D.Wolko & K.Tomoś - 2017-09-19 - Bralin (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA/ PACJENTA - od 2 000 PLN

rejestracja pacjenta, wywiad, badanie ostrości wzroku, pomiar PD, dobór okularów, wydawanie okularów, prowadzenie dokumentacji, rozliczanie recept;
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Sprzedaż części do maszyn rolniczych.
"Agromet" s.c. Sklep części do maszyn rolniczych - 2018-06-18 - Mońki (podlaskie)

KURIER - od 2 000 PLN

podstawienie samochodu dostawczego pod załadunek, rozwiezienie paczek pod wskazany adres, rozliczenie się z przesyłek i pobranych pieniędzy
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Prostki (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa klientów, wycena towaru, zamiawianie towaru
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Janów Lubelski (lubelskie)

STANOWISKO PRACY: DYREKTORKI/ DYREKTORA WYDZIAŁU BUDOWNICTWA - od 4 000 PLN

Ogólna charakterystyka: stanowisko związane z realizacją zadań ujętych w Regulaminie WewnętrznymWażniejsze zadania: kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:orozpatrywanie wniosków o pozwolenia na budowę, ozatwierdzanie projektów budowlanych oraz wydawanie pozwoleń na budowę i rozbiórkę obiektów budowlanych,oprzenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia budowy lub robót budowlanych,ozmiana decyzji o pozwoleniu na budowę,ostwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę,oprzeprowadzanie postępowań wznowieniowych w sprawach ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę,orejestrowanie dzienników budów,oprzyjmowanie zgłoszeń budów i robót budowlanych, nie wymagających pozwolenia na budowę,oprzyjmowanie zgłoszeń rozbiórki obiektów budowlanych, nie wymagających pozwolenia na rozbiórkę,oudzielanie bądź odmawianie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno - budowlanych,orozstrzyganie, w drodze decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości,oprowadzenie rejestru decyzji i wniosków o pozwoleniu na budowę oraz przechowywanie zatwierdzonych projektów budowlanych a także innych dokumentów objętych pozwoleniem na budowę, co najmniej przez okres istnienia obiektu budowlanego,owydawanie zaświadczeń związanych z prowadzonymi inwestycjami budowlanymi,owydawanie zaświadczeń o samodzielności lokalu mieszkalnego lub użytkowego,oprzeprowadzenie rozpraw administracyjnych w sprawach budowlanych, wymagających szczególnego wyjaśnienia,orozpatrywanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej,oprzekazywanie do organu odwoławczego odwołań od decyzji zażaleń na postanowienia, wydanych w toku prowadzonego postępowania,owspółpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego,oumieszczanie na stronach Biuletynu Informacji Publicznej informacji o zgłoszeniach budowy oraz wniosków i odpowiedzi udzielanych w ramach informacji publicznej, przygotowanych przez Wydział,oprzygotowywanie aktów prawnych, związanych z zakresem pracy Wydziału, w postaci papierowej i elektronicznej,oprowadzenie elektronicznego rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę i rejestru zgłoszeń (system RWDZ),osporządzanie zestawień zbiorczych o prowadzonych postępowaniach do celów statystycznych i informacyjnych (sprawozdania B-05, B-06 I GUNB-3),oprzeprowadzanie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału. Warunki pracy na stanowisku: 1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 4000 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-05 - Słupsk (pomorskie)

KSIĘGOWY - od 1 850 PLN

pełna księgowość
Biuro Rachunkowe TAX Izabela Wójcikiewicz - 2016-05-19 - Gorlice (małopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHW SAMODZIELNYM REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowanie standardów, przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno- sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-16 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 1 850 PLN

1. Dekretowanie, ewidencja księgowa operacji na poszczególnych kontach w jednostce urzędu, analityka i syntetyka.2. Pełna obsługa w zakresie VAT, tj. wystawianie faktur, prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu dla potrzeb rozliczenia podatku VAT, terminowe sporządzanie deklaracji, sporządzanie wniosku o zwrot VAT.3. Prowadzenie księgowości analitycznej należności z tytułu dzierżaw, dzierżaw rolnych i sprzedaży nieruchomości.4. Bieżąca analiza kont rozrachunkowych, zgłaszanie nieprawidłowości w tym zakresie Skarbnikowi, przygotowanie dokumentów dot. spraw spornych.5. Rozliczanie i nadzór nad dotacjami udzielonymi i otrzymanymi przez Gminę.Praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Urząd Gminy Ustka - 2016-07-05 - Ustka (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. POLITYKI SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH I ROZLICZEŃ FINANSOWYCHW REFERACIE SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH WYDZIAŁU POLITYKI MIESZKANIOWEJ - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja działań dotyczących spraw ekonomiczno rozliczeniowych sprzedaży lokali mieszkalnych.Ważniejsze zadania:1.kształtowanie polityki sprzedaży lokali stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta;2.wystawianie faktur VAT w oparciu o prowadzenie bazy danych i fiskalizacja;3.prowadzenie bazy danych dot. zbywania lokali mieszkalnych;4.wystawianie korekt i duplikatów faktur oraz not księgowych;5.wystawianie dowodów OT i PT i ich rejestracja;6.bieżące wdrażanie do stosowania przepisów dot. VAT w pracy wydziału.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-08 - Słupsk (pomorskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - PRACA NA WYSOKOŚCI POW. 3M - od 2 000 PLN

Ogólne prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH - do 15 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; wymagane doświadczenie zawodowe w branży budowlanej, gipsowanie, ścianki karton gips, kafelkowanie itp.; jedna zmiana; praca w Gliwicach;
ALTUS MARIUSZ OSTAPOWICZ - 2017-11-03 - Gliwice (śląskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - 4 000 - 4 500 PLN

Wymiana tarcz i klocków w samochodzie, wymiana olejów, filtrów, wahaczy, drążków kierowniczych, itp.Dla kandydatów oganizowane są dodatkowe szkolenia i kursy.
TRUCK-GUM Waldemar Olkowicz - 2017-08-31 - Stojadła (mazowieckie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 2 100 PLN

Wymagania: wykształcenie minimum średnie - mile widziane o kierunku rolniczym lub pokrewnym, doświadczenie bez znaczenia, obsługa komputera- excel, power point, mile widziane doświadczenie w wystawianiu faktur, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywnośćZakres obowiązków: bieżąca obsługa biura, dokumentów, fakturowanie
AGRO INTEGRACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Kuklinów (wielkopolskie)

CUKIERNIK - od 1 850 PLN

Wykształcenie zawodowe - cukiernik, min. 2 lata doświadczenia na stanowisku cukiernika, książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Zakres czynności: przygotowywanie ciast i deserów, podejmowanie inicjatyw we wprowadzaniu nowych rozwiązań kulinarnych, racjonalne gospodarowanie towarem, zapewnienie wysokiej jakości produktów. Kontakt e-mailowy z pracodawcą: m.osinska (at) lilicaffe.pl. Kontakt z pracodawcą osobisty po umówieniu telefonicznym.
LILI CAFFE ANITA KALYCIOK - 2016-03-08 - Rybnik (śląskie)